millikselle onnittelut tyttösen syntymän johdosta! :heart: Tässä pinossa akkavalta vaan vahvistuu.
Kauniskuulle haleja! :hug: :hug: Muiden kanssa samaa mieltä, että hormonitkin voi vielä jonkin verran vaikuttaa, mutta mulle neuvolassa sanottiin, että jos masentuneisuus ja ahdistus jatkuu kuukausikaupalla, niin sitten ei ole enää normaalia.
haltia: On kyllä pitkä poika teillä!
Onneksi tyrä ei ole paha ja toivottavasti rotasta ei tule kauheita oireita.
Tuosta käsien syömisestä. Ei välttämättä merkkaa vielä hampaita, eikös kädet "löydy" tässä parin kuukauden iässä, ja silloinhan se paras paikka niitä tutkia on suu.
Meidän poju ei vielä käsiä syö, muuta kuin silloin kun on kova nälkä. Sitten kyllä nyrkki maistuu.
Mutta siis voi toki olla hampaitakin, etenkin jos ikenissä näkyy vaalea piste.
ON: Käytiin tänään pojan kanssa yliopistolla. Mentiin vaunujen kanssa bussilla, vaikka ulkona olikin aika kylmä. Harso suojasi hyvin viimalta, pojalla oli kotiin tultaessa posket ihan lämpimät.
Eilisillan nukutus sujui yllättävän hyvin, tunnissa simahti. Minä en tietenkään saanut heti unta, vaan pyörin sängyssä varmaan toisen tunnin. :kieh: Ekan syötön jälkeen en taaskaan saanut heti unen päästä kiinni, ja se kyllä tuntui sitten aamulla, ihan kuin olisi valvonut enemmänkin. Nyt poika vetelee jo toisia päikkäreitä kotiintulon jälkeen, heräsi välillä vain syömään.
Nimijuhlat olisi sitten sunnuntaina. En jotenkin osaa stressata yhtään!
Vielä ei ole hajuakaan mitä esim. laitan päälleni. Noh, pitää huomenna penkoa kaappia, eiköhän sieltä jotain päällepantavaa löydy.
Ai niin, tänään sattui miehelle hassusti vaipan kanssa. Laittoi ekaa kertaa yksin kestovaipan, mä olen aiemmin täyttänyt sisätäyttövaipan valmiiksi ja muutenkin vastannut enemmän noista kestoista. Noh, ihan hyvin oli sujunut ja poika nukahti syömisen jälkeen mun syliin. Jossain vaiheessa tuli vähän nihkeä olo, mutta ajattelin vaan, että on hiukka lämmin ja hikoiluttaa. Noh, vaippa olikin falskannut ja pojan kylki oli ihan pissassa. Menin sitten vaihtamaan vaippaa ja kas! Mies oli laittanut kuorivaipan nurinpäin, eli se kosteussulku oli ulkopuolella.
Ei mikään ihme, ettei pissat oikein pysyneet sisällä...
-Pantsu