äiti
tuota, jos lapsen kaikenlainen tuhmuuksien teko yms johtuu siitä että vuorovaikutuksessa/kasvatuksessa on jokin mennyt vikaan, niin sittenhän KAIKKI LAPSET ON HUONOSTI KASVATETTUJA! koska jokaisen lapsen kehitykseen kuuluu ns.uhma/tahtoikä.. jolloin tehdään kaikennäköistä! ja hei kertokaa mistä mun poikani on oppinut lyömään ja ja potkimaan suuttuessaan, joka alkoi siinä vajaa 2v iässä kun ei taatusti ollut IKINÄ nähnyt kenenkään lyövän eikä potkivan! mistä tuo käytös tuli jos sellaset johtuu VAIN kasvatuksesta? kyllä musta näytti ihan siltä että luonnostaan tollanen käytös tuli pojalta ku tarpeeksi turhautu!
ja kyllä niitä on oikeasti lapsia joilla on enempi tempperamenttia kuin toisilla! meidän muksu on nyt n.4v on kyllä edistynyt paljon parempaan suuntaan tuon käytös mutta edelleen räiskähtelee melko helposti. siltikään en todellakaan kannata fyysistä väkivaltaa koska sillä ei saavuteta muuta kuin tukahdettuja tunteita ja mahdollisesti menettä välit lapseensa pysyvästi. mua on kyllä kuritettu fyysisesti käyttäydyin kyllä nätistä ko.henkilön aikana mutta pätkääkään en häntä kunnioittanut enkä kunnioita vieläkään mutta vihasin kyllä.
ja kyllä niitä on oikeasti lapsia joilla on enempi tempperamenttia kuin toisilla! meidän muksu on nyt n.4v on kyllä edistynyt paljon parempaan suuntaan tuon käytös mutta edelleen räiskähtelee melko helposti. siltikään en todellakaan kannata fyysistä väkivaltaa koska sillä ei saavuteta muuta kuin tukahdettuja tunteita ja mahdollisesti menettä välit lapseensa pysyvästi. mua on kyllä kuritettu fyysisesti käyttäydyin kyllä nätistä ko.henkilön aikana mutta pätkääkään en häntä kunnioittanut enkä kunnioita vieläkään mutta vihasin kyllä.