Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Totuuden torvi
Alkuperäinen kirjoittaja Vakaan innostunut:
Olipa keskustelua! Asiantuntijoidenko lausuntoja? Usein ne jotka ovat täysin tietämättömiä asiasta ovat parhaita asiantuntijoita (niin se on lapsenkasvatuksessakin, ellei itsellä ole lapsia osaa yleensä parhaiten neuvoa kuinka niitä kasvatetaan).
Ellei ole tehnyt/kuullut mistä on kysetai jos on yrittänyt tehdä(jos yrittää mennä vessaan, käy aika huonosti), ei liene asiantuntija? Jos hankkisit auton ja haluaisit saada kaveriltasi mielipiteen asiaan (voi olla, että et tarvitse, vaan teet itse omat ratkaisusi), kysyisitkö sellaiselta kaverilta, joka ei ole ollut autojen kanssa tekemisissä?

Amway haluaa parantaa ihmisten arkea. Jos haluaa suuret tulot niihin luonnollisesti joutuu myös tekemään töitä, mutta kun sitä tekee, tulee tosi hyvä mieli, kun voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Joku haluaa vain pienet lisätulot, niihin pääsee myymällä todella helpolla. Jos haluaa suuremmat tulot kannattaa lähteä kertomaan asiasta eteenpäin. Se miksi on mahdollista saada hyvät tulot, johtuu varmaan osaksi siitä, että kaikki eivät ole halukkaita tekemään hieman ylimääräistä työtä, jonka minä ainakin osaksi koen harrastuksekseni.

Suosittelen lämpimästi, jos sinulla on unelmia, eli löydät vaikka pienenkin asian, jonka vuoksi olisit valmis tekemään jotain. Miten suuri olisi unelmasi, jos tietäisit varmasti saavuttavasi sen.

Sinulle, joka olet kuullut liike-esittelyn ja mahdollisesti mietit uskaltaisitko lähteä tavoittelemaan omaa unelmaasi toivotan rohkeutta sulkea silmänsä ja korvansa hyvää tarkoittavien asiasta tietämättömien pohdinnoilta. Lähde rohkeasti tekemään liiketoimintaa, älä jää miettimään! Tässä ei ole mitään riskejä. Tämä ei ole pyramidi, se joka sponsoroi uuden ihmisen ei saa mitään henkilön sponsoroimisesta, kaikki bonukset tulevat itsesi ja ryhmäsi ostoista. Voi olla jopa niin, että sinun bonuksesi ovat suuremmat rahassa, kuin sponsorisi. Minun linjassani, minun yläpuolella on ihmisiä, jonka jälkeen linjaan tullut ihminen tienaa enemmän, itseasiassa se on erittäin tavallista.

Tässä ollaan valmiit tulemaan työhön sinun puolestasi, tekemään sinun kanssasi myyntiä, ja sinä saat rahat. Joskus olen jopa tavannut omassa alalinjassani olevan tutun, kertonut liikeidean, hän ei ehkä ole ollut kiinnostunut liikeideasta sillä kertaa, mutta on ostanut tuotteita. Olen vienyt rahat lyhentämättömänä tuttavalleni, jonka kontakti henkilö oli.

Kaikki eivät tähän liiketoimintaan lähde, ja se on hyvä! Ellei uskalla uskoa itselleen mitään hyvää, on ehkä parasta jatkaa siinä missä on ja valittaa lamaa, rahapulaa...

Onnea sinulle uusi, joka olet uskaltanut lähteä parantamaan omaa ja läheistesi elämää! Eivät kaikki ole todellakaan negatiivisia, itse kohtaan liiketoimintaa tehdessäni enimmäkseen ihania ja positiivisia ihmisiä!!
Tässä on just sellainen mainospuhe joita tulee kuin tykin suusta näiltä huijareilta. Olet oman onnesi tiellä jos et liity, rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja hulluhan olet jos et omaa osaas niistä halua ym. muuta kakkendaalia.

Kun tuon lukee niin tajuaa viimeistään mitä aivopesun yrittämistä se on.
 
Itse lähdin joulukuussa Amwayhin mukaan.
Tähän mennessä luonnollisesti reippaasti miinuksella mutta siihen olin varautunutkin.
Ystäviä en ala värväämään, toki kerron mutta jos sanovat ettei kiinnosta niin ei siitä sitten sen enempää. Ystävyys ei ole katkolla siitä huolimatta.

Lasten kanssa nyt kotona oleskelen, aikaa ei pahemmin bisneksen pyörittämiseen tietenkään jää.
Vähää kerrassaan rakennella ja etsiä oikeita ihmisiä jne.
Jospa sitten kun nuorimmainen täyttää 3v voisin jäädä kotiin pyörittämään bisnestä kunnolla niin ettei tarvitse "normaaliin" työhön palata.

Onhan yksityisyrittäjiä ollut maailman sivu, tavallaan samanlaista joku vaan myös hyötyy mutta niin hýödyn minäkin.
Ilman työtä ei rikastu kukaan siitä on turha haaveilla.

Mutta joillekin ei vain verkostomarkkinointi sovi ja sillä selvä. Mutta olisi suotvavaa että jokainen saisi tehdä sen oman päätöksensä ettei kaikki muut heti teilaa ettei kannata/huijausta jne.

Tässäkin ketjussa moni sanoo että tämä on huijausta? Oletko itse ollut mukana ja sen todennut vai vaan ajattelet niin?
Mihin faktaan väittämäsi perustuu?

Täytyy vielä lisätä sen verran että itse merkitsen kulut ja tulot hyvin tarkasti ylös.
Kaikki mitä on tähän mennyt on kirjanpitoon merkitty, kirjakaupasta ostetut vihot sekä tarjoilut jota on tuote-esittelyssä (puhtaasti tuote-esittely, liikeideasta ei puhuta mun tuete-esittelyissä) tarjottu.
 
vieras
En jaksa koko ketjua selata... Verkostomarkkinointi perustuu vain ja ainoastaan siihen, että saat "alapuolellesi" mahdollisimman paljon myyjiä, joiden avulla itse tienaat. Eli siis aikanaan aivopessyt ja mukaan saadut tienaavat, mutta mitä myöhemmin kelkkaan hyppäät, sitä vähemmän pussin pohjalle kertyy. Itse en halua verkostomarkkinoinnin kautta hankkia mitään, hankin samoja tai vastaavia tuotteita halvempaan hintaan kaupasta. On selvää, että samat tai vastaavat tuotteet maksavat kaupassa vähemmän, koska logistiikkakustannukset ovat murto-osa Amwayn jakelukustannuksiin verrattuna, kaupan keskusliikkeiden volyymit ja sitä myöten kustannukset ovat pienemmät ja toiminta tehokkaampaa. Minunkin perheelleni on Amway-ilosanomaa tuputettu, mutta meille se ei tosiaankaan sovi, ei edes asiakkaan ominaisuudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vakaan innostunut:
Olipa keskustelua! Asiantuntijoidenko lausuntoja? Usein ne jotka ovat täysin tietämättömiä asiasta ovat parhaita asiantuntijoita (niin se on lapsenkasvatuksessakin, ellei itsellä ole lapsia osaa yleensä parhaiten neuvoa kuinka niitä kasvatetaan).
Ellei ole tehnyt/kuullut mistä on kysetai jos on yrittänyt tehdä(jos yrittää mennä vessaan, käy aika huonosti), ei liene asiantuntija? Jos hankkisit auton ja haluaisit saada kaveriltasi mielipiteen asiaan (voi olla, että et tarvitse, vaan teet itse omat ratkaisusi), kysyisitkö sellaiselta kaverilta, joka ei ole ollut autojen kanssa tekemisissä?

Amway haluaa parantaa ihmisten arkea. Jos haluaa suuret tulot niihin luonnollisesti joutuu myös tekemään töitä, mutta kun sitä tekee, tulee tosi hyvä mieli, kun voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Joku haluaa vain pienet lisätulot, niihin pääsee myymällä todella helpolla. Jos haluaa suuremmat tulot kannattaa lähteä kertomaan asiasta eteenpäin. Se miksi on mahdollista saada hyvät tulot, johtuu varmaan osaksi siitä, että kaikki eivät ole halukkaita tekemään hieman ylimääräistä työtä, jonka minä ainakin osaksi koen harrastuksekseni.

Suosittelen lämpimästi, jos sinulla on unelmia, eli löydät vaikka pienenkin asian, jonka vuoksi olisit valmis tekemään jotain. Miten suuri olisi unelmasi, jos tietäisit varmasti saavuttavasi sen.

Sinulle, joka olet kuullut liike-esittelyn ja mahdollisesti mietit uskaltaisitko lähteä tavoittelemaan omaa unelmaasi toivotan rohkeutta sulkea silmänsä ja korvansa hyvää tarkoittavien asiasta tietämättömien pohdinnoilta. Lähde rohkeasti tekemään liiketoimintaa, älä jää miettimään! Tässä ei ole mitään riskejä. Tämä ei ole pyramidi, se joka sponsoroi uuden ihmisen ei saa mitään henkilön sponsoroimisesta, kaikki bonukset tulevat itsesi ja ryhmäsi ostoista. Voi olla jopa niin, että sinun bonuksesi ovat suuremmat rahassa, kuin sponsorisi. Minun linjassani, minun yläpuolella on ihmisiä, jonka jälkeen linjaan tullut ihminen tienaa enemmän, itseasiassa se on erittäin tavallista.

Tässä ollaan valmiit tulemaan työhön sinun puolestasi, tekemään sinun kanssasi myyntiä, ja sinä saat rahat. Joskus olen jopa tavannut omassa alalinjassani olevan tutun, kertonut liikeidean, hän ei ehkä ole ollut kiinnostunut liikeideasta sillä kertaa, mutta on ostanut tuotteita. Olen vienyt rahat lyhentämättömänä tuttavalleni, jonka kontakti henkilö oli.

Kaikki eivät tähän liiketoimintaan lähde, ja se on hyvä! Ellei uskalla uskoa itselleen mitään hyvää, on ehkä parasta jatkaa siinä missä on ja valittaa lamaa, rahapulaa...

Onnea sinulle uusi, joka olet uskaltanut lähteä parantamaan omaa ja läheistesi elämää! Eivät kaikki ole todellakaan negatiivisia, itse kohtaan liiketoimintaa tehdessäni enimmäkseen ihania ja positiivisia ihmisiä!!
Ootte te hauskoja!
Siis monihan täällä on sanonut että on lähtenyt kyllä mukaan,mutta huomannut mitä tää todellisuudessa on.
Niinkuin minäkin,hyvä oli se mies puhumaan niin sai mut jotenkin mukaan. Ja voi apua sitä vainoomista ja soittelua. Ihan kaameeta! Sitten kun lopetin tekemästä mitään niin kaikki ne kaikkosi,vaikka niin esittivät "ystäviä" olevansa. Eli turha tulla selittämään ettei olis tästä huijauksesta kokemusta.
Ja ne tuotteet ei erikoisia ole,ja hinta on ihan sairas!!
 
.
Pelottavaa miten helppoa ihmisiä on "aivopestä". Eräs tuttavani "sekosi" täysin tuon myyntihommansa kanssa. Hän onkin nyt kaiken kiihkomielisen tuputtamisen ja saarnaamisen jälkeen entinen tuttava. Itse tuotteista tosin en ole kuullut mitään negatiivista. Pelkästään se tapa millä jotkut tyrkyttävät niitä ja yrittävät saada mukaan toimintaan. Pelottavaa.
 
Mimosa
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Pelottavaa miten helppoa ihmisiä on "aivopestä". Eräs tuttavani "sekosi" täysin tuon myyntihommansa kanssa. Hän onkin nyt kaiken kiihkomielisen tuputtamisen ja saarnaamisen jälkeen entinen tuttava. Itse tuotteista tosin en ole kuullut mitään negatiivista. Pelkästään se tapa millä jotkut tyrkyttävät niitä ja yrittävät saada mukaan toimintaan. Pelottavaa.
Sama kokemus, tuotteet ihan ok, mutta ystävyys meni kun kaveri sekos tuohon ja aina kun nähtiin tuli pelkkää mainospuhetta ja mukaan maanittelua.
 
pimu76
Alkuperäinen kirjoittaja mamma myy:
Mä en suosittele lähtöä mukaan tohon touhuun .Meillä on naapuri ihan seonnut tohon. Se on kuskannut niitä pastoja sun muuta mulle kokeiltavaksi. SA8 pyykinpesuaine on kyllä loistavaa ainetta. Se naapuri on ihan kuin jossain hurmiossa tohon. Just toi meille kattilasarjat testiin. Mä en vaa osaa sanoa sille että mua ei kiinnosta.
Mitä jos sanoisit ettei kiinnosta, etkä valittelisi täällä asiasta!
 
Neiri Kevät
Kävin yli 10v. sitten kuuntelemassa GNLD-verkostomarkkinointipuhetta. Kävin eilen kuuntelemassa Amway-verkostomarkkinointipuhetta. Loppusumma = TÄYSIN SAMALLA PERIAATTEELLA TOIMIVAA MARKKINOINTIA!! Piilopyramidihan se siellä kenottaa ja suut käy ku papupata! KYSYIN 10V. SITTEN JA KYSYN EDELLEEN: KUINKA MEILLE KAIKILLE VOISIKAAN RIITTÄÄ NIITÄ OSTAJIA JA VÄRVÄTTÄVIÄ JA JA JA...Ei mitenkään!
 
Sepe
Viime keväänä ostimme paritalo-puolikkaan vaimoni kanssa ja selitin hänelle maksuohjelmat ja lyhennykset. Minun ja vaimoni palkkatilit tulevat yhteiselle tilille ja elatusmaksut, lapsilisät plus luottamustoimista tulevat korvaukset vaimon omalle tilille toiseen pankkiin. Nämä muut tulot vaimo laittoi itseään ja poikiaan varten omalla päätöksellään omiin käyttöihinsä.
Syyskuussa hän hurahti tähän Amway-bisnekseen ja alussa en ollut sitä vastaan. Rahat kuitenkin alkoivat hiipua yhteiseltä tililtä, kunnes sain tämän vuoden tammikuussa tietää että hän oli ostellut niitä tuotteita 1400 euron arvosta 5 kuukaudessa. Puhelinlaskut ja auton bensamenot olivat kasvaneet niin että laskin hänen kuluttaneen noin 500 euroa kuukaudessa bisnekseen. Yhteiseltä tililtä maksetaan kaikki hänen laskunsa, minulta niitä ei juuri tule. Laskujen määrä kasvaa koko ajan ja koska minä ostan pääasiassa ruuan on minulla vaikeuksia saada rahat riittämään tilistä tiliin. Vaimoni on viikolla noin 5-6 iltaa Amway-tapaamisissa ja luottamustoimissa ja minä olen hänen lapsiensa vahtina (11 ja 12-vuotiaat) , poikien isä ei ole käynyt katsomassa heitä kuin 5-6 kertaa kuuden vuoden aikana.
Vaimoni asenne rassaa minua kun hän halventaa minun palkkatyötäni ja kehuu kun saa jossain vaiheessa ylimääräistä Amway-tuloa 2000 euroa kuussa tekemättä juuri mitään.
Naapurin kanssa olimme hommaamassa ilmalämpöpumppua molemmille kun meillä on suora sähkölämmitys. Vaimoni torpedoi tämän hankkeen ettei se kannata ja ettei ole rahaa. No, naapurit saivat viime viikolla pumpun, meidän jäädessä ilman. Nyt viikonloppuna hän ilmoitti meille tulevan Amway-vedensuodattimen, muttei ilmoittanut minulle sen hintaa kun kysyin, hän kuulemma hoitaisi asian. Katsoin netistä sen maksavan 700 euroa ja mielestäni tämä on aivan tarpeeton vehje Suomessa. Tämä oli viimeinen pisara minulle ja etsin jo tänään iltatöitä ja lunastan kämpän itselleni. Vaimo saa muuttaa kaupungin vuokra-asuntoon myymään Amway-tuotteita ja odottamaan äkkirikastumista.
 
JT
Joo, miehen vanhemmat sai meidät (nuoren pariskunnan + vauva) mukaan tähän, ja mulla henk.koht. tavoitteena ainoastaan itselle ja satunnaisille muille tilata tuotteita. Ketään en tähän ala värväämään, mulla tuli vaikea olo jo siinä vaiheessa kun mut kutsuttiin openiin, ja kuuntelin tätä juttua siellä. Hienolta kuulostaa tosiaan, mutta kyllä sitä työtä joutuu tehdä jos aikoo tienata. Miehen vanhemmat ravaavat seminaareissa ja openeissa kertomassa heidän saavutuksistaan, sillä he ovat tosiaan saavuttaneet tällä jo paljon. Tuotteita sain kokeilla vapaasti miehen äidiltä, ja niissä ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Sen tähden tähän mukaan lähdinkin, että itse saan laadukkaita tuotteita pikkasen halvempaan hintaan. Tosin en sit tiedä mikä se halvempi hinta on, kun maksat itse sen tuotteen hinnan ja MUILTA SAAT PYYTÄÄ 30% lisää, mutta ei ole pakko.
Jäsenmaksua meiltä ei pyydetty, vain aloitusmaksu siitä pakkauksesta, johon kuuluu kasa Amwayn tuotteita. Mielelläni maksan pyykinpesuaineesta pikkasen enemmän, joka on tosi riittoisaa. Ollaan yks paketti saatu, ja olen merkinny paketin kylkeen aina pesukerrat. Tällä hetkellä pesukertoja 75, ja reilusti puolet jäljellä vielä. Ja puhdasta tulee. Ihonhoitotuotteet on hyviä, ens kerralla tilaan meikkejä ja ajattelin ihan vain testata minkälaisia ovat. Muutaman huulikiillon miehen äidiltä olen saanut, muuta kosmetiikkaa en ole kokeillut vielä. Pesuaineista en osaa mitään huonoa sanoa, mutta en tosiaan mitään pastaa tai kattiloita tuolta ala tilaamaan.
(Miehen vanhemmilla myös tuo vedenpuhdistussysteemi, kyllä ne sitä meille joskus näyttivät että miten paljon sontaa vedessä on vaikka puhdasta vettä väitetään olevan, mutta pyh pah. En minä tommoseen vehkeeseen tosiaan sitä päälle kuuttasataa laita...) Turhaa tavaraa tuolla siis paljon, mutta myös ihan käytännöllisiäkin juttuja.
Laillisuudesta en tiedä, toivottavasti en mihinkään laittomuuksiin lähtenyt mukaan!
 
Ihmettelijä
Eikö tälle lahkolle voisi tehdä jotain....ystäväpiirissä on myyjä...hän on entinen ystäväni, ei osaa puhua muusta kuin tuotteesta - kysyin häneltä, paljonko olet tienannut ? ei vastausta.
Pelkään hänen(kin) miehensä lähtevän, koska olen kuullut ettei heillä ole raha-asiat mallillaan, juuri näiden kulujen takia mitä tämä AMWAY tuo. Varmaankin ekokaupoista ym. saa ihan hyviä tuotteita sekä riittoisaa pesupulveria sinne koneeseen.
Sepelle jaksamista viedä elämää eteenpäin..:))
 
pazzee
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Pelottavaa miten helppoa ihmisiä on "aivopestä". Eräs tuttavani "sekosi" täysin tuon myyntihommansa kanssa. Hän onkin nyt kaiken kiihkomielisen tuputtamisen ja saarnaamisen jälkeen entinen tuttava. Itse tuotteista tosin en ole kuullut mitään negatiivista. Pelkästään se tapa millä jotkut tyrkyttävät niitä ja yrittävät saada mukaan toimintaan. Pelottavaa.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Joskus ihmisiä tosiaan aivopestään.. joskus jo kouluista lähtien.
Hanki hyvä koulutus, hanki hyvä työpaikka ja omakotitalo+perhe,
sitten ehkä mökki,pari autoa ja vene... joo o... on ollut kaikki..ja velkaa,velkaa,,
Sit oli pakko tehdä kahta työtä, niin emännän kuin minunkin...
mahtavaa aikaa kun samalla kasvattaa kolmea tyttöä.
Vitsi ku oltiin onnellisia... silloin kun kerran viikossa nähtiin sunnuntaina...
huh huh... oli tosi vapaa olo... pomo määräsi minun lomani, vaimoni lomat,
missä pidettiin loma,kaiken vapaa-aikani? miKÄ VAPAA-AIKA?

Tässä on yksi mahdollisuus muuttaa elämääsi. Se ei toimi, jos et itse toimi
sen eteen, se ei ole kaikkien juttu, mutta hauskaa tässä on toi toinen
juttu...se on sit sun juttus..et täyttää firman omistajan tilit.. jeps jeps...
Oma valintasi... oma elämäsi... itse päätät mitä tältä ainoalta haluat.
Ja jos nyt saat kaiken mitä siltä haluat, ei tässäkään ole sinulle mitään.

Itse tiedän , että tämä toimii kun itse toimit, 2,5 vuoden kokemus.
Tässä jokainen toimii, tai on toimimatta... ilman pakkoja.
Tuotteet eivät ole pettäneet meidän perhettä, eikä ystävieni perheitä.
Ja entiset ystäväni ovat edelleen ystäviämme, tosin olemme saaneet
koko joukon uusiakin toiminnan ohessa. Käytän omaa vapaa-aikaani
tähän muutaman tunnin viikossa, joka kuluu siihen. että käyn juttelemassa mahdollisuudesta saada oma tukkukauppa. Joskus ihminen sen ymmärtää,
joskus ei, mutta aina meille jää kaikille hyvä mieli. En tuputa,en tyrkytä, tarjoan mahdollisuuden ja kunniotan aina toisten päätöstä.
Toiset haluavat ostaa tuotteensa marketeista ja se on ihan ok.

Tässä on kyse kauppatavan muuttamisesta, jos siinä näkee sen antaman mahdollisuuden. Toiset näkee, toiset ei. :)

Ihanaa tämä valinnan vapaus...
Toiset on valmiita rakentamaan itselleen ja perheelleen paremman
tulevaisuuden ja jos sinulla on joku muu ajatus , sekin on ihan ok. :)
Meille tämä on ollut paras valinta ikinä.

T: pazzee




 
Juu nämä on aika huvittavia nää jutut(tupperit ja ihan kaikki) :D . Vuosia sitten eräs ex-koulukaveri otti yhtäkkiä yhteyttä ja olis et hä. Sillä ei oltu siis kavereita oltu, vain samalla luokalla ammattiopinnoissa.
Puhui arvoituksin ja sanoi et on tultava paikan päälle, että ei voi puhelimessa kertoa. Puhui niin mitään kertomatta mutta vihjaillen et luulin suurpiirtein että kyse jostain ihan mielettömästä mahkusta esim päästä johkin teatteriryhmään :D tai jopa telkkaan jossain projektissa :LOL: ja siksi menin.
Paikan päällä suu venähti. No, sen jälkeen mentiin sen ja sen miehen kaa kahvilaan ja se mies pälisi läppärin kera selitellen kuinka musta voisi tulla itsenäinen yrittäjä ja mitä kaikkea voin saavuttaa. kuuntelin ja sanoin et rahaa ei ole alkupakkauksiin jne, ei autoa, ei mitään. Mutta kun HÄN voi kyllä lainata rahaa isonkin summan jne. :D ja taas jatkui mainospuhe ja esittely. Kohtelias kun olin, kuuntelin kauankin ja nyökkäilin ja sanoin et muka mietin kotona. En antanut kuulua itestäni. Kun se koulukamu soitti et no, alatko, sanoin sitten että en :whistle:
 
Amwayssa mukana
Lähdin mukaan Amwayhin tuotteiden takia, enkä ole katunut :). Tuotteet ovat todella hyvälaatuisia ja tilaan silloin kun minulle sopii. Mulle ei ole koskaan tuputettu yhtään mitään vaan Amway ja liiketoimintaidea esiteltiin - ihan ite päätin lähteä mukaan. Myyn tuotteita niille, jotka niitä haluaa multa tilata. Olen pitänyt muutaman tuote-esittelyn mutta ei tulisi mieleenkään tuputtaa kenellekään! Amwayn ALH:ina on erilaisia ihmisiä (niin kuin muuallakin) ja jos joku toimii tökerösti, niin valitettavasti kaikki muutkin leimautuvat samanlaisiksi :(.
Sen huomaa myös, että ihmiset ovat kateellisia eivätkä soisi toisen menestyvän. On käynyt myös niin, että kun on kutsunut jonkun tuote-esittelyyn ja kutsuttu ei ole tullut syystä tai toisesta, niin myöhemmin aletaan kutsun esittäjää kartella tai ollaan vaivautuneita...Ihan kuin kutsuja hyökkäisi kimppuun tivaamaan miksi kutsuttu vieras ei tullut tms. Naurettavaa!!
Täällä on vain arvosteltu ALH:ita mutta kyllä törppöä käytöstä siltä toiseltakin puolelta löytyy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amwayssa mukana:
Lähdin mukaan Amwayhin tuotteiden takia, enkä ole katunut :). Tuotteet ovat todella hyvälaatuisia ja tilaan silloin kun minulle sopii. Mulle ei ole koskaan tuputettu yhtään mitään vaan Amway ja liiketoimintaidea esiteltiin - ihan ite päätin lähteä mukaan. Myyn tuotteita niille, jotka niitä haluaa multa tilata. Olen pitänyt muutaman tuote-esittelyn mutta ei tulisi mieleenkään tuputtaa kenellekään! Amwayn ALH:ina on erilaisia ihmisiä (niin kuin muuallakin) ja jos joku toimii tökerösti, niin valitettavasti kaikki muutkin leimautuvat samanlaisiksi :(.
Sen huomaa myös, että ihmiset ovat kateellisia eivätkä soisi toisen menestyvän. On käynyt myös niin, että kun on kutsunut jonkun tuote-esittelyyn ja kutsuttu ei ole tullut syystä tai toisesta, niin myöhemmin aletaan kutsun esittäjää kartella tai ollaan vaivautuneita...Ihan kuin kutsuja hyökkäisi kimppuun tivaamaan miksi kutsuttu vieras ei tullut tms. Naurettavaa!!
Täällä on vain arvosteltu ALH:ita mutta kyllä törppöä käytöstä siltä toiseltakin puolelta löytyy.
Niin mitähän menestystä tässä on kadehdittu? Kyllä se menestys on ennemminkin siellä "aivopestyjen" puheissa ja unelmissa kuin todellisuudessa. Suurin osa on sitä harmaata massaa ja työrukkasia, joiden avulla muutama alkuvaiheessa mukaan tullut ja ison joukon alleen kerännyt kerää tuloja. Siinä ei ole mitään kadehdittavaa.
 
Amwayssa mukana
Tarkotan sitä, että kateutta löytyy aina jos joku haluaa yrittää menestyä (oli tapa mikä hyvänsä). Mua ei haittaa jos ylälinja mun ostoista pisteitä saa tai peräti bonusta. Ostinpa sit mistä hyvänsä, niin aina joku mun ostoista hyötyy. Mulle tärkeintä on laadukkaat ja riittoisat tuoteet ja se, että itse oon tyytyväinen.
 
opeta ja opi, plääh
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Vähän aikaa sitten joku kaveri yritti puhua mut mukaan Better Life nimiseen juttuun, se oli selkeämpi huijaus; liittyessäsi maksoit 360?, jotta sait vuoden vitamiinit ja omega-pillerit, ja sitten sillä piti rikastua. Siinä pyramidi oli huomattavasti painavampi; Amwayssa pitää vissiin olla enemmän "suoria alaisia", Better Life taas kehotti hankkimaan kaksi "suoraa alaista" ja siitä jatkaa, hankkien niille suoria alaisia. Luultavemmin koko hanke on jo kaatunu ja päätekijät hävinny rahoineen...
Eipä ole vielä ainakaan kaatunut, ovat alkaneet panostaa tähän hommaan kunnolla, kaverini sai minut tuohon tilaisuuteen houkuteltua jokunen viikko sitten.
Itse pistin jutun harkintaan, enpä sitten liittynyt.
Toki näitä on laillisiakin, mutta joka tuutista tulee sen verran erilaista tekstiä, että pää menee täysin sekaisin, ei kiitos.
Nämä vanhemmat yritykset katoavat ja uudet tulevat tilalle, mutta kaava on niin sama kuin voi vain olla, epäilyttävää, mihin nämä muut sitten loppujenlopuksi kaatuvat? Ja aina sanotaan, että tämä on tehty täysin erillätavalla ja täällä tulevat ihmiset menestymään, mutta eipä kovin moni tule todellisuudessa voittamaan tässä mitään timantteja.
Onnea vaan heille jotka nyt saattavat menestyä, mutta ei ole mun juttu.
 
vierailija
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
 
Alkuperäinen kirjoittaja opeta ja opi:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Vähän aikaa sitten joku kaveri yritti puhua mut mukaan Better Life nimiseen juttuun, se oli selkeämpi huijaus; liittyessäsi maksoit 360?, jotta sait vuoden vitamiinit ja omega-pillerit, ja sitten sillä piti rikastua. Siinä pyramidi oli huomattavasti painavampi; Amwayssa pitää vissiin olla enemmän "suoria alaisia", Better Life taas kehotti hankkimaan kaksi "suoraa alaista" ja siitä jatkaa, hankkien niille suoria alaisia. Luultavemmin koko hanke on jo kaatunu ja päätekijät hävinny rahoineen...
Eipä ole vielä ainakaan kaatunut, ovat alkaneet panostaa tähän hommaan kunnolla, kaverini sai minut tuohon tilaisuuteen houkuteltua jokunen viikko sitten.
Itse pistin jutun harkintaan, enpä sitten liittynyt.
Toki näitä on laillisiakin, mutta joka tuutista tulee sen verran erilaista tekstiä, että pää menee täysin sekaisin, ei kiitos.
Nämä vanhemmat yritykset katoavat ja uudet tulevat tilalle, mutta kaava on niin sama kuin voi vain olla, epäilyttävää, mihin nämä muut sitten loppujenlopuksi kaatuvat? Ja aina sanotaan, että tämä on tehty täysin erillätavalla ja täällä tulevat ihmiset menestymään, mutta eipä kovin moni tule todellisuudessa voittamaan tässä mitään timantteja.
Onnea vaan heille jotka nyt saattavat menestyä, mutta ei ole mun juttu.
Better Lifessa oli tosi hämärää se, että jos siitä eroais, ei koskaan sais liittyä uudelleen , eli yrittävät pelotella ihmisiä pysymään mukana... :| Kaveri joka tota ehdotti on jo vissiin ite eronnu noista. Häviölle jäi varmaan aika rutkasti..

Murolla puhuttiin better lifesta, samat pääjehut kun monessa muussakin huijauksessa.

En mä ymmärrä miksi ihmiset vieläkin kannattaa tuollasia! Ollaan me fixumpia =)
 
ei yrittäjäksi
analyysi amwayn liiketoiminnasta. en jaksanut kahlata koko ketjua, joten voi olla, että teillä tämä jo olikin tiedossa.
http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html
 
Muusi
Amway on pelkkää huijausta, se selviää jo edellisistä viesteistä ja kun vähän kehtaa selata netistä vaikkapa amwayn oikeusjuttuja. Ei kai sitä nyt turhaan syytettäisi pyramidihuijauksesta ja kaikesta muusta?
Ihmiset saadaan helposti hurmioon kiihkoilemalla "taloudellisesta riippumattomuudesta" ja vapaudesta/ajasta. Onneks ei muhun tepsiny. Mä oon niin vapaa noista kaikista hömpötyksistä ja "ilmaisia" matkoja en tarvii. Otan äkkilähdön jos siltä tuntuu. Mulla on just niin paljon aikaa kun haluan ja rahaa saan kun käyn töissä. Rikastua voi vain lottovoitolla tai jollain omalla yrityksellä, joka lähteekin pyörimään. Amway on kaukana lottovoitosta.

Mut kutsuttiin sellaseen planiin vähän aikaa sitten ja mulle kerrottiin siellä, että kaikki amwayn tuotteet on testattu satoja kertoja, (mutta ei eläinkokeilla) ja ainekset kasvatetaan ameriikassa amwayn omilla ekoplantaaseilla. Niin varmaan joo. Pelkkää kulissia kaikki. Tuotteissa ei edes lue mitä ainesosia niissä on, eikä mitään ympäristömerkkiä / ekomerkkiä tai mainintaa ympäristöystävällisyydestä! Kaiken lisäksi väittivät, että pakkauksetkin maatuu ja missään ei ole mitään myrkkyjä käytetty. Pitäskii laittaa se shampoopullo jonka tilasin tonne kompostiin ja kattoo maatuuks se.

Ja miksi tilata 40 ? shamppoopullo Amerikasta??? Jos se on niin eko kun ne väittää, ni vähintää se kuljetus tänne pohjolaan tekee aika paljon hallaa ympäristölle. Se siitä ympäristöystävällisyydestä.

Ja kuvottavaa on myös se, että omia ystäviä, sukulaisia, tuttavia käytetään hyväksi. Omaa etua siinä vaan ajatellaan. Mä en IKINÄ käyttäisi ystäviä tai perhettä tai edes ihmisiä joista en niin kauheasti pidä rahanhankintavälineinä!! Mulle ystävät on sentään arvokkaita sellaisenaan. Joo ja "ylälinja" auttaa aina alalinjaa. Tiedätkö miksi ne niitä auttaa? Siksi että ne saisi itse enemmän hyötyä Sinusta. Raha on näköjään tän yhteiskunnan vitsaus. On elämässä muutakin kuin rikkaudet.

Jos joku haluaa koittaa elää Amerikan unelmaa Amway-uskonnon turvin niin siitä vaan. Hukkaan menee elämä.
 
no way Amway
Ei mikään firma tai yhteisö, joka on aivan aidosti hyvällä asialla ja haluaa edistää ihmisten oloja ja "unelmia" toimi niin salamyhkäisesti ja kulttiopein kuin nämä verkostomarkkinointiviritykset. Vm-firmoille on kaikille yhteistä se, että siellä opetetaan välittömästi pitämään kaikkia toisin ajattelevia - siis tarjotulle upealle "bisnesmahdollisuudelle" ja "visioille" EI KIITOS sanovia - ilman muuta aivottomina ja ehdottoman kielteisinä luusereina, joista pitää pysyä mahdollisimman kaukana. Keskustelua eri lähtökohdista ei synny, koska kultin aivopesu sen kieltää. Minustakin tuli eräälle ystävälleni heti entinen ystävä, kun kieltäydyin lähtemästä mukaan edes kuluttajatasolla. Selitin, että olin vertaillut hintoja ja hyötyjä ja pidin amway-tuotteita aivan liian kalliina joka suhteessa. Selitin myös, että omat suurimmat kulutustarpeeni eivät kohdistu vedensuodattimiin, kattiloihin eikä edes pesuainetiivisteisiin, vaan ennen kaikkea ruokaan ja vaatteisiin. Lisäksi selitin, että omalta osaltani haluan tukea kotimaista tuotantoa ja työllisyyttä suuntaamalla kaikki mahdolliset ostostarpeeni kotimaisiin tuotteisiin. Saman tien muutuin ystäväni silmissä "myönteisestä ja tietokoneita tuntevasta ja siten varmasti tästä hienosta bisneksestä kiinnostuneesta fiksusta ihmisestä" kielteiseksi luuseriksi, joka on kateellinen ystävänsä "bisneksestä" ja "menestyksestä". Miten se oli mahdollista, kun periaatteeni olivat jo valmiiksi tämän "ystävänkin" tiedossa? Sabotoijakin kuulemma olin, koska vertailin kokemustani toisen ystävän kanssa, jota myös oli yritetty värvätä, ja koska selitin omat näkemykseni vastineiksi tämän ystävän värväysopeille. Mutta kas kummaa, minusta riippumatta kaikki muutkin sanoivat kyllä EI KIITOS. Mikä jengi aivottomia idiotteja oikein olemmekaan ;-D
 
ajattelepa vähän...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
Tähän täytyy kommentoida pari pointtia.

* Puhut valinnanvarasta. Missä tahansa kaupassa on enemmän valinnanvaraa kuin Amwaylla, jossa olet sidoksissa YHTEEN AINOAAN merkkiin ja valmistajaan.

* Puhut välikäsien puuttumisesta. Tarkennetaanpas, että Amwayn tapauksessa puuttuu korkeintaan pari ULKOISTA välikättä. Miten kuvittelet amerikkalaisten tavaroiden päätyvän USA:sta Suomeen? Siinä on kuule mukana erittäin monta välikättä, joista vain pari on Amwayn omaa. Mieti hiukan. Pakettisi eivät tule suoraan USA:n tehtailta, vaan jostakin esim. Euroopassa sijaitsevasta välivarastosta. Amway ei mitenkään omista koko raaka-aine-, valmistus-, kuljetus- ja välitysketjua, etenkään kansainvälisessä mittakaavassa. Se olisi liian kallista mille tahansa firmalle, jopa aidosti suurelle.

Osoitit avoimuutta vain menemällä kuuntelemaan ensimmäisen luennon. Sen jälkeen olet osoittanut vain sulkeutuneisuutta, koska olet antanut amerikkalaisen piilopyramidin nielaista sinut nahkoineen karvoineen parin meikkipullon ja pesuainetiivistepaketin tähden.
 
ALH Hämeestä
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelepa vähän...:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ollut Amwayssa mukana noin puolitoista vuotta. Lähdin mukaan kaverin kannustamana. Otin asian avoimesti vastaan. Tietoisesti en alkanut väheksymään liikeideaa vaan tilasin tuotteita ja aloin käyttää niitä. Mielestäni oli virkistävää kokeilla jotain ihan uusia tuotteita. Kaupassa kun on aina ne samat tuotteet. Ja se kuulosti hyvältä, että netistä tilaamalla tuotteet eivät menisi välikäsien kautta, jolloin saisin tuotteet halvemmalla. (Kyllähän esim. kosmetologitkin saavat ostaa suoraan maahantuojalta noin puoleen hintaan ja samat tuotteet myydään tavalliselle kuluttajalle täydellä hinnalla). Olen tykännyt Amwayn tuotteista ja ne ovat riittoisia. En ole koskaan jaksanut ostaa esim. kauneustuotteita tavallisesta kaupasta, koska siellä ei ole ketään, joka neuvoisi mitkä tuotteet sopisivat juuri minulle. Eikä niitä voi kokeilla kaupassa saati palauttaa takaisin. Sitäpaitsi monet kaupan tuotteet perustuvat pelkkään mainontaan. Apteekeissa kyllä on neuvontaa, mutta palautusmahdollisuutta ei ole. Eikä niidenkään tuotteet kovin halpoja ole. Nyt voin rauhassa kokeilla Amwayn tuotteita kotona ja palauttaa minulle kelpaamattomat tuotteet.
Mitä tulee itse liiketoimintaan niin minua myös aluksi kovasti yritettiin saada monenlaiseen mukaan. Ajattelin käydä kerran openissa ja kerran seminaarissa ihan mielenkiinnosta ja näin tein. Ilman sen kummempia syytöksiä tai haukkumisia. En kuitenkaan omaksunut liikeideaa ja totesin, että joutuisin tekemään aika paljon töitä saadakseni paljon rahaa. Mutta ne joille tälläinen liikeidea sopii niin siitä vaan. Ainahan yrityksen eteen joutuu tekemään töitä, oli se sitten minkälainen yritys tahansa.
Tilaan tuotteita silloin tällöin ja jos joku haluaa kokeilla samoja tuotteita, voin tilata hänelle niitä. En kuitenkaan rupea tyrkyttämään mitään, koska en tykkää sellaisesta (kuten ei monet muutkaan edellä olevista kommenttien lähettäjistä). Ja siihen tämä aika monen kohdalla kaatuukin: tuputukseen! Ei suomalainen osta mitään mitä tyrkytetään. Eikä pidäkään. Jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa. Olen kyllä nähnyt monta aktiivista ALH:ta ja nostan hattua niille, jotka jaksavat kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja hyvä jos vielä saa vähän extra tuloja. Oma äitini on vastaan kaikkea suoramarkkinointia, mutta on hänkin ostanut kauttani tuotteita Amwayltä! Ja kun on järki mukana, ei menetä edes yhtään kaveria!
Tähän täytyy kommentoida pari pointtia.

* Puhut valinnanvarasta. Missä tahansa kaupassa on enemmän valinnanvaraa kuin Amwaylla, jossa olet sidoksissa YHTEEN AINOAAN merkkiin ja valmistajaan.

* Puhut välikäsien puuttumisesta. Tarkennetaanpas, että Amwayn tapauksessa puuttuu korkeintaan pari ULKOISTA välikättä. Miten kuvittelet amerikkalaisten tavaroiden päätyvän USA:sta Suomeen? Siinä on kuule mukana erittäin monta välikättä, joista vain pari on Amwayn omaa. Mieti hiukan. Pakettisi eivät tule suoraan USA:n tehtailta, vaan jostakin esim. Euroopassa sijaitsevasta välivarastosta. Amway ei mitenkään omista koko raaka-aine-, valmistus-, kuljetus- ja välitysketjua, etenkään kansainvälisessä mittakaavassa. Se olisi liian kallista mille tahansa firmalle, jopa aidosti suurelle.

Osoitit avoimuutta vain menemällä kuuntelemaan ensimmäisen luennon. Sen jälkeen olet osoittanut vain sulkeutuneisuutta, koska olet antanut amerikkalaisen piilopyramidin nielaista sinut nahkoineen karvoineen parin meikkipullon ja pesuainetiivistepaketin tähden.
Miettikää te, jotka paasaatte firman ulkomaalaisuudesta tms. että kun shoppailette kaupoissa, niin mistä ne ostamanne tuotteet oikeesti tulevatkaan (made in China, made in Hong kong?). Amwayn tuotteet tulee ulkomailta mut niin tulee ne tavall. kauppojenkin tuotteet.
Toiseks mä valitsen Amwayn esim. kodin pesu- ja puhd.aineet jo siksi, että ne ovat TIIVISTEITÄ, tehokkaita ja luontoystävällisiä. Ei kiinnosta markettien valmiiks lantratut litkut, joissa on jo valmiiks suurin osa vettä ja tippa sitä varsinaista pesuainetta - hintakin noin 3 euroo. Mieluummin ostan esim. 1 l tiivistettä ja teen siivousaineet itse ja riittää kauan..
Amwayn kosmetiikka on huippukosmetiikkaa ja varmasti kalliimpaa kuin marketkosmetiikka..tosin vastaavan laatuista kosmetiikkaa (ulkomaista) on Sokokset yms. pullollaan ja kalliimmalla hinnalla kuin Amwayn.
Mut mulle on ihan sama mistä kukakin siivousaineensa tai kosmetiikkansa ostaa; yks Amwaylta, toinen Oriflamelta ja kolmas ruokamarketista yms. Mitä väliä?? Mä ostan Amwaylta nyt ja tulevaisuudessa :).



 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä