Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Kovin vähän lähtee meikäläiseltä. Hienosti ootte muut saanu kiloja pois. Ja kai se on pääasia ettei kauheesti tulis viikossa takasi ;)

Tossa etusivulla on painot nyt niin että aloituspaino/viikkopaino/paino nyt. Jos haluatte voin lisätä sinne kokonaispudotuksenkin. Yv:llä tai viestiä ketjuun, laitan enimmistön toivomuksen mukaan. Listassa on pari nimeä joilta ei ole tullut mitään alkupainoja tai pudotuksia, otan ens viikolla pois jos mitään ei kuulu.

Kiireinen viikko töissä joten kaikki kuntoilu taitaa jäädä. Ja tässä vesisateessa ei kukaan kävelis pitkin metsiä... Mutta tsempillä eteenpäin!!!
 
Loistavaa Tipunen :flower:
Mä tykkäisin, että kokonaistiputuskin näkyisi, näkisi missä mennään. No pystyyhän sen laskemaankin.

Täällä sitä jatketaan ilman hyväskää ja nyt on jo alkanut tekemään mieli joka ilta ja vielä olis yli 2 viikkoa jäljellä. Tänään en jaksanut tehdä mitään liikuntaakaan, no pe:na ja la:na on salibandy treenit, joten tulee ainakin juostua.

Millä keinoilla te oikein saatte yli kilon tiputuksia joka viikkoa, kun itsellä eka viikkokin on tuskaa? Ie ku tota ruokaa tulee syötyä niin paljon :ashamed:

Taidan mennä koisimaan, jottei enää tule syötyä ;)
 
jesjesjes...6.1 oon mitannu reiden ja vyöärön ympäryksen yht=162cm.
tänään 18.1 yht=157,5!jipiii!
paino tippunut tosta noin 1,1kg!
kalorilaskuri on apuna ja on ollutkin apua!
1½vk sitten olin vielä tuskassa siitä että oli kokoajan nälkä ja piti "pidätellä" syömisiään.
nyt se on kadonnut ja ei oo enään sitä ongelmaa.
:D
 
Voihan |O *erse*! Luulin et ois ainakin pysyny samana paino!
Noo, tästä taas jatketaan!

Liikunta jääny vähälle tällä viikolla kun mies iltavuorossa ja kelitkin olleet kyllä surkeat. Pitäisi malttaa polkea tuolla stepperillä joka ikinen päivä!!!
Pitää yrittää taas viikonloppuna motivoitua.

Ensi viikonloppu menee kyl herkutteluksi ku lähdemme lomareissulle muutamaksi päiväksi. :/
Mut olen minä jotain vuosien varrella oppinut. Sen et tästä ei lannistuta ja heitetä heti pyyhettä kehään, vaan pikkuhiljaa vaan eteenpäin... :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave: :flower:
 
Heipä hei!

Kyllä täällä on lähtenyt kaikilla upeasti homma käyntiin. Tällä viikolla jäi tuo liikunta vähäiseksi kun tuo selkä oli niin kipeä. Eli täytyy olla tyytyväinen tulokseen.

27.12. Paino 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)

:attn:
Tipunen päivitä minulle vaan tuo viimeninen tulos kun tästä minä näen mitä on viikoittain pudonnut. Kiitos :heart:
 
Huomenta päivää! :D
En ole oikein ehtinyt täälläkään käymään kun on noita kiireitä. :whistle:
Lenkillä olen keleistä huolimatta käynyt joka päivä,tunnin reippaan sauvis lenkin. :D
Onko teillä muilla laihistelijoilla särkenyt päätä?Mulla oli tautjo että ei särkenyt ja nyt ollu pari päivää taas pää kipee. :kieh:
Mistä lie,juonut olen paljon ja syönyt hyvin. :/
Mutta nyt täytyy lähtee kauppaan ja sitten odottaa petivaatteiden vaihto.
Heippa ja hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Heippa!

Aamun aloitin 30min pilateksella =) oli muuten kivaa ja rauhallista! Huomenna tulee taas tv 2 jumpassa uusia pilates liikkeitä, kattokaapas! Vaihtelua tolle hikijumpalle ja stepperille :)

Jee meillä sataa lunta! Mut varmaan koht sulaa tai muuttuu rännäksi :'( Tulis nyt kunnon talvi ja pääsis luistelemaan ja pulkkamäkeen lasten kanssa! Hiihtolomakin kohta ja ei lumesta tietoa |O

Tässä muuten pari ruokaohjetta joita itse viimeviikolla tein!

Kasvis"pata":
Parsakaalia, porkkanaa, kesäkurpitsaa, tomaattimurskaa, melkein mitkä vaan kasvikset käy (kukkakaali, sipuli, lanttu, paprika ym. )mausteita ja vähän kasvislientä tai vettä, jos tuntuu kuivuvan lisää nestettä, lopuksi pikkuisen kevyttä sulatejuustoa, varmaan myös tuorejuusto olis ok! Esikeitin kasviksia hetken mikrossa ja sitten kaikki vaan vuokaan ja uuniin n. 200 asteeseen kannen alle! Ihanaa leivän tai riisin tms. kanssa jos haluaa, itse en syönyt kun leivän kanssa!

Uuni kala:

Seitiä pakasteena, myös muu kala käy,perunasipulisekoitusta, ruokakermaa mulla 7% ja vettä ja mausteita
Kalat ensi vuokaan, suolaa, mausteita ja päälle pesisekoitusta ja n. 0,5dl ruokista ja loput eli n. 1,5dl vettä, uuniin n. 200astetta, ensi kannen alle ja kun kiehuu ota kansi pois ja jatka kypsennystä kunnes perunat pehmeitä! Lautaselle paljon keitettyjä tai tuoreita kasviksia ja eikun syömään! Maistuu lapsillekin!

Tonnari pasta:

Purkki tomaattimurskaa, joskus käytän myös valmispasta kastiketta, tonnikalaa vedessä, herkkusieniä, sipulia mikrossa pehmitettynä, oliivia, ym. mitä tykkää!

Kaikki vaan kattilaan lämpeemään ja mausteeksi mustapippuria, valkkaria tai mitä vaan!
Pastan tai miksei riisin tai nuudelien kanssa hyvää :)

Ja nyt syömään... :)
 
siis herkuttelin eilen ihan mega paljon. sipsiä, pitsaa, karkkia...
tekis mieli heittää ihan lekkeriks koko touhu...yritän tsempata ja olla enää syömättä herkkuja mutta vaikeeta on. puntarilla en edes uskalla käydä kun noussu on ihan varmasti.
yritän ajatuksissani mennä jo ensi kesään kun toivottavasti piememmät kesäkuteet menee päälle.
ukko tuli kotii joten kauppaan mars menee tämä emäntä :wave:
 
Voi kyllä olis viikko menny hyvin jos en ois kylästelly ja syöny joka paikassa pullaa joka päivä. Siis ei edes tehny mieli pullaa kahvin kanssa mutta ei viitti kieltäytyä. Kun mua varten oikein ovat leiponeet tai ostaneet. Siis kysynkin teiltä miten kieltäydytte herkuista joita ette edes välttämättä halua mutta kohteliaisuudesta pitäisi ottaa kun kun juuri sinua varten on leivottu? Pitääkö lopettaa kyläily että pysyy kalorit kurissa. Mulla on joka päivä viime viikolla mennyt yli. Olen siis kirjautunut kiloklubiin (hyvä terveyden tilaajana ilmatteeks) ja siellä hyvät laskurit. Viikonloppuisin kyllä hieman herkutellaan paremmalla ruualla mutta ei mitään mässäilyä. Tänään esimerkiks savuporopasta. Ah että oli hyvää. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Hei Pullapitko älä anna periksi,etsitään sinun motivaatio takasin! :D Auttaisiko sinua jos sallit itsellesi yhden herkkupäivän viikossa? Ei tietenkään älytöntä mässäystä,mutta vähän jotain hyvää? Sain ystävältä hyvän vinkin ;He pilkkovat irtokarkit pienempiin paloihin (lasten takia) ,mutta samalla tavallahan sitä voi huojata itseäänkin. Eli jos sallit itsellesi esim 5 irtsaria niin leikkaat ne ainakin puoliksi ellet pienempiinkin paloihin...ta tadaa,sinulla on melko kasa karkkia :saint: :D Minuun tepsi tuo huihaus! =)

Mei08 Itse olen melko monessa kyläpaikassa kieltäytynyt kokonaan. Olen ottanut vain kahvia. Mutta tietysti on paikkoja joskus jossa en yksinkertaisesti kehtaa olla ottamatta. Tällöin nipistän sen "kahvileivän" sitten esim iltapalasta,jotta päivän pisteet eivät ylittyisi.

Viikonloppu menee kotosalla rauhallisesti,tänään kierreltiin kauppoja ja kirpputoreja aamupäivä,nyt täytyisi vähän siivota ja illalla sitten saunaan. Meilläkin sataa melkoisia rättejä taivaalta,maakin on jo valkea. Ikävä kyllä nuo lumet taitaa sulaa pois jollei pakasta! :'(

Maanantaina menen sitten töihin piiitkästä aikaa. Mutta viimeistään keskiviikkona palaan tuloksia kertomaan!
:wave:
 
kiitos yhden miehen nainen. olenkin kieltäytynyt kaikesta ja sain siitä näin sit varmaan maksaa. jos vaikka pikkusen söis. mulla kun menee överiks aina :ashamed: kun ei aina itsekuri riitä.
hienoa kun täältä saa taas uutta potkua laihikseen. :hug:
 
Heips! Tänä aamuna ehdin puntariin ja se näytti 71,4kg, eli -300g . Tosin viikolla paino oli jo 73kg puolella, ett hyvin sain itteeni niskasta kii.

Pullapitko: Mula kans tulee nuita megarepeemisiä, joille ei loppua näy, mut niistä on se hyvä puoli, ett tuleeki sit pysyttyä hyvin kurissa, ku alkaa etoo omat ruokatottumukset. Eli tsemiä sulle ja nyt vaan uus alku laihikseen. Ja tosiaan, kerta viikkoon mättöpäivä(kuitenkin seki kohtuudella)ni hyvä tulee.

ymn: Hyvä idea tuo pilkkominen. Pitääpä testata seuraavalla kerralla ku on karkkipäivä. Säästyy rahaaki;)

Mul on nää viikonloput heikkous, mut ihme ja kumma, tänä vkl:na onki ullu pysyttyä pisteissä. Mies toi suklaalevyn ja söin vaan pari riviä ja laitoin sen syöään loput. Mulle tehoo aina puntarissa piipahtaminen enkä sit haluakkaa enää syödä.

Mei08: Mä oon alkanu sanoo suoraan jo kyläpaikkaa sovittaessa, ettei sit mitää tarvi. Ja perillä viim. ketonu,ett mun uus elämäntapa ei salli repsahduksia. Hyvin on toiminu. Ja meilläki piipahti vieraita, jotka ei mitää huolinu ja ymmärsin yskän. Yks kyläpaikka on hyvä, ku tietävät tilanteen, ni varaavat sit aina jotain kevyempää(tosin joka tapauksessa ku itekki syövät niin).

Tsemiä kaikille pudotuksiin. Ihanaa ku viralliseen kesään on viel aikaa;)

Terv. Lunga(jolla tavotteeseen 8,4kg, ekaan välitavotteeseen 1,4kg)

Ps. Toivottavasti ens pe luku olis jo alle 71kg, jonka alle en oo synnytyksen jälkeisen lihoomisen jälkeen päässy ikuna:)
 
Mulla ei kyllä itsekuria pullasta kieltäytymiseen kylässä eikä kotona. Mutta syön vaan sen yhden pullan tai minkä tahansa ja maistelen sitä oikein antaumuksella. Ja hitaasti. Ja sitten jos tekee mieli lisää niin vilkaisen tuota rengasta tuossa mahan ympärillä :D Mutta koko ajan sitä pelkää että joku ilta alkaa se mässääminen. Toistaiseksi mennyt hyvin. Mutta ei lipsahdukset maata kaada! Tsemppiä kaikille :)
 
Huomenta! :wave:

Onhan tuota tullut herkuteltua viikonloppuna, mutta ei ihan hirveästi. Mun pahe on suklaa ja sitä en ole viimeviikkoina maistellut ku satunnaisesti, ja ihan vähän. Ennen tuli ostettua levy viikonlopuksi.

Eilen poljin stepperiä 30min ja vatsalihakset päälle. Olipa hyvä mieli! :D
Yritän ottaa tuon liikunnan mukaan viikonloppuihinkin. Ennen annoin itseni herkutella viikonloppuisin ja en silloin myöskään liikkunut. :/

Ens viikolla punnitsenkin itseni jo torstaina perjantain sijaan. Lähdemme torstaina sinne reissuun. Saanähdä kuin tulee siellä sit herkuteltua... Tai tiän et tulee, mut sit taas jatketaan. :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :flower:
 
Helvetillinen viikko töissä, onneks huomenna on vapaata. Nää 7 päivän putket on tylsiä. Päivittelen painot etusivulle illemmalla. Musta tuntuu että tämä mun syömttömyys turvottaa vielä enemmän kuin syöminen. Eilinen päivä sisälsi tonnikalasalaatin, omenan ja puol litraa pepsimaxia ja 2 litraa vettä. Kun ei ehdi syödä niin ei ehdi. Mutta en sortunu siihen tavanomaiseen suklaalevyyn niinkuin töissä saattaa käydä. Siitä on niin helppo syödä päivän aikana rivi kerrallaan kun juoksee potilaiden välillä... :ashamed:

Mukavaa sunnuntaita kaikille, tsempillä eteenpäin!!
 
Huoh vieraat lähtivät eilen, oli tosi ihana kun olivat, mutta nyt on myös kiva hengähtää omalla porukalla.
Pisteissä olen pysynyt kok viikon, mutta liikunta on jäänyt ihan minimiin. Nyt täytyy ryhdistäytyä.
Miten muuten, kun nyt sain sen points laski8men ja sekin väittää mulle, että pitäis syödä 22 pistettä päivässä? Mutta en kyllä aio syödä, kun noi 18 ei täyty päivän aikana. Eilen söin viikon säästöpisteillä 4cm:ä tiikerijätskiä. Kylläpä maistui sokeriselta ja se pieni määräkin riitti kyllä hyvin, ennen meni puoli pakettia ja vielä päälle puoli pussia sipsejä. ei enää
Tietääkö kukaan muuten paljonko olis pisteitä kevyimmissä mikropopcorn pussissa? aika vaikeasti kysytty. :)
Eilen mies sanoi, että nyt jo näkyy pudotus, ihana saada nyt tukea tähän hommaan, heti parempi motivaatio.
Mutta eipä tässä muuta, nyt siivoilemaan.
 
nipsu07
Ihan oikeasti, helposti tulis nyt sellai fiilis että unohdetaan tää koko juttu....Tää viikko mennyt taas ihan ketuille syömisten osalta. Eilen isäukko oli kylässä ja tulihan sitä herkuteltua.No ei kovin paljon, ostettiin vaan pieni mustikkapiirakka (muuta herkkuakin oli..).En viitsinyt edes laittaa eilen syömisiäni ylös kun hirvitti ne kalorimäärät.

Olen onneksi päässyt liikkumaan tällä viikolla 3 kertaa, on ollut sykemittari pitkästä aikaa päällä ja kyllä on huono kunto! :LOL: Tänään kävin kans salilla, crossaria tunti + vatsa- ja selkälihaksia,kaloreita paloi 680 kcal että sikäli jotain positiivista...

Sekin on tietty hyvä etten ole kertaakaan tänä vuonna ostanut kaupasta karkkia enkä suklaata.Se on jo saavutus meikäläiseltä.Mutta yhtään ei tunnu että housut tuntuis löysemmältä... :)

Onko täällä muuten muita jotka käyttää kalorilaskuri.fi-ohjelmaa?Mä oon käyttänyt sitä nyt pari viikkoa ja tykkään. Ekaksi oli vähän ongelmia päästä siihen kiinni mutta nyt jo luistaa, ostin ruoka-vaa'ankin,mä en kyllä ole laske orjallisesti joka suupalaa.

Jatketaan, kaikesta huolimatta.. :)
 
:kieh:

Minä en laske pisteitä vaan hiilareita ja tämä on jotenkin helpompaa. Tässä kun ei tarvitse nähdä nälkää.
Toki tämä on aika rajoittunut tämä ruokavalio. Mutta pääasia että paino putoaa. Onneksi en ole koskaan ollut karkkien ja muiden herkkujen perään. Ensi viikolla alkaa sitten kuntosali.

Mutta jatketaan! :wave:
 
Herkkuja mennyt napaan tänäänkin vähän mutta, tein vajaan tunnin sauvakävelylenkin aamulla. Illalla vielä stepperillä puoli tuntia + vatsalihakset.
Iskenyt joku liikuntakutka. :D Saa nähä palaako tässä kaloreita vai tuleeko lihasta läskin tilalle... :/

Mut tästä jatketaan!!!
:wave:
 
Mulla meni kanssa viikonloppu ihan pipariksi kirjaimellisesti. Olin vanhempieni luona ja jotenkin vaan mopo karkasi käsistä. Ensin yksi jäätelö, pari keksiä jne ja en enää oikeasti oo varma paljon kaikkea vedin. Mäkin tunnustaudun herkkuholistiksi... :ashamed: Onneksi jumppaisn kanssa eli tuli käveltyä joka päivä 45min lenkki ja sit stepperillä 30-45min päälle. Lauantaina käytiin jopa miehen kanssa juoksemassa. Märkää lunta tuli niskaa, tie oli sohjon peitossa, lenkkarit märkänä ja tuuli myrskylukemissa. Siitä hölkästä jäi kuitenkin hyvä mieli. Takaisin tullessa päästiin suoraan saunaan ja siten se kylmyyskin unohtui. Pitää vaan lähteä oli sää mikä tahansa. :p
Nyt alkoi taas tiukempi linja tai ainakin toivon niin. Ens ke nähdään, mihin mun possuttelu johti. :wave:
 
Täällä vieläkin ilman hyväskää, mutta kyllä oli kovan takana tänä viikonloppuna. Tuli sitten syötyä ruokaa ja paljon. Tänään oli hyvä päivä:
söin puuron aamulla,
lohta,perunaa ja salaattia päivälliseksi,
välipaloina hedelmiä ja leipää voilla ja
iltapalaksi tonnikalasalaatti.

Puntarissa en ole käynyt tiistain jälkeen, joten jännittää miten on käynyt. Pitäisi kyllä paino olla miinusta ja vähintään puoli kiloa, muuten olen tosi pettynyt.

Huomenna sitten taas aloitetaan kiristys ruokavalion suhteen, jos tuli herkuteltua viikonloppuna!
 
sellasille joilla vatsalihasten 'perinteinen tyyli' töykkii..(kuten mie :saint: )
koklasin jossain kuultua ehdotusta 'kuvittele että napa painuu selkärankaan ja tee sitten päivän askareita ja muista hengittää'...ainakin mahalihakset tuli kipeiks..en siten tiedä miten käy toimiiko 'jumppana'..mutta mie jatkan kokeilua..oli siitä ainakin se 'etu' että kaveri kiljas *hitsi sie oot laihtunu, mis siun pömppis on?! :eek: *..siinähän se oli mis ennenki mut "leikisti piilossa" ;)
 
Paino:
2.1.08 82.9kg
8.1.08 81.9kg (-1kg) :)
14.1.08 82.2kg(+300g) :(
21.1.08 81.8kg (-400g) :)
Pudotus yhteensä: 1.1kg :/

Motiivaatio oli täysin hukassa koko viikon, nyt TAAS koetan ryhdistäytyä!! Sanoin jo isännälle, mulle et osta enää karkkia!! Pitsaa ja irttareita säin eilen, ja join viikonlopun aikana muutaman olusenkin... Ihme kun paino oli pudonnut!? Lenkille en oo päässy viikkoon, en oo uskaltautunut, kurkku ollut kipeä niin en uhmaa terveyttä enempää!
Jatketaan samaan malliin!! Miinuskiloja kaikille!
 
+500G :headwall: :headwall: :headwall:

Aargh! Pitäisköhän munkin vaihtaa toi punnituspäivä keskiviikoks. Lauantaina meillä on karkkipäivä ja nyt kyllä tulikin syötyä ihan liikaa karkkia ja suklaata... :ashamed: Mies yllytti ostamaan sen MAraboun Daim-levyn "kyllä sä nyt kerrankin voit syödä", ja niinhän siinä kävi et se söi siitä ehkä yhden rivin ja mä loput. JA tuntu loppuvan vielä kesken!! Sitä ennen olin syöny jo päivällä Kismetin ja sen pikkuhyvä-pussin hedelmä aakkosia. Minä pikku sika... Muutenkin oon tässä käynyt tän kuukauden ajan keskustelua itseni kanssa että ei ne lopu maailmasta, siis suklaa ja karkit, vaikka mä en niitä ahmisi kaikkia. Ruoaksi syötiin silloin illalla possun sisäfilettä grillatuna ja höyrytettyä kasviksia, että se tais olla päivän ainut terveellinen ateria.

Viime torstaina ostin Lidlistä jumppapallon ja nilkkapainot ja molemmat olleet kovassa käytössä. Käsipainoilla olen jumpannut kotona tosin alusta lähtien, mutta ei tuota painon nousua minkään lihaskasvun piikkiinkään voi laittaa.

Ketuttaa, mutta kai se motivaatio nyt vaan on kaivettava takaisin! Aloitan työt toukokuussa ja siihen mennessä haluan olla tavoitepainossa ja pysyä siinä.

Motivaation tuulia kaikille!!!

11.12.07 68 kg
17.12.07 67 kg (-1000g)
31.12.07 65.8 kg (-1200g)
7.1.2008 65.2 kg (-600g)
14.1.2008 64.4 kg (-800g)
21.1.2008 64.9 kg (+500g)
 

Yhteistyössä