Alkumetreillä 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Juu, en siis tiedä saako mitä närästyslääkkeitä syödä, niin arvelin, et apteekistahan sen saa selville ainakin.

Hei, katoinkin tässä välissä googlesta, niin Rennietä SAA käyttää raskauden aikana. Hyvä juttu! Mut esim. Pepcid Duo:a ei suositella. Ainakin Rennietä saa käyttää sen alumiinittomuuden takia ja se onkin samalla hyvä kalsiumlisä. Miulle etenkin taitaa olla hyvä juttu, kun en maitoa juo ollenkaan. Syön kyllä juustoa ja jugurttia aika paljon, mut en tiiä saako niistä riittävästi sit sitä kalsiumia... Mut tämä hyvä juttu! Pitääkin käydä apteekissa shoppailemassa...

Hei päivittäkäähän jännäyslistaa :)

minisun 15.3
Mimona 18.3
Angelique1 20.3

Liisaleenahan periaatteessa listalla vielä on, kun ei menkat oo vielä alkanu ;) bdbdbd

G: Juu, oon ihan koukussa kans Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaan! En oikeen vielä osaa suosikkeja sanoo, mut kyl se Kaikkonen valitettavasti on se Parkettien rautakanki, joka joutas pois :) Juuh, Sikke Sumarilla oli kyllä kympin sääret! Ainut vaan, että miun mielestä oli vähän kankeeta se sen tanssi... Vähän sellasta tök-tök... Vois ehkä verrata aikasemmin kisassa olleeseen Pirkko Arstilaan.
Yllättävän hyvin meni sillä Nickellä! En ois jotenkaan oottanu, et niin hyvin, mut se oli kyl tosi hienoa katottavaa!

Pitääpä tästä kohta kahville suunnata...

Nyt tais tulla kp1 viimein. Aika huvittavaa oikeestaan, joka kerta kun oon viimein alkanut miettiä, että ehkä sittenkin oisin raskaana, just silloin se täti tulee :P Ihan niinku joku haluais oikein kiusata ja kouluttaa mua!

Tanssii tähtien kanssa: en nyt kattonut tuota viime jaksoa, niin en osaa oikein suosikkia vielä sanoa. Viime vuonna me seurattiin kovasti, esikoisen mielestä se oli huippuohjelma. Ihania mekkoja, musiikkia ja tanssia, mikäs sen hauskempaa pienen
prinsessan mielestä. Esikoisen suosikkipari oli silloin Sami & Sanna, saapa nähdä vieläkö tuo ohjelma kiinnostaa tyttöä.

T: Tanssii-tätien-kanssa

Onpas täällä taas hiljasta...

Voih, harmittelut tädistä, Liisaleena :( Eikun vaan taas päättäväisesti eteenpäin uutta ovista kohti!

Huoh, ei ois enää kun puolisen tuntia töitä, niin sit pääsee kotiin... Kotityöt taas odottaa siellä...

Heipparallaa..

Eilen käväsin varmentamassa raskauteni labrassa ja raskaana ollaan :-) Nyt sitten odottelen lääkäriaikaa ensi vkoksi, joten sen jälkeen selviää myös ekan ultran kohtalo.

Vai että täällä närästää. Mulla ei vielä ole ilmaantunut moisia oireita (koputan puuta), mutta saas nähdä, mitä kaikkea tämä raskaus tuo tullessaan.

Liisaleenalle rutistus tädistä. Nyt ovistikut kehiin ja uuteen kiertoon! Muiden puolesta jännitän kovasti ++++

Tanssii tähtien kanssa on mennyt multa tällä kaudella jotenkin ohi...Mulla on aina jotakin hässäkkää just silloin. Tarvii katsoa netistä, jos se näkyy siellä? Mun ehdoton suosikki on kuitenkin Tuuli Matinsalo :-)

Nyt tarvii kiirehtää salaattitreffeille kaverin kanssa, palataan...

Pahoittelut liisaleenalle:/.. Mä olen jo aivan 100% varma ettei täs kuus tärpänny..voisin jo melkein poistaa nimeni listasta..Ihmetyttää se joulukuun kierto nyt vielä enemmän, kun sen jälkeen samanmoista ei ole tullut..eli epäilykseni varhaisesta keskenmenosta on aika varma silloin...se antaa ehkä pienen toivon rippeen, että joskus raskauskin vois olla mahdollinen..plaah..on tää oottaminen vaan niin kysymyksiin hukuttautumista;)

Mut me jotka ei nyt täs kuussa plussata niin joulupukinplussajunaan sitten;)

Olin niin kiukkusel päälllä eilen, että pommitin kotitesti firmaa oikein urakalla.. eli taisin sitten tukkia niiden palvelinta sitä mukaa kun ne koittaa sitä selvittää ;)...toisaalta tuntuu, että kyseinen firma on täysin kuollut.. en jaksa ottaa kuluttaja asiamieheen yhteyttä noin pikkusumman eestä..ja ois se ehkä hiukan noloakin selittää mistä tuotteesta ois kyse..tai helpompaa jonkun toisen tuotteen kohdalla..hih..no ei ne sentäs ollu mitää seksivetimiä..se vasta noloa ois ollukin;D

G: en oo seurannu tanssii tähtien kanssa..viime vuonna tuli kyl jonkin verran seurattua..

Uskaltaisikohan tänne liittyä untuvikko..esikoista alettiin yrittämään vuoden alusta, joten takana eka piinaviikko ja ovella toinen. Olen vielä vähän pihalla kaikista teidän "koodikielistä", mutta yritän kovasti pysyä ymmärryksessä mukana.:) Onnea monelle plussanneelle, hienoja hetkiä kun luin vanhoja juttujanne. Ja tsemppiä muille!

Uusia tyyppejä tänne on kaivattukin kipeästi, kun tuntuu, että valtava plussa aalto on vyöryny meidän palstan yli!(ja hyvä toki niin) Eli tervetuloa karamelli!:)

Miekin olin pitkään ulalla kaikista koodeista, mut aika nopsaan ne tarttuu:)

Voit lisätä itsesi listaan.. tai joku muu voi tehdä sen puolestasi..sinne tulee molempien puoliskojen iät ja yrityksen alotus..TJOT tarkoittaa jos meininki on tulee jos on tullakseen;) Niin ja jännäyslistaakin vois päivittää..

Minisun joko täti tuli vai vieläkö jännätään?

Huomenta ja tervetuloa karamelli83!:)
Ei oo tätiä näkynyt ei..Tänään olis eka mahdollinen alkamispäivä,huomenna ajattelin testata.Välillä mahassa tuntuu pieniä nippauksia.Toissapäivänä tuntui enemmänkin ja olin ihan varma et ne alkaa.Nyt en taas tiiä..en jotenkin osaa tai en edes halua elätellä suuria toiveita,ettei pety taas turhaan.Kai sillä suojelee vähän itseäänkin..

Täällä kp 2 jo meneillään....Tosin en mitään muuta ajatellutkaan...
Harmittaa tietysti vähän mutta enemmän mua harmittaa Hertan puolesta joten keskitän energiani nyt siihen! Ja tietysti myös miehen parantamiseeen :D Hääyönä toivottavasti jo lemmitään ;)

Minttu, samoissa mennään, mulla kp3. Voidaan yhdessä ihmetellä, kuinka pitkäksi kierrot menee tällä kertaa :)

Tervetuloa karamelli, kerro vähän lisää itsestäsi! Kysy vaan jos joku salakielinen ilmaisu ihmetyttää.

Minisunilla on jännä päivä, tuu sitte heti kertomaan kun testasit! Miltä mimonasta nyt tuntuu? Muistutapas vähän, kuinka pitkä sulla oli se joulukuun kierto ja ehditkö testaamaan siinä? Mulla oli nyt megakierto 42 päivää, mutta oon aika varma, että ei ollut mikään varhainen keskenmeno, muuten vaan kroppa sekaisin. Mutta ennen esikoista oli yksi kierto, jossa olin ihan varma, että oon raskaana, kaikkia oireitakin oli. En kuitenkaan ehtinyt testata, menkat alkoi pari päivää myöhässä. Muina kertoina oon aina ollut aika varma, että en oo raskaana, enkä siis ole ollutkaan. Sitten siitä oikeasta plussakierrosta tiesin myös olevani raskaana jo ennen kuin testasin. Kai sitten joku vaisto sanoi niin. (Vähän sekavaa tekstiä, mutta koittakaa ymmärtää, nyt on perjantai :)

Onko teillä viikonloppusuunnitelmia?

Mikä tilanne meidän muilla ketjulaisilla?

Pahoittelut mmintulle ja liisaleenalle tädin tulosta. Hyvä, että olette kumpikin ihan positiivisilla mielillä kuitenkin.. Eli eikun uutta kiertoa kohti.
Ja mminttukin pääsee sit kunnolla nautiskeleen lemmiskelystä, kun mies on tervehtynyt ;) Voi kun mukavaa...

Täällä ei tod. ole suunnitelmia viikonlopuks! Toivon vaan, et saan nukkua mahdollisimman paljon, ettei tarvitsisi kärvistellä koko ajan huonovointisena... Ei jaksais enää!!!!

Amilda ja rv 8+4

No niin,jokohan ois tän päivän työt tehty..Enää puoli tuntia jäljellä:)Täällä ei myöskään erityisempiä vloppusuunnitelmia..Anoppilassa huomenna käydään.Tekis niin mieli tehdä testi jo tänään...

Tervetuloa vaan karamelli joukkoon :-)

mmintulle harmittelut tädistä, seuraavaan kiertoon plussa kehiin :-)

minisunia, jänskäilen täällä, joten tuu heti sitten kertomaan :-)

Tänne ei myöskään kuulu kummempia. Käväisin aamupäivästä kampaajan käsittelyssä. Se kyllä virkistää, vaikka olikin aika suolainen hinta...No nyt saan nauttia uudesta trendikkäämmästä tukasta :-) Saas nähdä, koska sitten kyllästyn.

Vloppu taitaa mennä myös löhötessä ja syödessä, koska väsymys on taas nostanut päätään. Viime vkolla muutaman pvän olin todella pirteä, mutta sitten tuli taas takapakkia ja täytyi vedellä päikkäreitä. Urheileminenkin on jäänyt vähälle, grrrr. Ens vkolla yritän olla ahkera.

Oikein mukavaa vloppua kaikille!!! :-)

Viljonkka rv 5+3

Oikein mukavaa viikonloppua minunkin puolesta!!!

Hirmusti peukkuja minisunille viikonlopun testailuun!!!! Toivotaan, että se plussa sieltä tulis sullekin...

Niin, ja tervetuloa karamellillekin. Mäkin täällä nyt olen ehkä vähän "väärässä" ketjussa, mutta ainakin sinne varmemmille viikoille (>rv12) ja np-ultran jälkeiseen aikaan täällä aion roikkua, kun ei koskaan tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja mminttu:
Täällä kp 2 jo meneillään....Tosin en mitään muuta ajatellutkaan...
Harmittaa tietysti vähän mutta enemmän mua harmittaa Hertan puolesta joten keskitän energiani nyt siihen!

Hmm..onko mulla jäänyt jotain välistä? Mikä Hertan tilanne on??

Harmittelut mmintulle tädin tulosta..

liisaleena: Mul ei mitään tuntemuksia..muitakuin, että ens kuussa taas yritetään:) se mun joulun kierto tuli ihan päivälleen..mut silti tunsin aivan 100 varmasti olevani raskaana..sit ku menkat alko niin eka päivänä ei tullu mitään vaan aalloissa "supisteluja" ..ja aina supistuksen jälkeen tuli ihan normaali olo.. noo toka päivänä alko sit hulisemaan..eli se meni vessassa istuessa.. no tuo kerta onkin jäänyt ainoaksi tuollaiseksi.. mun kierto on n.30 päivää.

Minkälaiset hemoglubiini arvot teillä on? Itsellä on ollu aina tosi hyvät ..eli tosi paksua verta.. nyt on viikon verran huippaillu aina kun nousee seisoon ja ehkä hieman vetämätön olo..jos ens viikolla sama jatkuu niin pitää varmaan käydä mittauttaan.. kun olen miettinyt, että jos vereni on liian paksua niin pystyykö munasolu sitten siihen kiinnittymään..:/

Mimona: huimaushan on raskausoire myös :)

Meillä on pyörinyt semmoinen s-postirinki, ja Hertta laittoi mailia, jossa kertoi surullisia uutisia. Mutta kertokoon Hertta sitten itse täällä enemmän jos haluaa.

Noo, öö, mitähän mä kertoisin.. Ensinnäkin, kai tää on nyt oikein, että karamelli83 25+25 1/08? Olisin halunnut aloittaa lapsen yrityksen jo viime kesänä, mutta avopuoliso halusi "ajatukseen totuttelu"-aikaa.:) Nyt on kympillä mukana sitten hänkin.:) Asutaan maalla omakotitalossa ja tänne mahtuisi hyvin yksi pieni pallero (nyt alkuun.:))

Tiedoksi siis... Elikkäs Hertta sai torstaina keskenmenon. Kaikki, jotka ovat tuolla sähköposttilaistallamme ovatkin sen jo kuulleet, kun Hertta siellä kävi ilmottautumassa. Antaa Hertan kertoa itse kuulumisensa sitten kun palaa linjoille. Nähtävästi maanantaina sitten.