Annoin sitten likalle selkään

  • Viestiketjun aloittaja v*ttu
  • Ensimmäinen viesti
äiti
tuota, jos lapsen kaikenlainen tuhmuuksien teko yms johtuu siitä että vuorovaikutuksessa/kasvatuksessa on jokin mennyt vikaan, niin sittenhän KAIKKI LAPSET ON HUONOSTI KASVATETTUJA! koska jokaisen lapsen kehitykseen kuuluu ns.uhma/tahtoikä.. jolloin tehdään kaikennäköistä! ja hei kertokaa mistä mun poikani on oppinut lyömään ja ja potkimaan suuttuessaan, joka alkoi siinä vajaa 2v iässä kun ei taatusti ollut IKINÄ nähnyt kenenkään lyövän eikä potkivan! mistä tuo käytös tuli jos sellaset johtuu VAIN kasvatuksesta? kyllä musta näytti ihan siltä että luonnostaan tollanen käytös tuli pojalta ku tarpeeksi turhautu!

ja kyllä niitä on oikeasti lapsia joilla on enempi tempperamenttia kuin toisilla! meidän muksu on nyt n.4v on kyllä edistynyt paljon parempaan suuntaan tuon käytös mutta edelleen räiskähtelee melko helposti. siltikään en todellakaan kannata fyysistä väkivaltaa koska sillä ei saavuteta muuta kuin tukahdettuja tunteita ja mahdollisesti menettä välit lapseensa pysyvästi. mua on kyllä kuritettu fyysisesti käyttäydyin kyllä nätistä ko.henkilön aikana mutta pätkääkään en häntä kunnioittanut enkä kunnioita vieläkään mutta vihasin kyllä.

 
just
Alkuperäinen kirjoittaja v*ttu:
ja p*erkele voisin tunkee ton kersan jonnekkin muualle just nyt!
leikannu siskonsa tukan ihan kynityks.repiny huoneesta tapettia ja silpunnu mun tärkeet paperit!
tästä lähin näen yhdenkin nousevan noille yläkaapeille missä sakset ja mun paperit on niin napautan armotta perseelle!
toi että yrität 5 minuuttiin suihkusta ja vessa käynniltä selvitä ite ja laitat syämään aamupalaa niin ei heti tarvii olla tekemässä pahojaan!
Olisko nyt äidissä vikaa? Jos lapsi on tuon tasoinen , niin suihkussa käynti pitää hoitaa sitten jotenkin toisin.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
:eek: piiskaatko myös miestäs, se olis musta sallitumpaa kuin puollustuskyvyttömän lapsen hakkaaminen! :kieh:
kyllä vetäisin miestäkin selkään jos olis leikelly mun todella tärkeet paperit ja rahaa siinä samalla!mulla ei ole varaa antaa 100e leikellä tosta vaan!niin että vetelisin ukkoo pipoon samanlailla kuule!
luulisi 5 vuotiaan tajuavan jo mitä saa tehdä ja mitä ei kun on sanottu!
ei mene kaunis puhe perille!
varmasti v*tuttaa en epäile yhtään, itsellä ei olisi varaa edes 5e leikkaamiseen tms mutta lapsen lyöminen/selkään antaminen ON VÄÄRIN
toivottavasti joku puuttuu tuohon jos jatkuu...

Tarkoitan tällä että mikään ei ole koskaan riittävä syy pahoinpidellä lapsi
 
Rusinaturpa 22
Siis moi, oon rusinaturpa ja mun pimppi kakkaa itestää ripulii mitä voisin muuta tehä ku herää aamulla paskasista petivaatteista ja sanoo äitille : moi heräsin paskathousuissa ripulit tyynyllä, SIIS ei vittu oikeesti!!!!!! jeesatkaa .....
 
kuinkahan
Alkuperäinen kirjoittaja luejaymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä kohtaa olen sanonut hakkaavani lasta jatkuvasti?kysyn teiltä jotka olette sen tuohon muotoon muuttanut.
nippasin tyttöä persuuksille ja nippasin myös tukasta,muuta en ole tehnyt aikaisemmin eikä ilmeisesti ole tulevaisuudessakaan tarve sillä likka ollut koko päivän hyvällä päällä,ei rissannut kellekkään.Tavaroita ei ole lentänyt ja kehut on saanut sanoa loppuun ilman että esim lautanen on lentänyt seinään.
Niin että nippasit.. ja otsikossa kehuit antaneesi selkään. juupa juu. niin ne jutut matkalla muuttuu.
 
vieras
Niille äideille jolla niitä "kullannuppuja" ja "enkeleitä" lapset... menkääpäs joskus koittamaan elämistä sellaseen perheeseen, jossa lapsella takkuaa päivät kymmeniä krt. päivässä!! Aina saa olla komentamassa, ei uskota, ja lapsi vielä omaa sen Temperamentin....
Kyllä oisin tehnyt JUST saman kuin ap. ! Hitto, kun nykyään ei saa mitään kurinpalautusta tehdä!
Pitää jutella, ja koittaa asiat selvittää muuten.... Just! ja sitten lapset ja nuoret oirehtivat tuolla kylillä yms. kun ei KOSKAAN ole pidetty kuria! KUn kaikkiin EI muuten tehoa pelkät sanat, jäähyt yms... Ei pikku "piiska" pyllyyn joskus pahaa tee!!
 
suttura
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
:eek: piiskaatko myös miestäs, se olis musta sallitumpaa kuin puollustuskyvyttömän lapsen hakkaaminen! :kieh:
kyllä vetäisin miestäkin selkään jos olis leikelly mun todella tärkeet paperit ja rahaa siinä samalla!mulla ei ole varaa antaa 100e leikellä tosta vaan!niin että vetelisin ukkoo pipoon samanlailla kuule!
luulisi 5 vuotiaan tajuavan jo mitä saa tehdä ja mitä ei kun on sanottu!
ei mene kaunis puhe perille!
tajuaa se, mutta kapinoi sua ja epäonnistunutta kasvatustasi vastaan.. :whistle:
AUTS
 

Yhteistyössä