Anoppi tuli meidä kanssa saunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miniä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mökkikulttuuriin kuuluu, että kaikkin voivat mennä kaikkien kanssa saunaan. Onko se anoppi sen ihmeellisempi saunakaveri kuin samanikäiset työkaverit, joiden kanssa kyllä alasti saunotaan aika yleisestikin. Ihmeellisiä rajoituksia.

"Vaarin saaressa" on aina sauna lämmin ja sinne menee kaikki yhdessä kun siellä ollaan. Joskus on jopa tungosta

Se on meidän tai oikeastaan mun mihen suvun helmi missä kaikki nauttii. Oli outo tulla uutena sinne aikoinaan mutta oli kirjaimellisesti lämmin vastaanotto :)

Siihen tottuu varmaan jos haluaa.

Ja ongelma oli?

Käydäänhän sitä uimahalleissa ja lenkkisaunoissa alasti vieraiden ihmisten kanssa.Mikspä se anoppi olisi jotenkin eriasia,kuin tuiki tuntematon ihminen.

Ja ongelma oli?

Käydäänhän sitä uimahalleissa ja lenkkisaunoissa alasti vieraiden ihmisten kanssa.Mikspä se anoppi olisi jotenkin eriasia,kuin tuiki tuntematon ihminen.

Mä ainakin aiemmin tuolla sanoin sitä, että anopin kanssa kahdestaan olen ollut saunassa ja se on ok, mutta jotenkin toi, että änkeää pariskunnan ja oman poikansa kanssa olisi kiusallista munkin mielestä. Ei kai siinä mitään niin järkyttävää ole.. Mutta eikös usein vanhemmat lopeta jo teini-ikäisenkin kanssa saunomisen? (Siis vastakkaista sukupuolta olevan)

Olis kohteliasta kysyä jos kaikille sopii ensin

Minulle se sopii ja voin mennä yhdessä mun miehen kanssa vaikka minkälasiessa porukassa saunaan, mutta me oleme kaikki erilaisia ja siihen on oikeus.

Mä ainakin aiemmin tuolla sanoin sitä, että anopin kanssa kahdestaan olen ollut saunassa ja se on ok, mutta jotenkin toi, että änkeää pariskunnan ja oman poikansa kanssa olisi kiusallista munkin mielestä. Ei kai siinä mitään niin järkyttävää ole.. Mutta eikös usein vanhemmat lopeta jo teini-ikäisenkin kanssa saunomisen? (Siis vastakkaista sukupuolta olevan)

Taitaa olla ne teini-ikäiset jotka sen kimppasaunomisen lopettaa...
Oikeesti, koska alastomuudesta on tullu tällänen elämää suurempi asia?

hmm.. enpä ole tainnu ala-asteen jälkeen käyä vanhempien kans saunassa. tai nähny niitä sen jälkeen alaasti. enkä haluais kyllä nähdä appivanhempiakaan.

enkä missään nimessä halua appivanhempien näkevän minua ilman vaatteita.

Mahtavaa! <3 Mut parempi tietty jos oisit päässy kahden anopin kanssa. :D Niin olisitte saanu vähän tyttöjen kesken vertailla... ;) Sulla etuoikeus päästä näkemään miehesi äiti, tilaisuus kurkistaa millasesta höm oma mies on tullut ja millasilla tisuilla imetetty... :)

En tykkäis. En sauno kavereiden, työkavereiden, kenenkään sukulaisten tms. kanssakaan ja uimahallien ja kylpylöiden saunat on vähän vaivaannuttavia paikkoja mulle.
Saunominen on kivointa yksin.

Mustakin oli outoa, kun mies kertoi perheellänsä olleen tapana saunomiset sukulaisten kesken sikinsokin. Ja mies siis on myös aikuisiällään saunonut äitipuolensa kanssa.

Minä kävin vasta anopin kans naku-uinnilla ja ainut asia mikä asiassa vaivasi että anopilla on sata kertaa parempi kroppa ku mulla...

Mut jostai syystä oman äidin kans saunaan meneminen tuntuis oudolta.

[QUOTE="Yks";24429883]Mut jostai syystä oman äidin kans saunaan meneminen tuntuis oudolta.[/QUOTE]
Vielä oudompaa on se, että se poika on tullut sieltä äidin vaginasta. Ajatella... Yritetäänköhän tässä nyt seksualisoida jotain sellaista, mitä todellisuudessa ei ole.

Meidän (mun) perhe on jo aikaisemmin täällä todettu hulluiksi kiduttajafriikeiksi, kun saunotaan kaikki suloisesti sekaisin: ystävät, tutut, vävyt, langot, miniät, serkut, iso- ja appivanhemmat... En ole koskaan pitänyt sitä outona tai vaivaantunut alastomista ihmisistä saunassa/uimassa. Vanhempien sauna lämpiää kutakuinkin joka ilta ja sinne voi tulla kuka vaan perheestä saunomaan, naapureita, talkoolaisia tai ystäviä mukanaan.

Ehkä kerran tai kaksi on ollut porukassa joku häveliäs, puolituttu naisihminen, joka on sitten odottanut muiden saunoessa ja käynyt yksinään lopuksi.

Yhteistyössä