Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Meillä nelihenkisessä perheessä ekstää nestemäinne Amway pyykinpesuaine 1½v, pulveri pitempään. Astiapesukonepulveri reilut 2v päivittäsiessä käytössä. Tuoteet tiivisteitä. Olen ollut niihin tyytyväinen. En ole myyjä.
 
Planissa vieraillut
Vertailkaa näitä verkostofirmoja, olin tuollaisessa business plan tilaisuudessa, esittelijä kertoi että hyvin nopeasti voi saada 96000e vuositulot. Toisessa lauseessa kertoi olleensa 5v Amwayssa ja on töissä kaupan kassalla. Huippuna oli se toteamus "ettei nää tuotteet niinkään kiinnosta, vaan business!!!"

Jos suoramyynti kiinnostaa, tarjolla on paljon mielekkäämpiä, esim. meille eurooppaiseen kulttuuriin sopivampia, oman mantereen yrityksiä.
 
pläänätty
Mun naapuri rahoittaa amway bisnestä toisella työllä, kun on niin aivopesty, että uskoo joskus saavansa niitä 96000 euron vuosituloja. Oli kyllä kertonut hyvälle ystävälleen pelkäävänsä kasvojen menetystä ystävien ( tai entisten ystävien ) silmissä mikäli lopettaisi tämän Amway touhun.
 
Umpio
Alkuperäinen kirjoittaja ALH:
Itse olen mukana Amwayssä ja aika kamalaa lukea tämmöisiä juttuja täältä keskustelupalstalta. Toiminta on täysin eriä mitä täällä puhutaan, luulempa että täällä
onkin juuri näitä epäonnistujia ja luovuttajia.
Kannattaa tosiaan sanoa suoraan EI jos ei kiinnosta toiminta, koska Amwayn periaatteisiin kuuluu että jos olet kieltäytynyt, niin sinua ei enää häiritä.
Se on vain surullista kuinka moni on menettänyt mahdollisuudet!
Jos näyttää ettei alapuolelle löydy ihmisiä, niin toki voi tienata myös kasvohoidoilla, mitä itse teen aktiivisesti.
Ja tietenkin hyödyt huippulaadukkaista tuotteista.
Nämä avoimet tilaisuudet ovat tarkoitettu kouluttamaan liikkeenharjoittajia ja kannustamaan jatkoon! Itse olen saanut paljon energiaa nuista tilaisuuksista ja jaksamista jatkaa.
Suosittelen ihmisiä kuuntelemaan näissä tilaisuuksissa avoimin mielin, miksi ei
kannata kokeilla kun ei ole menetettävää?



Eli siis olen itse vasta aloittelemassa tätä.. Miulta kysyttiin, millaista miun elämä oli 5 v sitten, miten se on muuttunu tähän päivään ja millaista se on tällä menolla 5 v:N päästä.. EN MIE AINAKAA KÖYHEMPI VOI OLLA!!! Ja kokemustahan se huonikin on :)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
olen myymyt useita tuotteita joita myydään kotiesittelyissä.....minutkin hurautettiin tähän niin että ystäväni kutsui kahville jonne tuli tämän "uskonlahkon" edustaja pariskunta. kolme tuntia mua yritettiin käännyttää vaan ei onnistunut. Mä n usko tohon vaikka tuotteet oliskin hyviä niin ei ihmisiä saada käännytettyä niin että he ostavat perusaineensa aina vain netin kautta. ensinnäkin tuotteet kalliita, toiseksi kun käyt esim suihkussa ja huomaat et shamppoo on lopussa menetkö ennemmin seuraavalla kauppareissulla shamppoo hyllylle ja ostat sieltä shamppoon jotta pääset seuraavan kerran taas pesemään hiukset vai menetkö nettiin ja tilaat sieltä ja odottelet pakettia? kolmanneksi tämän päivän ihmiset on aika korttiuskollisia nuo kaikki olis poissa plussa, ässä ja ykkösbonuksista...



Oon ite ollu kolmea plania kuuntelemassa, eikä ne oo ees yhteensä kestäny 3 tuntia!!! MIkälie huru ollu huutelemassa.. Ja totta, mulle on toitotettu paljon sitä, et jos toinen sanoo ei, niin se on ei. Minkäs sille voi, jos toinen tykkääki siitä tyttärestä ;) Me kaikki ollan ihmisiä ja eroavaisuuksiakin löytyy :)
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja ana:
kaupiteltiin liittymään ja hommaamaan alaportaisiin ihmiä ja sitten kun ne myy niin saan itekki siitä jotain ja sitten kun ne hankkii lisää alas porukkaa niin rikastun taas ja taas ja taas ja sitten mun ei tarvi tehdä töitä kun alla on porukkaa. ymmärrän tuon jos on perustanut tälläisen pyramidin. koska jos lähden mukaan niin minun yläpuolellani on kymmeniä, satoja jotka saavat rahaa minun jutuistani. ihmettelen mistä riittää rahaa jakaa jokaiselle joka on mun alla tai yllä. minulle piirreet hieno kaaviokin miten jakautuu alaspäin alle tulevat hommat. näytti pyramidilta. ja kääntää sen toisimpäin niin huomaa missa ja kuinka syvällä itse on ketjussa. ja en moiti tuotteita. niistä en ole kuullut pahaa sanottavaa. sitä en ole kuullut ja edelleenkään kukaan ei ole todistanut että on rikastunut.


eikös se ollut niin, et ku tarpeeks tulee "alaisia" Katkeaa ne ylemmät pois??
 
ei hajamielinen enää
Oli yhtä helvettiä koko amway ura minulla. Pläänäyksissä tuli pettymyksiä toinen toistensa perään. Ja taas siellä " marttakerhon" kokouksissa sain intoa jatkamaan. Oli niin ristiriitaisia ajatuksia, että pää meinasi haljeta. Luulin jo saaneeni jonkun muistihäiriö sairauden. Nyt lopetettuani amwayn muisti pelaa taas erittäin hyvin, kun on saanu tyhjennettyä sieltä amway hömpän pois. Olin liittyessäni haavoittuvassa tilassa ja siksi ehkä minut saatiin siihen kusetukseen mukaan.
 
LateZ
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Menen mielummin OIKEISIIN töihin, kuin tällaiseen toimintaan!
Itse 3.5 kk amwayssa mukana, 6 henkilöä sain mukaan ja nyt tienaan jatkuvasti 600- 850?/ kk.
Sopii kivasti 3800? bruttoon... käteen jää keskimäärin 3326?/kk... yksi mun alapuolella noin 1700?/kk.. et sillai.

Revi tästä huumoria, köyhä!
 
lounais-suomen helmi
Teet ihan oikein niinkuin minäkin olen toiminassa mukana sen verran ett tilaan tuotteita ovat muuten tosi hyviä ja loppujen lopuks halpoi kun laskee niitten tehon ja toimivuuden.Nytkin vahvistin taas ensivuoden jäsenyyteni ja saan edullisesti hyviä tuotteita ja jos joku kavereista tahtoo näitä niin miks en tilaisi ja taas samalla itsellenikin ja melkein sillä mitä saan myyntivoitoo maksan omat tuotteet:) hauskaa ja helppoo kun sen osaa..
 
just näin
Alkuperäinen kirjoittaja Umpio:
Alkuperäinen kirjoittaja ALH:
Itse olen mukana Amwayssä ja aika kamalaa lukea tämmöisiä juttuja täältä keskustelupalstalta. Toiminta on täysin eriä mitä täällä puhutaan, luulempa että täällä
onkin juuri näitä epäonnistujia ja luovuttajia.
Kannattaa tosiaan sanoa suoraan EI jos ei kiinnosta toiminta, koska Amwayn periaatteisiin kuuluu että jos olet kieltäytynyt, niin sinua ei enää häiritä.
Se on vain surullista kuinka moni on menettänyt mahdollisuudet!
Jos näyttää ettei alapuolelle löydy ihmisiä, niin toki voi tienata myös kasvohoidoilla, mitä itse teen aktiivisesti.
Ja tietenkin hyödyt huippulaadukkaista tuotteista.
Nämä avoimet tilaisuudet ovat tarkoitettu kouluttamaan liikkeenharjoittajia ja kannustamaan jatkoon! Itse olen saanut paljon energiaa nuista tilaisuuksista ja jaksamista jatkaa.
Suosittelen ihmisiä kuuntelemaan näissä tilaisuuksissa avoimin mielin, miksi ei
kannata kokeilla kun ei ole menetettävää?



Eli siis olen itse vasta aloittelemassa tätä.. Miulta kysyttiin, millaista miun elämä oli 5 v sitten, miten se on muuttunu tähän päivään ja millaista se on tällä menolla 5 v:N päästä.. EN MIE AINAKAA KÖYHEMPI VOI OLLA!!! Ja kokemustahan se huonikin on :)
 
toinen vierailija
Amwayn tuotteet ovat tosi hyviä ja laadukkaita, en sanoisi samaa oriflamesta. En tunne oriflamen toimintaa kuin sen että kun tilaa sieltä en saa kuittia amwaylta olen aina saanut kuitin.
 
toinen vierailija
niinpä, mutta ennen ostan amwayn tuotteita kuin oriflamen, amwaylla on kuitenkin hinta laatusuhde paikallaan ja kun myy kavereille (heidän omasta halusta) saa tosi edullisesti itselle kun laskee myyntikatteen;))
 
minä
Amway sopii ehkä Amerikkaan, mutta itse haluan kyllä antaa rahani eurooppaan monestakin eri syystä. Myös yrityskulttuuri on aika erilainen kuin meillä täällä Suomessa. Itse olin mukana vuoden. Ideana on tosiaan myydä tuotteita itselle ja ystävilleen ja samalla yrittää saada jatkuvasti värvättyä uusia myyjiä, joiden ostoksista saat provikan. Älyttömän kutsuva idea, MUTTA. Mistä saat näitä uusia värvättäviä. Pitäisi tuntea valtavasti porukkaa ja olla aina valmiina värväämään jotakin jossakin. Ehkä jossakin maalla se onnistuu, kun kaikki tuntee toisensa, mutta yritäppä samaa jossakin vähänkin suuremmassa kaupungissa, niin kyllä sitä ihmeteltäisiin jos kaupan kassaa yrität mukaan toimintaan. Kuulostaakin jo stressaavalta. Ja sitten jos myyt pelkästään tuotteita, niin myyjällä pitäisi olla vähintään 50 potentiaalista asiakasta, jotta saisi rahapussin täytettä, koska kaikki eivät tietenkään osta aina.

Varmaan erittäin sosiaalinen henkilö ja vieläpä sellainen, joka tuntee todella paljon porukkaa, voi tästä bisneksestä saada edes vähän rahaa. Yleensä kai provikkaa tulee n. muutama euro - 10 eur / asiakas, joten kyllä sitä aika paljon saa myydä tai ainakin yrittää myydä. Kovia myyntipuheita tuotteet vaativat, koska kaikki eivät uskalla sijoittaa suurta summaa pesuaineeseen, joka kylläkin kestää käytössä vuoden tai kaksi. Eli tuotteet ovat oikeasti halpoja käytössä.

PAREMPIA TUOTTEITA EN KUITENKAAN OLE KOSKAAN ELÄISSÄNI KÄYTTÄNYT. Ostakaa jos joku myy.
 
voi teitä amway-höyrähtäneet
Kiva että pitää maksaa jäsenyydestä että voi ostaa jotakin tavallista huomattavasti kalliimmalla hinnalla. Plus postit. Voi äly teitä suuria matemaatikkoja, vielä luulette säästävänne ;-DDDDDDD
 
Karenina
Amwayssa rahasta tehdään uskonto. Onko raha ja sillä saavutetut unelmat elämän tärkeimpiä aioita, niin että niistä tulee elämän sisältö.
Itse ajattelen että elämä on paljon enemmän kuin ne "unelmat", joita Amwayssa niin mainostetaan.
 
roku
-Tässähän näyttää menneen toisilla puurot ja vellit sekasin. Ei Amwayn toiminnassa ole tarkoitus juosta tuttujen ovilla kauppaamassa saippuaa, eikä muutakaan kamaa, tarkoituksena on vaihtaa omaa kauppapaikkaa ja se taas tarkoittaa sitä, ettei enää tarvii kantaa pesuaineita selkä vääränä kaupasta himaan, vaan posti tuo ne kotiovelle.
Mitä väärää muuten on "unelmissa? Veikkaanpa vaan, että suurin osa näistäkin rutisijoista skulaa lottoa, ei ehkä aina, mutt silloin tällöin, miksi? No tietysti siksi, että saisi ne parjatut "unelmansa" toteutettua.
Ai muka Amway kamat kalliita? Jos mä ostan lähikaupasta jotain eurolla ja se kestää viikon, niin onko Amwayn kautta tilattu kahen euron tavara oikeesti muka kalliimpaa, jos se riittää vähintään kolmeks viikoks? Se ei voi olla kalliimpaa, jos on, niin matikanope valehteli mulle koko kouluajan.
Ja niiltä, jotka haluu käyttää ja ostaa vaan eurooppalaisia kamoja, kysyn, ootteko huomannu että suurin osa kauppojen tuotteista on alkuperältään jostain päin Amerikkaa?
Limut, murot, tupakat, pastakastikkeet, kahvi ym ym ym. Listaa vois jatkaa vaik kuinka pitkälle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä