Hurjan paljon oli tullut taas viestejä. =) Ja hienosti oli muutamilla paino tippunut, huimia lukuja jo viikossa.Mä en itse ole uskaltanut käydä vaa'alla.
Muistin juuri että mun punnituspäivänä ke ollaan reissussa.Mies on tämän viikon lomalla, ihanaa! =) Hieman vauvalomaa siis tiedossa, ollaan varattu hotellista huone yöksi ja ollaan menossa ulos syömään että syömiset repeää varmasti ainakin sinä päivänä mutta tarkoitus on palata ruotuun mahd pian.
Kaurapuurosta,mä syön sitä ainakin parina aamuna viikosta. Muina aamuina ruisleipää. Kyllähän sitä vois syödä joka aamukin kunhan vaan tottuisi siihen, aiemmin söin joka aamu.
Makeanhimosta, mä oon syönyt mandariineja
paljon.Ja kuivattuja taateleita.
Mä olen kans ihmetellyt kun tämä viikko on mennyt ihmeen helposti,valtavia vieroitusoireita suklaasta ei ole ollut.Kun aiemmin söin suklaata joka ikinen päivä... :ashamed:
Liityin 2 vkoksi kalorilaskuri.fi -sivuille ja sinne olen merkkaillut syömisiäni, tosin pitäis ostaa se ruokavaaka kun nyt olen ihan päästä heittänyt ruokamääriä sinne. Eilen tuli repsahdettua hieman, mies oli ostanut tortillasipseja, no en mä onneks koko pussia syönyt.
Meillä on molemmilla siis herkkulakko päällä. Tuntuu että mies on nyt jo laihtunut ja itse en ole huomannut itsessäni yhtään mitään muutosta, housut kiristää samalla lailla kuin ennenkin.
Eilen kävin jumpassa ja tänään salilla. Tunnin sotkin crossarilla ja sitten vähän selkää ja vatsoja loppuun. Niin ja pe-iltana tein kotona vähän pilatesta. Sitä on monesti arkisin niin väsynyt siinä vaiheessa kun mies pääsee töistä ettei jaksa lähteä mihinkään.No, nyt onkin ihanan energinen olo kun kävi aamulla urheilemassa.Pitäis vaan käydä ostamassa uudet patterit sykemittariin.
Jatkoja!Ilmoittelen painoni ti-aamuna ennen kuin lähdetään reissuun. Vaikka sitä viikkoa ei nyt tulekaan ihan täyteen.