Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hih hih
Alkuperäinen kirjoittaja ALH Hämeestä:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelepa vähän...:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
Tähän täytyy kommentoida pari pointtia.

* Puhut valinnanvarasta. Missä tahansa kaupassa on enemmän valinnanvaraa kuin Amwaylla, jossa olet sidoksissa YHTEEN AINOAAN merkkiin ja valmistajaan.

* Puhut välikäsien puuttumisesta. Tarkennetaanpas, että Amwayn tapauksessa puuttuu korkeintaan pari ULKOISTA välikättä. Miten kuvittelet amerikkalaisten tavaroiden päätyvän USA:sta Suomeen? Siinä on kuule mukana erittäin monta välikättä, joista vain pari on Amwayn omaa. Mieti hiukan. Pakettisi eivät tule suoraan USA:n tehtailta, vaan jostakin esim. Euroopassa sijaitsevasta välivarastosta. Amway ei mitenkään omista koko raaka-aine-, valmistus-, kuljetus- ja välitysketjua, etenkään kansainvälisessä mittakaavassa. Se olisi liian kallista mille tahansa firmalle, jopa aidosti suurelle.

Osoitit avoimuutta vain menemällä kuuntelemaan ensimmäisen luennon. Sen jälkeen olet osoittanut vain sulkeutuneisuutta, koska olet antanut amerikkalaisen piilopyramidin nielaista sinut nahkoineen karvoineen parin meikkipullon ja pesuainetiivistepaketin tähden.
Miettikää te, jotka paasaatte firman ulkomaalaisuudesta tms. että kun shoppailette kaupoissa, niin mistä ne ostamanne tuotteet oikeesti tulevatkaan (made in China, made in Hong kong?). Amwayn tuotteet tulee ulkomailta mut niin tulee ne tavall. kauppojenkin tuotteet.
Toiseks mä valitsen Amwayn esim. kodin pesu- ja puhd.aineet jo siksi, että ne ovat TIIVISTEITÄ, tehokkaita ja luontoystävällisiä. Ei kiinnosta markettien valmiiks lantratut litkut, joissa on jo valmiiks suurin osa vettä ja tippa sitä varsinaista pesuainetta - hintakin noin 3 euroo. Mieluummin ostan esim. 1 l tiivistettä ja teen siivousaineet itse ja riittää kauan..
Amwayn kosmetiikka on huippukosmetiikkaa ja varmasti kalliimpaa kuin marketkosmetiikka..tosin vastaavan laatuista kosmetiikkaa (ulkomaista) on Sokokset yms. pullollaan ja kalliimmalla hinnalla kuin Amwayn.
Mut mulle on ihan sama mistä kukakin siivousaineensa tai kosmetiikkansa ostaa; yks Amwaylta, toinen Oriflamelta ja kolmas ruokamarketista yms. Mitä väliä?? Mä ostan Amwaylta nyt ja tulevaisuudessa :).

Yllätys yllätys mitä tekstiä, mutta kirjoittaja onkin ALH, eli suuri amwaylainen bisnesyrittäjä. Et lukenut ainuttakaan pointtia, tai et ymmärtänyt lukemaasi tavun vertaa.

Etkö tosiaan ole katsonut oikeiden kauppojen valikoimia tuon tarkemmin? Pidätkö oikein todella Amwayta ainoana luontoystävällisten tiivisteiden tuottajana? Et tunne kotimaasi tuotteita näköjään ollenkaan, ja vielä vähemmän sua kiinnostaa kotimaasi tuotannon ja työllisyyden tukeminen.

Kirjoitit vakuuttavaa tekstiä siitä, miksi suuri enemmistö ei koskaan lähde mukaan verkostomarkkinointiin edes kuluttajatasolla.

Mutta hyvää jatkoa sinulle, suuntaa vaan jatkossakin kaikki tukesi amwaylaiseen toimintaan.
 
ALH Hämeestä
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ALH Hämeestä:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelepa vähän...:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
Tähän täytyy kommentoida pari pointtia.

* Puhut valinnanvarasta. Missä tahansa kaupassa on enemmän valinnanvaraa kuin Amwaylla, jossa olet sidoksissa YHTEEN AINOAAN merkkiin ja valmistajaan.

* Puhut välikäsien puuttumisesta. Tarkennetaanpas, että Amwayn tapauksessa puuttuu korkeintaan pari ULKOISTA välikättä. Miten kuvittelet amerikkalaisten tavaroiden päätyvän USA:sta Suomeen? Siinä on kuule mukana erittäin monta välikättä, joista vain pari on Amwayn omaa. Mieti hiukan. Pakettisi eivät tule suoraan USA:n tehtailta, vaan jostakin esim. Euroopassa sijaitsevasta välivarastosta. Amway ei mitenkään omista koko raaka-aine-, valmistus-, kuljetus- ja välitysketjua, etenkään kansainvälisessä mittakaavassa. Se olisi liian kallista mille tahansa firmalle, jopa aidosti suurelle.

Osoitit avoimuutta vain menemällä kuuntelemaan ensimmäisen luennon. Sen jälkeen olet osoittanut vain sulkeutuneisuutta, koska olet antanut amerikkalaisen piilopyramidin nielaista sinut nahkoineen karvoineen parin meikkipullon ja pesuainetiivistepaketin tähden.
Miettikää te, jotka paasaatte firman ulkomaalaisuudesta tms. että kun shoppailette kaupoissa, niin mistä ne ostamanne tuotteet oikeesti tulevatkaan (made in China, made in Hong kong?). Amwayn tuotteet tulee ulkomailta mut niin tulee ne tavall. kauppojenkin tuotteet.
Toiseks mä valitsen Amwayn esim. kodin pesu- ja puhd.aineet jo siksi, että ne ovat TIIVISTEITÄ, tehokkaita ja luontoystävällisiä. Ei kiinnosta markettien valmiiks lantratut litkut, joissa on jo valmiiks suurin osa vettä ja tippa sitä varsinaista pesuainetta - hintakin noin 3 euroo. Mieluummin ostan esim. 1 l tiivistettä ja teen siivousaineet itse ja riittää kauan..
Amwayn kosmetiikka on huippukosmetiikkaa ja varmasti kalliimpaa kuin marketkosmetiikka..tosin vastaavan laatuista kosmetiikkaa (ulkomaista) on Sokokset yms. pullollaan ja kalliimmalla hinnalla kuin Amwayn.
Mut mulle on ihan sama mistä kukakin siivousaineensa tai kosmetiikkansa ostaa; yks Amwaylta, toinen Oriflamelta ja kolmas ruokamarketista yms. Mitä väliä?? Mä ostan Amwaylta nyt ja tulevaisuudessa :).

Yllätys yllätys mitä tekstiä, mutta kirjoittaja onkin ALH, eli suuri amwaylainen bisnesyrittäjä. Et lukenut ainuttakaan pointtia, tai et ymmärtänyt lukemaasi tavun vertaa.

Etkö tosiaan ole katsonut oikeiden kauppojen valikoimia tuon tarkemmin? Pidätkö oikein todella Amwayta ainoana luontoystävällisten tiivisteiden tuottajana? Et tunne kotimaasi tuotteita näköjään ollenkaan, ja vielä vähemmän sua kiinnostaa kotimaasi tuotannon ja työllisyyden tukeminen.

Kirjoitit vakuuttavaa tekstiä siitä, miksi suuri enemmistö ei koskaan lähde mukaan verkostomarkkinointiin edes kuluttajatasolla.

Mutta hyvää jatkoa sinulle, suuntaa vaan jatkossakin kaikki tukesi amwaylaiseen toimintaan.
Joo olen ALH, enkä sitä häpeä myöntää. Kyllä olen tietoinen kauppojen valikoimista ja hyvä on, että sieltäkin luontoystävällisiä pesuaineita löytyy ja jonkun verran myös tiivisteitä. Tunnen myös kotimaisia tuotteita ja hyvä vaan, että valikoimaa on. Nostan hattua niille, jotka ihan oikeasti ostavat vain kotimaista; niin vaatteet kuin muutkin tuotteet :).
Tarkoittanet tuolla "kirjoitit vakuuttavaa tekstiä siitä, miksi suuri enemmistä ei koskaan lähde mukaan verkostomarkkinointiin edes kuluttajatasolla", että koska esim. kosmetiikkatuotteet kalliimpia, niin monilla jää ostamatta kun halvemmalla saa? Totta, halvemmallakin saa ja niin kuin sanoin, niin ihan sama mistä kukakin tuotteensa ostaa.

Kiitos, kyllä suuntaan tukeni amwaylaiseen toimintaan jatkossakin. Hyvää jatkoa itsellesi myös.

 
ALH Hämeestä
Alkuperäinen kirjoittaja ALH Hämeestä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ALH Hämeestä:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelepa vähän...:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
Tähän täytyy kommentoida pari pointtia.

* Puhut valinnanvarasta. Missä tahansa kaupassa on enemmän valinnanvaraa kuin Amwaylla, jossa olet sidoksissa YHTEEN AINOAAN merkkiin ja valmistajaan.

* Puhut välikäsien puuttumisesta. Tarkennetaanpas, että Amwayn tapauksessa puuttuu korkeintaan pari ULKOISTA välikättä. Miten kuvittelet amerikkalaisten tavaroiden päätyvän USA:sta Suomeen? Siinä on kuule mukana erittäin monta välikättä, joista vain pari on Amwayn omaa. Mieti hiukan. Pakettisi eivät tule suoraan USA:n tehtailta, vaan jostakin esim. Euroopassa sijaitsevasta välivarastosta. Amway ei mitenkään omista koko raaka-aine-, valmistus-, kuljetus- ja välitysketjua, etenkään kansainvälisessä mittakaavassa. Se olisi liian kallista mille tahansa firmalle, jopa aidosti suurelle.

Osoitit avoimuutta vain menemällä kuuntelemaan ensimmäisen luennon. Sen jälkeen olet osoittanut vain sulkeutuneisuutta, koska olet antanut amerikkalaisen piilopyramidin nielaista sinut nahkoineen karvoineen parin meikkipullon ja pesuainetiivistepaketin tähden.
Miettikää te, jotka paasaatte firman ulkomaalaisuudesta tms. että kun shoppailette kaupoissa, niin mistä ne ostamanne tuotteet oikeesti tulevatkaan (made in China, made in Hong kong?). Amwayn tuotteet tulee ulkomailta mut niin tulee ne tavall. kauppojenkin tuotteet.
Toiseks mä valitsen Amwayn esim. kodin pesu- ja puhd.aineet jo siksi, että ne ovat TIIVISTEITÄ, tehokkaita ja luontoystävällisiä. Ei kiinnosta markettien valmiiks lantratut litkut, joissa on jo valmiiks suurin osa vettä ja tippa sitä varsinaista pesuainetta - hintakin noin 3 euroo. Mieluummin ostan esim. 1 l tiivistettä ja teen siivousaineet itse ja riittää kauan..
Amwayn kosmetiikka on huippukosmetiikkaa ja varmasti kalliimpaa kuin marketkosmetiikka..tosin vastaavan laatuista kosmetiikkaa (ulkomaista) on Sokokset yms. pullollaan ja kalliimmalla hinnalla kuin Amwayn.
Mut mulle on ihan sama mistä kukakin siivousaineensa tai kosmetiikkansa ostaa; yks Amwaylta, toinen Oriflamelta ja kolmas ruokamarketista yms. Mitä väliä?? Mä ostan Amwaylta nyt ja tulevaisuudessa :).

Yllätys yllätys mitä tekstiä, mutta kirjoittaja onkin ALH, eli suuri amwaylainen bisnesyrittäjä. Et lukenut ainuttakaan pointtia, tai et ymmärtänyt lukemaasi tavun vertaa.

Etkö tosiaan ole katsonut oikeiden kauppojen valikoimia tuon tarkemmin? Pidätkö oikein todella Amwayta ainoana luontoystävällisten tiivisteiden tuottajana? Et tunne kotimaasi tuotteita näköjään ollenkaan, ja vielä vähemmän sua kiinnostaa kotimaasi tuotannon ja työllisyyden tukeminen.

Kirjoitit vakuuttavaa tekstiä siitä, miksi suuri enemmistö ei koskaan lähde mukaan verkostomarkkinointiin edes kuluttajatasolla.

Mutta hyvää jatkoa sinulle, suuntaa vaan jatkossakin kaikki tukesi amwaylaiseen toimintaan.
Joo olen ALH, enkä sitä häpeä myöntää. Kyllä olen tietoinen kauppojen valikoimista ja hyvä on, että sieltäkin luontoystävällisiä pesuaineita löytyy ja jonkun verran myös tiivisteitä. Tunnen myös kotimaisia tuotteita ja hyvä vaan, että valikoimaa on. Nostan hattua niille, jotka ihan oikeasti ostavat vain kotimaista; niin vaatteet kuin muutkin tuotteet :).
Tarkoittanet tuolla "kirjoitit vakuuttavaa tekstiä siitä, miksi suuri enemmistä ei koskaan lähde mukaan verkostomarkkinointiin edes kuluttajatasolla", että koska esim. kosmetiikkatuotteet kalliimpia, niin monilla jää ostamatta kun halvemmalla saa? Totta, halvemmallakin saa ja niin kuin sanoin, niin ihan sama mistä kukakin tuotteensa ostaa.

Kiitos, kyllä suuntaan tukeni amwaylaiseen toimintaan jatkossakin. Hyvää jatkoa itsellesi myös.

Hyvää jatkoa ja kesää myös kaikille muillekin keskustelijoille - verkostomarkkinoinnin puolesta tai vastaan :)!
 
Ei rikastu
Persnettoa tuli vuoden aikana ainakin tonni. Kun laskee mukaan menetetyn ajan, ajetut kilometrit ja hotelleissa vietetyt yöt. Tyhjän saa pyytämättäkin. Rehellinen työ se on mikä kannattaa. Onneksi en tullut aivopestyksi,että osasin lähteä ajoissa pois. Tulipahan kokeiltua.
 
Huuhaata
Minä jos laskisin noin vuoden duunin,niin useita tonneja tappiota tuli. Oudon maineen vielä sain,kun naapureita yritin värvätä mukaan. Varmaan samalta tuntuu jostain hihuli uskovaisista, kun menevät hengen nostatus kokoontumisiinsa. Omalla järjellä mietin,että tässä ei voi rikastua,mutta kun menin niihin hengen nostatus kokouksiin, niin aloin uskoa taas toisin. Kyllä ihmis mieli on sellaisessa niin huijattavissa.Alkaa itsekin uskomaan niihin höpöttäjiin ja unelmiin. Tämä oli minun rehellinen mielipide Amwaystä
 
pyramidi
Tää kuulostaa vähän samalle ku muutama vuosikymmen ollut GOLDEN..meidän porukat hurahti siihen,muistan ku pestiin hiuksia niillä hemmetin golden shampoilla jotka oli paskoja. Kyseessähän on siis pyramidi-huijjaus. ihan vaan tiedoksi
 
ALH Hämeestä
..mut Amwayn shampoot ei ainakaan ole paskoja. Toinen sarja kampaamotason hiustenhoitosarja ja toinen ei-kampaamotasoinen mutta hyvälaatuiset shampoot kuitenkin. Mitään paskaa en nimittäin toista kertaa ostais.
 
Nää jutut on aina niin ihania lukea.
Haukutaan ja haukutaan ja jos joku uskaltaa puolustaa niin haukutaan häntäkin.

Tuotteet on tosiaan hyviä ja riittoisia.
Litran huuhteluainekin kesti meidän 5 hengen perheessä 8kk, 2,5kg pesujauhe 6kk.
Onhan siinä pieni ero kun huuhteluainetta riittää 3-6ml kun esim MiniRiskiä pitäisi laittaa 40ml pesujauhtetta käytetään n.15ml.

Nykyäänhän ei tarvitse rakentaa, tai edes myydäkkään. Voi olla vaan ns. kaupan käyttäjä mutta mikäli jossain vaiheessa haluaa ryhtyä rakentajaksi ja katsoa onko tästä itselle mitään enemää se on mahdollista.

Antakaa jokaiselle mahdollisuus tehdä omat valintansa turhia syyllistämättä. En minäkään tule teidän valintojanne syylistämään tai haukkumaan typeräksi valinnaksi.

Ja kyllä, minäkin olen tässä mukana, skeptisenä mutta avoimena.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei rikastu:
Persnettoa tuli vuoden aikana ainakin tonni. Kun laskee mukaan menetetyn ajan, ajetut kilometrit ja hotelleissa vietetyt yöt. Tyhjän saa pyytämättäkin. Rehellinen työ se on mikä kannattaa. Onneksi en tullut aivopestyksi,että osasin lähteä ajoissa pois. Tulipahan kokeiltua.
En ole Amwayssä enkä muusskaan mut sen verran pakko kommentoida et rehellinen työ ei kyllä kannata vai miks ihmiset lottoaa yms. jos kerran rehellinen työ on se mikä kannattaa? Sillä saa just just laskut maksettua mut ei muuta.

 
RPM
Ärsyttävää nyt mun oli pakko kaivaa noi Amway laput kaapista ja alkaa lukee niitä...mua kans kerjättiin kerran mukaan ja mulla on täällä noi soppari paperit yms. täytyypä lukee mitä niissä lukee noista eroamisista ja minimi myynneistä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Ärsyttävää nyt mun oli pakko kaivaa noi Amway laput kaapista ja alkaa lukee niitä...mua kans kerjättiin kerran mukaan ja mulla on täällä noi soppari paperit yms. täytyypä lukee mitä niissä lukee noista eroamisista ja minimi myynneistä....
Eroata voit ilmoittamalla siitä kirjallisesti Amwaylle, tai siten ettet vaan maksa vuoden vaihteessa uusimismaksua.

Minimi myyntiä ei ole. Ei ole pakko ostaa kuin silloin kun on itsellä tarve.
 
wikipedia

"Monet Amwayn toimintaan osallistuneet henkilöt ovat kirjoittaneet menettäneensä tuhansia dollareita yrittäessään saada toimintaansa tuottavaksi. Yksi ehkä voimakkaimmista kritiikin aiheista on se, että muiden henkilöiden värväämiseen ja kouluttamiseen käytetyn materiaalin kateprosentti on 85 prosenttia, kun itse tuotteilla se on 32 prosenttia.[35] Järjestelmä kannustaa siten tuotteiden myymisen sijaan värväämään uusia myyjiä. Myös palkkiojärjestelmä on laadittu sellaiseksi, että se kannustaa värväämiseen pikemmin kuin tuotteiden myymiseen verkoston ulkopuolisille asiakkaille.

Amwayta on syytetty myös sitä kritisoivan materiaalin julkaisemisen ja löytämisen estämisestä eli sananvapauden rajoittamisesta."


"Amwayn liiketoimintamalleista on syntynyt joitakin kiistoja ja ristiriitaisia tuntemuksia liiketoimintaan osallistuneiden, heidän läheistensä, tiimien johtajien ja yhtiön omistajien välillä. FTC eli Federal Trade Commission haastoi Amwayn oikeuteen vuonna 1975 epäiltynä laittomasta pyramidipelistä. Yhtiötä ei tuomittu vuonna 1979 tehdyssä oikeudenpäätöksessä, mutta FTC laati niin sanotut jälleenmyynnin säännöt, joita itsenäisten liikkeenharjoittajien tulee noudattaa toimiakseen laillisesti. Näiden sääntöjen mukaan (1) yli 70 prosenttia tuotteista pitää myydä verkoston ulkopuolisille asiakkaille, (2) myyjän tulee todistaa myynnistä kymmenelle asiakkaalle joka kuukausi ja (3) yhtiön pitää tarjota jälleenmyyjille kunnolliset palautusoikeudet tuotteille.[5] Sääntöjen noudattamisen valvominen on ollut käytännössä mahdotonta, vaikka ehtoja on käytetty vastaavissa oikeudenkäynneissä muita yhtiöitä vastaan.[6] Amway on haastettu oikeuteen lukuisia kertoja vuoden 1979 jälkeen ja viimeisin kanne tammikuulta 2007 koskee jälleen kerran pyramidimyyntiä."

- http://fi.wikipedia.org/wiki/Amway
 
Naapuri
näitä myyjiä/värvääjiä. Eivät menesty oikein muuten työelämässä ja vielä on saatu yli puhutuksi tällaiseen touhuun,missä menettää ystäviä ja rahaa. Ihmettelen naapuriakin, pinna kireällä vaikka kuulemma tienaa tosi hyvin. Verotuloja kun aikoinaan tsekkasin, niin eipä mahtunut juorukalenteriin lainkaan. Sossun luukullakin vakio kävijä. Ei voi kadehtia vaan sääliä.
 
inhottavaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Liitymään tähän, ja samalla kauppaamaan tuotteita ja etsimään uusia jäseniä...

Juu, mullekin yksi soitti yöllä oo.30 josko alkaisin pitää kutsuja jonkun asian teemoilta. Aamulla aikaisin uudelleen kun en vastannut viestiin.
Ällöä hommaa ja tyrkytystä. Kutsukoon kotiinsa porukat ja järjestäköön kutsut, hänhän siitä palkankin saa.
 
saman kokenut
kun olin erehtynyt menemään sinne fläppitaulu esittelyyn. Sitten niitä kinuamisia alkoi tulemaan. Mies jos olisi ollut niin turpaa tullut mutta kun oli sellainen reppana nainen. Siististi onneksi osasin erkaantua niistä myynti hommista.
 
Pinna paloi
Kyllä itselläni jäi aika huijatuksi tulleen olo, kun kaveri vuosien takaa ilmoitti tulevansa käymään kylässä, ja vierailu muuttuikin sitten yllättäin pallojen piirtelyksi ja fläppitaulun pläräämiseksi.
Siihen vielä päälle nämä tarinat timanteista ja unelmista ja kaikenmaailman kiosakin ruudukoista...

P..le sanon minä! Läheltä piti, että entinen kaveri ei lähtenyt kahvipöydästä avustettuna ulos, mutta onneksi sain pidettyä mölyt mahassa ja nyrkit taskussa.

Tehkää ILH:t ALH:t ym. AmWay-uskovaiset kauppaa ja käännytystyötä ihan rauhassa, mutta tehkää se työnne rehellisesti.
Älkää kuvitelko, että aloittamalla lähestymisen ensin valheella ("tulisin käymään kahvilla") ja sen jälkeen esittelemällä järjestelmän hirmulukuja ja prosentteja jättämällä itse asian, eli ne tuotteet pieneksi sivulauseeksi, voitte saada asiaanne edistymään.

Tuottethan voivat olla vaikka kuinka hyviä ja riittoisia, mutta koko homman pointti on vaan saada värvättyä lisää porukkaa jotka taas värväävät lisää porukkaa jotka taas värväävät lisää porukkaa jotka taas värväävät lisää porukkaa ...

Kun näitä viestejä nyt lukee (ja vieläpä useammaltakin keskustelupalstalta), voi vaan ihmetellä kuinka meitä ihmisiä saadaan ympäripuhuttua lähes mihin vaan lupaamalla unelmien täyttymistä, rahaa ja "ilmaisia kurssimatkoja" ...


 
Mukana ollut
kun tällaisten jenkki puheenpitäjien tileille menevät nämä Suomessa ala-linjoilla hankitut tulot. Äskettäin vasta yksi pyramidi romahti. Koskahan tämä korttitalo sortuu.
 
kiitollinen
eli kyse ei ole pyramiidista vaan verkosto markkinoinnista. Myyt tuotteita saat siitä sen suurimman bonuksen mutta myös se ketä sinut on pestannut ja niin edelleen mutta kyse on vain siitä mitä sinä haluat. Rahaa ei sada taivaalta ellet ole aktiivinen, jos teet kovasti töitä niin tulostakin kertyy. Haluatko olla pienen krillin pitäjä vai suuren verkoston omistaja?
 
Seminaareissa ollut
että tienaa. Tein kovasti töitä vuoden ja pelkkää tappiota tuli. Meinasi pieni "krilli" tehdä konkurssin. Ja pyramidi se on. Ei toimi jollet saa alaisia itsellesi ja ne taas lisää niitä, pyramidin muodossa. Tämä pyramidi liikkuu siinä laillisuuden ja laittomuuden rajoilla. Kokeilla voi tienaamista, mutta rahat ja ystävät siinä menee. Kaduttaa itseä että uskoin puheisiin ja unelmiin.
 
tiedättekö
Nämähän ovat aivan oivia heille jotka kaipaavat yhteisöllisyyttä elämään. Tuntevat tärkeäksi itsensä kuulua johonkin joukkoon. Tulee turvallinen olo kun on samanlailla ajattelevia ihmisiä ja jokin minkä eteen tehdä yhdessä töitä, on jotain yhteistä.
Muuten nämä ovat ihan ok tuotteita. Itse joskus mukana ollut.
 
Mirva74
Mutta, mun työkaverini juurikin lopetti työt. Ollaan molemmat lastenpäiväkodissa töissä ja kertoi mulle 3 vuotta sitten että lähti tähän mukaan. Esitteli mulle ton homman sillon, mutten "uskonut" siihen, enkä lähtenyt mukaan. Nyt pyysin sitä tulemaan uudestaan käymään. Koska nyt oon saanut sitä faktaa, että rahaa siinä on alkanut tulemaan. Ja vain sillä, että on suositellut paikkaa toiselle, ja käyttää itse tuotteita. Koskaan ei sen ekan kerran mulle sitä tyrkyttänyt, eikä töissäkään kertoillut muuta kuin että oli ollut jossain seminaareissa kun kysyttiin mitä teki viikonloppuna. Muutenkin, tuo kamu on muuttunut tai muuttanut elämäänsä, kun on aina iloinen ja fressi. Kyllä kai sitä itsekin sittenkin tuohon voisi lähteä mukaan. Ei siitä näköjään harmiakaan ole ollut.
 
Mirva74
Sain kotiin kortin amwayn matkalta, jonka tuo lastenhoitotyöt lopettanut työkaverini lähetti. Silloin kyllä kolahti, että ei hitsi vie.. se oikeasti tekee sen mistä silloin kertoi, että tulee ilmaisia matkoja. Hienoa, että on pärjännyt. Mä luulen, etten itse silloin innostunut mukaan, koska en halunnut luopua vakaasta ja turvallisesta olotilasta, mutta eipä mun elämä ole mennyt yhtään sen paremmaksi tässä kolmen vuoden aikana. Mutta onneksi tää business, ei ole kaatuvaa sorttia, kun on vanha ja vakaa varainen yritys, joten uskallan sittenkin lähteä mukaan. Varsinkin nyt, kun on joku kuka on läheinen ja näyttänyt, että toimiihan se sittenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä