M
m
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mitä sillä on sua vastaan? Onko sun miehellä joku exä mihin se on ollu kovinkin ihastunu vai mikä mättää?
ap:hän mainitsi mahdollisena syynä 14 vuoden ikäeron
Millä tavoin ikäero on hankala, onko ap 15 v. ja mies 29 v.?
Erosiko mies entisestä vaimostaan ap:n takia?
Ei se kellekään muulle olekaan hankala kuin anopille. Hän heittää jollain tavoin herjaa asiasta lähes joka kerta kuin näemme. Kerran hän kyseli minun vanhempieni ikää ja sanoi siihen että "no onneksi ne on sentään vähän vanhempia kuin miehes".
Suhteemme alussa hän sanoi heti kättelyssä, että ei noin suuren ikäeron johdosta teillä voi olla paljoakaan yhteistä. Hän myös muistaa aina kerrata erään tutttavapariskuntansa eroa, jossa nainen oli 15 v miestä nuorempi ja lähti sitten nuoremman miehen kelkkaan.
Minua hän on jo ehtinyt varoitella kuinka joudun sitten omaishoitajana pesemään miestäni sängyssä kun hän on jo toinen jalka haudassa ja minä olen vielä nuori ja vahva. Ja tämä on ihan totta! Ehkä tähän viimeiseen vaikuttaa se, että anoppi oli miehensä omaishoitajana n. 1,5v.
No ei käy kateeks sua..