Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
älykääpiöiden hommaa
Niitä pesuaineita täytyy varmaan myös hengittää sisään, kun niistä tuntuu menevät aivot niin sekaisin. Munkin yksi tuttava hurahti amwayhin, ja nyt vaahtoaa niistä tuotteista niin ettei nauramatta hänen vouhkaustaan voi olla seuraamatta. Hänen kanssaan ei voi enää puhuakaan mistään, kun kohta jo pitäisi kokeilla sitä sun tätä, ja tietysti ostaa pirusti, että hän saisi pisteitä. Kun hän katsoo ihmisiä, hän ei enää näe ihmisiä, vaan pelkästään tapoja kartuttaa omia pisteitään. Kaikenlaisia unelmia sitä onkin, pesuaineilla mukamas ansiotyöstä eroon...
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja ei huijattavissa:
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
se on zeoliitti...

ja kun astelee kauppaan niin sieltä hyllystä löytää kyllä pesuaineita joissa ei kyseistä myrkkyä ole....

Jep ja vielä kotimaisia, ja aivan yhtä riittoisia ja tehokkaita. Eikä tarvitse maksaa postikuluja kaupan päälle!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuotteet on hyviä,mutta jos haluat mennä sellaisiin "hurmos"kokouksiin niin liity.Ne tilaisuudet on jotain aivan hirveitä.Ne isot pomot(lue hyvin tienaavat)niin ne kertovat kuinka rikkaita ne on ja "köyhempi"kansa hurraa ja on aivan hurmoshengessä.Huijausta koko homma.Siskoni kihlattu on ollut siinä ja kertonut itse nämä joten ovat tosia.

Lisäksi Amway ei itse tee näitä koulutusjuttujaan, eikä ota mitään vastuuta vahingossakaan koulutuksen sisällöstä tai aineistosta. Se seisoo selvällä präntillä aivopesutilaisuuksien aineistossa. Mitäs se sanoo Amwayn moraalista?
 
Joo syvältä se on!! Olin itse mukana vajaan vuoden ja riitti kiitti. Että meninkin tyhmänä mukaan..taitavasti mut siihen puhuttiin mutta olin kyllä tosi skeptinen koko ajan.
Tollaset verkostomarkkinoinnit on täyttä huuhaata,ne on ne muutamat ihmiset jotka sillä tienaa. Onnee vaan niillekkin jotka sitkeenä jaksaa yrittää hommata "alleen" porukkaa ja pysyvät menestyen mukana. Ei vaan mun juttu..en tajua muutenkaan miten perheelliset ihmiset kerkiää pitämään niitä iltoja ja ravaamaan niissä "messuissa"?????? Itse olin silloin yksinhuoltaja ja jos oisin joka kokoukseen tai tapahtumaan lähteny en ois lastani nähny ollenkaan kun hoidossa olis ollu koko ajan :kieh:
Ne jotka mun "yläpuolella" oli olivat kaikki perheellisiä,pieniä lapsia enkä ymmärrä miten ne kerran kuussa ainakin lähti viikonlopuks reissuun ja saivat lapsenvahteja.

Tuotteista sen verran että aika laaduikkaitahan ne oli,pesuaineita mulla on vieläkin ja kosmetiikka oli hyvää. Mutta monet tuotteet on kalliita,olkootkin sitten laatua mutta ei niitä jatkuvast pysty normitulonen ostamaan.
Mua pommitettiin kanssa jatkuvasti ja sen jälkeen kun ilmotin että en jatka niin sittenkin vielä puhelin soi,soi ja soi. Että ne jakso...
 
jep jep
täällä on kanssa yks joka on kyllästynyt siihen pakko markkinointiin .että tuu mukaan tästä saa sitä ja tätä ja tää on niin ihanaa. ja ei tarvi itse myydä mitään kuhan saa itselleen alle ihmisia ja sillä voi tienata viiden vuoden kuluttua että voi lopettaa päivä työt kokonaan, ja pah. kun en oo ollenkaan kiinnostunut itse . en tykkää tyrkyttää kavereilleni . en puoli tutuille mitään ihmeen pyramidi "huijausta" minusta. sanokoot ihmiset jotka ovat mukana vaan ettei se sitä oo. mutta kun ei kiinnosta niin ei. ja oon sanonut sen monta kertaa tyrkyttäjille etten ole kiinnostunut ja mun ystävätkään eivät ole kiinnostuneita . mutta aina sopivan hetken tullen taas ollaan ehdottelemassa että josko tulisin mukaan kokoukseen. no jaa ehkä se joskus menee niille ehdottelijoille perille ettei kannata minulle sitä ehdotella.
 
jzl
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
Sama juttu, tilaan itselleni ja lähipiirilleni. Pesuaine kestää koko vuoden, ei tuki konetta ja hajoaa luonnossa. Olin mukana ensin innolla, mutta en pitänyt tyylistä. Rikkautta ja rahaa korostetaan liikaa kokouksissa, se alkoi kyllästyttää.Jos ihminen vaan ei ole suosittelijatyyppiä, väkisin ei voi alkaa vääntää. Pikkuhiljaa vain sitten jättäydyin pois kokouksista ja nyt olen vain rivitilaaja.
 
ei kiitos Amwaylle
on hurahtanut noihin ja meillä kävi myös esitelmöimässä. Mistähän johtuu, että miehen piti olla myös paikalla? Arvatakaa kiinnostiko häntä pätkääkään pesuaineet? Timanteista ja unelmista puhuttiin eli myyntipuheet noudattavat samaa kaavaa.

Lisäksi nämä ihmiset kuuntelevat niitä aivopesu -Cd-levyjään joka paikassa! Olen käsittänyt, että toiminta on uskonnollisen kiihkoista ellei peräti uskonnollista... Korjatkaa, jos olen väärässä.

Ja en tykännyt edes tuotteista. Amwayn pesuaine ei käynyt allergisille lapsillemme ja paremman ja zeoliitittoman tuotteen löysin netistä ja nykyään ostan vain sitä eli Allegroa.
 
vieras
Olin kerran amwayn kokouksessa. Huhheijaa mitä aivopesua. Näytetään kuvia ulkomailta ja kirjotetaan taululle suuria summia ja uskotellaan et kaikki pääsee siihen, kun vaan myy tarpeeks. Lisäksi sanotaan, että ei saa käydä lukemassa Amwayta koskevia nettikirjoituksia, koska ne on huijausta ja kateellisten panettelua :D
 
pesuaineista
Alkuperäinen kirjoittaja jzl:
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
Sama juttu, tilaan itselleni ja lähipiirilleni. Pesuaine kestää koko vuoden, ei tuki konetta ja hajoaa luonnossa. Olin mukana ensin innolla, mutta en pitänyt tyylistä. Rikkautta ja rahaa korostetaan liikaa kokouksissa, se alkoi kyllästyttää.Jos ihminen vaan ei ole suosittelijatyyppiä, väkisin ei voi alkaa vääntää. Pikkuhiljaa vain sitten jättäydyin pois kokouksista ja nyt olen vain rivitilaaja.

Kauppojen hyllyillä on muuten monta zeoliititonta pesuainemerkkiä, kotimaisiltakin valmistajilta. On valinnanvaraa, ei tarvitse sitoutua yhteen merkkiin ja ennen kaikkea EI TUE AMERIKKALAISTA PIILOPYRAMIDIA. Luonnonmukaisuus ei ole vain Amwayn myyntivaltti. Lisäksi Amway häviää hinnoissa tullen, mennen ja palatessa. Kaiken päälle kotimaista ostamalla tukee kotimaista tuotantoa, siten suomalaisia työpaikkoja.

Jos kuluttaja on valmis boikotoimaan esim. Nestlén, Lidlin, H&M:n yms tuotteita humaanisin ja eettisin perustein, boikotoikaa ihmeessä piilopyramidifirmojen tuotteita. Niiden firmojen bisnesetiikka on olematonta.
 
Tuntuu että kaikki tämmösiin myymisjuttuihin hurahtaneet pitää sitä jonain uskontona ja painostaa kaikkia tuttuja ja tuntemattomia liittymään tai ostamaan. Paitsi mä B)

Mä oon liittynyt pariin hommaan sen takia et saan ite halvemmalla tuotteita :whistle:
 
en
jaksanut lukea koko ketjua, mutta paria ainetta olen kokeillut. eli jotain millä pitäisi lähteä mustan tussinkin jälki, lähtihän se ovesta, mutta lähti pintakin, siis niin, että nyt siinä valkoisessa ovessa on hieno läntti, mistä on normaali "kiiltopinta" pois ja on ihan matta! toinen aine on wc:n pytyn pesuun, kerran kun käytti niin nyt tarttuu kakki ja kaikki lika entistä tiukemmin kiinni. ilmeisesti siitäkin lähti normaali pinta pois, eli sais aina käyttää sitä samaa ainetta, että sais puhtaaksi, mutta olkoon likaisen näköinen, noita tököttejä ei meillä enää edes kokeilla. kiitos siskolle vaan kokeiluista!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siinä ostetaan ekaks sellanen alotuspakkaus joka maksaaa n. 100e, sisältää amwayn tuotteita, jotka kyllä on ihan hyviä ja laadukkaita. Idea siinä on, että jokainen siirtyisi ostamaan päivittäiset tavarat esim. pyykinpesuaineet, kodinpuhdistusaineet, hygieniatuotteet, meikit ym. amwayltä ja lisäksi saamaan itsensä "alapuolelle" myyjiä. Näin yläpuolella oleva saa pisteitä eli rahaa. Eli jos sillä haluais tienata pitäis saada itsensä alapuolelle myyjiä ja jokainen siirtyisi käyttämään amwayn tuotteita. Olipas hankalasti selitetty, mut jotensakin näin lyhkäisyydessään.
Eli kaikki mitä sä itse myyt, tekee tiliä sille, joka sut on saanu mukaan. Kai siitä itsellekin jotain jää? Mutta eniten tienaa ne, jotka saavat parhaiten hankittua lisää uusia myyjiä, jotka myös sitten ahkerasti tekevät kauppaa ja saavat lisää uusia myyjiä.
Kuvasitte juuri pyramidin. Pyramidi on sellainen, missä tulot eivät loppukädessä tule tuotteiden myymisestä, vaan käytännössä alalinjalaisten värväämisestä. Pyramidifirmat ovat laittomia, joten julkisesti Amway joutuu kiistämään olevansa pyramidi. Käytännössä toiminta kuitenkin painottuu tarkalleen pyramidimaiseksi. Miksi tarvitsisit pilvin pimein alalinjalaisia, jos saisit itse tuotemyynnistä tulot? Koska tarvitset, tulot eivät tule tuotteista. Tuotteita ei ole tutkittu kansainvälisissä puolueettomissa tutkimuksissa, lisäksi kun tekee lähimmänkään marketin hyllyillä hintavertailua, toteaa itse, kuinka suurella summalla tukee laitonta piilopyramiditoimintaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Vaihdan heti merkkiä jos löytyy yhtä hyvä, ei ole löytynyt!
Jos ei etsi, ei löydä. Onhan se näppärää, kun omaa voittoa tavoitteleva sukulainen tai naapuri hoitaa pesuaineet kotiin. Amwayn pesuaineet pesevät ehkä ulkopuolelta, mutta tekevät samalla tahroja sisäpuolelle... enkä tarkoita sillä vaatteita.
 
Tämä ainakin kannattaa lukea, ennenkuin hönkäisee moiseen mukaan.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi////////tyypillinen/amway.pdf

Minulla itselläni on ihan selkeä mielipide näistä verkostomarkkinointijutuista: en ikinä lähtisi niihin mukaan, enkä suosittele kellekään muullekaan.
 
epeli
Siis se teki viimeksi niin, että tein tilauksen ja maksoin sen sille.
Kuukauden päästä soitin ja kyselin että eikö oo tullut vielä? Ei mukamas. Odotin toisen kuukauden ja soitin taas, sitten myönsi että ei ole tehnyt tilausta vaan käyttänyt rahat muuhun! Sanoin jo tosi pahasti ja vaadin tilaamaan mulle ne aineet vähän äkkiä! sain ne lopulta mutta siltä ihmiseltä en ota enää :(
Osti vielä uudenveroisen haalarin multa eikä maksanut ikinä sitä, toooosi kiva :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Vaihdan heti merkkiä jos löytyy yhtä hyvä, ei ole löytynyt!
Jos ei etsi, ei löydä. Onhan se näppärää, kun omaa voittoa tavoitteleva sukulainen tai naapuri hoitaa pesuaineet kotiin. Amwayn pesuaineet pesevät ehkä ulkopuolelta, mutta tekevät samalla tahroja sisäpuolelle... enkä tarkoita sillä vaatteita.

Voi että suomalainen kateus on niin hauskaa
:LOL: Marketitko harrastaa hyväntekeväisyyttä? Miksi ihminen ei saisi lähteä yrittäjäksi tällaiseen, varsinkin kun tuotteet ovat hyviä? Minäkin itse käytin näitä tuotteita pitkän aikaa kunnes tulin siihen tulokseen että säästän paljon kun alan itse myyjäksi. Minulle ei ole tuputettu, minulle ei ole sanottu että rahaa tursuaa ovista ja ikkunoista, eikä ole kutsuttu "salaperäisiin käännytys tapaamisiin". Emoyhtiö Alticor palkittiin eettisestä johtamisesta http://www.amway.fi/default.asp?zone=UNICEF&lan=fi&num=2 Minusta on myös hienoa että Amway tekee yhteistyötä Unicefin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
Siis se teki viimeksi niin, että tein tilauksen ja maksoin sen sille.
Kuukauden päästä soitin ja kyselin että eikö oo tullut vielä? Ei mukamas. Odotin toisen kuukauden ja soitin taas, sitten myönsi että ei ole tehnyt tilausta vaan käyttänyt rahat muuhun! Sanoin jo tosi pahasti ja vaadin tilaamaan mulle ne aineet vähän äkkiä! sain ne lopulta mutta siltä ihmiseltä en ota enää :(
Osti vielä uudenveroisen haalarin multa eikä maksanut ikinä sitä, toooosi kiva :(
Niin, tällaista jos sattuu niin kannattaa tehdä ilmoitus tänne

Malminkaari 9 C, 3.krs
00700 Helsinki
Puh: +35 9 5420 1800

Tuo on nimittäin Amway-toiminnan vastaista ja kyseinen henkilö todennäköisesti menettää myyntiluvat. Kuulostaa olevan muutenkin melko epärehellinen tyyppi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Tämä ainakin kannattaa lukea, ennenkuin hönkäisee moiseen mukaan.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi////////tyypillinen/amway.pdf

Minulla itselläni on ihan selkeä mielipide näistä verkostomarkkinointijutuista: en ikinä lähtisi niihin mukaan, enkä suosittele kellekään muullekaan.
Luin tuon läpi, eikä se kuvaa millään muotoa Amwayn toimintaa. Meinasin ottaa epäkohdat tähän kohta kohdalta, mutta eteenpäin lukiessani huomasin että koko teksti on yhtä epäkohtaa, joten liian iso homma

:LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä