Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
tässä
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&sellstyle=K&tits=amway&order=R&cat=%25&start=0&num=50



juu mut säästät vedes sen hinnan kun kanamunatkin voi keittää iliman vettä B)
 
joopa joo
minun kaverilla oli kerran luennoimassa joku amway ukko.. ja sen jälkeen pakkautui myös meilläkin käymään.. ja kun sanoin että en halua liittyä siihen toimintaan, kysyi saisiko tulla uudestaan käymään kun mieskin olisi kotona. tuumasin että ei kiinnosta..
sehän "rikastuttaa" niitä ihmisiä jotka saa hööräätettyä jonkun siihen.. siksi ne niin sitä tyrkyttää.!
 
harmailija
Rupes suututtaan pari kaveria, jotka koittivat mut saada "höynäytettyä" tohon... Omaa etua kun siinä vaan ajatellaan. Luulevat kaverit, että voivat jäädä työelämästä kohta pois kun tolla tienaa niin hyvin... Muutaman kuukauden ovat yrittäneet, penniäkään eivät ole tienanneet kuulemma. Ja silti jaksavat hehkuttaa tota!? Aivopestyjä....
 
Mulla on pari entistä työkaveria siinä mukana. Toinen yrittää tyrkyttää tuotteita. Toinen taas kerran kertoi systeemistä ja antoi kuvaston.
Toisen kautta olen muutaman kerran tilannut pesuaineita ja ollut ihan tyytyväinen. Enkä sen tyrkyttäjän, koska mua ärsyttää just se jatkuva tyrkyttäminen.
 
harmaja
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siinä ostetaan ekaks sellanen alotuspakkaus joka maksaaa n. 100e, sisältää amwayn tuotteita, jotka kyllä on ihan hyviä ja laadukkaita. Idea siinä on, että jokainen siirtyisi ostamaan päivittäiset tavarat esim. pyykinpesuaineet, kodinpuhdistusaineet, hygieniatuotteet, meikit ym. amwayltä ja lisäksi saamaan itsensä "alapuolelle" myyjiä. Näin yläpuolella oleva saa pisteitä eli rahaa. Eli jos sillä haluais tienata pitäis saada itsensä alapuolelle myyjiä ja jokainen siirtyisi käyttämään amwayn tuotteita. Olipas hankalasti selitetty, mut jotensakin näin lyhkäisyydessään.
Eli kaikki mitä sä itse myyt, tekee tiliä sille, joka sut on saanu mukaan. Kai siitä itsellekin jotain jää? Mutta eniten tienaa ne, jotka saavat parhaiten hankittua lisää uusia myyjiä, jotka myös sitten ahkerasti tekevät kauppaa ja saavat lisää uusia myyjiä.
Kaikki mitä minä tai mun alla olevat ostavat tuo rahaa ylemmälle. Taitaa niistä omista ostoksista jotain bonusta itsekin saada, mut tärkeintä olis saada itsellekin alapuolella olevia. Muistaakseni näin.
Eli tämä on juuri sen perinteisen "pyramidipelin" perusidea. Ja ei tarvi olla kummonenkaan matemaatikko laskeakseen, että joku siinä aina häviää, koska ihmiset loppuu kesken, jotta se viimeinenkin mukaanlähtevä tienaisi jotain. Eli summa summarum, näissä "peleissä" vain huipulla olijat voittaa.
 
Taina80
mua kans yritti ex-luokkakamu siihen mukaan.höpisi et voin jäädä 5n vuoden jälkeen sit eläkkeelle,ku on niiiiin paljon rahaa!hah,se on sitä että ostat niitä kalliita tuotteita ja hommaat kamutki ostaan ja myymään niitä.ja ei ne oo sen kummempia ku muutkaan kaupan tuotteet,täyttä sontaa ja hölynpölyä koko juttu.ja itelle KULUJA,ku ravaat kaikenmaailman höpönlöpöseminaareissa ja tilaisuuksissa ja ostat lippuja ym niihin.en suosittele,hukkaan menee rahat!
 
Mun työkaveri kans aikoinaan yritti värvätä mukaan tohon. Itse hän aikoi alkaa tienaamaan amwayllä niin hyvin, että jättää tyystin leipätyönsä. Kuulosti liian hyvältä ollakseen totta -ja niinhän se olikin, sielläpä sekin tyyppi edelleen on leipätyössään kun ei sitten päässytkään amwayllä rikastumaan.

Tämäkään kaveri ei ikinä voinut kertoa esim. töissä kellekään tarkemmin bisneksestään vaan hyvin oli salamyhkäistä touhua. Kai siinä on taka-ajatuksena se, että saadaan ihmiset kiinnostumaan asiasta, että mikä tää juttu oikein on kun on niin salaista ja näin päästään ihmisten koteihin paasaamaan ja sitten puhutaan hyväuskoiset ihmiset pyörryksiin ja saadaan uusia jäseniä.

 
asiakas
just tuli amway paketti. Ostetaan tuotteita vaan. Tosi hyviä ja riittoisia. Luonnonmukaisia ei ole seoliittia joita on kaupan aineisa seoliitti tukkii siis putkistoa (pyykinpesukoneen)
 
Ei kannata alkaa. On vähä samankaltaisia kokemuksia ihmisistä, jotka ovat hurahtaneet siihen ja tuntuu ettei mene perille että kaikki ei välttämättä halua alkaa tuollaseen mukaan. On ne jotku tuotteet hyviä, esim kosmetiikka mutta ainaki mulla on se käsitys että siinä hommassa jos aikoo pärjätä on suunnilleen pakko ostaa kaikki mahdollinen amwaylta, ja itse en näe mitään järkeä että kaikki makaronitki täytyy jonku postin kautta tilata. Siis voi mulla olla vääräkin käsitys mutta siltä se vähän vaikutti. Korjatkaa jos olen väärässä. Haluan tehdä kaupassa vertailuja, valita ympäristöystävällisiä tuotteita jne, eli ei kiitos amwayn pakkosyöttöä.
Ja jo pelkästään se kiihkomielisyys jolla sitä levitetään, puistattaa :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä olis ollu sunnuntaina joku "palaveri" just tän samaisen asian tiimoilta. Jätettiin menemättä! Paremmin en asiasta tiedä kun siitä -ei voi puhua näin, pitää tulla paikan päälle kuuntelemaan-. Joopa, joo ja ei kiitos! Yhteen ihme systeemiin kerran jo melkein hurahdin (jotain puhelin liittyymiä yms. )...
Joo tää oli ihmeen salamyhkästä :/ Yritin kysellä kaveriltani suoraan Amwayn toiminnasta, niin ei voinut vastata |O
Tähän on syynä se että se joka sulle sitä suosittelee niin ei ole pätevä tästä kertomaan.Haluavat että joku "korkeempi" selittää sen systeemin että tulee oikeaa tietoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Joo ikinä ei suoraa vastausta saa siitä, mitä se toiminta sisällään pitää. Kierrellään ja kaarrellaan ja käännytetään... Muutama ystäväni lähti hyväuskoisina mukaan ja voi ei kuinka kaikille kävikään... Pitkä tarina. Mä tajusin heti, että ei oo sellasta kun "helppoa rahaa". Kun sillä yrittivät mutkin saada mukaan. Mukanaolijat tuntuvat todella olevan kun jossakin lahkohuumassa....!!
Tuotteet on tosi hyviä, sitä en kiellä, mutta se toiminta: KAMALAA!
Siis,ei kait nyt kukaa oo menny väittään että ILMASEKSI mitään saa.Kyllä siinä täytyy tehä työtä ja ostaa itsekkin niitä tuotteita.Mutta kukin tyylillään.Ite olen mukana,mutta vain ostaakseni tuotteita itselleni/sukulaisille.Koska ovat todellakin hyviä tuotteita!Mutta en ala tyrkyttään sitä muille.
 
Joo, ei kannata lähteä mukaan! Mä kävin kerran sellaisilla kutsuilla ja olisin kiinnostunut tuotteista niin esittelijä sanoo tuotteista kysyttäessä, että emmää näistä oikein mitään tiedä, mutta ei näillä rikastukkaan vaan sillä että kerää alaisia :eek: :LOL: Oookei, ne tuotteet jäi sit ostamatta, mutta ei kyllä tuo jälleenmyyjän virkakaan innostanut tippaakaan!
 
Eronnut amwaystä..
En suosittele liittymistä tuohon amwayn verkostomarkkinointiin.
Itse kävin aikoinaan kuuntelemassa sen "show the plan"..eli juuri sen esittelyn mistä puhuitte.Ja hemmetin upealtahan se kuulosti!! Liityin mukaan, ja ensin piti ostaa se aloituspaketti, ja sit oli tarkoitus että niitä tuotteita alkaa käyttämään itse.eli sinulla on tavallaan"oma kauppa" .
Samalla kun tilaat tuotteita itsellesi, saat pisteitä.Sit pitää etsiä sitä verkostoa..eli mennä esittelemään tätä bisnestä muillekkin, ja yrittää saada heidätkin mukaan. Sit jos he lähtevät, ja tilaavat tuotteita... Tulee niiden lisäksi pisteitä myös minulle. No, itse koin että oli tosi noloa koko ajan häiritä tuttuja ja vähemmän tuttuja, ja ruikuttaa että tulisitko kuuntelemaan yhden "bisnes jutun"(show the plan). Eli siis tarkoitus että jokainen kuka liittyy, käyttäisi amwayn tuotteita, ja jos joku sukulainen niihin myös tykästyy, niin niitä voi myydä.
Se tyyppi kenen alaiseksi minä lähdin, soitteli monta kertaa viikossa, että nyt pitäisi raippaasti vaan etsiä asiakkaita ja viikon jokaiselle päivälle, paitsi viikonloput, pitäisi saada bisnes esittely. Siihen lisäksi seminaarit ympäri suomea, jossa jo rikastuneet kertovat miten saavuttaa "se rikkaus". Se tosiaan oli kuin joku uskonto, jossa kaikki oli ihan hurahtaneita. Koin sen tosi ahdistavaksi ja häpeälliseksikin kinuta ihmisiä mukaan tuollaiseen "hömppään".
Kyllä ne tuotteet oli hyviä, mutta TODELLA kalliita!
Tapasin kyllä ihmisiä ketkä oikeasti olivat rikastuneet sillä bisneksellä...Se todella on mahdollista, mutta silloin sen amwayn pitää olla jo elämäntapa! Mulla on muutakin elämää ja harrastuksia, kuin hurahtaa tuollaiseen "uskon lahkoon".
Henk.kohtaisesti en suosittele, jos et ole valmis sitoutumaan siihen täyspainoisesti...
 
Viv
Mua yritettiin kerran aivopestä mukaan johonkin vastaavaan verkostomarkkinointiin.. jotain vitamiinipillereitä ne oli... kuuntelin 2 tuntia kauhusta kankeena ja etsin epätoivoisesti pakotietä..

Kai tuollaisessa vois pärjäillä jos on todellaaaa laaja ystävä-tuttava piiri ja saa tarpeeksi mukaan ihmisiä joilla on vastaavasti kanssa laajat piirit ja paljon halua ja ylimäärästä aikaa...

:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä