Alle 25v. ensiodottajat

huh ihmisen mieli voi olla kummallinen ja mä koen olevani lihava ja piste. Ei se ole loukkaus ylipainoiselle ja tietäähän ylipainoisetkin olevansa lihavia, miksi sitä ei voi ääneen sanoa samalla lailla, kun laihuutta päivitellään... Mä olen ollut joku vuosi sitten ylipainoinen ja tiedän mitä se on. Jep jep, joskus täytyy vaahdota ja olen sellanen, että mä nyt sattumoisin omaan paljon mielipiteitä ja satun usein sanomaan ne ääneen ja joskus jopa aika kärkkäästi, mut tällänen mä oon. :p

ja muoks viel... ja tosta syömishäiriöstä niin voin sanoa, että jos jonkun mielestä ei tunnu joku asia niin kivalle niin voin sanoa, että syömishäiriöhelvettiä en soisi kenellekkään, eli ennenkun arvostelee ketään syömishäiriön perusteella niin se on lapsellista, koska sillon ei tiedä siitä helvetistä mitään.
 
Morjens ja hyvää päivää. :flower: :xmas: |O :snotty:

En jaksa enää asiaan muuta sanoa. :/
Ja eihän silloin mistään anoreksiasta toipunut ole, jos alipainoinen pitää itteään läskinä jne. jne.
Jees, hyvää yötä. :$
 
en nyt ees ymmärrä miks tässä nyt mollataan mua ja mun lapsellisuutta... Mulla menee paremmin kuin aikoihin ja painoa tullut hyvin, joten miksi valittaa. Mä olen varmasti hyvä äiti. Ja ihan varmaan hyvä vaikka tuntisin itseni lihavaksi tai laihaksi. Ja jos nyt on tilapäinen rahahuoli (mitä joikaisella voi olla joskus) niin sekään ei tee musta huonoa äitiä.
 
Rinzessa, mun mielestä oot pärjännyt todella hyvin kun pystyt syömään nyt vauvan vuoksi ja muutenkin...mulla oli tavallaan syömishäiriö, mut ihan toisin päin mä vaan söin koko ajan et lihoin niin et oli terveydelle todella vaarallista...sit mieheni tuen ja lääkäreiden avulla laihduin yli 30 kiloa, ja osaan syödä nyt jotenkin paremmin ja terveellisemmin....niin ja oon muuten siis kohta 20(tällä kuulla) mun syömishäiriö johtu mun vanhemmista jotka sanoi koko ajan et mitä enemmän syö sitä parempi ja sit ne sanoi et oon ihan liian laiha.....painoin silloin melkein yli sata kiloa ja oon alle 160 senttinen et sillai, mut sit kun pääsin pois niitten vaikutuksesta vähitellen oon saanut 'opetettua' itselleni ettei kannata liikaa syödä ja oon just sopivan kokoinen....
 
huh, söin salmiakkia eilen ja tänää aamulla niin et nyt olo aika :x mitäs kehotti neuvolatäti syömään salmiakkia :D Onneks meen tänää kaverille, kattoo mun ihanaa kummipoikaa joka on 4v. ja sen suusta tulee niin hyvii juttui et viimeks siel ruokapöydäs meinattii kuolla nauruun ku se letkautteli hullui juttui :LOL:
 
kiva kun täällä on porukkaa näinkin läheltä mua...perustetaan vielä sellainen tapaaminen joskus? mulla on se hassu että vaikka oon pari vuotta asunut täällä en oo saanut ketään kavereita eikä mulla siis edellisessäkään paikassa niitä ollut mut nyt varsinkin tuntuu siltä et haluaisin saada edes pari kaveria....mulla on aina niin yksinäistä täällä... :'(
 
moikkis kaikille
oltiin rakenne ultrassa tiistaina ja kakki oli pikkuisella hyvin, pyllistelikin niin että arvuuteltiin tytön olevan tulossa :D . nyt ollaankin oltu pari päivää vatsataudissa miehen kanssa, ei kovin mukavaa raskaana ollessa, tulee tuplasti huonompi olo. saatiin tänään onneksi ruokaa laitettua, vähän on ollu hakalaa kun mulla on käsi kipsissä ja mies 39 asteen kuumeessa ja molemmat heikkona oksentelusta, mutta yhessä me selvittiin hienosti!

rinzessalle voimia, ei ole helppo tauti jonka kanssa painit, onneksi luotat itteesi ja äitiyteesi!

me ollaan kans helsinkiläisiä, aika paljon populaa samalta suunnalta =)

winix+ nuppu 19+2
 
Onko teillä muilla ollut n. viikosta 7-8 alkaen oireetonta aikaa? Mulla nimittäin hävisi ne viimeisetkin oireet mitä oli - närästys, rintojen kivistys, etominen, väsymys, ihan kokonaan viikon seiska lopussa. Kaikki sanoo että ei mitään hätää (äiteellä ja kälyllä kaikki raskaudet olleet oireettomia) mutta onko teissä vastaavan kokeneita? Tuntuu että kaikki täällä vaan on pahoinvoivia :) :p
 
Annukka84, olin itse koko alkuraskauden oikeastaan oireeton, väsymystä lukuun ottamatta. Ja sekin saattoi johtua rankasta työstä.. =) Ja olen oikeastaan edelleenkin, 27.viikko meneillään siis.

Ja vauva voi edelleen erittäin hyvin, ei siis syytä huoleen ainakaan oireettomuuden perusteella.:) Joillakin tosin oireettomuus on paljastunut tuulimunaraskaudeksikin, mutta sitten on taas niitäkin, joilla on ollut hirveät raskausoireet ja tuulimunaraskaus.
 
Mä kävin eilen ultrassa ja pikkuinen oli 4.2mm pitkä ja sydän löi :heart: Ja mullakaan ei ole pahemmin mitään oireita, hiukan väsymystä ehkä, mutta ei muuta.Kyllä muaki pelotti tää oireettomuus, mutta täysin turhaa....elävä pikkuinen tuolla kyydissä on :heart:
 
heipsan! oon aivan unohtanu tänne kirjotella vaik lukemassa käyn kyllä päivittäin! tänään olis tasan 27 vkoa täynnä, tuntuu aivan uskomattomalta et 28. viikko jo käynnissä. steve on selvästi edelleen pää ylhäällä tai sit poikittain koska potkut tuntuu alavatsalla tai sit keskellä tai kyljissä. nyt alkaa huomaamaan et on kuitenkin noussut jo sen verran ylös että hengästyttää paljon helpommin ja meinaa välillä tulla vähän huono oli varsinkin syönnin jälkeen. ja sit huomasin et ei happi riitä puhumaan kauheesti ja kävelemään yhtäaikaa:D kävellessä tulee tosi ilkeitä kipuja mahaan mutta taitavat kuulua asiaan, tiistaina seuraava lääkärineuvola niin ajattelin varuilta ottaa puheeksi. hikkaa on ollut poitsulla, se se vasta hauskan tuntuista on:) mietityttää vaan välillä et tuntuukohan se raukalla pahalta mut eipä siihen oikeen voi vaikuttaa. tissit on tasasesti kasvanu koko odotuksen ajan, pelottaa jo valmiiksi et minkä kokoset hinkit tässä loppujen lopuksi tulee, alkujaankin jo DD ja on ainaki pari-kolme kuppia tullu niihin lisää. aattelin kohta alkaa kommandoksi ja mennä ilman liivejä, ei oo varaa ostaa enää uusia eikä löydy kokojakaan :LOL:

ihanaa odotusta ja jaksuja kaikille! tuntuu aina et aika ei kulu ollenkaan varsinkin kun jos vaikka ultraa saa odottaa mut kyllä se sitten kuitenkin yllättävän nopeasti viilettää:) toivottavasti kaikkien masukeilla on kaikki ihanasti!

salamanteri&steve 27+0 :heart:
 
Annukka84 pidän peukkuja sulle et kaikki menee hyvin....muakin pelottaa hirveästi koko ajan keskenmeno....siis ihan koko ajan....vaikka onkin jo 19+3 luin tuolta jostain kauhean jutun ja alkoi pelottamaan ihan hirveästi.......... :'(
 

Yhteistyössä