H
hups
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Sun pitää mennä hotelliin jos haluat täyden ylläpidon. Mökillä se nyt vain kuuluu kuvioon että oleskelun eteen täytyy jotain tehdäkin.
Peesaan tätä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Sun pitää mennä hotelliin jos haluat täyden ylläpidon. Mökillä se nyt vain kuuluu kuvioon että oleskelun eteen täytyy jotain tehdäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Ihan selvää se minustakin on, että elinkustannuksiin osallistutaan ja töitä pitää tehdä (laittaa ruokaa, tiskata, lämmittää saunaa, siivota ja kesällä ne matotkin pitää pestä, jos meinaa pestä), mutta se, että niin lyhyellä varoitusajalla vaan aina käsketään. Olen tiskaamassa niin seuraavassa hetkessä huomaan, että rämmin metsässä puukengät jalassa keräämässä mustikoita.
minä en menisi jos käsketään.pyytää voi mutta ei käskeä./komentaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka anoppi olisi teidät mökille kutsunutkin, niin ei kai kuitenkaan ole tarkoitus, että hän raataa ja elättää teidät?
Kyllä mökkeilyyn kuuluu se, että kaikki osallistuu.
Kyllä munkin tutun siskolla oli tapana mökkilomalla makoilla tupakoiden lepotuolilla ja muut hoiti hommat ja sen lapset. Mutta sai kuulla kunniansa eikä ole enää mökkeillyt.
Ei noihin mökkilomiin ole mikään pakko osallistua.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Ihan selvää se minustakin on, että elinkustannuksiin osallistutaan ja töitä pitää tehdä (laittaa ruokaa, tiskata, lämmittää saunaa, siivota ja kesällä ne matotkin pitää pestä, jos meinaa pestä), mutta se, että niin lyhyellä varoitusajalla vaan aina käsketään. Olen tiskaamassa niin seuraavassa hetkessä huomaan, että rämmin metsässä puukengät jalassa keräämässä mustikoita.
minä en menisi jos käsketään.pyytää voi mutta ei käskeä./komentaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä mä ainakaan vaadi, että meidän vieraat tuo perunat ja vielä pesee ne.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Tässä ketjussa taas huomataan se, että nykynuoriso ei halua tehdä mitään itse, vaan kävellä valmiiseen pöytään. Vituttaa ap:n kaltaiset vätykset
Alkuperäinen kirjoittaja Essu:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Alkuperäinen kirjoittaja Kata:Alkuperäinen kirjoittaja Piika:Hyvin sen ymmärtää, että oma osuus pitää tehdä, mutta ei sentään antanut sinulle vanhaa esiliinaa, niinkun oma anoppini. Kyllä oli tunne, että olen piikana siellä.
Miksi ihmeessä puit sen essun yllesi? Minä ainakin olisisin sanonut että kiitos, mutta ei kiitos.
Ei tuolle meidän anopille niin sanota tai en minä ainakaan kehtaa. "Mökillä kuuluu käyttää esiliinaa" jne.
Minä käytän mökillä esiliinaa, ei tuossa minusta mitään outoa ole. Paljon kätevämpi se on puhdistaa, kuin muut vaatteet, kun likaantuu kuitenkin aika helpostis sielä esim juuri saunapuita hakiessa.