alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

moikka :wave:
ajattelin ensin käydä vaan lukaseen jutut mutta oli pakko kirjautua ja tulla onnitteleen Sirpulaa ihanista uutisista :heart: :hug: nyt ei tarvi enää miettiä että onko siellä ketään ja miten siellä voidaan =) paljon onnea teille molemmille :heart:
meillä ei neuvolakäynneillä oo koskaan saanu ultraa :'( olis mukava saada aina kurkistella et miten pikkunen kasvelee :heart: hienoa että joissakin paikoissa on tällainenkin mahdollisuus :)
nyt vaan lappusia ja vihkosia lueskelemaan :)

JanuLiitus ymmärtäähän sen että sitä varmaan on sektion jälkeen väsynyt ja varmaan tosi kipeä :/ vaikka haluais vain tutustua omaan pikkuseen :heart:
itsekin taisin synnytyksen jälkeen nukkua koko päivän, olin niin väsynyt että en olis edes jaksanut tutustua poikaan ennen kun olin saanut nukkua =) hoitajat otti pojan hoiviinsa siksi aikaa että sain nukkua kunnolla :) tasan viikko teillä enää jäljellä :D on tää aika mennyt nopeaa.. :whistle:

jane ja rv 24+6

Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Vihdoin ennätin minäkin koneen äärelle tulemaan. Kävin eilen aamulla siellä varhaisultrassa ja oli tarkoitus mennä illaksi töihin, niin olivatkin sillä aikaa töistä jo tavoitelleet ja jouduin lähtemään "keikalle" saman tien, äsken vasta kotiuduin...sellainen 30h työpätkä, nyt onkin sitten hyvällä omallatunnolla pari vapaata! B)

Ja sitten niihin ultrakuulumisiin... siellä massussa se meidän valtavan rakas Pikkuinen köllötteli ja sydän löi kovasti! :heart: Vastasi aivan viikkoja, joten LA on se alkuperäinen 16.1.2009. Pituutta masuasukilla oli 1,19cm. Muutoinkin oli kaikki niinkuin pitikin, voitte uskoa kuinka mua helpotti. Kyllä siinä kyyneleet alkoi valumaan poskea pitkin, kun terkkari näytti että tuossa se teidän vauva nyt on. Tuijotin sitä ruutua ihan sanattomana ja kyyneleet valui. Mieskin tuijotteli kuvaa sen käsiin saatuaan pitkän tovin ja silitteli vauvaa kuvasta ja heti tuli mun massua paijaamaan! :saint:

Niin, ja eilisen ultrakäynnin kruunasi jo aamusta ensimmäinen aamupahoinvointi!! Heräsin eilen aamulla joskus kuuden aikaan kun oli kova jano ja pissahätä. Kävin sitten lasillisen appelsiinimehua hörppäämässä ja pissalla, sänkyyn takaisin tullessa pitikin tehdä melkoinen U-käännös ja juosta kiireen vilkkaa kylppäriin oksentamaan! :x kaksi kertaa oksensin ennen neuvolaan lähtöä, sitten hellitti.

Saatiin neuvolasta mukaan lappusia ja vihkosia, ensi keskiviikkona on sitten se ensimmäinen virallinen neuvola, jonne mieskin tulee mukaan. Terkkari sanoi, että voidaan ultrata vaikka joka neuvolareissulla jos haluan, ihanaa! =) :heart:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+5 :heart: -
Kiva kuulla että kaikki oli hyvin! =) On se aina helpottavaa kuulla,kuitenkin sitä saattaa vähän aina pieni pelko tuolla sisuksissa olla =) Voi taas hyvillä mielin jatkaa odotusta =)

Joku kyseli niistä harjoitussupistuksista,ei ne varmaan kovin ainakaan auo paikkoja..Pitää olla vähän tujumpia :D
On se vaan jännä miten ei ekaa odottaessa ees tuntunut mitään supistuksia,eikä kunnolla ees tokastakaan :eek: Tai sitten oon vaan viuhtonu niin lujaa enkä oo hoksannu pikku supistuksia :D Iteasiassa kun ekaa lähin synnyttämään niin en ollut varma että onko ne "supistukset" supistuksia,siskon piti kokeilla aina mun mahaa ja kattoa kellosta aikaa :LOL: :D Se aina sano että taitaa tämä olla supistus :D Niin joo ja sinä aamuna se tyttö sitten syntyikin ja minä ihan hoomoilasena koko ajan ku kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä ja OMITUISTA! =) Hauska miettiä noita juttuja näin jälkeen päin :D Luulin että synnytyssalikin on semmonen missä on monen monituisia naisia samassa huoneessa ja sänkyjen välissä vaan se verho niinku joissakin elokuvissa on joskus ollut :LOL: :D En käynyt tustustuun etukäteen sairaalaan.Olin sitten ihan että :eek: Täälläkö on radio,keinutuoli ja sohvakin :D

huomenta päivää :wave:

ultrassa taas käyty ja aivoissa se arvo oli pysynyt edelleen samassa..mutta tekay ei ollu kovin huolissaan ainakaan ja sanoi että 90% näistä syntyy kuitenkin terveenä..no, nyt ei auta kuin toivoa parasta että meidän poika olis terve :/

vimeyönä sit heräsin siihen kun poika oli tukehtua..yön aikana tullut kauhea flunssa ja poika makas selällään ja yritti oksentaa..huh, että piti säikähtää..sit oksentelu jatku muutaman tunnin ja kuumekin nousi yli 39. panadolit suunkautta ja suppoina ei pysyny sisällä niin kauan et olis kerenny vaikuttaa :( että pikkasen väsyttääkin kun ei oo ite saanu nukuttua kunnolla |O
jep jep, mutta nyt mä tästä lähden laittaan penskoille ruoat ja jos sitä pääsis päiväunille hetkeksi :p

jane ja 25+0 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jane85:

ultrassa taas käyty ja aivoissa se arvo oli pysynyt edelleen samassa..mutta tekay ei ollu kovin huolissaan ainakaan ja sanoi että 90% näistä syntyy kuitenkin terveenä..no, nyt ei auta kuin toivoa parasta että meidän poika olis terve :/

vimeyönä sit heräsin siihen kun poika oli tukehtua..yön aikana tullut kauhea flunssa ja poika makas selällään ja yritti oksentaa..huh, että piti säikähtää..sit oksentelu jatku muutaman tunnin ja kuumekin nousi yli 39. panadolit suunkautta ja suppoina ei pysyny sisällä niin kauan et olis kerenny vaikuttaa :( että pikkasen väsyttääkin kun ei oo ite saanu nukuttua kunnolla |O
jep jep, mutta nyt mä tästä lähden laittaan penskoille ruoat ja jos sitä pääsis päiväunille hetkeksi :p

Ootko sinäkin Oulusta päin?? :D
Harmi tuo aivo homma :/ Mutta toivotaan parasta että poitsu ois terve! :hug: Onko ne sanoneet mitään että epäilis jotain?Onko muuten ollut kaikki ultrissa hyvin?Ettei mitään ruumiillista poikkeavuutta jne?
Meikä lähtee kohta loikkiin pojan kans trampoliiniin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja jane85:

Ootko sinäkin Oulusta päin?? :D
Harmi tuo aivo homma :/ Mutta toivotaan parasta että poitsu ois terve! :hug: Onko ne sanoneet mitään että epäilis jotain?Onko muuten ollut kaikki ultrissa hyvin?Ettei mitään ruumiillista poikkeavuutta jne?
Meikä lähtee kohta loikkiin pojan kans trampoliiniin! :D
juu, aika lähellä oulua asun..täältä on noin 20km ouluun :)
ei muuta poikkeavuutta oo löytyny ja kromosomistokin oli lapsivesitutkimuksesta normaali =) eli ei sillätavalla huolta , mutta tietenki mietityttää että miksi pienellä on koko ajan jotain arvoja koholla.
ei auta kun toivoa että pikkunen olis kuitenkin terve :) ja uskon kyllä että onkin. :heart:

jane ja napsu 25+0

moi =)

jane voikun pikkuinen olisi terve =) ja voi teidän toista pikkaista kun sillai on yö mennyt. toivottavasti paranee pian :hug:

... käytiin tänään rannalla. Janna tykkäs pulikoida hirmusti. Minä uskalsin jopa varpaan kastella :D oli aika kylmää vettä. Mut ei siellä voinu tuntia kauempaa olla ku niin kuuma ja mua rupes ahdistaa :/ ja mun maha paloi paidan läpi :eek: ihmettelen suuresti..
Illalla vois lähtee taas ulos ku nyt on menny tämä odotus taas hiukka paremmin ja suppareita ei ole näkyny vähään aikaan. Kyllä me taidetaan loppuun asti päästä

JanuLiitus ja kirppu 38+1 :heart: ( 6pvä enää )

Kiitos jane, voit uskoa kuinka helpotti kun kaikki oli niinkuin pitääkin.

JanuLiituksella se h-hetki vain lähestyy päivä päivältä...aivan alkaa jo jännittää sun puolesta! ;) toivottavasti siellä menis kaikki kuitenkin hyvin, etkä olis sektion jälkeen kovin kipeäkään. Kovasti tsemitystä sinne ja tulevaan jo nyt, tiedä milloin teille lähtö tuleepi! :D :hug:

).(: Täällä hypistellään ultrakuvaa harva se tunti... :heart: Eilen kerrottiin molempien vanhemmille sekä sisaruksille, todella iloisia ja onnessaan olivat kaikki. Etenkin minun puolen väki, meillä näytetään tunteet aina niin reilusti. Äitini tuli heti taputtelemaan masua ja alkoi suunnitella vaunuihin säästämistä, lupasi ostaa Pikkuiselle vaunut! :heart: Höperö mummo... :D

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+6 :heart: -

kiitos sirpula, toivon itsekin että nyt menis sektio paremmin. Ihana äiti sinulla kun vaunut lupasi ostaa =) ne onkin aika kalliita :/ Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin :heart:

... Hyvin nukuttu yö takana =) mies antoi jäädä nukkuu aamulla, tai itseasiassa on antanu jäädä joka aamu :D Hyvin olen ainakin saanut levättyä.
Tänään pitäis aurinko paistaa mut taivas on aivan pilvien peitossa :( olisipa samanlainen keli kuin eilen. ei pilven pilveä ja auringossa lähemmäs 30 astetta :D
Tässä ollaan yritetty että miehen vanhemmat ottaisivat Jannan hoitoon yhdeksi päiväksi tänä v-loppuna, mutta ei ne koskaan sitä suostu ottamaan. Niille on tärkeämpi tuo toinen lapsen lapsi ( miehen siskon lapsi ) :| Olisi niin kiva päästä miehen kanssa viettää aikaa kahdestaan ku siihen on viel mahdollisuus. ens v-loppuna täällä jo vauva onkin :heart: täytyy yrittää lähtee kosiskelee anoppia :D :D

JanuLiitus ja kirppu 38+2 ( 5 pvä ) :heart: :heart: :heart: :heart:

huomenta :)

Sirpula se on ihana juttu että läheiset ottaa asian noin hyvin :) meillekin mummu osti vaunut esikoiselle :D minun mummu kylläkin :) minun äiti taas tuo kirpputorilta vaatetta ja leluja ym. vähä väliä vieläkin :D et ei se varmaan siihen lopu..tekis välillä mieli oikeen sanoa et ei kiitos enempää että kerron kyllä jos tarvetta on :whistle: leluista oon jo sanonu ku niitä on joka puolella ja suurin osa ihan turhia joilla ei kukaan leiki, kompastellaan vaan kaikki niihin kun ne pitkin lattioita on levällään :LOL: mutta sellasia ne mummut on :heart:
sanomisesta huolimatta niitä leluja tänne aina ilmestyy :whistle: =)

JanuLiitus meilläkin mahtaa käydä niin että kun kolmas lapsi syntyy niin sitä vähemmän apua mummulta tullaan saamaan :) esikoinen oli mummun luona aika usein yötäkin mutta Jere kun syntyi ei ole enää tyttökään ollu yötä taikka edes koko päivää hoidossa mummulla kun pari kertaa.
no, mutta ymmärtää sen toisaalta kun äiti tekee työtä lasten kanssa :whistle: eipä sitä varmaan itsekään jaksais enää paljon jos koko päivän hoitaa 20 lasta ja kun kotiin pääsee niin tuleekin lisää lapsia hoitoon :D
mutta olis se tyietenk joskus helpottava jos sais lapset johonki edes päiväksi niin vois tehdä ihan omia juttuja, teillä vielä kun vauva syntyy JO ensiviikolla :D olis varmaan mukava olla se päivä "rauhassa" vaan ja tehdä esim. tekemättömiä töitä :D
ihana että sulla kuitenkin mies apuna niinkin paljon että saat nukuttua kunnolla :heart:

jane ja napa 25+1

heissan :wave: taas tullut niin paljon tekstiä ettei mukana pysy joten katson nyt sitten omaa napaani :ashamed:
elikkäs tänne nyt ei mitään uutta muuta kun se että kerrankin kaikki perheen aparaatit ovat tervehtyneet suhkot hyvin. :) masuasukki sen kun lyllertää ja jotenki huomannut että pikku hiljaa rupee silläkin rytmi kehittymään millon nukkuu ja on hereillä.
tänään viedään rattaat myyntiin yhteen kauppaan ja mennää miehen kans kahestaan shoppailemaan! ihanaa!
mies vaan tuumas että kun tilipäivä ni vois vähän hemmotella mua ja viedä anopille lapsukaiset hoitoon. :) eilen oltiin anopin pihassa hiekkalaatikolla ja tehtiin voikukkaseppeleitä lasten kans, jäätelöä ja tuli sitä syötyä hampparitkin :ashamed: , käytiin kahvilla miehen serkun luona ja illalla kattottiin tytön kanssa mehiläinen elokuva. :)
mitkäs täällä on aiheet kun pudonnu taas kärryiltä vai onko niitä? :LOL: :ashamed:
nyt hoitokassia valmiiksi.. :)

triple ja tossutin rv21+5

moikka

triple88 hyvä että olette tervehtyneet siellä :) ja viikot vaan senkun kasvaa sinullakin :D hienoa!
oi kun pääsis itsekin joskus ihan kahdestaan ukon kans johonki, niitä hetkiä on liian vähän nykyään :whistle: kyselinkin just mummulta ottaako se tytön yökylään ja vastausta odottaessa tulin tänne kurkkaan :D
eipä täällä mitään sen kummempaa aihetta oo meillä ollu :) höpisty vähä niitä näitä.

mutta nyt ulos pentujen kans ennenku jumitun tähän koneelle taas lätiseen :LOL: palailen taas, mutta senhän jo kaikki tietääkin :D

jane ja rv 25+1

jane85 juuh. eipä mekään päästä kun 2-3 kertaa vuodes ulos kahdestaan, mut kyllä sitä osaa arvostaa! :) löyty kyllä kaikkee kivaa.. halppiksessa myydään lasten shortsi/housu/ toppi ja paita settejä 2,95e ja tulihan sieltä parit mukaan. eli 2toppia ja 2housut tytsylle alle 6e. :) pojalle seppälästä muutama paita kun 2 sai 3:men hinnalla. torilta miehelle paita ja itelle yksi mekko joka sopii masulle. käytiin syömässä pitsat ja kotiin illaksi mukaan subwayt jos innostutaan leffaa kattomaan. kylläpäs nyt on tullukki syötyä roskaruokaa kahen päivän aikana oikein hävettävän paljon. :ashamed: onneksi noita kiloja nyt ei oo tullu ku se 2kg koko raskaudesta. :)
hyvä tietää että ei mitään anteeksi antamatonta aihetta jäännyt pulisematta.
:LOL:

ketäs on katsonut/ menossa katsomaan sinkkuelämää??
itse kun tuosta sarjasta tykännyt ja olis kiva nähdä leffakin eli enpä vielä ole..
olis kiva tietää oliko hyvä. :)

hyvin perässä pysytään :) triple ja tossutin rv21+5

JanuLiitus & jane: Joo kyllä mun tulikin äitiäni hieman tovi katsottua, että oletkos nyt aivan varma mitä menit lupaamaan...me nimittäin haaveillaan Emmaljungista ja ne ei ihan halvimpia mahdollisia tunnu olevan... B) Tuntui mummo vain tuumaavan, että mitäpä hän ei lastenlastensa eteen tekisi! :heart: Ja se on kyllä aivan totta, joskus sisarusteni kanssa vitsailtukin, että jos joku lastenlapsista tulisi mummoa kohti sakset kädessä ja kysyisi, että saisiko leikata vähän mummon tukkaa, niin varmasti suostuisi... :LOL: :D
Mutta toisaalta mä ja sisarukset ollaan tosi onnellisia, että meidän porukat niin paljon tykkää touhuta jälkikasvujen kanssa ja viettävät oikeasti sellaista laatuaikaa mökillä käyden ja reissaten. Ja yökylään ja jos minkälaisille retkille aina ottavat mukaan. Ja aina jos jollain jotain isompaa hankintaa edessä, niin avustavat rahallisesti jos pystyvät. Tosi rikkaus siis myös meidän lapselle (ja tuleville), että molemmat isovanhemmat asuvat suhteellisen lähellä, minun vanhemmat 20 km:n päässä meistä! =)

).(: Väsyttänyt tänään melko lahjakkaasti ja nälkäkin on usein ollut... :whistle: Aamulla pitäisi jaksaa töihin mennä, saapas nähdä kuinka myöhään huomenna töissä menee, saattaa olla hässäkkää. :|

Mutta nyt (kerrankin ajoissa) unten maille! |O
Hyvät viikonloput kaikille minunkin puolesta!

- Sirpula ja Pikkuinen rv 8+0 :heart: -

möröö :D ihanaa! kesäsiivoukset tehty muutamaa pikku hommaa lukuun ottamatta perheen voimin. :) lattiat kiiltää, ikkunat pesty, vessa siisti, komero järjestetty, parveke kukkaloistossa ja lastenlelukopat siivottu jne.. nyt hyvillä mielin saa röhnöttää ja läskistyä. :D likan kans oltiin pihalla hiekkalaatikolla ja laski liukumäkeä kun miehet meni kauppaan. kaiken kaikkiaan mukava päivä turvonneita nilkkoja lukuun ottamatta. :/ lapset on hoidossa ja mies lähtee pian töihin, itse sitten jään yksin kotiin. :'( en tykkää kun en oo tottunut, aina joku tuhissu vieressä.. tai kun lapset tuli maailmaan en oo yksin ollu koskaan kotona yötä, paitsi viikon kun mies yövuorossa ja ite kipeenä. :ashamed:
huomenna taas maanantai ja uudet kujeet. mitä lie sitten keksisi :eek:

triple ja rakas rv22 tasan :heart:

huomenia :wave:

triple88 tuosta sinkkuelämää sarjasta, en ole itse ainakaan katsonut sarjaa koskaan, joskus ohimennen jääny tuijottaan :) en usko että menen katsomaan elokuvaakaan..
pakoja oon seuraillut ja kovasti odotan lisää tuotantokausia siitä :p :D
sähän oot halvalla löytäny vaatetta :) täytyypä itsekin lähteä käymään halpiksessa katseleen tarjouksia :D
ja viikotkin poksunu sinulla jo eilen :D hienoa! :heart:

sirpula joo on ne vaunut kyllä kalliita, jos uutena haluaa ostaa =) meillä on emmaljungat ja niistä mummu sai pulittaa sillon noin 600e.
se on hienoa että omat vanhemmat haluaa touhuta lastenlastensa kanssa jos siihen on mahdollisuus :heart:

täällä näyttää siltä että alkaa kohta vettä satamaan :( olis ollu niin mukava olla ulkona lasten kanssa tämäkin päivä :whistle:
mutta nyt lähen hakeen pyykit narulta ennenkun ne kastuu =)

jane85 ja rv 25+4

päiviä :wave: täällä Vaasan pääs satelee vettä ja ei varmaan tuu ulkoilupäivää hiekkiksellä.. :/ jane85 niin justiin. itse en pakoa katso tai ekan jakson kyllä ekasta kaudesta mut sitte jäi niin monta välistä etten sitten jaksanut.. nykyään jos kerkiää niin ugly betty, täydelliset naiset, ruoka ohjelmia..ööö.. en niin paljoa kattele telkkua ni enää muista mitä sieltä tulee :LOL: aina mitä kerkee ja jaksaa.. :)
vaunuaitan sivuilta löytyi edulliset vaunut! itse en vaan tiedä minkälaisiin päätyisin..

nyt petaamaan sänky ja kissun karvat siivota..

triple ja tossutin rv22+1 :heart: niinhän ne viikot paukku ja vielä tasan 2 viikkoa kontrolliin B)

moi :wave:

triple88: minä en ole seurannu sinkkuelämää ollenkaan, joten tuskin tulee sitä elokuvaakaan katsottua :D

... Täälläkin sataa :/ ja oikein urakalla. Kävin tuossa aamulla labrassa antaa verikokeita sektioo varten. Sit mentiin hesburgeriin syömään, ku neidin kanssa ei ole paljon aikaa enää olla tällä viikolla, niin täytyy hiukan hemmotella sitä :ashamed: Koira lähdetään kohta viemään hoitoon ( tarkoitus olis viedä vasta huomen ) että saa siivota kämpän kunnolla koiran karvoista sun muista! Huomenna janna lähtee hoitoon ja mie näen sen seuraavan kerran kunnolla vasta sunnuntaina :'( Janna kyl tulee kotia keskiviikko iltana, jolloin näen sen pikaisesti sairaalassa. Torstaina Janna menee siskolleni hoitoon ja mies ottaa sen illalla taas yöksi kotia. Perjantaina mummo ja pappa hakee taas sen hoitoon v-lopuksi ( saadaan tutustua vauvaan. )
No johan oli hoitoasiaa :D :D :LOL: mut kyllä tyttö nyt pääsee vierailee oikein kunnolla koko viikon ajan.
pikku hiljaa rupeaa jännittää, mut onneksi yöt on kuitenkin viel mennyt suht hyvin. Ja toivottavasti ensi yökin menee.. tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ei niin väliä ku pitää herätä jo viiden jälkeen kuitenkin.
mut nyt viemään koiraa... palailen taas =)

JanuLiitus ja kirppu 38+5 ( 2pvä )

triple88 suosittelen katsomaan pakoa :D mä katoin kans sillon kun se alko niin ekan jakson siitä ensimmäisestä tuotantokaudesta ja jäi kattominen siihen..nyt alettiin miehen kans ihan ajan kuluksi iltasin katsomaan niitä ja nyt ollaan katottu 1, 2 ja 3 tuotantokausi kokonaan :) muutaman viikon aikana tuli ne katottua :LOL: oli niin hyvä ja siihen jäi koukkuun :D ja ei se pääosanäyttelijäkään mikään pahan näköinen ole :D :LOL:
nyt odotetaan et alkaa se 4 tuotantokausi näkymään jenkeissä niin saa imastua ne jaksot itellekki :whistle: suosittelen kyllä jos vaan aikaa ja mielenkiintoa riittää :)
me aina illalla kun lapset saatiin nukkuun, katottiin pari, kolme jaksoa illassa.
täytyypä käydä itsekin katseleen sieltä sivuilta vaunuja..oon kans yrittäny etsiä joka paikasta suht edullisesti mut ei tunnu löytyvän..

sain jopa tänään siivottuakin hieman ja nyt sit saa taas vaihteeksi kärsiä loppuillan selkä ja nivuskivuista :kieh: huomenna sit lääkärineuvola ja saapa nähdä onko paikat kunnossa :whistle: jotenki epäilyttää hieman et ei taida ihan kaikki olla kondiksessa :(
toivottavasti olen väärässä.

jep, nyt poikaa nukuttaan ja tyttö ruokkimaan ja jos sitä itselle päiväkahvit keittäis ja hyvällä omallatunnolla taidan yhden suklaamunkin syödä kahvin kanssa :D oonhan ollu aika reipas tänään B)

jane ja napa 25+4

januliitus no sitä sattuu.. itekki muka aina yritän järjestää aikaa lapsille kuten tänään mut en sitte kerenny kotiaskareilta olla ku 1,5h niiden kans. :( huono omatunto koko ajan..
kotona kun on vaan klo14-18.30 tällä viikolla miehen työn takia, en pärjää täällä yksin lasten kans joten hoidos paljon. onneksi näet sitten pikkuisesi viikonloppuna kunnolla ja varmasti vauva saa ajan kulumaan siivillä. :)

jane85 vois vinkata miehelle kun leffakeräilijä on jos eksyis ostoskoriin.. ;) jaahas.. hoidosta soitettiin että tyttö kuumees ja pitää kotiin hakea. mies ei saikkua saa joten jään kotiin hoitamaan ja huomenna taas lääkäriin ettei suolistotukos ole uusiutunut kun kakka ei kulje kovin hyvin lääkkeistä huolimatta.. :( kerrohan sitten mitä neuvolassa kerrottiin.. :)

huomiseen..

triple ja tossutin 22+1 :heart:

huomenta :wave:

JanuLiitus otahan rennosti nyt vaan eläkä ota ressiä :D hyvähän se taas täältä on sanoa :LOL:
mutta saatpa ainakin levätä ihan rauhassa ja tutustua vauvaan :heart: huomenna se odotettu päivä jo koittaa :D aivan mahtava juttu :D
tämä aika menee tosi nopeaa :whistle:

triple88 teillähän kovasti sairastetaan :( voimia sinne kuumeen keskelle :heart:

täytyypä tulla sit kertoilemaan neuvolakuulumiset kun oon käynyt :)

ja nyt aamukahvin keittoon :wave: palailen taas! :whistle:

jane ja rv 25+5

huomenta :wave:

Kylläpäs meni yö hyvin |O 12:sta aikaa nukahdin, kolmen aikaa heräsin ja nukahdin uudestaan 7 aikaa :/ onneks tyttö heräs vasta ysin aikaa.
Yöllä olin jo sairaalassa, siis unissani ja siksi yö tais mennä hiukan huonosti. n. 24 tuntia niin kirppu syntyy.. Janna syntyi nimittäin 10:08, niin eiköhän tämäkin suht samaan aikaa synny =)
onpas kivaa, mä saan syödä vikan kerran neljän aikaa päivällä ja vettäkää ei saa sit puolen yön jälkeen nauttia :( ajatuskin jo saa mut nälkäiseksi. Mulla ku on joka yö nälkä ja pakko yleensä syödä että saa unen päästä kiinni..

no siin oli taas omaa napaa ihan riittämiin :ashamed:

triple88 pikaista paranemista sinne päin =)

onks kukaa teistä jääny koukkuu sarjaan Lost?? se on ihan mun lemppari ja sekin jäi taas kerran tauolle :kieh: |O Tuota pakoa en ole seurannu. Sen ihan ekan jakson katoin ja ei ollut mun mieleen, joten en sen enempää sitä ole jaksanu seurata.

Nyt touhuaa hiukan tytön kanssa ( jos se suostuu lopettaa nalle puhin kattomisen :D )

JanuLiitus ja kirppu 38+6 :heart: ( huomen se on menoa :eek: )

päiviä!
nostetaanpas meitä vähän :D

lostia on tullut katsottua myös sillain aika vähän, mutta ollaan mietitty että jos alettais ajan kuluksi katselemaan niitä, uusia pako jaksoja odotellessa :D
vaikutti ainakin ihan hyvältä ne ensimmäisen tuotantokauden jaksot..tai muutamat niistä mitä olen katsonut sillon kun se näkyi..eikös niitä ole kerennyt jo tulla vaikkas kuinka monta tuotantokautta?
nyt kesän aikana ei oo oikeen mitään katseltavia sarjoja tai muutakaan kun uusintoja vaan näkyy uusintojen perään :whistle: mutta eipä sitä kesällä paljon tarvi telkkaria katsellakaan :)
laitetaanpa ihan näin uteliaisuuttaan kysymys kaikille :) minkälaisia harrastuksia teillä on?
monet harrastaa mitä ihmeellisimpiä asioita ja itse haaveilen laskuvarjohyppykurssille menosta :) oon aikonut hypätä benji-hypynkin monena kesänä mut aina kun siihen on ollut mahdollisuus, olen ollut raskaana :D :whistle: harrastuksia ei minulla ole juuri ollenkaan..
jos sitä voi harrastukseksi laskea kun kerran viikossa käy uimahallissa :LOL:
ja sen minkä kerkeän niin teen tatuointeja, suurimmaksi osaksi ihan tutuille ja kavereille vain..pieni lisätienesti ei koskaan ole pahitteeksi :D no, se niistä minun "harrastuksista"

lääkäriaikaa odotellessa... :)
jane ja napa 25+5

En oo nyt muutamaan päivään käyny täällä ku nopeasti lukasemassa kuulumiset,trampoliinissä oon vaan loikkinu lasten kans :LOL: :D Nyt on pari päivää ollu melko kylmää eikä olla ulkona oltu.eilen käytiin mun kaverilla pikku reissu n.12.30 oltiin siellä ja tultiin illalla kaheksan jälkeen vasta kotia :D Joo noista harrastuksista Jane kyseli,en harrasta yhtään mitään,ainut mikä kunnolla kiinnostaa niin on tuo kickboxing jota harrastin ennen ku aloin poikaa oottamaan ja kunnon systeemit on vaan Oulussa(ei tässä lähettyvillä) niin sen harrastaminen jäi ihan vaan tuon pitkän ajomatkan takia ja treenit ois aina melkeen illallla :/ Mutta se se ois kivvaa!!Ja jospa minä joskus pystyisin jatkamaan sitä uudestaan =)
Mihin hintaan teet noita tatuointeja Jane??Ja onko sulla ihan kaikki tarvittavat vehkeet ja vempaimet? :D Minä ja mies haluttas tatskat mutta liikkeissä semmoset siistit ja isohkot maksaa maltaita! :kieh: Ei niitä tietenkään ilmaseksi tarvi tehä mutta kuitenkin alle sataseen pitäs saaha :D

jane: voikohan sitä nyt harrastukseksi sanoa, mutta teen aina silloin tällöin helmiötököitä :D yhdessä vaiheessa sain myytyä niitä jonkun verran. Nyt raskauden aikana jääny hiukan vähemmälle niiden tekeminen ja kun tyttö kasvanu niin ei ole ollut niin paljon aikaa tehdä ku ei neiti enää päivällä nuku ollenkaan.
Onkohan tuota lostia nyt tullut 3 vai 4 tuotantokautta.. en mie enää muista :ashamed: :D

heippa :wave: ja taas yksi sateen täyteinen päivä. juuh, tyttöllä ei kuumetta päivällä ja niin pirteä ja taas illalla 39.5 nousi. kerkesin huokasemaan mut lääkärille sitten huomenna kun noin kuumeilee.. tulipahan tänään käveltyä pikku lenkki ja kahvitettua toisen miniän kans ja kaato satees kotiin, uitettu koira ovella.. :D

JanuLiitus voi ihanaa ja onnea nyt etukäteen. :) mua ainakin jännitäis niin etten nahoissani pysyis. :D vaikka en mä sitä sano että sua ei.. totta kuten jane sano että helppoa sen on nyt sanoa vaik mitä kun ite laitokselle ei viel tarvii :LOL: sitten lauletaan korkealta ja kovaa (kuvainnoillisesti) kun sinne pääsee :LOL:

jane meillä oikein pöpö perhe. :D :/ teetkö sä tatskoja? :eek: ite haluaisin punaiset siivet yläselkään. :) mieheltä löytyy jo 3 tatskaa..

niin joo.. Lostista katsoin ekan kauden mut toiselle kaudelle en päässyt mukaan joten jäi sama kuin 24.. mut siinä olis kyllä ajan vietettä ;)

nyt syömään iltapalitsua ja paijaamaan tuota yhtä potilasta =)

triple ja tossutin 22+2 :heart:

Yhteistyössä