Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
molli
On todella surullista kun ihmiset haulkkuu ja puhuu asioista,kumminkaan enempään niihin perehtymättä. Monessa viestissä sanotaan että joku ukko kerto jne...

Itse pidän tuotteista, iloisista ja auttavista imisistä ja ennen kaikkea jokaisesta itsestään riippuu miten tienaa.

On kaksi eri amway puolta...myyntipuoli ja network21 linja mihin itse kuulun

MONI SANOO ETTÄ TÄMÄ PYRAMIDI,ENTÄS EIKÖ ELÄMÄ MUUTENKIN OLE?????

MAKSAAKO POMOSI SINULLE SAMAN PALKAN KUIN MITÄ SINÄ SAAT???? SINUNKIN POMOSI ON YLEMPÄNÄ SINUA,SORI NYT VAAN....

USKON ETTÄ IHMISET JOTKA TÄTÄ MOITTII ENEMPÄÄ KOKEILEMATTA,EIVÄT USKALLAEDES JA SITTEN OVAT KATKERIA.

SIKSI AINAKIN MEILLÄ EHKÄ PALJON MUKANA INSINÖÖREJÄ JA JOHTAJIASEKÄ OMAN FIRMAN PYÖRITTÄJIÄ...HE OVAT TAJUNNEET TAI OIVALTANEET JUURI NE OIKEAT ASIAT MITKÄ PITÄÄKIN OIVALTAA ETTÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN SYSTEEMIN.KAIKKIA VARTEN TÄMÄ EI TOSIAANKAA OLE!!!!ONNEKSI!
 
quu
Alkuperäinen kirjoittaja molli:
On todella surullista kun ihmiset haulkkuu ja puhuu asioista,kumminkaan enempään niihin perehtymättä. Monessa viestissä sanotaan että joku ukko kerto jne...

Itse pidän tuotteista, iloisista ja auttavista imisistä ja ennen kaikkea jokaisesta itsestään riippuu miten tienaa.

On kaksi eri amway puolta...myyntipuoli ja network21 linja mihin itse kuulun

MONI SANOO ETTÄ TÄMÄ PYRAMIDI,ENTÄS EIKÖ ELÄMÄ MUUTENKIN OLE?????

MAKSAAKO POMOSI SINULLE SAMAN PALKAN KUIN MITÄ SINÄ SAAT???? SINUNKIN POMOSI ON YLEMPÄNÄ SINUA,SORI NYT VAAN....

USKON ETTÄ IHMISET JOTKA TÄTÄ MOITTII ENEMPÄÄ KOKEILEMATTA,EIVÄT USKALLAEDES JA SITTEN OVAT KATKERIA.

SIKSI AINAKIN MEILLÄ EHKÄ PALJON MUKANA INSINÖÖREJÄ JA JOHTAJIASEKÄ OMAN FIRMAN PYÖRITTÄJIÄ...HE OVAT TAJUNNEET TAI OIVALTANEET JUURI NE OIKEAT ASIAT MITKÄ PITÄÄKIN OIVALTAA ETTÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN SYSTEEMIN.KAIKKIA VARTEN TÄMÄ EI TOSIAANKAA OLE!!!!ONNEKSI!
mulla on kokemusta siitä ja oli paska homma. :LOL:
 
Desdemona
Alkuperäinen kirjoittaja ALH:
Itse kuulin Amwaystä reilut kaksi vuotta sitten. 10 kk:dessa sain jo saman summan kuukausittain, kun omassa työssäni. Siitä eteenpäin tulot ovat kasvaneet kuukausittain, vuosibonukset ne vasta mukavia onkin, matkalaukkuja pakkaillaan ekalle palkintomatkalle!! SAMA MAHDOLLISUUS KAIKILLA!!!!


Uskoo ken tahtoo...
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja molli:
On todella surullista kun ihmiset haulkkuu ja puhuu asioista,kumminkaan enempään niihin perehtymättä. Monessa viestissä sanotaan että joku ukko kerto jne...

Itse pidän tuotteista, iloisista ja auttavista imisistä ja ennen kaikkea jokaisesta itsestään riippuu miten tienaa.

On kaksi eri amway puolta...myyntipuoli ja network21 linja mihin itse kuulun

MONI SANOO ETTÄ TÄMÄ PYRAMIDI,ENTÄS EIKÖ ELÄMÄ MUUTENKIN OLE?????

MAKSAAKO POMOSI SINULLE SAMAN PALKAN KUIN MITÄ SINÄ SAAT???? SINUNKIN POMOSI ON YLEMPÄNÄ SINUA,SORI NYT VAAN....

USKON ETTÄ IHMISET JOTKA TÄTÄ MOITTII ENEMPÄÄ KOKEILEMATTA,EIVÄT USKALLAEDES JA SITTEN OVAT KATKERIA.

SIKSI AINAKIN MEILLÄ EHKÄ PALJON MUKANA INSINÖÖREJÄ JA JOHTAJIASEKÄ OMAN FIRMAN PYÖRITTÄJIÄ...HE OVAT TAJUNNEET TAI OIVALTANEET JUURI NE OIKEAT ASIAT MITKÄ PITÄÄKIN OIVALTAA ETTÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN SYSTEEMIN.KAIKKIA VARTEN TÄMÄ EI TOSIAANKAA OLE!!!!ONNEKSI!
Hyvin sinut on "aivopesty"..
 
Pyramideista hyötyvät oikeasti vaan ylimmät, muutamat tasot.

Amway on siitä erilainen yritys, että se on hitaampi kun moni muu, joten se kestää pitempään, ennen kun romahtaa, joten moni voi siitä saadakin ihan positiivista oloa.

Huipputienesteihin pääsee, jos on valmis uhraamaan paljon tai jos on käynyt hyvä tuuri.

Vähän aikaa sitten joku kaveri yritti puhua mut mukaan Better Life nimiseen juttuun, se oli selkeämpi huijaus; liittyessäsi maksoit 360?, jotta sait vuoden vitamiinit ja omega-pillerit, ja sitten sillä piti rikastua. Siinä pyramidi oli huomattavasti painavampi; Amwayssa pitää vissiin olla enemmän "suoria alaisia", Better Life taas kehotti hankkimaan kaksi "suoraa alaista" ja siitä jatkaa, hankkien niille suoria alaisia. Luultavemmin koko hanke on jo kaatunu ja päätekijät hävinny rahoineen...

Sellainen "verkosto" markkinointi missä tilataan jostakin tuotetta ja sitten sitä myydään, saaden jotain prosenttia myynnistä ILMAN mitään käännytysbonuksia yms on mielestäni ok. Itse meinasin aloittaa Oriflamella, mutta en sitten jaksanut.
 
Exä
Alkuperäinen kirjoittaja Eronnut amwaystä..:
En suosittele liittymistä tuohon amwayn verkostomarkkinointiin.
Itse kävin aikoinaan kuuntelemassa sen "show the plan"..eli juuri sen esittelyn mistä puhuitte.Ja hemmetin upealtahan se kuulosti!! Liityin mukaan, ja ensin piti ostaa se aloituspaketti, ja sit oli tarkoitus että niitä tuotteita alkaa käyttämään itse.eli sinulla on tavallaan"oma kauppa" .
Samalla kun tilaat tuotteita itsellesi, saat pisteitä.Sit pitää etsiä sitä verkostoa..eli mennä esittelemään tätä bisnestä muillekkin, ja yrittää saada heidätkin mukaan. Sit jos he lähtevät, ja tilaavat tuotteita... Tulee niiden lisäksi pisteitä myös minulle. No, itse koin että oli tosi noloa koko ajan häiritä tuttuja ja vähemmän tuttuja, ja ruikuttaa että tulisitko kuuntelemaan yhden "bisnes jutun"(show the plan). Eli siis tarkoitus että jokainen kuka liittyy, käyttäisi amwayn tuotteita, ja jos joku sukulainen niihin myös tykästyy, niin niitä voi myydä.
Se tyyppi kenen alaiseksi minä lähdin, soitteli monta kertaa viikossa, että nyt pitäisi raippaasti vaan etsiä asiakkaita ja viikon jokaiselle päivälle, paitsi viikonloput, pitäisi saada bisnes esittely. Siihen lisäksi seminaarit ympäri suomea, jossa jo rikastuneet kertovat miten saavuttaa "se rikkaus". Se tosiaan oli kuin joku uskonto, jossa kaikki oli ihan hurahtaneita. Koin sen tosi ahdistavaksi ja häpeälliseksikin kinuta ihmisiä mukaan tuollaiseen "hömppään".
Kyllä ne tuotteet oli hyviä, mutta TODELLA kalliita!
Tapasin kyllä ihmisiä ketkä oikeasti olivat rikastuneet sillä bisneksellä...Se todella on mahdollista, mutta silloin sen amwayn pitää olla jo elämäntapa! Mulla on muutakin elämää ja harrastuksia, kuin hurahtaa tuollaiseen "uskon lahkoon".
Henk.kohtaisesti en suosittele, jos et ole valmis sitoutumaan siihen täyspainoisesti... [/quot




Siis tää oli kun mun tarina... Samat kokemukset amwaystä!
 
terkkari
aiemmat naapurimme saivat meidät puhuttua ympäri tuohon touhuun, pariskunnan naispuolinen henkilö oli silloin hyvä ystäväni. Olimme mukana vuoden, jonka aikana totesimme, että emme ole valmiita uhraamaan sitä mitä amway vaati menestykseen... "johtopariskunta" kehuskeli saaneensa amwayn avulla yhteistä aikaa perheelleen, mutta ihmettelen edelleen millaista yhteistä aika aon se, että isi ja äiti reissaavat 5-7 pvää viikosta käännyttämässä ihmisiä ja lapset ovat lastenhoitajan kanssa kotona.

Mielestäni tuotteissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tuossa koulutusohjelmassa network21 se vika piilee, sillä suorastaan aivopestään ihmisiä. Läheisesti näin muutoksen, jonka se sai aikaan tässä ystävässäni, joka muuttui täysin alettuaan "hörhöilemään". Enää emme ole yhteyksissä, sillä slogan menee: älä turhaan pidä läheisinäsi ihmisiä, jotka estävät menestyksesi, meidät luetaan nyt siis heihin jotka sen estävät, kun lähdimme pois kyseisestä bisneksestä.
 
laskelmat tehnyt
Ihan perusmatematiikalla pystyy kyllä laskemaan Amwayn kaltaisen "bisneksen" kannattamattomuuden, jos vain laskee rehellisesti KAIKKI tulot ja menot. Sivutyönä sillä ei pääse plussalle, eikä pelkällä omalla asiakkuudella, eli ostamalla tuotteita omaan käyttöön. Plussalle päästäkseen pitää ryhtyä melkein päätyöläiseksi. Jos perus-alh laskisi todella kylmän rehellisesti kaikki menot ja tulot, miinusta tulee ja rajusti, ellei saa alleen todella laajaa ja todella aktiivista verkostoa.
 
terveys
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
aiemmat naapurimme saivat meidät puhuttua ympäri tuohon touhuun, pariskunnan naispuolinen henkilö oli silloin hyvä ystäväni. Olimme mukana vuoden, jonka aikana totesimme, että emme ole valmiita uhraamaan sitä mitä amway vaati menestykseen... "johtopariskunta" kehuskeli saaneensa amwayn avulla yhteistä aikaa perheelleen, mutta ihmettelen edelleen millaista yhteistä aika aon se, että isi ja äiti reissaavat 5-7 pvää viikosta käännyttämässä ihmisiä ja lapset ovat lastenhoitajan kanssa kotona.

Mielestäni tuotteissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tuossa koulutusohjelmassa network21 se vika piilee, sillä suorastaan aivopestään ihmisiä. Läheisesti näin muutoksen, jonka se sai aikaan tässä ystävässäni, joka muuttui täysin alettuaan "hörhöilemään". Enää emme ole yhteyksissä, sillä slogan menee: älä turhaan pidä läheisinäsi ihmisiä, jotka estävät menestyksesi, meidät luetaan nyt siis heihin jotka sen estävät, kun lähdimme pois kyseisestä bisneksestä.
Itse liityin jäseneksi ja saan tuotteet itse tilattua itselleni 30% halvemmalla.KUKAAN EI OLE MINUA VÄRVÄNNYT PARIA TILAISUUTTA LUKUUNOTTAMATTA, jossa tein selväksi etten ala myyjäksi.Niissä tilaisuuksissa vain tilasin myyjän kautta. Tilaan parin kuukauden välein vitamiinit ja pesuaineet, olen ollut niihin tyytyväinen.
 
voi kun joskus käyttäisitte silmiänne, aivojanne j
Alkuperäinen kirjoittaja terveys:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
aiemmat naapurimme saivat meidät puhuttua ympäri tuohon touhuun, pariskunnan naispuolinen henkilö oli silloin hyvä ystäväni. Olimme mukana vuoden, jonka aikana totesimme, että emme ole valmiita uhraamaan sitä mitä amway vaati menestykseen... "johtopariskunta" kehuskeli saaneensa amwayn avulla yhteistä aikaa perheelleen, mutta ihmettelen edelleen millaista yhteistä aika aon se, että isi ja äiti reissaavat 5-7 pvää viikosta käännyttämässä ihmisiä ja lapset ovat lastenhoitajan kanssa kotona.

Mielestäni tuotteissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tuossa koulutusohjelmassa network21 se vika piilee, sillä suorastaan aivopestään ihmisiä. Läheisesti näin muutoksen, jonka se sai aikaan tässä ystävässäni, joka muuttui täysin alettuaan "hörhöilemään". Enää emme ole yhteyksissä, sillä slogan menee: älä turhaan pidä läheisinäsi ihmisiä, jotka estävät menestyksesi, meidät luetaan nyt siis heihin jotka sen estävät, kun lähdimme pois kyseisestä bisneksestä.
Itse liityin jäseneksi ja saan tuotteet itse tilattua itselleni 30% halvemmalla.KUKAAN EI OLE MINUA VÄRVÄNNYT PARIA TILAISUUTTA LUKUUNOTTAMATTA, jossa tein selväksi etten ala myyjäksi.Niissä tilaisuuksissa vain tilasin myyjän kautta. Tilaan parin kuukauden välein vitamiinit ja pesuaineet, olen ollut niihin tyytyväinen.
Et sitten laske tuotteiden hintaan mukaan osuutta jäsenmaksusta? Oletko verrannut hintoja muiden tuotteiden hintoihin? Minäpä vertasin. Prosentit ovat uskomattomat -- kauppojen tuotteiden eduksi. Esimerkiksi S-etupisteet pätkivät Amwayn tullen mennen palatessa, lisäksi saan valita vapaasti JOKA KERTA vaikka aivan eri tuotteen, murto-osalla Amwayn hinnoista. Mietipä. Vuosittainen jäsenmaksu antaa sinulle kuvitellun 30% edun tuotteista, jotka ovat JO VALMIIKSI MONIN KERROIN kaupan tuotteita kalliimpia. Et säästä mitään mistään kohti. Jos maksat pesuainepaketista jotain 20 e plus postikulut, missä se edullisuus on, kun samat pesukerrat saat edullisemmin parista kolmesta kaupan paketista? Esim. 20 e miinus 30% on vieläkin 14 euroa, noin esimerkkimielessä. Ja satun tuntemaan Amwayn tuotteiden hintoja, joten tiedän mistä puhun. Siis maksat sanotaan 100 e vuodessa siitä ilosta, että maksat vitamiineista ja pesuaineista sanotaan 70% enemmän kuin kaupasta... No, mutta hyvä jos olet tyytyväinen. Itse totesin että rahalla saa monin kerroin enemmän tarpeellista tavaraa, jos sitä ei hassaa Amwayn tuotteisiin.
 
terveys
Alkuperäinen kirjoittaja voi kun joskus käyttäisitte silmiänne:
Alkuperäinen kirjoittaja terveys:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
aiemmat naapurimme saivat meidät puhuttua ympäri tuohon touhuun, pariskunnan naispuolinen henkilö oli silloin hyvä ystäväni. Olimme mukana vuoden, jonka aikana totesimme, että emme ole valmiita uhraamaan sitä mitä amway vaati menestykseen... "johtopariskunta" kehuskeli saaneensa amwayn avulla yhteistä aikaa perheelleen, mutta ihmettelen edelleen millaista yhteistä aika aon se, että isi ja äiti reissaavat 5-7 pvää viikosta käännyttämässä ihmisiä ja lapset ovat lastenhoitajan kanssa kotona.

Mielestäni tuotteissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tuossa koulutusohjelmassa network21 se vika piilee, sillä suorastaan aivopestään ihmisiä. Läheisesti näin muutoksen, jonka se sai aikaan tässä ystävässäni, joka muuttui täysin alettuaan "hörhöilemään". Enää emme ole yhteyksissä, sillä slogan menee: älä turhaan pidä läheisinäsi ihmisiä, jotka estävät menestyksesi, meidät luetaan nyt siis heihin jotka sen estävät, kun lähdimme pois kyseisestä bisneksestä.
Itse liityin jäseneksi ja saan tuotteet itse tilattua itselleni 30% halvemmalla.KUKAAN EI OLE MINUA VÄRVÄNNYT PARIA TILAISUUTTA LUKUUNOTTAMATTA, jossa tein selväksi etten ala myyjäksi.Niissä tilaisuuksissa vain tilasin myyjän kautta. Tilaan parin kuukauden välein vitamiinit ja pesuaineet, olen ollut niihin tyytyväinen.
Et sitten laske tuotteiden hintaan mukaan osuutta jäsenmaksusta? Oletko verrannut hintoja muiden tuotteiden hintoihin? Minäpä vertasin. Prosentit ovat uskomattomat -- kauppojen tuotteiden eduksi. Esimerkiksi S-etupisteet pätkivät Amwayn tullen mennen palatessa, lisäksi saan valita vapaasti JOKA KERTA vaikka aivan eri tuotteen, murto-osalla Amwayn hinnoista. Mietipä. Vuosittainen jäsenmaksu antaa sinulle kuvitellun 30% edun tuotteista, jotka ovat JO VALMIIKSI MONIN KERROIN kaupan tuotteita kalliimpia. Et säästä mitään mistään kohti. Jos maksat pesuainepaketista jotain 20 e plus postikulut, missä se edullisuus on, kun samat pesukerrat saat edullisemmin parista kolmesta kaupan paketista? Esim. 20 e miinus 30% on vieläkin 14 euroa, noin esimerkkimielessä. Ja satun tuntemaan Amwayn tuotteiden hintoja, joten tiedän mistä puhun. Siis maksat sanotaan 100 e vuodessa siitä ilosta, että maksat vitamiineista ja pesuaineista sanotaan 70% enemmän kuin kaupasta... No, mutta hyvä jos olet tyytyväinen. Itse totesin että rahalla saa monin kerroin enemmän tarpeellista tavaraa, jos sitä ei hassaa Amwayn tuotteisiin.
Littyminen ei maksanut mitään,eikä vuoden aikana ole tullu mitään JÄSENMAKSUA!Olen ostajajäsen,vai mikäsenytolikaan...
 
terveys
Alkuperäinen kirjoittaja voi kun joskus käyttäisitte silmiänne:
Alkuperäinen kirjoittaja terveys:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
aiemmat naapurimme saivat meidät puhuttua ympäri tuohon touhuun, pariskunnan naispuolinen henkilö oli silloin hyvä ystäväni. Olimme mukana vuoden, jonka aikana totesimme, että emme ole valmiita uhraamaan sitä mitä amway vaati menestykseen... "johtopariskunta" kehuskeli saaneensa amwayn avulla yhteistä aikaa perheelleen, mutta ihmettelen edelleen millaista yhteistä aika aon se, että isi ja äiti reissaavat 5-7 pvää viikosta käännyttämässä ihmisiä ja lapset ovat lastenhoitajan kanssa kotona.

Mielestäni tuotteissa ei ole mitään vikaa, mutta juuri tuossa koulutusohjelmassa network21 se vika piilee, sillä suorastaan aivopestään ihmisiä. Läheisesti näin muutoksen, jonka se sai aikaan tässä ystävässäni, joka muuttui täysin alettuaan "hörhöilemään". Enää emme ole yhteyksissä, sillä slogan menee: älä turhaan pidä läheisinäsi ihmisiä, jotka estävät menestyksesi, meidät luetaan nyt siis heihin jotka sen estävät, kun lähdimme pois kyseisestä bisneksestä.
Itse liityin jäseneksi ja saan tuotteet itse tilattua itselleni 30% halvemmalla.KUKAAN EI OLE MINUA VÄRVÄNNYT PARIA TILAISUUTTA LUKUUNOTTAMATTA, jossa tein selväksi etten ala myyjäksi.Niissä tilaisuuksissa vain tilasin myyjän kautta. Tilaan parin kuukauden välein vitamiinit ja pesuaineet, olen ollut niihin tyytyväinen.
Et sitten laske tuotteiden hintaan mukaan osuutta jäsenmaksusta? Oletko verrannut hintoja muiden tuotteiden hintoihin? Minäpä vertasin. Prosentit ovat uskomattomat -- kauppojen tuotteiden eduksi. Esimerkiksi S-etupisteet pätkivät Amwayn tullen mennen palatessa, lisäksi saan valita vapaasti JOKA KERTA vaikka aivan eri tuotteen, murto-osalla Amwayn hinnoista. Mietipä. Vuosittainen jäsenmaksu antaa sinulle kuvitellun 30% edun tuotteista, jotka ovat JO VALMIIKSI MONIN KERROIN kaupan tuotteita kalliimpia. Et säästä mitään mistään kohti. Jos maksat pesuainepaketista jotain 20 e plus postikulut, missä se edullisuus on, kun samat pesukerrat saat edullisemmin parista kolmesta kaupan paketista? Esim. 20 e miinus 30% on vieläkin 14 euroa, noin esimerkkimielessä. Ja satun tuntemaan Amwayn tuotteiden hintoja, joten tiedän mistä puhun. Siis maksat sanotaan 100 e vuodessa siitä ilosta, että maksat vitamiineista ja pesuaineista sanotaan 70% enemmän kuin kaupasta... No, mutta hyvä jos olet tyytyväinen. Itse totesin että rahalla saa monin kerroin enemmän tarpeellista tavaraa, jos sitä ei hassaa Amwayn tuotteisiin.
Mistäs S-marketista saat Zeoliititonta ja fosfaatitonta pulveria,joka liukenee 100% veteen?
 
k
Niinkuin on varmaan esille tullutkin asia,niin Amway myös kouluttaa kasvohoitajia. Itse teen parina iltana viikossa kasvohoitoja ja niillä todellakin tienaa :)
Itse en mitenkään intohimoisesti etsi porukkaa tähän, jos jollain kiinnostaa niin kerrotaan sitten! Enkä ole sukulaisia alkanut soittelemaan läpi, läheisimmät kaverit kutsuin ensimmäineen plääniin, mutta helpoin kertoa tuotteista ja liiketoiminnasta ihan kaksistaan toiselle, ja tietenkin jos kiinnostaa!
Pyykinpesuaine ja tiskiainetörpöt esimerkiksi kestävät meillä monta kuukautta, ja olen tyytyväinen niihin, samoin esimerkiksi vartalovoide kesti useita kuukausia.
Riittoista tavaraa.

Eihän kaikki ammattialatkaan sovi kaikille, miksi siis tämäkään?
Itselleni just passelihommaa kodin pyörityksen lomassa. Toisella kiinnostaa rakennusala, toiselle ei tulisi kuuloonkaan. Toinen on kiinnostunut kokin ammatista,toinen taas ei..
Yksi haluaa tehdä iltatöitä, toinen päivätöitä.. ja niin edelleen.
Ei tämäkään kaikkien juttu ole!
 
MaalaisJuntti
Mä olen muutaman kerran meinanu tulla huijatuksi niin vihaan kaikkea mitä liittyy tälläisiin juttuihin.
Ja tässä joku aika sit kaverini pyysi pesuaine iltaan ja luuli itsekkin et pitävät ihan oikean esittelyn, mut se olikin tällänen värväys ilta. Oli kaverini koko illan itkeny ku ihan suoranaista valehteluahan tuo nyt oli. Ja ne äijät oli jotain ihan käsittämättömiä.

Joku aika sit soitti miehelle yks tuttava et on tulossa jonku miehen kans käymään. Ei eka kertonu et kenen ja miksi.No aikasa itettyä mies oli saanu selville et on joku väsrväys juttu. Niin oli mies sanonu tälle kaverille et ei kannata tulla et Sari kantaa teidän molemmat niskaperseotteella pihalle. Eivät tulleet ;)
 
alh
Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
Mä olen muutaman kerran meinanu tulla huijatuksi niin vihaan kaikkea mitä liittyy tälläisiin juttuihin.
Ja tässä joku aika sit kaverini pyysi pesuaine iltaan ja luuli itsekkin et pitävät ihan oikean esittelyn, mut se olikin tällänen värväys ilta. Oli kaverini koko illan itkeny ku ihan suoranaista valehteluahan tuo nyt oli. Ja ne äijät oli jotain ihan käsittämättömiä.

Joku aika sit soitti miehelle yks tuttava et on tulossa jonku miehen kans käymään. Ei eka kertonu et kenen ja miksi.No aikasa itettyä mies oli saanu selville et on joku väsrväys juttu. Niin oli mies sanonu tälle kaverille et ei kannata tulla et Sari kantaa teidän molemmat niskaperseotteella pihalle. Eivät tulleet ;)

Nuo on taas sellasia juttuja mitä ei sais tehdä. Joku yli-innokas ollu kyseessä ilmeisesti. Kyllä meille on sanottu et pitää ihan reilusti sanoo et tämmönen juttu on kyseessä eikä valehtelulla saada porukkaa kuuntelemaan :O
Joo, eli näitäkin on. Valitettavasti joka alalla joku vatipää.

 
alh
Samoin löytyy sellasia jotka melkeen väkisin yrittänyt saada ihmistä tulemaan kuuntelemaan, kun ei kiinnosta niin silloin jätetään rauhaan.
Yksi tapaus oli kaverini jota kysyin plääniin, niin oli saanut erittäin paskan kuvan koko hommasta joltain toiselta ihmiseltä. Oli jankuttanut sata kertaa tulemaan, melkeen kotoa hakenut mukaan, vaikka kaverini sanoi ettei kiinnosta!
Piti vähän oikoa, koska periaatteisiin kuuluu että jos ei kiinnosta, niin kunnioitetaan sitä ja jätetään se ihminen rauhaan asian tiimoilta!
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja molli:
On todella surullista kun ihmiset haulkkuu ja puhuu asioista,kumminkaan enempään niihin perehtymättä. Monessa viestissä sanotaan että joku ukko kerto jne...

Itse pidän tuotteista, iloisista ja auttavista imisistä ja ennen kaikkea jokaisesta itsestään riippuu miten tienaa.

On kaksi eri amway puolta...myyntipuoli ja network21 linja mihin itse kuulun

MONI SANOO ETTÄ TÄMÄ PYRAMIDI,ENTÄS EIKÖ ELÄMÄ MUUTENKIN OLE?????

MAKSAAKO POMOSI SINULLE SAMAN PALKAN KUIN MITÄ SINÄ SAAT???? SINUNKIN POMOSI ON YLEMPÄNÄ SINUA,SORI NYT VAAN....

USKON ETTÄ IHMISET JOTKA TÄTÄ MOITTII ENEMPÄÄ KOKEILEMATTA,EIVÄT USKALLAEDES JA SITTEN OVAT KATKERIA.

SIKSI AINAKIN MEILLÄ EHKÄ PALJON MUKANA INSINÖÖREJÄ JA JOHTAJIASEKÄ OMAN FIRMAN PYÖRITTÄJIÄ...HE OVAT TAJUNNEET TAI OIVALTANEET JUURI NE OIKEAT ASIAT MITKÄ PITÄÄKIN OIVALTAA ETTÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN SYSTEEMIN.KAIKKIA VARTEN TÄMÄ EI TOSIAANKAA OLE!!!!ONNEKSI!
TÄÄ ON HAUSKAA LUETTAVAA!!
:)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja molli:
On todella surullista kun ihmiset haulkkuu ja puhuu asioista,kumminkaan enempään niihin perehtymättä. Monessa viestissä sanotaan että joku ukko kerto jne...

Itse pidän tuotteista, iloisista ja auttavista imisistä ja ennen kaikkea jokaisesta itsestään riippuu miten tienaa.

On kaksi eri amway puolta...myyntipuoli ja network21 linja mihin itse kuulun

MONI SANOO ETTÄ TÄMÄ PYRAMIDI,ENTÄS EIKÖ ELÄMÄ MUUTENKIN OLE?????

MAKSAAKO POMOSI SINULLE SAMAN PALKAN KUIN MITÄ SINÄ SAAT???? SINUNKIN POMOSI ON YLEMPÄNÄ SINUA,SORI NYT VAAN....

USKON ETTÄ IHMISET JOTKA TÄTÄ MOITTII ENEMPÄÄ KOKEILEMATTA,EIVÄT USKALLAEDES JA SITTEN OVAT KATKERIA.

SIKSI AINAKIN MEILLÄ EHKÄ PALJON MUKANA INSINÖÖREJÄ JA JOHTAJIASEKÄ OMAN FIRMAN PYÖRITTÄJIÄ...HE OVAT TAJUNNEET TAI OIVALTANEET JUURI NE OIKEAT ASIAT MITKÄ PITÄÄKIN OIVALTAA ETTÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN SYSTEEMIN.KAIKKIA VARTEN TÄMÄ EI TOSIAANKAA OLE!!!!ONNEKSI!
TÄÄ ON HAUSKAA LUETTAVAA!!
:)
JUU JA JOS KAIKKI IHMISET OSALLISTUU MOISEEN, NIIN KUKA VOI ENÄÄ RIKASTUA????????? TYMÄT HERÄTKÄÄ, IDEAN ISÄT KÄÄRI VOITOT JA MUUT NUOLEE NÄPPEJÄÄN...VRT. GOLDEN PRODUCTS. Verot jätti maksamatta suomen huiput ja niin pääsivät sitten rikastumaan, muilta nyhti käännytyspuheilla rahat!
 
olen myymyt useita tuotteita joita myydään kotiesittelyissä.....minutkin hurautettiin tähän niin että ystäväni kutsui kahville jonne tuli tämän "uskonlahkon" edustaja pariskunta. kolme tuntia mua yritettiin käännyttää vaan ei onnistunut. Mä n usko tohon vaikka tuotteet oliskin hyviä niin ei ihmisiä saada käännytettyä niin että he ostavat perusaineensa aina vain netin kautta. ensinnäkin tuotteet kalliita, toiseksi kun käyt esim suihkussa ja huomaat et shamppoo on lopussa menetkö ennemmin seuraavalla kauppareissulla shamppoo hyllylle ja ostat sieltä shamppoon jotta pääset seuraavan kerran taas pesemään hiukset vai menetkö nettiin ja tilaat sieltä ja odottelet pakettia? kolmanneksi tämän päivän ihmiset on aika korttiuskollisia nuo kaikki olis poissa plussa, ässä ja ykkösbonuksista...
 
Vakaan innostunut
Olipa keskustelua! Asiantuntijoidenko lausuntoja? Usein ne jotka ovat täysin tietämättömiä asiasta ovat parhaita asiantuntijoita (niin se on lapsenkasvatuksessakin, ellei itsellä ole lapsia osaa yleensä parhaiten neuvoa kuinka niitä kasvatetaan).
Ellei ole tehnyt/kuullut mistä on kysetai jos on yrittänyt tehdä(jos yrittää mennä vessaan, käy aika huonosti), ei liene asiantuntija? Jos hankkisit auton ja haluaisit saada kaveriltasi mielipiteen asiaan (voi olla, että et tarvitse, vaan teet itse omat ratkaisusi), kysyisitkö sellaiselta kaverilta, joka ei ole ollut autojen kanssa tekemisissä?

Amway haluaa parantaa ihmisten arkea. Jos haluaa suuret tulot niihin luonnollisesti joutuu myös tekemään töitä, mutta kun sitä tekee, tulee tosi hyvä mieli, kun voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Joku haluaa vain pienet lisätulot, niihin pääsee myymällä todella helpolla. Jos haluaa suuremmat tulot kannattaa lähteä kertomaan asiasta eteenpäin. Se miksi on mahdollista saada hyvät tulot, johtuu varmaan osaksi siitä, että kaikki eivät ole halukkaita tekemään hieman ylimääräistä työtä, jonka minä ainakin osaksi koen harrastuksekseni.

Suosittelen lämpimästi, jos sinulla on unelmia, eli löydät vaikka pienenkin asian, jonka vuoksi olisit valmis tekemään jotain. Miten suuri olisi unelmasi, jos tietäisit varmasti saavuttavasi sen.

Sinulle, joka olet kuullut liike-esittelyn ja mahdollisesti mietit uskaltaisitko lähteä tavoittelemaan omaa unelmaasi toivotan rohkeutta sulkea silmänsä ja korvansa hyvää tarkoittavien asiasta tietämättömien pohdinnoilta. Lähde rohkeasti tekemään liiketoimintaa, älä jää miettimään! Tässä ei ole mitään riskejä. Tämä ei ole pyramidi, se joka sponsoroi uuden ihmisen ei saa mitään henkilön sponsoroimisesta, kaikki bonukset tulevat itsesi ja ryhmäsi ostoista. Voi olla jopa niin, että sinun bonuksesi ovat suuremmat rahassa, kuin sponsorisi. Minun linjassani, minun yläpuolella on ihmisiä, jonka jälkeen linjaan tullut ihminen tienaa enemmän, itseasiassa se on erittäin tavallista.

Tässä ollaan valmiit tulemaan työhön sinun puolestasi, tekemään sinun kanssasi myyntiä, ja sinä saat rahat. Joskus olen jopa tavannut omassa alalinjassani olevan tutun, kertonut liikeidean, hän ei ehkä ole ollut kiinnostunut liikeideasta sillä kertaa, mutta on ostanut tuotteita. Olen vienyt rahat lyhentämättömänä tuttavalleni, jonka kontakti henkilö oli.

Kaikki eivät tähän liiketoimintaan lähde, ja se on hyvä! Ellei uskalla uskoa itselleen mitään hyvää, on ehkä parasta jatkaa siinä missä on ja valittaa lamaa, rahapulaa...

Onnea sinulle uusi, joka olet uskaltanut lähteä parantamaan omaa ja läheistesi elämää! Eivät kaikki ole todellakaan negatiivisia, itse kohtaan liiketoimintaa tehdessäni enimmäkseen ihania ja positiivisia ihmisiä!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä