Amwayn:n pesuaineet

Se pyykinpesuaine löyhkää niin että hajusteyliherkät kärsivät! Vaikka itse et olisi yliherkkä, töissä/koulussa/kerhossa tms. joku saattaa todella kärsiä siitä pesuaineen hajusta. Itse vedän astmalääkettä aina anoppilassa yöpyessämme, petivaatteet haisevat niin voimakkaalle, samoin kylppärissä haisee jos on juuri pyykkiä ripustettu kuivumaan. Eli jos haluat ottaa myös kanssaihmiset huomioon, älä käytä Amwayta!
 
Mä ainakin olen tosi tyytyväinen Amwayn pyykinpesuaineisiin. Ja todellakaan ne ei löyhkää, kun muistaa oikean annostelun :)

Tahrat on lähteny siinä missä mainostetuilla pesuaineillakin ja sopii hyvin perheemme allergikoille.

Shampoot ja hoitoaineet on myös mun suosikkeja.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 18:59 ha-ku kirjoitti:
Mä ainakin olen tosi tyytyväinen Amwayn pyykinpesuaineisiin. Ja todellakaan ne ei löyhkää, kun muistaa oikean annostelun :)
Niin, eihän se tupakkakaan tupakoivien mielestä haise. Ja päivittäin samaa hajuvettä käyttävät laittavat sitä aina vain enemmän kun se ei enää heidän nenäänsä tuoksu riittävästi. Eli nenä tottuu pesuaineen tuoksuun, mutta yliherkät saavat silti oireita.

Puhdas vaate tuoksuu puhtaalle, eli ei millekään.
 
ha-ku harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:40 Lionheart kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 18:59 ha-ku kirjoitti:
Mä ainakin olen tosi tyytyväinen Amwayn pyykinpesuaineisiin. Ja todellakaan ne ei löyhkää, kun muistaa oikean annostelun :)
Niin, eihän se tupakkakaan tupakoivien mielestä haise. Ja päivittäin samaa hajuvettä käyttävät laittavat sitä aina vain enemmän kun se ei enää heidän nenäänsä tuoksu riittävästi. Eli nenä tottuu pesuaineen tuoksuun, mutta yliherkät saavat silti oireita.

Puhdas vaate tuoksuu puhtaalle, eli ei millekään.
No ei meillä kauaa ole vielä tuotteita käytetty ja hajuttomampi se on ku esim. bioluvil tai ariel yms. mut jokaisella on oma mielipide...kannattaa testata itse :)
 
ainakin osa pyykinpesuaineista sisältää zeoliittia mikä on varsinainen koneensurma sen lisäksi että toistaiseksi kyseinen firma ei ole ainakaan minua tyydyttävästi kyennyt kertomaan tuotteidensa sisältöä. Hajusteettomiin pyykkäysaineisiin tottuneena haju on vähintäänkin voimakas.
 
Yleispesuaine on musta hyvä ja monikäyttöinen. Voipa olla joku muukin mutta ei ole itselle ollut tarvis muuta käyttää. Lisäksi tykkäsin saippuasta, jota ostin yhdessä toisen kanssa. Oli sellanen erikseen pakattu. Itellä iho rauhottu tosta.
 
Pesijätär
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 18:56 weatherwax kirjoitti:
ainakin osa pyykinpesuaineista sisältää zeoliittia mikä on varsinainen koneensurma sen lisäksi että toistaiseksi kyseinen firma ei ole ainakaan minua tyydyttävästi kyennyt kertomaan tuotteidensa sisältöä. Hajusteettomiin pyykkäysaineisiin tottuneena haju on vähintäänkin voimakas.
Todellakaan ei kannata ostaa zeoliittia sisältäviä pyykinpesuaineita! Ja onko todellakin niin, että tuotteiden ainesosia ei ole pakkauksissa lueteltu? Sehän on ihan luokatonta toimintaa eikä ainakaan edistä luottamusta kyseistä yritystä kohtaan.

Ulkomailla valmistetut pesuaineet ovat monesti turhan voimakkaita Suomessa käytettäviksi, kun täällä on niin pehmeä ja hyvä vesi suurimmassa osassa maata.
 
amwayn pyykinpesuaine ei mielestäni ole läheskään niin voimakkaan hajuinen mitä saman firman yleispuhdistusaine sekä keittiön- ja kylpyhuoneenpuhdistusaineet. Haisevat yksinkertaisesti niin voimakkaalle että itse en pysty käyttään ollenkaan. Lisäksi uskaltaisin väittää että vaikka tolulla tai mäntysuovalla saat puhtaampaa mitä sillä yleispuhdistusaineella. Itsellä on se nyt käytössä. Pyykinpesuaineessa oli se mukava puoli, että pakkaus kesti kauan koska sitä pannaan aika vähän.
 
Tiedoksi teille! Pyykinpesuaineet eivät sisällä pätkääkään zeoliittia!
Ja kun annostus on oikea pesuaine (pyykin) ei tuoksu juuri millekään. tuoksu huomattavasti miedompi kuin esim omo, bioluvil yms..
Se miten se sosii kenenkäkin iholle on yksilöllistä, mutta tiedän monia allergikkoja joille se sopii, kuten meille..
Kannattaa kokeilla!
 
amwayn pesuaineista mulla on vain hyvää sanottavaa! Vaikka ovat vähän hontavampia,niin ovat todella riittoisia,koska annostelu on niin vähäinen.Oon tykännyt pyykkipulverista ja ei tuoksu mun mielestä,paitsi jos käyttää huuhteluainetta se on aika voimakas.Itse pidän että pyykki tuoksuu hyvälle.
Sitten kehun sitä yleispuhdistusainetta,on ihan yliveto ja tosi riittoisa purkki.Käytän myös laimennettuna suihkepullossa jolla hyvä pyyhkiä esim.ruokatähteet tiskipöydiltä ym. tahrat.
Käsisaippua on myös erittäin riittoisa ja hyvä.Pitää kädet ihanan pehmeinä jopa ilman rasvausta.Muilla saippuoilla ,mulla kuivuu kädet.
Muuta en oo kokeillu mutta suosittelen!
 

Yhteistyössä