Kyllä mie tykkäsin ko. firman pesuaineesta ja dödöstä mm. Muita hyviä tuotteita ei sillä firmalla sitten ollutkaan!Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 16:59 vieras kirjoitti:Onko kellään kokemusta näistä kyseisen firman pesuaineista? Kannattaako ostaa?
Niin, eihän se tupakkakaan tupakoivien mielestä haise. Ja päivittäin samaa hajuvettä käyttävät laittavat sitä aina vain enemmän kun se ei enää heidän nenäänsä tuoksu riittävästi. Eli nenä tottuu pesuaineen tuoksuun, mutta yliherkät saavat silti oireita.Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 18:59 ha-ku kirjoitti:Mä ainakin olen tosi tyytyväinen Amwayn pyykinpesuaineisiin. Ja todellakaan ne ei löyhkää, kun muistaa oikean annostelun![]()
No ei meillä kauaa ole vielä tuotteita käytetty ja hajuttomampi se on ku esim. bioluvil tai ariel yms. mut jokaisella on oma mielipide...kannattaa testata itseAlkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:40 Lionheart kirjoitti:\Niin, eihän se tupakkakaan tupakoivien mielestä haise. Ja päivittäin samaa hajuvettä käyttävät laittavat sitä aina vain enemmän kun se ei enää heidän nenäänsä tuoksu riittävästi. Eli nenä tottuu pesuaineen tuoksuun, mutta yliherkät saavat silti oireita.Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 18:59 ha-ku kirjoitti:Mä ainakin olen tosi tyytyväinen Amwayn pyykinpesuaineisiin. Ja todellakaan ne ei löyhkää, kun muistaa oikean annostelun![]()
Puhdas vaate tuoksuu puhtaalle, eli ei millekään.
Todellakaan ei kannata ostaa zeoliittia sisältäviä pyykinpesuaineita! Ja onko todellakin niin, että tuotteiden ainesosia ei ole pakkauksissa lueteltu? Sehän on ihan luokatonta toimintaa eikä ainakaan edistä luottamusta kyseistä yritystä kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 18:56 weatherwax kirjoitti:ainakin osa pyykinpesuaineista sisältää zeoliittia mikä on varsinainen koneensurma sen lisäksi että toistaiseksi kyseinen firma ei ole ainakaan minua tyydyttävästi kyennyt kertomaan tuotteidensa sisältöä. Hajusteettomiin pyykkäysaineisiin tottuneena haju on vähintäänkin voimakas.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel