Anoppi ilmestyi sit yhtäkkiä saunaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erikoista on se, että useimmille naisille on luontevaa jakaa persettä ja levitellä haaroja täysin vieraille miehille, mutta esim anopin tai ystävien kanssa pelkkä saunominen on ihan saatanasta. Ahdistaako siinä epävarmuus koska vieras ihminen ei ole panemassa kun näkee teidät alastomana?

Meillä kun saunotaan anopin ja appiukon mökillä niin ennenkuin muut ehtii mitään niin appi on jo jakanut saunavuorot niin, että "naiset voi mennä ensin saunaan".. Eli siellä aina könötetään anopin kanssa saunassa ja miehet saunoo sen jälkeen. Ei vaivaa alastomuus, mutta joskus olisi kiva saunoa oman perheen kanssa :( Appiukko on varmaan saanut tarpeekseen saunomisesta oman vaimonsa kanssa..

Vaikka alastomuus olisi kuinka luonnollista tahansa niin tietyt tavat ja tottumukset on suomenmaassa ja siihen ei kuulu alastomuus muiden kuin oman perheenjäsenten edessä. Näin pienestä asti on mulle ainakin ollut selvä. Jos alastomuus olisi niin luonnollista kuin jotkut väittää niin sittenhän uimahallissakaan ei uimapukuja tarvitsisi. Minun kehoni on minun ja minä päätän kuka sen näkee.

Mikähän estoinen mamma tänään oli kylpylässä yhdessä osassa suomen maatamme ;)
Hän marssi saunaan pienen lapsen kanssa molemmilla pyyhe päällä, kaikki ihmetellen katsoimme että pyyhe päälläkö saunoo :O
No katseemme sai vielä enemmän nähtävää kun se pyyhe otettiin rinnanympäryksiltä pois peikkämästä kroppaa nostettiin jalat leveästi lauteille risti asentoon koko komeus suoraan toiselle puolen olevia
saunojia kohtaa, arvata saattaa kuinka kauan oli sillä puolen saunaa enää saunojia ;)
Mietin vain miksi tulla niin siveellisesti ja hienosti saunaan kun kuitenkin tarkoitus koko tosttu laitta kaikille meille näytille :D

Vaikka alastomuus olisi kuinka luonnollista tahansa niin tietyt tavat ja tottumukset on suomenmaassa ja siihen ei kuulu alastomuus muiden kuin oman perheenjäsenten edessä. Näin pienestä asti on mulle ainakin ollut selvä. Jos alastomuus olisi niin luonnollista kuin jotkut väittää niin sittenhän uimahallissakaan ei uimapukuja tarvitsisi. Minun kehoni on minun ja minä päätän kuka sen näkee.

Eikös uimahallin saunassa nimenomaan oteta uimapuku pois ja ollaan alasti?

Totutteluahan yhteissaunominen vaatii. Protuleireillä tytöt saattavat ilmestyä lauteille ensin uikkareissa, mutta kun nakuna saunovat käyttäytyvät täysin asiallisesti, niin seuraavalla saunomiskerralla hekin unohtavat pukea uikkarit päälle, eivätkä myöskään joudu katumaan valintaansa. Siitä se lähtee.

Onko tuntematon satunnainen seksikumppani perheenjäsen kun sille on OK näyttää kaikki paikat kohdunkaulaa myöden?

Vai, että suomenmaassa on semmoinen käytäntö ettei saunottelua muiden kuin perheenjäsenten kanssa? :laugh: Selevä!

Yhteistyössä