Anoppi tuli meidän kanssa saunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan ikuisesti kun oli vasta vähän aikaa seurusteltu ja mentiin poikaystävän (nykysin mun mies)vanhempien mökille. Poikaystävä sanoi että nyt mennään saunaa ja niin sit riisuttiin ja mentiin. Olit enemmän kun ylättynyt kun sen vanhemmat oli jo saunassa !! Poikaystävä sanoi että mitäs se haittaa ja oli kun se olis ollut vaikka kuinka luonnollinen asiaa. Ajattelin sit että kai se sit täytyy kokeilla ja kun alkujännitys meni ohi niin oli ihan mukavaa kokemus. Nykyään käydään vielkäkin yhdessä mökillä kimppasaunassa mutta ensimmäinen kerta on silti jäänyt mieleen :)

Ennen en ollut anopin kanssa saunonut, mutta kun oltiin heillä ja tämä meidän toka neiti oli alle 6kk ikäinen. Mentiin saunaan mieheni kanssa niin sitten ymmärsin anopin tuovan vaavin sinne saunaan. Yllätys olikin kun anoppi oli ilkosillaan ja halusi kylvettää vauvan ihan itse. Siellä oltiin sitten sillä kokooonpanolla. Huomasin anopin silmäilevän alastonta vartaloani ja etenkin ajeltua häpyaluettani.. Tai ainakin siltä tuntui. Toisaalta sen jälkeen viikko myöhemmin saunottiin sitten meillä vauvan kylvetys asialla.

Mä en ylipäänsä tykkää sekasaunasta ja vain miehelläni on asiaa samaan saunaan. Anopin sakki on sekasaunojaa mut koskaan ne ei tuu jos siel on minä tai joku muu joka ei halua sellasta saunaa. Saman sukupuolen edustajien kanssa voin kyl saunoa. Jos joku ukko tyyräis saunaan tai ois siel mun mennessä ni aikas vikkelään mä häipyisin.

En ymmärrä miksi ei oman anopin kanssa voisi mennä saunaan?
Mielestäni on ihan normaalia saunoa mieheni ja anoppini kanssa.
Appiukon kanssa en kyllä saunoisi vaikka ystäväpariskuntien kanssa minä + mieheni saunommekin mielellämme...

Mä ja mies saunotaan aina joskus appiukkoni kanssa. Appiukko tosin on sokea :) Sitä äijää saunanlauteilla katsoessa on joskus tullut mieleen, että kunpa mäkin olisin.

Yhteistyössä