alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

iltaa :wave:

ihan ekana omaa napsukkaa hieman :D
lääkärissä käyty ja kaikki muuten ok, paitsi kohdunsuu pehmentynyt ja kohdunkaula lyhentynyt :eek: eipä se kuitenkaan kovin huolissaan vielä ollut kun ei antanut uutta aikaa..käski vaan tunnustella jos supparit kovenee ja soitella sit uutta aikaa itse :whistle:
no toivottavasti nää selkä ym kivut alkais hellittää..ei kuitenkaan viikkoja oo vielä ihan tarpeeksi synnytteleen asti..jätän sen mielellään JanuLiitukselle sen homman tässävaiheessa vielä :D

miimari juu on minulla ihan oikeat ja steriilit vehkeet siihen hommaan :) oon tehny niitä noin 5vuotta, mut nyt jääny hiukka vähemmälle kun alkanut peheen perustus touhuihin :LOL: hinnat oon ottanu aina sillain kuvan koon mukaan, mutta paljon halvemmalla porukka on täppejä saanu kun liikkeessä..jos sillain vertaa niin tattooliikkeessä maksaa joku kuva esim. 100e niin ite ottanu sellasesta noin 50-70e ja paljon halvemmallakin joskus :) riippuu aina omasta rahatilanteesta :D

januliituksella mielenkiintonen harrastus =) tykkään itekki näpertää kaikkea pientä =)
tsempitykset huomiseen koitokseen vielä kerran :heart: :hug:

mutta nyt saunaan ja nukkuun :wave: huoomenna taas palailen
 
Mulla ei nykyään oo juurikaan harrastuksia, kaikkialle melko pitkä matka niin ei tule usein lähdettyä ja sit vielä jumpat ja tälläiset on aina työaikana. Ennen harrastin taekwondoa, mutta muuton takia se jäi, täällä ei mahdollista harrastaa. Vielä nuorenpana harrastin ratsastusta.

Jane pitääkö tatuointien tekoon olla joku koulutus vai miten oot oppinut tuon?
 
|O |O |O |O ei voi muuta sanoa :kieh:
on tää niin perseestä suoraan sanottuna kun ei unta saa. haukotuttaa koko ajan, mut ei oikeastaan väsytä. 3 tuntia niin olis "herätys", jota tuskin tarvii tänä yönä!
Mitähän sitä keksis kolmeksi tunniksi?? hmm.. hiukka voi olla tänään pöpi olo ku ei ole aamu ysin jälkeen nukkunu ollenkaan ja sit saa niitä hemmetin puudutusaineita, mitkä saa pahan olon aikaan...
hyvin alkaa tämäkin vauvan syntymäpäivä :( mut nyt mie menen keksimään jotain. Tulen sitten kertoilemaan vauva uutisia kun kotiudumme :D

niin ja kiitos jane =)

JanuLiitus ja kirppu 39+0 :heart: :heart: :heart:
 
Mä tulin tänne yksin turisee ku ei ole muutakaan :D :LOL: Yritän tässä hiukan saada jännitystä laskemaan. Mä en voi käsittää miksi jännittää niin paljon :snotty: ja olo jotenkin epätodellinen että onko tämä nyt tottakaan että se vauva on maailmassa jo 7 tunnin päästä :eek: ei vaan ajatus nyt istu mun päähän :| sitä on odottanu niin kauan...
Mä taidan olla hiukka väsy vaikka sitä ei itse tajua, niin älkää välittäkö mun höpötyksistä :D
ja taas mie meen!
 
huomenta!

JanuLiituksella ollu hieman tylsää viimeyönä :D oottekin jo varmaan lähtenyt, mutta onnea nyt vielä :heart: tulehan sitten kertomaan miten meni :D
koitat levätä sit siellä sairaalassa kunnolla kun et nyt oo saanu nukuttua :)
tuosta sinun harrastuksesta olisin halunnu kysellä vielä lisää, mutta oli eilen niin kiire saunomaan et ei kerenny kirjotella...mihin tarkotukseen ne ötökät tulee? ja onko ne sellasia isoja? täh täh täh?? kauhee kyselyikä taas, eikä osaa edes kysymystä laittaa oikeaan muotoon.. :LOL: no sit ku kerkeät niin kerro enempi tuosta sun ötökkä harrastuksesta? jookosta? :heart: =)

memmu84 joo, no vaikeahan se sit on harrastaa jos ei oikeen oo mitään..itsekin tuota taekwondoa mietin aikanaan et olisin alkanut harrastaa kun serkkupoika opetti sillon sitä..mut nyt ei edes aika varmaan riittäis siihen. se olis tosiaan mielenkiintoinen kans.
niin ja niistä tatuoinneista et en rehellisesti sanottuna tiedä yhtään onko siihen edes mitää "koulutusta" ainakaan en itse ole kuullut koskaan että olis, mutta en mene väittämään mitään kun en asiaa tiedä..itse olen opetellut aikanaan koneen käyttöä ja kaverit luottanut sen verran paljon että oon voinu niiden nahkaan harjotella :LOL:
harmittaa vaan kun ei tosiaan sitä aikaa löydy paljon enää siihenkään hommaan :) mutta tärkeimmät tietenkin ensin :heart: oon miettinytkin josko joskus siitä tulis mun ammatti, en tiedä vielä :) mutta nyt se on vaan harrastus.

miimari joo tosiaan ne kaikki harrastusmahdollisuudet on sit oulussa suurin osa..
paitsi täällä missä mä asun niin onhan tuossa tuo kuntosali jossa ne vetää kaikkea bodybumppeja, vai mikä se oli? ja sit jotain kuntopyörällä rullaamista jne jne.. :LOL: en oo perehtyny vielä kunnolla :) mutta mun pikkuserkun tyttökaveri siinä vetää niitä kaikkia ns, naisten lajeja..jotain taistelujuttuaki siinä oli :) :LOL: varmaan oikeen perusteellinen selvitys oli tämäkin :LOL: vähä väsyttää taas niin ei ajatukset oikeen toimi nyt :D

nonnii, mutta nyt lähen kahvin keittoon ja palaan luultavasti takas tähän ku lapsetki näköjään rauhottu telkkarin eteen :)

jane ja napa 25+6
 
Heips taas=)

Tosiaan kiirettä pitää tyttötrion kanssa.... ja nuo tulevat hää-/ristiäisjuhlat imevät kaiken liikenevän ajan... mutta hyvin on arki lähtenyt rullaamaan...
Isommat tytöt ja vanhemmat myös ovat ihan sulaa vahaa pikkuneidin edessä :D

Synnytys tosiaan eteni silloin samaa kaavaa kuin aiemmatkin, eli 12 päivällä alkoi vähän kipeämmät supistukset (tuolloin paikat 5cm auki..), 13.30 oltiin synnytyssalissa, jossa sain ilokaasun ja kalvot puhkaistiin. Klo 14.24 näki meidän peikkoprinsessa päivänvalon 2 minuutin ponnistuksen tuloksena :D

Profiilissa kuvaa vauvasta :heart:

Äippä ja "tilta" 2vko 2pvä
 
päiviä :) niin se likka meni nyt lääkäriin saas nähä mitä sanovat kun kakka on kulkenut tänään viimein ja urakalla.. :D

JanuLiituksella arvatenki uni ei tullu simmuun. :) toivottavasti kaik hyvin ja varmaan on jo pikkuinen maailmassa.. :)

Jane en muistanu vastata ku kyselit harrastuksesta. no, nyt ei oo mitään muuta kun sohvan päälysteiden kulutus :LOL: aijenmin harrastin runoja ja novellien kirjottamista, yksi julkaistiin 7v sitten vaaleanpunaisessa purppuratähti kirjassa. nyt ollut taukoa kirjottelusta.. ite tykkään nykyään tehdä ajan kuluksi tilkkutöitä ja välillä virkata peittoja. =) pitäis taas inspiroitua, tosin lankojakin tarvis lisää yms.

äippä 84 siellä olikin noin tuore tapaus! onnea paljon :flower: vielä itellä matkaa vauvaarkeen vaikka justiin siitä erkanemassa ja pian uutta kehiin.. :D

triple ja tossutin 22+3 jeah ja aurinko paistaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Heips taas=)

Tosiaan kiirettä pitää tyttötrion kanssa.... ja nuo tulevat hää-/ristiäisjuhlat imevät kaiken liikenevän ajan... mutta hyvin on arki lähtenyt rullaamaan...
Isommat tytöt ja vanhemmat myös ovat ihan sulaa vahaa pikkuneidin edessä :D

Synnytys tosiaan eteni silloin samaa kaavaa kuin aiemmatkin, eli 12 päivällä alkoi vähän kipeämmät supistukset (tuolloin paikat 5cm auki..), 13.30 oltiin synnytyssalissa, jossa sain ilokaasun ja kalvot puhkaistiin. Klo 14.24 näki meidän peikkoprinsessa päivänvalon 2 minuutin ponnistuksen tuloksena :D

Profiilissa kuvaa vauvasta :heart:

Äippä ja "tilta" 2vko 2pvä
Ou nou mikä ihana pikku pörröpää :LOL: :D :heart: Mahtava tukka jo päässä :D Oliko minkä kokoinen ku syntyi?Näytti kuvassa ainakin melko "isohkolta" =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Heips taas=)

Tosiaan kiirettä pitää tyttötrion kanssa.... ja nuo tulevat hää-/ristiäisjuhlat imevät kaiken liikenevän ajan... mutta hyvin on arki lähtenyt rullaamaan...
Isommat tytöt ja vanhemmat myös ovat ihan sulaa vahaa pikkuneidin edessä :D

Synnytys tosiaan eteni silloin samaa kaavaa kuin aiemmatkin, eli 12 päivällä alkoi vähän kipeämmät supistukset (tuolloin paikat 5cm auki..), 13.30 oltiin synnytyssalissa, jossa sain ilokaasun ja kalvot puhkaistiin. Klo 14.24 näki meidän peikkoprinsessa päivänvalon 2 minuutin ponnistuksen tuloksena :D

Profiilissa kuvaa vauvasta :heart:

Äippä ja "tilta" 2vko 2pvä
Ou nou mikä ihana pikku pörröpää :LOL: :D :heart: Mahtava tukka jo päässä :D Oliko minkä kokoinen ku syntyi?Näytti kuvassa ainakin melko "isohkolta" =)
Juups, edes sitä sydänäänipinniä ei saatu synnärillä neidin päähän, tuon tukan vuoksi :D Ei mielestäni mitenkään iso ollut, 3410g.... kaksi viikkoa yliaikainen tosin, että se saattaa hämätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Heips taas=)

Tosiaan kiirettä pitää tyttötrion kanssa.... ja nuo tulevat hää-/ristiäisjuhlat imevät kaiken liikenevän ajan... mutta hyvin on arki lähtenyt rullaamaan...
Isommat tytöt ja vanhemmat myös ovat ihan sulaa vahaa pikkuneidin edessä :D

Synnytys tosiaan eteni silloin samaa kaavaa kuin aiemmatkin, eli 12 päivällä alkoi vähän kipeämmät supistukset (tuolloin paikat 5cm auki..), 13.30 oltiin synnytyssalissa, jossa sain ilokaasun ja kalvot puhkaistiin. Klo 14.24 näki meidän peikkoprinsessa päivänvalon 2 minuutin ponnistuksen tuloksena :D

Profiilissa kuvaa vauvasta :heart:

Äippä ja "tilta" 2vko 2pvä
Ou nou mikä ihana pikku pörröpää :LOL: :D :heart: Mahtava tukka jo päässä :D Oliko minkä kokoinen ku syntyi?Näytti kuvassa ainakin melko "isohkolta" =)
Juups, edes sitä sydänäänipinniä ei saatu synnärillä neidin päähän, tuon tukan vuoksi :D Ei mielestäni mitenkään iso ollut, 3410g.... kaksi viikkoa yliaikainen tosin, että se saattaa hämätä...
Tai sitten kuva oli sen verran läheltä otettu että näytti vähän isommalta =) Mutta aika veikeä letti! :D
 
JanuLiitus sai tytön eilen klo. 10.07. 2620g ja 45cm, joutui teho-osastolle tarkkailuun kun oli hengitysvaikeuksia ja nestettä keuhkoissa. Tänään he pääsevät yhdentoista maissa tyttöä katsomaan ja ehkä jopa pitämään sylissä, mutta vielä ei pääse tehikseltä pois kun ravintoliuos ei ollut eilen pysynyt sisällä. Pieni sitkeä punapää kuitenkin :heart:

:wave: : Ylpeä täti :)
 
huomenta!

äippäkin on taas täällä :wave: moikka vaan! sehän oli synnytys mennyt sitten kaikin puolin mukavasti ja nopsaa :) onnittelut pikkutytöstä vielä kerran, tosi suloinen pörröpää oli :heart:
JanuLiitukselle myös paljon onnea pikkutytön johdosta :heart: :flower:
toivotaan että pian pääsee tyttö pois teholta :heart:
triple88 wau, meillähän on kirjailija joukossamme :D olispa itselläkin niin paljon mielikuvitusta et vois alkaa kirjoittelemaan :)

jane ja rv 26+0 :heart: :heart: :heart:
 
Onnea JanuLiitukselle kääröstä! voi kun toinen oli pikkuinen =)
jane mies tumaa että välillä vähän turhankin vilkasmielikuvitus ja itelle kostautuu yöllä kumallisine unineen :LOL: sulla paukku viikot! onnea :heart:

näin pikavisiitillä.. nyt hoitamaan korvatulehduksessa olevaa tytsyä.

triple ja tossutin 22+4 :heart:
 
JanuLiituksen vauvan kuulumisia:
Eilen on ollut ilmarinta ja on laitettu letku keuhkoihin jolla otetaan ilmaa pois. Reikä keuhkoissa joka tuota aiheuttaa.
Tänään: Keuhkoissa tulehdusta. Aamulla ollut kohtaus, jäykistynyt kokonaan. Aivoissa ilmeisesti tapahtunu jotain mikä sen aiheuttanu.
Pieni punapää sitkeenä.

vartooja.

*muoks* Toinen kohtaus ollut ja nyt hengityskoneessa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
JanuLiituksen vauvan kuulumisia:
Eilen on ollut ilmarinta ja on laitettu letku keuhkoihin jolla otetaan ilmaa pois. Reikä keuhkoissa joka tuota aiheuttaa.
Tänään: Keuhkoissa tulehdusta. Aamulla ollut kohtaus, jäykistynyt kokonaan. Aivoissa ilmeisesti tapahtunu jotain mikä sen aiheuttanu.
Pieni punapää sitkeenä.

vartooja.
Voi kauheaa! :( Onnea JanuLiitukselle kuitenkin vauvasta ja pikaisia paranemisia ja kovaa sinnittelyä! :heart: :hug: Parka pikkuinen :(
 
januliitus :hug: :hug: :hug: tuhansittain enkeleitä pienelle kullannupulle sinne teholle. :( toivotaan parasta!! koita jaksaa!

tyttö syntyi meille 10.6.08 klo 8.46. painoa 3150g ja pituutta 48.5cm. pipo 33.5cm.

kaikki meni ihan kohtuullisesti, vaikka ei nyt tee mieli enää mennä koskaan synnyttään. epiduraalin sain, mutta se menny eka oikeaan kohtaa ja sattu niiiiiiin mielettömästi, kun johonkin hermoon tökkäs. :$ mut ihan hyvä synnytys loppupeleis. =) pieni virkku neiti palkaks. eilen päästiin kotiin.

en jaksa nyt oikeen alkaa lukemaan kovin mitä ootte kirjotellu, mut kaikille voimia paljon! :hug:

IllanHämy ja neiti 4vrk :heart:
 
Moi ja kiitoksia kaikille =)

Ihan pikaiseen tulin kurkkaamaan ku on niin väsyny olo että pakko mennä nukkumaan. Neiti tänään paremmassa kunnossa. Letku otettu keuhkoista pois ja tikattu reikä umpeen. hengityskoneessa on vielä sen aikaa että alkaa itse hengittää kunnolla. Pirteän näköinen oli tyttö kun aamulla käytiin katsomassa. Neiti vaan nukkuu koko ajan ku saanut niin vahvoja lääkkeitä :( Illalla taas uudestaan katsomaan ja kuulemaan uutisia että miten paraneminen etenee..
Kyllä osaa olla rinnat kipeet ku aivan täynnä maitoa ja pumppaaminenkaan ei kovin paljon auta..
Helmiötököistä kerron jane myöhemmin kun olen hiukan toipunu :D

Oikein paljon onnea Illanhämy :heart:

JanuLiitus ja kirppu 3 pvä
 
onnea Illanhämy nyytistä! ihanaa että siellä on mennyt kaikki hyvin! :heart: :flower:

JanuLiitus voimia sinulle ja koita levätä kun kerkeät. eipä muuta oikein noille rinnoille voi kun pumpata ylimääräsiä pois ettei pakkaudu, rintatulehdus muuten pukkaa. itellä oli samaa vikaa ettei oikein pumppaus auttanu ja tulehdusx2. :/ toivottavasti kuitenkin pikkuinen pian tervehtyisi! :flower: ja pääsisi imetys käyntiin niin vois sekin helpottaa.. :)

triple ja tossutin 22+6
 

Yhteistyössä