Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Ymmärsin että jokainen valitsee oman punnituspäivänsä. Laitan etusivulle viikkopudotuksen sitä mukaa kun porukka niitä ilmottelee. Töiden luonteen vuoksi päivitystä ei tapahdu ihan joka päivä mutta en tahallaan ketään unohdakaan!!

Ei muuta kuin tsemppiä ekaan viikonloppuun, sipsien sijasta porkkanaa ja salaattia, Naiset (+ ne pari miestäki) :wave:

Eilen tuli sitten leivottua miffinsseja :ashamed: No mutta, olen huomannut että mun on ihan turha pidättäytyä kaikista herkuista, mulle on paljon parempi että syön niitä sillon ku haluan kohtuudella. Ja eilenkin jäi taas pikkusen alle pisterajan. Siinä mielessä mulle sopii tosi hyvin tuo pisteiden lasku (saman asian kai ajais kaloreiden lasku) että periaatteessa saat syödä ihan mitä haluat kunhan et niitä pisteitä ylitä niin laihdut. Joka aamuhan siellä puntarilla on tullut käytyä ja alas päin mennään koko ajan =)

En toki sorru siihen että ruokavalio ois vain ja ainoastaan herkkuja. Eilen ruokana söin sitten salaattia ja näkkileipää juuston kera joissa ei juurikaan kaloreita ole niin oli varaa sitten pariin muffinssiin..

mei08: En löytänyt tuolta rompulta niitä nallekarkkeja mut jos sanot kalori määrän ja rasva määrän per 100 grammaa niin voin sen sulle laskea.
Mut ei niitä pisteitä välttämättä tarvi, voithan seurata niitä kaloreitakin. Mun ainakin täytyy jotain seurata. Mun on ihan turha sanoa että syön terveellisesti ku mulla ei oo mitään hajua kuinka lihottavaa voi pelkkä vähä rasvainen jauheliha on kun sitä syö tarpeeksi. Toki jos pelkkää tomaattia ja kurkkua syö mutta siihenkään minusta ei ole. Joten nuo pisteet selkeyttää mulle sen paljon mitäkin saa syödä yms. Mut ei niistä pisteistä tarvi mitään ymmärtää voidakseen täällä keskustella. Senku ymmärtää että ku pisteet ylittää niin se on tosi paha juttu, kun ne alittaa niin sekään ei oo kamalan hyvä juttu mutta jos ne pysyy siinä missä pitää niin se on hyvä juttu =) Mut laihdutus tapoja on monia..

Eilen en käynyt ku pikku happi hyppelyn pihalla mutta tänään ois sitten taas salipäivä. Saa nähä miten taas jaksaa ku oli niin levoton taas viime yö. Ois kyllä ihanaa ku sais nukkua ees 4 tuntia yhteen menoon. Tai no ees kolme :whistle: Mutta ei auta, pakko vaan jaksaa.. :wave:

Jess,kaksi iltaa jo mennyt hyvin. Olen tyytyväinen itseeni kun olen saanut pidettyä näpit irti herkuista. :D Totesin että tuo 20p/pvä on aika paljon joten tiputin jo pisteet 18p/pvä. Aluksi ajattelin tiputtaa vasta sitten kun ollaan menty alle 80kg. Eilenkin jäi pisteet alle 20p.

Tänään ei olla vielä ulkoilemaan päästy,olevinaan niin kylmä *hyrr* (meillä tuulee aina,täällä peltojen keskellä kun asutaan) Mutta poika meni juuri päiväunille joten mie tässä hetken palstailen ja sitten stepperin kaivan taas esiin. Sitten täytyykin vielä siivota ja käydä suihkussa.

Jaa niin,minäkin pidän ruokapäiväkirjaa. Siitä on sitten helppo tarkistaa mitä on syönyt ja mitä voi vielä syödä. Ja mitä herkkuihin tulee niin olen ajatellut sen niin että pisteiden rajoissa voin nauttia jotain pientä. Aluksi pidättäydyn kylläkin niistä kokonaan,ettei vain käy kalpaten. :whistle: Mutta vaikka ensi kuussa voisin herkutella pizzalla. Jos syön puolikkaan pizzan ja muuten kevyesti päivän aikana,mutta kuitenkin niin että se 18p täyttyy. :p

Minäkin voisin vaihtaa sen punnituksen keskiviikkoon,koska nyt viimeksi keskiviikkona itseni punnitsin. Unohdin nimittäin käydä vaa´alla aamulla. Äsken tuossa kävin ja vähemmänhän se näytti,jess. Mutta joo keskiviikkona sitten jotta olisi aina saman ajankohta kun vaa´alle nousen.

Meillä isäntä on kyllä oikeastaan ihan mukavasti tukena. Ainakin vielä.
;) Syö melkeinpä salaa joulusuklaitaan ja muita herkkuja,eikä tyrkytä minulle. Eilen jopa toin kaupasta tosiaan hänelle kaksi karkkipussia ja pidin omat näppini erossa niistä. Kumma kyllä ei oikeastaan edes tehnyt mieli. Ja on luvannut olla pojan kanssa jotta äitee pääsee jumpalle ja lenkille!

Viikonloppu olisi sitten edessä juu,mukavata viikonloppua kaikille!
:wave:

Mahtuisko vielä yksi laihduttaja mukaan? Eilen aloitin painonvartioissa, mutta lisätuki ei olisi yhtään pahitteeksi. Eli pisteitä noudattelen, mutta järkevästi yrittäen hakea vinkkejä myös Patrik Borgin ja Hanna Partasen kirjoista. Tavoitteena olla joskus normaalissa painossa. Painoa en haluaisi tänne laittaa, mutta pudotukset ilmoitan mielelläni.

Nämä ensimmäiset päivät on menny ihan kivasti ja melkein kivuttomasti. Palelu on pahin vastus. Liikuntaa pyrin lisäämään vähitellen. Ruokailu on muuten ollut ihan suht koht kunnossa, mutta iltaisin on ollut tapana katsella telkkaria suklaata syöden. Joten suklaasta on päästävä eroon.

Tsemppiä kaikille! :flower:

Morjesta kaikille! :wave:
Just sain siivottua ja ihan hikikin tuuppas tulemaan.Tilasin paikkareista sipsejä ja patukoita ja yhden keittokirjan.Pitäs hakee ne tänään postista.
Nyt päätin että alan käymään joka päivä lenkillä ja lähden kohta kunnon kenkien ostoon. B)
Mulla on astma ja kauheilla pakkasilla en uskalla lenkille lähteä. :/
Jumpannu olen kyllä joka päivä jonkin aikaa ja kyllähän sekin vähän auttaa.
Mulla voi toi imetyskin vähän nopeutta painon pudotusta.
En laske kuitenkaan imetyspisteitä mukaan kun tyttö tulee viikon päästä jo vuoden ja ei se maito enää niin ravitsevaa kuitenkaan ole. =)
Mutta nyt jo huomaa kuinka meni farkut sutjakkaasti jalkaan,ei mennyt vielä marraskuun lopussa kun koitin.
Äkkiä sen alkaa huomaamaan ja tulee itelle mielettömän hyvä fiilis.
Lähden kaverin kanssa keväällä ulkomaille ja hirvee tsemppi että on bikini kunnossa sitten. ;)
Ei muuta kun tsemiä kaikille kilojensa kanssa kamppaaville,me selviämme! :wave: :wave:

nipsu07
Heissan

Hyvinhän porukalla on lähtenyt proggis käyntiin :) Mun liikunta on jäänyt tosi vähiin mutta huomenna olis tarkoitus mennä jumppaan ja sit su salille. Realistinen määrä jumppaa per viikko mulla on 2 krt, jos 3 onnistuu niin olen tyytyväinen.

Mulla on kans herkut pysyneet pois, ja vieläpä aika helpolla. Käytiin kyllä tytön kans kaupassa yksi päivä ja tosi lähellä oli etten ottanut pienen pientä hyvää mutta ei. Hyvä minä. Sekin on vähän tullut tavaksi mennä aina karkkihyllyn kautta tiskille.

En varmaan kovin aktiivisesti kerkeä tällä listalla kirjoittelemaan mutta ilmoitan kyllä painoni joka viikko. :)

Heipä hei!

Otin tuossa ensimmäisen punnituksen. En ehtiny aamulla käymään vaa´assa mutta iltapainoksi melkomoisen hyvä.

Eli kahdeksan päivää takana

27.12. Paino 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)

No tästä on hyvä jatkaa

Kiva kuulla, etta on hyvin lahteny laihdutus monella kayntiin! Ittellakin on kylla kivasti menny. Tanaan aamulla hikoilin heti herattyani puoli tuntia tuolla orbitrekilla. jaksais vaan usein nyt tehda...
Syominenkin on menny ihan uskomattoman hyvin. Ma oon oikeesti aina tosi heikko sortuun kaikkeen, mut nyt ei edelleenkaan ole viela kertaakaan tullu edes mieleen tai mitaan mielitekoja...outoa...mutta tietty olen tyytyvainen!
Vetta kans olen kovasti yrittany opetella juomaan. Oon aina aamulla tayttany 1,5litran pullon ja yrittany sen sit juoda. Oli mukava huomata tanaan, et oli pullo jo aamupaivan jalkeen puolessa valissa, kun useasti on viela illalla ollu kova urakka.
En pystyny oleen aamulla punnitsematta ja naytti se jo kilon pudotusta...mut nyt en aio kylla menna ennen ensi keskiviikkoa...
Monella pelotti viikonlopun herkuttelut...mua ei niin viikonloppu pelota, kun meilla se on aina kovin tyon tayteinen. Mutta viikon paasta meille onkin sitten tulossa vieraita Suomesta ja kaksi viikkoa enemman tai vahemman hotellielamaa pelottaa aikas paljon...mitenhan sita pystys aina vaan tilaan sen jonku salaatin yms. toivottavasti ei menis koko laihis pipariks...
Mutta hyvat viikonloput kaikille!

Tervetuloa kaikki uudet!! Sekaan vaan!!

En sitten kyennyt sinne salille :ashamed: Nukuin sen aikaa ku poikakin nukkui ja sit ku heräsin niin olin niin tööt että päätin jättää väliin. Mutta en oo syöny tänään muuta ku salaattia ja näkkileipää :D Ulkonaki niin kylmä ettei kehtaa kävelylle lähtä.. :( No mutta, ei tätä ikuisuutta kestä.. Siis väsymystä. Toivottavasti.

Do niin!
Tämä tyttö oli reipas ja kävi tunnin reippaan kävelylenkin. :D
Ukko raahas mut urheilukauppaan ja sano että nyt ostat itsellesi kunnon kengät ja ulkoilupuvun. =)
Aina olen valittanyt että ei ole kunnon vermeitä ja nyt ne sitten on.
Oli ihana kävellä kun oli kunnolliset kengät jne....sekin vaikuttaa motivaatioon. :whistle:
Nyt täytyy lähtee antamaan lapsille iltapalaa ja itse nauttimaan salaatista.
Hyvää perjantai illan jatkoa kaikille! :wave:

Juu perlos laitan karkkien kalorimääriä sit kun se pussi tosiaan täytyy ostaa tai ne mitä olen yleensä ostanut on kyllä irtona ettei tietoa kaloreista. Niin se vaan on että jos vauva valvottaa yöllä tai jostain syystä ei saa nukuttua niin ei sitä jaksa salille lähteä, ei siellä väsyneenä jaksa.
Tänään on tullu syötyä kanasalaattia, leipää ja kasviskeittoa. Niin ja suklaata kun vieraat toi. Kumma ettei vielä ole morkkista. No huomenna taas kasvislinjalla päivä niin kyllä se siitä. Ja jos pakkanen hellittää niin sit pitkä vaunulenkki. Ja mulla on sillai hyvä tilanne että mies kannustaa 100% ja on mukana kaikin tavoin tässä hommassa.

Täälläkin oikein iloisella mielellä jatketaan ei hyväskää kuukautta. Tuli kerrankin syötyä niin paljon jouluna, ettei todellakaan tee mieli, no eihän tässä olla oltu ku vasta 6 päivää ilman..

Tällä viikolla on tullu pelattua salibandya 2 kertaa 1,30 tuntia ja 1h spinningiä ja yksi tunnin kävely lenkki. Sunnuntaina on vielä salibandy peli, joten ihan kivasti tuli liikuttuakin, vaikka olin kurkku kipeänä keskivikkona.

Viikonloppuna meilläkin yleensä herkutellaan, mutta ei enää!! Juuri kaverin kanssa katsoimme painonvartioiden pisteitä ja kerrosateriassa on 24 ja se on jo enemmän kun yhtenä päivänä saisi syödä. Joten kun syön viikolla terveellisesti, mutta viikonloppuna yhtenä päivänä olen voinut syödä kerrosaterian ja sipsipussin vielä päälle + muut ruoat. Ei mikään ihme, ettei paino laske :ashamed:

Nyt kaikki tsempataan ensimmäinen viikonloppu, jotta saadaan suuria miinuslukuja ensi viikolla!

Unohdin ilmoittaa aloituspainon , mutta tässä se tulee eli 2.1-> 67kg.
En ole ehtinut istua koneella kun töissäkin on pitänyt käydä. Onneksi töissä ei ehdi napostella mitään ylimääräistä,niin jospa ne makeanhimotkin hellittäisi.
Minullakin on PV:n pisteet käytössä ja se cd , joten jos joku tarvitsee pisteissä neuvoja niin vastailen mielelläni =) . Tsemppiä kaikille !

Mä en syönyt eilen illalla kairkkia!! hyvä minä! Mies kyllä hiukan herkutteli, mutta taitaa olla ettei viitsi yksin mässätä niin paljon. Sain eilen kuntopyörän, prismasta joku halppismalli. Miten mä saan siitä polkemisesta pisteitä? Jos poljin 3x5min, kaloreita paloi noin 40-45 jokaisella kerralla, kai niistä jotain lisäpojoja saa?
Tänään olis tiedossa erittäin epäsäännöllinen päivä, toivottavasti ehtii syödä kuitenkin ruoka-aikoina, jottei tule napsittua nälkäänsä mitään sopimatonta.
Kyllä tämmöinen "ryhmä" paljon tsemppaa, eilen illallakin ajattelin ettei viitsi sit kirjoittaa että sorruin illalla, joten enpä sortunut... :D

Minäkin pääsen vihdoin koneelle ollaan oltu pari viikkoa lomalla ja mun aloitus alkaa siis vasta nyt..heti selittelyä mutta silti.Just kävin puntarilla ja painoa tullut tässä kuussa 3kg lisää tai sitten mulla on puntari rikki :ashamed: Eli mun lähtöpaino onkin 88.6kg :eek: Ja mä taidan ottaa aina sunnuntaina mun punnituksen.Hitsi kun täällä jo muutamilla mennyt hyvin,jospa se itselläkin lähtisi hyvin menemään.

Tässä samalla kun kirjoittelen niin mässäilen samalla karkkia. Eilen oli huonompi päivä painon pudotuksen osalta,en käyny lenkillä ja herkuttelin muutamalla namilla jo etukäteen... :ashamed: Muuten söin ihan terveellisesti,mies söi taas ranskalaisia, niin minä tyttö keitin itselleni perunoita ja porkkanoita uuniporsaanpaistin kaveriksi. Lidlistä kävin lastillisen lähdevettä,kun kamalasti tekee mieli hapollista juomaa,niin ei tarvi sit limpparia litkiä. Ostin myös minisuklaatuutteja, jotka on tosi miniä! Jos joku ilta tulee heikko hetki,niin voin sit sellaisen syödä pahimpaan makeannälkään, eikä yhdestä mene kun 72 kcal, aika vähän. :saint:
Tuntuu muuten pikkasen alavatsan olemattomissa lihaksissa tuo vähäinenkin lankkeily, joten toivoa on!

huomenta päivää.

eilen en kerennytkään koneelle,tuntuu että tää köhän röhä ei lähe mihinkään..ja lenkille tekis mieli.

makeanhimosta oli ollut puhe minä otan aina makeanhimoon tota valion rasvatonta mehukeittoa.se boysenmarja/karviainen mehukeitto on tosi hyvää..ja aika sakeeta :p ja ei mene yhtään pistettä..

ruokapäiväkirjaa pidän myös,olen pitänyt oikeastaan lokakuusta asti.mutta eipähän tässä jossain vaiheessa tullut kaikkia napostelupaloja ylös laitettuu..nyt ei kyllä ole tullut mitään ylimäärästä syötyy.aamupala,lounas,päivällinen,ja iltapala..

muuten syöttekö kuinka moni puuroa?aamulla? lounaalla? tai päivällisellä?
ite syön aamulla (yleensä,mutta murojakin tulee syötyy) ja sitten toisena ruokana iltapuolella.lounas on yleensä normaali ruoka.keitto,laatikko tai kastikeruoka.

meikä kyllä vois keitoilla tai puuroilla elää,jos ei olis muita tässä ruokittavana :D

mutta nyt pitää taas joutua..lauantai päiviä kaikille.

Hyvin on mennyt, eikä yhtään tehnyt tiukkaa kävellä kaupassa karkkien ohi. Syönyt olen itseni kylläiseksi joka kerta ja tänään oli ruualla kahta erilaista lämmintä kasvista ja paria eri salaattia, niillä lautanen täyttyi niin että perunaa ja kastiketta ei paljoa mahtunut ja vatsa tuli täyteen.

Ruokapäiväkirjaa täytän ja se on mulle kyllä ihan paras tapa onnistua. Yritän pysyä siinä, että syön viisi kertaa päivässä ja saatan jo edellisenä päivänä suunnitella mitä seuraavana päivänä syön.

Puurot ei oikein mulle maistu. Ainoat puurot mitä pystyn syömään on riisipuuro ja mannapuuro. Puurot olis kyllä hyviä, terveellisiä ja kevyitä. Joten jos maistuu niin ilman muuta kannattaa niitä ruokavaliossa pitää.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

niinukka : Mä oon yrittäny oppia syömään puuroa aamusin.Mä tykkään kauheesti kaura ja 4viljanpuurosta(siihen sekaan 0 pisteen mehukeittoo ni :p )Mul on vaan aina ollu toi aamupalan syöminen tosi vaikeeta...yleensä syön ekan kerran vasta 15-16 maissa,kauhee totuttelu nyt et söis aiemminkin jotain..

Kävin vaakalla tänä aamuna huvikseni..näytti jo 81,4kg (-1,6kg),mutta virallisen punnituksen annan sitten keskiviikkona. Mutta oli pakko kurkata aamulla tulosta,nyt siitä sai taas lisäpointta itelleen! :D

Ulkoilu/lenkkeily on ollut vähissä nyt kun pakkasta on ollut reilu -10´c niin ei viitsi vaunulenkeille lähtä. Mutta juuri tuossa selailin kuvastoa että josko crosstrainerin tilaisin?!? Mulla on toi lainhastepperi,mutta se on vähän tylsä..

Hyvä hyvä kun kaikilla on ainakin motivatiota yrittää :wave:

Mullakin on kivasti motivaatiota ja sit se että oikeesti välillä voi repsahtaa ja sit taas nousta sieltä hyvillä mielin lenkille ja syödä kevyemmin, se kaikille sallittakoon! =)

Oltiin aamulla kirpparilla ja ostin liian pienet farkut 1,50e jos ne vaikka motivois että kun niihin mahtuu niin olen iloinen en enää satakiloinen.. :LOL: ja jos site ei niin eipä tullu kalliiks

Ostin muuten itelleni lauantainamiksi lakuja kun ne on sopivan tuhteja ja makseita niin en pystyny syömäänkään montaa

Kohtapuolin taas lenkille, ostin otsalampunkin niin näkee kävellä ja ei törmäile :headwall:

Vaaka on vielä ostamatta mut ens ke viim sen haen niin sitten kerron miten on menny, se ikävä kyllä kertoo aika paljon ;)

Tsemppiä kaikille ja uusille tervetuloa joukkoon :wave:

NO niinhän siinä sitten kävi että aamu alkoi kolaripotilaan hätäleikkauksella ja kun saimme potilaan salista pois ja itsemme taukohuoneeseen niin johan ilmoitettiin hätäsektio... Siinä sitten juostessa otin tarjotun pätkiksen :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta muuten söin tonnikalasalaatin (jäävuoris., tonnikala, kurkku) ja nyt liedellä porisee jauhelihasoppa (peruna, paistijauheliha, keittojuures)

Vaakaan en mene ennekuin sunnuntaina, en uskalla. Menkatki alkoi joten pinna on kireellä ja mies vetelee suffelipussia soffalla... Hän ei syömisillään minua tässä tue, ymmärrän sen. Eihän nää kilot sen vika oo. Mutta juu, pojalla niin paljo asiaa että menen nyt kuuntelemaan mitä tänään on tapahtunu =)

Yhteistyössä