Alle 25v. ensiodottajat

tervetuloa ineli :flower: mä tässä oon miettinyt päinvastoin, että oon jo aika vanha, kun oon halunnu lasta jo 16v. asti ihan tosissani niin siihen nähden olen jo vanha. Joten olikin jo aika raskautua! Ja olen siis nyt 22v. ja 23 kun Papu syntyy.

Rinzessa ja Papu rv.12+4
 
Meillä on ensimmäinen nimi jo tytölle valmiina, oli jo ennen raskautta mutta pitää tiettu nähdä neito ennenkö voi lyödä lukkoon :heart:

Toinen nimi on jo hyvällä pohjalla mutta ei ihan varman, maistellaan vielä tässä sitä :D
Kolmas nimi tulee miehen suvulta, kun kaikilla naisilla sillä puolella on se niin haluan kyllä noudattaa perinteitä!
 
En uskalla miettiä mitään nimiä ennen kun ollaan varmoja että asukki on ja pysyy! =) Ollut nyt pari päivää oireiden osalta tosi hiljaista ja kun tuolla joulukuun odottajissa oli sattunut km niin heti alko pelottamaan onko kaikki hyvin. Toiseen ultraan kun ei ole vara mennä kun kävin sillon viikolla 4.
 
annukka, kyllä ne viikot alkaa nopsaan kertyä :)
Just olin ite täällä ihan kauhuissani että ei tälläkään kertaa pysy pieni matkassa ja Rinzessakin vasta juuri oli ihan alkumetreillä vaikka hänkin nyt jo turvallisemmilla vesillä :heart:

Ei tietenkään kannata mennä asioiden edelle, onhan se pieni elämä niin hauras mutta toivotaan ja jaksetaan uskoa et kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Tini+Pingu rv 21+5
 
Kyllä mä muistan mun alun panikoinnin, kyllä se oli sitten kamalaa :eek: huh, onneks nyt on tosiaan jo selvemmillä vesillä =) tottakai sitä vieläkin välil panikoi, mut se on erilaista, ku on jo 3kuvaa vauvasta ja sydänäänetki löytyny ja masu kasvanu :heart: Tsemii muille odottajille :flower: mitäs ihmiset vappuna meinaa? Mä meen kaverin bileisiin kattoo, ku muut ryyppää. :whistle:

Rinzessa ja Papu rv.12+5
 
Hyvää vappua kaikille!

Me täällä kärvistellään edelleen. En voi uskoa, että olen vielä yhtenä kappaleena. Tämä loppuraskaus on yhtä kidutusta henkisesti, kun joka päivä odottaa että jokohan se tänään tulisi... :headwall: :headwall:

No, maanantaina on yliaikaiskontrolli, ja sitten varmaan siitä parin päivän päästä käynnistetään synnytys, jos ei Nöttönen sitä ennen uskaltaudu ulos.

Oikein lämpimiä kevätpäiviä kaikille toivottaa:

elzibelzi ja Nöttönen 41+1
 
Ja mä olen varma, että pikunen potkaisi äsken oikeen voimalla :heart: mä tunnen välillä sen muksautukset vaikka ei muka pitäis viel. Mut äskeinen muksaus oli oikeen voimakas verrattuna muihin muljahduksiin. :heart:

Rinzessa ja Papu rv.13
 
Mä täällä näköjään yksin kirjottelen... :/ mut joop, kaikki housut kiristää, mut pakko sitä on laittaa housut jalkaa ku lähtee kaverille... :LOL: tää vaan tietää sitä, että on käytävä heti vapun jälkee ostaa jotkut mammafarkut :x
 
jahas yksin jälleen kirjoitan. Noh, eilinen vappu meni oikeen mukavasti pommacin voimin ja kivassa kaveriporukassa. Olin sitten kotona klo 23 ja menin nukumaan. Viikotkin paukkui eilen ja jokainen viikko lisää on mahtava tunne, että mä olen selvinnyt jo tänne asti.

Rinzessa ja Papu rv.13+1
 
Mulla meni kans vappu oikeen kivasti, grillailtiin ja ajeltiin vähän tuolla keskustassa. Tänään porukoille syömään ja jos auton vaikka pesisi kun on kuivempaa (täällä maalla kun ei noita asfalteja paljoa ole).

Mulla kans paukku viikot eilen, nyt siis 7+1, huomenna eka neuvola!
 
Niin ja unohtui tuohon edelliseen laittaa, on ehkä vähän aikaista mutta kuitenkin... Sain kälyltä kolme kassia vaatteita vauvalle! Osa "poikamaisia", mutta kun poikaa odotan ja helpompi tyttö on pukea ruskeaan kun poika punaiseen,, :D Ajattelin asian niin, että jos jotain tulee niin ovat sitten jollekkin muulle ja jätin ne äidin ja isän luo "säilöön"... =)
 
Voin varmaan myös osallistua keskusteluun, vaikken täällä aikasemmin ole ollutkaan. =)

Eli oon 22-vuotias ja esikoinen on tulossa heinäkuussa, nyt viikolla 28+6. Alussa vietin suurimman osan ajasta vessanpönttöä halatessa, huono-olo hellitti vasta helmikuun lopussa, jolloin se loppu kun seinään, onneks edes sillon. :D Selkää särkee ja väsyttää, verenpaine alhanen, samoin hemoglobiini, mutta vauvalla kaikki ollu koko ajan hyvin. Äiti siis vain kärsiny. :D Kaveri potkii paljon, välillä tuntuu, ettei jaksais. Mutta ihanaa, että potkii, tietää kaiken olevan kunnossa.

Perheeseen kuuluu aviomies, yhdessä oltu 3 vuotta ja naimisiin mentiin 5.4.08. =)

Joten moi vaan kaikille. :D
 
Tänää oli tarkoitus mennä hakee mun ostamat yhdistelmät kotiin, tai siis oon maxanu käsirahan ja aattelin, et tänään ois tullu sen verran rahaa, et saan maksettua koko summan ja pääsen niitä hiplailemaan kotiin, mutta ei :'( rahaa oli tullut niin pikkusen etten saa edes vuokraa maksettua :'( hemmetti. Ja ne pirun mammahousutki pitäis ostaa.
 
sainpahan ainakin siskonmakkarakeiton tehtyä, kun muuten päivä mennyt niin vituralleen. Tuntuu niin turhauttavalle tää odotus tässä vaiheessa, kun mitää ei tapahdu. Ei oo iso maha eikä tunnu liikkeetkään vielä kunnolla.
 
mä tässä ketjussa taas yksin pakinoin, mutta mun päivä on ollu ihan perseestä kaikin puolin. Piti leikata äsken alushousujen kuminauha 4:stä kohtaa poikki, et ees masus tuntuis paremmalle... ku en viitti kokoajan olla ilman housuja.
 

Yhteistyössä