huh ihmisen mieli voi olla kummallinen ja mä koen olevani lihava ja piste. Ei se ole loukkaus ylipainoiselle ja tietäähän ylipainoisetkin olevansa lihavia, miksi sitä ei voi ääneen sanoa samalla lailla, kun laihuutta päivitellään... Mä olen ollut joku vuosi sitten ylipainoinen ja tiedän mitä se on. Jep jep, joskus täytyy vaahdota ja olen sellanen, että mä nyt sattumoisin omaan paljon mielipiteitä ja satun usein sanomaan ne ääneen ja joskus jopa aika kärkkäästi, mut tällänen mä oon.
ja muoks viel... ja tosta syömishäiriöstä niin voin sanoa, että jos jonkun mielestä ei tunnu joku asia niin kivalle niin voin sanoa, että syömishäiriöhelvettiä en soisi kenellekkään, eli ennenkun arvostelee ketään syömishäiriön perusteella niin se on lapsellista, koska sillon ei tiedä siitä helvetistä mitään.
ja muoks viel... ja tosta syömishäiriöstä niin voin sanoa, että jos jonkun mielestä ei tunnu joku asia niin kivalle niin voin sanoa, että syömishäiriöhelvettiä en soisi kenellekkään, eli ennenkun arvostelee ketään syömishäiriön perusteella niin se on lapsellista, koska sillon ei tiedä siitä helvetistä mitään.