Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
dd
Ehkä hieman aiheen vierestä, mutta kommentoin kuitenkin.
Olen kokeillut Amwayn oliiviöljyä, kosmetiikkaa ja ateriankorvikkeita. Kaikkiin olen ollut tosi tyytyväinen. Olen saanut ne lahjaksi.
 
asiallinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kannattaa vertailla hintoja:
tätä LV:tä Hain eräästä halpatuonti kaupasta. On zeoliititonta, fosfaatitonta ja hajusteetonta.
Minäkin kokeilin LV-tä, koska hinta oli edullisempi. En kuitenkaan todennut sitä tasavertaiseksi Amwayn Sa8 Premiumin kanssa. Tein yksinkertaisen koen-laitoin yhteen lasipurkkiin SA8 Premiumia ja toiseen lasipurkkiin LV zeoliititonta pesuainetta, ravistelin purkkeja ja annoin olla 5 minuuttia, sen jälkeen todesin, että Amway pesujauhe oli liuennut täysin- vesi oli ihan kirkas, mutta LV pesuaine jätti veden sameaksi ja pohjaan muodostui valkoinen sakka, joka ei liuennut veteen ollenkaan.

Kaupassakin on eri hintaisia tuotteita- kalliimpia ja halvempia, kuka niin sanoo, että Amwayn tuotteita tulisi vertailla kaikkein halvimpiin? Esimerkiksi kävin kaupassa ja katsoin hyllyssä Arielin uutta pesuainetta joka maksoi 7 euroa ja sillä rahalla sai 33 pesukertaa. Se tarkoittaa että 100 pesukertaa maksaa 21 euroa ja sama hinta on Amway SA8 Premiumilla. Auto on auto, mutta vaaditko että Lada ja Mersu maksaisivat saman verran?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja asiallinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannattaa vertailla hintoja:
tätä LV:tä Hain eräästä halpatuonti kaupasta. On zeoliititonta, fosfaatitonta ja hajusteetonta.
Minäkin kokeilin LV-tä, koska hinta oli edullisempi. En kuitenkaan todennut sitä tasavertaiseksi Amwayn Sa8 Premiumin kanssa. Tein yksinkertaisen koen-laitoin yhteen lasipurkkiin SA8 Premiumia ja toiseen lasipurkkiin LV zeoliititonta pesuainetta, ravistelin purkkeja ja annoin olla 5 minuuttia, sen jälkeen todesin, että Amway pesujauhe oli liuennut täysin- vesi oli ihan kirkas, mutta LV pesuaine jätti veden sameaksi ja pohjaan muodostui valkoinen sakka, joka ei liuennut veteen ollenkaan.

Kaupassakin on eri hintaisia tuotteita- kalliimpia ja halvempia, kuka niin sanoo, että Amwayn tuotteita tulisi vertailla kaikkein halvimpiin? Esimerkiksi kävin kaupassa ja katsoin hyllyssä Arielin uutta pesuainetta joka maksoi 7 euroa ja sillä rahalla sai 33 pesukertaa. Se tarkoittaa että 100 pesukertaa maksaa 21 euroa ja sama hinta on Amway SA8 Premiumilla. Auto on auto, mutta vaaditko että Lada ja Mersu maksaisivat saman verran?
Olipa harvinaisen paskasti naamioitu mainos. Eikö edes hävetä?
 
Mulla on yks puolituttu joka on ihan alkanut mua halaileen tuttavallisesti ja levittämään tätä ilosanomaa. Se terrorisoi mua sähköpostilla ja tekstareilla.

Mä en kertakaikkiaan koe mun omaksi jutukseni alkaa kauppaamaan mitään rasvoja tai pesuaineita, kattiloita, en vaatteita en tuppereita tai kynttilöitä- EN MITÄÄN!
 
vieras
Amway ja heidän mestarimyyjänsä Timantti-Vaula. On tullut itsekin tuota paskaa yksi ilta kuunneltua ja sen jälkeen jälkeen oltiin kimpussa kuin rakkikoira että emmekö alkaisi mukaan. No emmepä alkaneet.
 
ihmettelevä
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen amway jälleenmyyjä:
Nytpä saa!! LV:ltä on tullut kyseinen tuote ja on todella hyvä ja edullinen!
LV 750 g =21 pesua= 4 euroa= 20 senttiä/pesu
SA8 Premium 2,25 kg=102 pesua= 21 euroa= 21 senttiä/pesu

LV on todella edullisempi, mutta jos ajattelee siltä kantilta, että täytyy viisi kertaa käydä kaupassa hakemassa uutta pakettia, niin toi euron säästö ei vaikuta enää niin suurelta.
 
Äly hoi
LV 2,60 kg = 75 pesua = 13 senttiä / pesu. Eli tienaa noin 8 euroa, ja ne tulee siinä samalla vaivalla kun käy ruokaa ostamassa. Eikä mene mitään postimaksuja.
 
ihmettelevä
Vertasin siihen pakettiin, jonka itse kaupasta ostin. Sitä en tiedä, mistä ite tuon hinnan otit ja onko kyseessä ihan sama pulveri, koska niissä kaupoissa joissa itse käyn, en ole edes samanlaista pakkauskokoa (2,60 kg) tavannut. Isompi koko on 1350g ja siitä saa 37 pesua hintaan 6 euroa paketti. Joten tulee pari euroa halvemmaksi kun Amwayn pesupulveri, mutta niinkuin edellä mainittiin, ne eivät ole tasavertaisia. LV pulveria tarvitaan 100 pesuun reilusti kilo enemmän ja siinä on mikälie aineitä jotka eivät liukene veteen. Lisäksi pidän Amwayn pesupulverin tuoksusta enemmän ja olen kaiketi tyytyväinen valintaani.

Tyytyväisenä seuraan sitä, että ihmiset ylipäätänsä ajattelevat, mitä aineita pesukoneseen laittavat. Entisenä ALH-nakin. Omatkin silmät ovat avautuneet kiitos Amwaylle.
 
Mitä kusetusta
Minun vaimo maksoi tästä SA8 Premiumista 30 Euroa pimeästi ( saatana ) Amway "ystävälleen" Kuulemma pulveri 25 Euroa ja postimaksut 5 Euroa ja joutui hakemaan sen vielä viiden kilsan päästä. Oli viimenen Amwayn tuote mitä tähän huusholliin ostetaan. Ei vissiin voi valittaakaan kun ei ole kuittia. Eikä siitä meillä ainakaan sataa kertaa pestä tai sitten tulee likaista jälkeä.
 
ihmettelevä
Ei vissiin voi valittaakaan kun ei ole kuittia.
Kyllä voi tuotteen palauttaa, jos ei ole tyytyväinen siihen. Muistaakseni Amwaylla on kolmen kuukauden tyytyväisyystakuu, jonka aikana palutetusta tuotteesta saa rahat takaisin. 0Jos vaimosi osti paketin ystävältä, niin ei pitäsi olla ongelmana sekin, että hänellä ei ole ostosta kuittia.

Ohjevähittäishinta SA8 Premiumilla on 28 euroa, se on siis se hinta jonka maksat jos ostat tuotteen Amway jälleenmyyjältä. Kannattaa liittyä jäseneksi (asiakkaaksi) Amwaylle, sitten saa 30% alennuksen. Jäsen ei ole jälleenmyyjä, vain saa ostaa tuotteita ainoastaan omaan käyttöön.
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Olis verottajalla töitä:
Että Amwayn myyjillä tämä kuitittomuus on aika yleistä. Yritetäänkö tällä pienentää jo ennestään tappiollista toimintaa.
Saatko tupperware ostoistaan kuitin? Tai avonin, tai oriflamen tai...itse en ainakaan ole saanut.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Amway ja heidän mestarimyyjänsä Timantti-Vaula. On tullut itsekin tuota paskaa yksi ilta kuunneltua ja sen jälkeen jälkeen oltiin kimpussa kuin rakkikoira että emmekö alkaisi mukaan. No emmepä alkaneet.
Vaula, woohoo! Love u zillions... You can do it... Suomen kotkat... Buahahaaa...
 
minä ihmettelen vielä enemmän!
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:
Sisäpiiri tietoa ei saisi täällä julkaista. Se voi vaikuttaa negatiivisesti uusien alalinjalais myyjien värväämiseen.
mitä helvetin sisäpiiri tietoa?! Jos täällä nyt KOKEMUKSIAAN ihmiset jakavat. minkäs sille voi jos niistä ainakin puolet on negatiivisia!! Pitäskö olla vaan hiljaa et saa joitain kusetettua mukaan tuohon hullutukseen ja itelle "alalinjalaisia"?
 
ihmettelevä
Minä lopetan nyt vierailuni täällä ja haluaisin jakaa kansanne seuraavan ajatuksen:
"Vältä ottamasta vaikutteita heiltä, jotka vähättelevät kaikkea mitä teet. Pienet ihmiset tekevät aina niin, mutta todella suuret ihmiset saavat sinut tuntemaan, että myös sinusta voi tulla suuri."
Valinta on sinun:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:
Minä lopetan nyt vierailuni täällä ja haluaisin jakaa kansanne seuraavan ajatuksen:
"Vältä ottamasta vaikutteita heiltä, jotka vähättelevät kaikkea mitä teet. Pienet ihmiset tekevät aina niin, mutta todella suuret ihmiset saavat sinut tuntemaan, että myös sinusta voi tulla suuri."
Valinta on sinun:)
Varmasti antaa tukea ja turvaa se Amwayn oma materiaali. Paljonko olet itse saanut tuntipalkaksi omalle työllesi Amwayllä? Kuinka monta ystävyyssuhdetta olet rikkonut?
 
300 plääniä
Minulla on fiksuja ystäviä, sillä sain heidät takaisin minun Amway hömppäkauden jälkeen. Nyt lähinnä vitsaillaan sillä, kun en osannut muusta puhuakaan kuin amway,amway,amway.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Olis verottajalla töitä:
Että Amwayn myyjillä tämä kuitittomuus on aika yleistä. Yritetäänkö tällä pienentää jo ennestään tappiollista toimintaa.
Saatko tupperware ostoistaan kuitin? Tai avonin, tai oriflamen tai...itse en ainakaan ole saanut.
Minä olen saanut joka kerta kuitin kun ostan tutultani Oriflamen tuotteita! Ja ihan pyytämättä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä