Eli tuossa kuukauden päästä 24v olen ja yhden tytön äiti (08/05) ja nyt poika tulossa rv 31+2.
heti sillon alussa jo tän pinon kyllä huomasin,mutta en heti kerennyt kirjottelemaan
Nythän tää pino olikin kasvanut jo huimasti..
Paljon siis meitä nuoria äitejä!
Me pojan isän kanssa erottiin jo aika alkuraskaudessa ja aika hankala on tilanne sinnepäin muutenkin,mutta en jaksa nyt tuollaisilla päätäni vaivata! Onnellisena tytön kanssa odotellaan pikkuveikkaa
Mitäs te olittekaan puhunut jo täällä.. Mulla oli esikoinen syntyessään rv 40+4 4,53kg ja 53cm. Kamalan synnytyskokemuksen takia olenkin nyt käynyt pelkopolilla ja pääsin äitipoli-tarkkailuun poitsun koosta yms. Sillä yli 4kilosta en haua enää synnyttää! Papereihin on jo kirjattu että toivon synnytyksen käynnistystä rv 38. Senhän lopullisesti päättää sitten lääkäri.. Hassua kyllä että 7viikon päästä saattaa olla poitsu mulla sylissä
Ei malttais odottaa..
Ja äitiyspakkausta en ottanut,kuitenkin kaikki tallessa siitä -05 pakkauksesta ja vaatetta tykkäsin sitten ostaa just sellasia mitä itse haluan,niin otin sen rahan. Vaikka tuo nyt jaossa oleva paketti onkin tosi ihana minusta!
mutta pakko oli järjellä ajatella.
Kivoja mahoja teillä kellä kuvia oli! (ite en taida osata laittaa kuvaa tuonne profiiliin..) Ja kuka puhui että maha näkynyt aikasin?
täällä kans!! Piti jo rv 6-7 peitellä vaatteilla ettei masua huomais! aika ajoissa näkyi kyllä tytöstäkin,mutta nyt vielä aikasemmin..
Onko muilla muuten eri mallisia mahoja ketkä tyttöä ja poikaa odottanut..? kun mulla viimeksi oli levee maha,ja levisin muualtakin reilusti kuin mahasta,ja kaikki tyttöä ennusti,ja tyttö tuli
yt taas eteenpäin ja sellanen "pallo" tuo maha,siis ihan selkee poika-masu. ja kaikki tällä kertaa poikaa ennustaneet (ja siis tiedän itse että poika tulossa). aika jännä minusta,mitenhän ihmeessä se vauvan sukupuoli voi mahan muotoon vaikuttaa..
Mutta kirjottelen toisen kerran taas lisää!
Viva,tyttö 2,5v päikkäreillä ja poitsu 31+2