Jess,kaksi iltaa jo mennyt hyvin. Olen tyytyväinen itseeni kun olen saanut pidettyä näpit irti herkuista.
Totesin että tuo 20p/pvä on aika paljon joten tiputin jo pisteet 18p/pvä. Aluksi ajattelin tiputtaa vasta sitten kun ollaan menty alle 80kg. Eilenkin jäi pisteet alle 20p.
Tänään ei olla vielä ulkoilemaan päästy,olevinaan niin kylmä *hyrr* (meillä tuulee aina,täällä peltojen keskellä kun asutaan) Mutta poika meni juuri päiväunille joten mie tässä hetken palstailen ja sitten stepperin kaivan taas esiin. Sitten täytyykin vielä siivota ja käydä suihkussa.
Jaa niin,minäkin pidän ruokapäiväkirjaa. Siitä on sitten helppo tarkistaa mitä on syönyt ja mitä voi vielä syödä. Ja mitä herkkuihin tulee niin olen ajatellut sen niin että pisteiden rajoissa voin nauttia jotain pientä. Aluksi pidättäydyn kylläkin niistä kokonaan,ettei vain käy kalpaten.
Mutta vaikka ensi kuussa voisin herkutella pizzalla. Jos syön puolikkaan pizzan ja muuten kevyesti päivän aikana,mutta kuitenkin niin että se 18p täyttyy.
Minäkin voisin vaihtaa sen punnituksen keskiviikkoon,koska nyt viimeksi keskiviikkona itseni punnitsin. Unohdin nimittäin käydä vaa´alla aamulla. Äsken tuossa kävin ja vähemmänhän se näytti,jess. Mutta joo keskiviikkona sitten jotta olisi aina saman ajankohta kun vaa´alle nousen.
Meillä isäntä on kyllä oikeastaan ihan mukavasti tukena. Ainakin vielä.
Syö melkeinpä salaa joulusuklaitaan ja muita herkkuja,eikä tyrkytä minulle. Eilen jopa toin kaupasta tosiaan hänelle kaksi karkkipussia ja pidin omat näppini erossa niistä. Kumma kyllä ei oikeastaan edes tehnyt mieli. Ja on luvannut olla pojan kanssa jotta äitee pääsee jumpalle ja lenkille!
Viikonloppu olisi sitten edessä juu,mukavata viikonloppua kaikille!
:wave: