Nyt on jo pakko kommentoida. Kuusivuotias on lapsi, kyllä, mutta ei aivoton. Sen ikäinen jo tietää tekonsa ja sen seuraukset. Ainakin tällaisessa asiassa. Mulla 4 v tyttö tietää vallan hyvin ettei äitin rahoihin kosketa, eikä lompakkoon vaikka ne olisivatkin hänen ulottuvillaan, esim. hyllyllä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapset on yksilöitä, ehkä sinun olisi kannattanut jättää se lasten teko sitten siihen yhteen jos oletat että kaikki toimivat samoin ja uskovat samoin. Ja kuusi vuotias on vielä pieni lapsi!!! Käyhän lasten psykologeilla jne kysymässä lasten aivojen kehityksestä jne..niin hieman perehdyt rotuun "lapset" paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuule ei järki jätä mutta kotonani pitäisi tietty sääntöpäteä!jos mä 6 vuotiaalle olen 5 vuotta sanonut mitä saa tehdä ja mitä ei ja mikä on äidin ja isän tavaroita ja mihin kaapille ei saa mennä!pitäisi mennä ilman lukkoja perille.on se kumma kun menee 3 vuotiaalle puhe perille että mitä saa tehdä ja mitä ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaan juuri niin, että lukkojen taakse !Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos ne on laitettu tuonne kaappiin ylös mihin ite jakkaralla maasta joutuu kurkottamaan niin eikö tuo laps ole käyttänyt harkintaa mennessään sinne kaapille?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tuollaisia tärkeitä kirjeitä kannata säilyttää niin ETTEI LAPSET saa niitä KÄSIINSÄ!!!!! :O
siirtäessään tuolin tiskipöydän eteen,kiivetessään tiskipöydälle,avatessaan haan siittä kaapista,jättänyt 2muuta hyllyä missä on liimaa yms ja kurkottanut suoraan sinne hyllylle missä on sakset ja minun paperit.meinaatko että ne tarvisisi pistää lukkojen taakse kun ei laps usko?
Järki hoi älä JÄTÄ.
Eikä kaikkee tarvii laittaa lukkojen taakse, 6 vuotiaalta voi jo odottaa että menee normaali puhe perille. Selkäsaunaa en kuitenkaan kannata.
Ap:lle: Kannattaa tosissaan olla yhteyksissä ammatti-ihmisiin, heillä kun voi olla ihan hyviä ratkaisumalleja pahoihin tilanteisiin. Koita jaksaa!