Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
aika sokkia olet jos et lähikaupasta löydä zeoliititonta pesuainetta. Lisäksi kannattaa ottaa se, missä on joutsenmerkki.
 
tossuliini
Mä olin niitten myyjä pari vuotta mutta lopetin kun ei myyntiä tullut tarpeeksi näin pienellä paikkakunnalla. Tein selväksi tiimin vetäjälle etten jatka enää enkä uusi sitä vuosimaksua, yritti kyllä kovasti saada mun päätä kääntymään mutta onneksi pidin pääni. On ne hyviä aineita, olen itsekin käyttänyt niitä mutta kadun että lähdin siihen hommaan mukaan mutta ystäväni kanssa joka mut sai siihen ryhtymään niin synkkaa edelleenkin, ei mennyt ystävyys tuon lopettamisen takia.
 
Tietäjä
Mihinkään verkostopohjaiseen ostamiseen tai kaupitteluun ei kannata lähteä mukaan. Puolet hinnasta muodostuu väliporrastoimijoiden bonuksista.

Yhtä hyviä tuotteita saa markettien hyllyiltä, verkostokaupan tuotteet eivät sisällä mitään ihmeaineita, vaan ihan sammat mömmöt pyörivät kaikissa pesuaineissa. Joissakin tehokkaimmissa aineissa superteho saadaan lisäämällä liuottimien määrää, mikä on myrkyllistä.
 
ei huijattavissa
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
se on zeoliitti...

ja kun astelee kauppaan niin sieltä hyllystä löytää kyllä pesuaineita joissa ei kyseistä myrkkyä ole....
 
kyllä tökki
Mua ärsytti siellä seminaarissa sekin, että muita tuotemerkkejä (pesuaineita ym.) haukuttiin koko ajan. Että vain Amwayllä on hyvät ja tehokkaat tuotteet. Kaikki kauppojen shamppoot on kuulemma ihan paskaa....
Joo, en liittynyt.
 
minä vain, entinen myyjä
Minä olin mukana amwayssa silloin heti,, kun se tuli Suomeen. Noin vuonna 2000-2003. Minulla oli alamyyjiäkin. Pidin palavereita sen tyypin kanssa, joka amwayn toi Suomeen. Kaiken järkeilyn perusteella tuon tyypin pitäisi nyt jo tienata paljon, olla se timantti. Eikö?

Vilkaisin veropörssistä hänen tulot ja arvatkaa, mitä ne näytti.

En ole enää mukana itse!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Minä olin mukana amwayssa silloin heti,, kun se tuli Suomeen. Noin vuonna 2000-2003. Minulla oli alamyyjiäkin. Pidin palavereita sen tyypin kanssa, joka amwayn toi Suomeen. Kaiken järkeilyn perusteella tuon tyypin pitäisi nyt jo tienata paljon, olla se timantti. Eikö?

Vilkaisin veropörssistä hänen tulot ja arvatkaa, mitä ne näytti.

En ole enää mukana itse!
No veikkaampa, että on tainnut "vahingossa unohtua" mainita verottajalle... :whistle:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Minä olin mukana amwayssa silloin heti,, kun se tuli Suomeen. Noin vuonna 2000-2003. Minulla oli alamyyjiäkin. Pidin palavereita sen tyypin kanssa, joka amwayn toi Suomeen. Kaiken järkeilyn perusteella tuon tyypin pitäisi nyt jo tienata paljon, olla se timantti. Eikö?

Vilkaisin veropörssistä hänen tulot ja arvatkaa, mitä ne näytti.

En ole enää mukana itse!
No veikkaampa, että on tainnut "vahingossa unohtua" mainita verottajalle... :whistle:
No tuskin voi olla ilmoittamatta kovin paljon. Se summa oli sen verran pieni, että jäi ihan mietityttämään koko huijaus-amway.

 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Tiedättekö kaikki amwayn iLHt että teidän pitää myydä joka kk vähintään 10 eri ihmiselle, ettette osallistu rikolliseen toimintaan?
mitäs tää tarkoittaa? Ei niitä tuotteita ole pakko myydä yhtään.

 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Tiedättekö kaikki amwayn iLHt että teidän pitää myydä joka kk vähintään 10 eri ihmiselle, ettette osallistu rikolliseen toimintaan?
mitäs tää tarkoittaa? Ei niitä tuotteita ole pakko myydä yhtään.
No eikös se tarkoita sitä laitonta rahankeräystä ( vrt. ketjukirje ), jos verkoston voitot kerätään vain aloituspaketeista...? Eli verkostoon tulevan rahan keräyksen laillisuudesta. Tästähän oli just joku juttu oikeudessa...
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Tiedättekö kaikki amwayn iLHt että teidän pitää myydä joka kk vähintään 10 eri ihmiselle, ettette osallistu rikolliseen toimintaan?
mitäs tää tarkoittaa? Ei niitä tuotteita ole pakko myydä yhtään.
No eikös se tarkoita sitä laitonta rahankeräystä ( vrt. ketjukirje ), jos verkoston voitot kerätään vain aloituspaketeista...? Eli verkostoon tulevan rahan keräyksen laillisuudesta. Tästähän oli just joku juttu oikeudessa...
Just! Ja aika harva tietää tätä ja sitä ei kerrota värväystilanteessa, muta lukekaa ne sopimukset, niin siellä selvästi kerrotaan tämä ulkopuolisille myynnistä.
Siellä amway vaatii tämän myynnin ja jos sitä ei pysty näyttämään tarvittaessa, voidaan bonukset periä takaisin.

Ei ole kuin ajan kysymys milloin suomessakin oikeuteen joutuu Amway, kuten tällä hetkellä englannissa.
 
hähä
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Tiedättekö kaikki amwayn iLHt että teidän pitää myydä joka kk vähintään 10 eri ihmiselle, ettette osallistu rikolliseen toimintaan?
mitäs tää tarkoittaa? Ei niitä tuotteita ole pakko myydä yhtään.
No eikös se tarkoita sitä laitonta rahankeräystä ( vrt. ketjukirje ), jos verkoston voitot kerätään vain aloituspaketeista...? Eli verkostoon tulevan rahan keräyksen laillisuudesta. Tästähän oli just joku juttu oikeudessa...
Just! Ja aika harva tietää tätä ja sitä ei kerrota värväystilanteessa, muta lukekaa ne sopimukset, niin siellä selvästi kerrotaan tämä ulkopuolisille myynnistä.
Siellä amway vaatii tämän myynnin ja jos sitä ei pysty näyttämään tarvittaessa, voidaan bonukset periä takaisin.

Ei ole kuin ajan kysymys milloin suomessakin oikeuteen joutuu Amway, kuten tällä hetkellä englannissa.
Nostan ja odotan jos paikalla olisi joku ILH kommentoimassa, että tietääkö oikeasti jotta pitää olla myyntiä ulkopuoliselle ettei voida syyttää verkostomarkkinoinnista?
 
jep
Onko yleisesti tiedossa tämä oikeudenkäynti englannissa?
Se tiputti hintoja jopa 80% eli ilmaa hinnoissa reilusti, koska varmasti ei tappiolla myydä vieläkään.
 
ä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos! Lisää?
Ne tuotteet on oikiasti hyviä,ja tulee edulliseksi näin isossakin perheessä. Riittää pienet määrät.

Se kyllä johtuu ihan siitä esittelijästä se salamyhkäsyys. Mulle kyllä kerrottiin ihan vaan reilusti kaikki,ihan tässä kotona. En alkanu myymään,mutta jäseneksi kyllä ni voin tilata netistä tuotteet jäsenhintaan!
 
kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos! Lisää?
Ne tuotteet on oikiasti hyviä,ja tulee edulliseksi näin isossakin perheessä. Riittää pienet määrät.

Se kyllä johtuu ihan siitä esittelijästä se salamyhkäsyys. Mulle kyllä kerrottiin ihan vaan reilusti kaikki,ihan tässä kotona. En alkanu myymään,mutta jäseneksi kyllä ni voin tilata netistä tuotteet jäsenhintaan!
Eli oliko sulla jokin jäsenmaksu joka piti maksaa vai voiko vain liittyä ja tilata?
 
vieras
Tuotteet on hyviä,mutta jos haluat mennä sellaisiin "hurmos"kokouksiin niin liity.Ne tilaisuudet on jotain aivan hirveitä.Ne isot pomot(lue hyvin tienaavat)niin ne kertovat kuinka rikkaita ne on ja "köyhempi"kansa hurraa ja on aivan hurmoshengessä.Huijausta koko homma.Siskoni kihlattu on ollut siinä ja kertonut itse nämä joten ovat tosia.
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos! Lisää?
Ne tuotteet on oikiasti hyviä,ja tulee edulliseksi näin isossakin perheessä. Riittää pienet määrät.

Se kyllä johtuu ihan siitä esittelijästä se salamyhkäsyys. Mulle kyllä kerrottiin ihan vaan reilusti kaikki,ihan tässä kotona. En alkanu myymään,mutta jäseneksi kyllä ni voin tilata netistä tuotteet jäsenhintaan!
Se että ollaan salamyhkäisiä, niin on kyllä ihan amwayn neuvoma juttu.
Et saa kertoa etukäteen mistä firmasta esim on kyse jne ja hintoja et saa kertoa..
 
Amwaylla on kolme eri organisaatiota ja jokaiksella on on oma tapa toimia.
Se mistä minä kuulin oli että kaikki tehdään tiimissä ja yksi ystävistäni lähti mukaan kokeilemaan, eihän hänelleä ole mitään menetettävää.
On ollut nyt mukanan 2,5kk ja hänen alleen on tullut 5 tuntematonta ihmistä jotka siis tiimi on hankkinnut yhdessä.
Jokainen tietty voi alkaa rakentamaan tuotto jalkaa jos niin tahtoo mutta se ei todellakaan ole pakollista.
Tiedän nämä asiat kun olen ollut mukana muutamassa tapaamisessa ystäväni kanssa ja oikeasti kun alkaa miettimään niin ei siinä ole mitään menetettävää jos laittaa nimen paperiin ja sillon tällöin tilailee edullisesti itelleen tuotteita ja saa niistä vielä bonustakin omalle tilille.
 
no way
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:
Amwaylla on kolme eri organisaatiota ja jokaiksella on on oma tapa toimia.
Se mistä minä kuulin oli että kaikki tehdään tiimissä ja yksi ystävistäni lähti mukaan kokeilemaan, eihän hänelleä ole mitään menetettävää.
On ollut nyt mukanan 2,5kk ja hänen alleen on tullut 5 tuntematonta ihmistä jotka siis tiimi on hankkinnut yhdessä.
Jokainen tietty voi alkaa rakentamaan tuotto jalkaa jos niin tahtoo mutta se ei todellakaan ole pakollista.
Tiedän nämä asiat kun olen ollut mukana muutamassa tapaamisessa ystäväni kanssa ja oikeasti kun alkaa miettimään niin ei siinä ole mitään menetettävää jos laittaa nimen paperiin ja sillon tällöin tilailee edullisesti itelleen tuotteita ja saa niistä vielä bonustakin omalle tilille.
Voi elämän kevät. Vai ei ole menetettävää. Josset rahoillesi laske mitään arvoa, maineesi ainakin menee kun sinut Amwayhin aletaan edes etäisesti yhdistämään. Jos aivan AIKUISTEN oikeasti miettisit, siis toimivalla aivolla, ja tekisit kunnon laskelmat ja tuotevertailut, et lähtisi tukemaan amerikkalaisia piilopyramideja.
 
mamma myy
Mä en suosittele lähtöä mukaan tohon touhuun .Meillä on naapuri ihan seonnut tohon. Se on kuskannut niitä pastoja sun muuta mulle kokeiltavaksi. SA8 pyykinpesuaine on kyllä loistavaa ainetta. Se naapuri on ihan kuin jossain hurmiossa tohon. Just toi meille kattilasarjat testiin. Mä en vaa osaa sanoa sille että mua ei kiinnosta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä