Alkumetreillä 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurjasti onnea Hertta!!!:) Onnea onnea onnea:)

Oon melkeen satavarma, että Viljonkkaki plussaa!:) eli sit meil on jo kaks tämän kuun junas:)

Tääl on tainnu ovis mennä ja kaikki sen eteen tehny..että ei ainakaan sen puolesta pidä murehtia..juu ja viiniäkin oon koittanu lipittää päivittääin pari kulausta..hyih..en tajua miten jotku voi juoda pullonkin;)

Apua, nyt iskee itselle paniikki, että jään tänne yksin haahuileen, kun kaikki alkaa plussaileen,iiiiikkk!:) pitäs saada lisää kuumeilijoita alkumetreille..tervetuloa siis uudet!:)

Ja hyvä alkavaa viikkoa kaikille! toivotaan, että saatas oikee plussasuma tälle kuulle:)

Juu, siis ihan liian helposti kävi tää... En ois ikinä voinu kuvitella, että näin vähän aikaa menee. Luulin, et ainaki ekaan puoleen vuoteen ei mitään tapahdu, mut toisin kävi :) Noh, ollaan iloisia tapahtuneesta! Mies heräilii krapulassa aamulla, kun sanoin, että ois yks juttu... Nyt on nimittäin nalli napsahtanu! Olihan tuo aika yllättynyt, mie lähes tulkoon shokissa, mutta iloinen silti. Totesi vaan, että noh, sepäs kävi äkkiä, nyt pitää vaan alkaa elämään sen mukaan ja suunnitellä nuo talohommat uusiks, että mitä tehdään, millon vai tehdäänkö vielä mitään. Suunnitelmat kyllä joka tapauksessa uusiks menee...

LA:sta... En oo kattonu mihin menee, mut eiköhän se jossain siellä marraskuun alussa liene :) Vikat menkat kun alko 2.2, niin eikös sen siitä jo voi laskee?...

Mutta mie joudun nyt lähtemään tästä kotiin, vähän on kuumetta ja kipee olo. Hoitaja anto 2 päivää sairaslomaa, niin pitää Panadolia ottaa, kun kotiin pääsen ja vähän lepäillä. Flunssaa varmaan koittaa tehä...

Eli palailen keskiviikkona takas linjoille! Mukavaa alkuviikkoa teille!

Hertta rv 4+2

P.S. Jotenki onnettomalta näyttää tuo nelonen tuossa... Siitähän se toivottavasti vaan kasvaa :)

Mun pitää varmaan loikata tänne tuolta naapuriketjusta, kun siellä alkaa olemaan aika hiljaista muiden siirtyessä plussajunissa odotuspuolelle.. :)

Hertalle vielä onnea ja toipumista (sekä flunssasta ja että "järkytyksestä" :)

Hertta, aivan mahtavaa!!! Isot onnittelut ja halaukset teille plussasta ja koitahan parantua flunssasta!

Amildalle, tsemppiä ekaan ultraan. Tuuhan kertomaan tänne sit kokemuksia.

Mä en oo vielä saanut aikaiseksi hakea r-testiä...Jänskättää kyllä paljon. Ehkä mä ryhdistäydyn ja käväsen hakemassa. Viimeistään teen sen huomenna, ellei täti ehdi kurvata kylään.

Kiitoksia ihanaiset peukutuksistannne. Kävi niin tai näin, oon ikionnellinen tsemppauksistanne ja vinkeistänne.

Niinpä liisaleena, mut ku...jos se tarkoittaa, että täti on tulossa. Voisko se mitata sitä? Kai menkkojen alkaessakin jotakin hormonia tulee, vai tuleeko?

Ehkä mä juoksen sinne apteekkiin, niin loppuu tämä mun arvuutteleminen. Toivotaan, että näyttää jotakin...ainakin negaa, jos ei edes haamua tule.

Paljon onnea Hertta!Ihan mahtavaa!!!!

Amilda neuvolakuulumisia odotellaan :) Ihanaa jos siellä sykki pieni <3

Täällä oli vielä monella muullakin jännät paikat käsillä tai tulossa. Ei teillä täällä mitään jännäyslistaa ollut pystyssä? Vois ehkä päivittää?

Mä kyllä luulen että Viljonkka plussaa. Luulis ettei noi ovistestit kierron lupussa ainakaan selkeetä plussaa näyttäis? Joku piru parka vois luulla tikuttavansa ovista jos kierto on joskus ollu paljon pitempi :P

Uutta verta täällä tosiaan jo kaivataan, sen verran hyvä kato on käynyt kyllä. Mulla ei nyt oo mitään ihmeellistä menossa joten en hirveen aktiivisesti kirjottele ite mutta pyrin kyllä taustailemaan sitäki useemmin. Peukkuja kaikille jännäilijöille!

Joo Viljonkka, testiä vaan ostamaan! Hämmästyn suuresti jos ei plussaa tule!! En usko että ovistesti vois näyttää tätin tuloa. Itsekin tein eilen ovistestin, kun oudosti nippailee vasemmalla puolella alavatsaa. Mutta nega se oli, tietysti, kp:t on 34/36-38. Aattelin, että jos ois ovis myöhässä, kun en ole sitä tässä kierrossa huomannut... En sitten tiiä mitä nämä nippailut on, onkohan mulla joku kysta, apua. Ei tunnu menkkakivuilta, eikä miltään raskauden merkeiltäkään kyllä (koska muistaakseni ne tuntui samalta kuin menkkakivut, eikä ollut toispuoleisia)

Sinililja, tervetuloa vaan tännekin kirjottelemaan :)
Joko Amilda on käynyt ultrassa?

No niin, ensimmäinen testi tehty ja haamuhan sieltä tuli :-) kp 26/27. Aika selkeä haamu se kyllä oli, koska miehenikin tuli sitä analysoimaan ja selkeästi pystyviivaa näytti. Hiukan onnellisen sekainen olo, mutta huomenna aamulla testailen vielä ja ehkä vielä kerta kiellon päälle loppuvkosta :-)

Analysoin huomenna sitten lisää. Jotenkin hassu fiilis....jos ei sit ollukaan viiva. Tätä plussaa, kun on ootettu, tulee jotenkin vainoharhaiseksi.

Hurjan paljon onnea Hertta ja Viljonkka!
Tänne ei kuulu oikeastaan yhtään mitään, muuta kuin flunssainen olo ja kp 24/30.
Plussatuulia kaikille täältä puhaltelen ;-)

Päivitetääs listaa:)

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Fiona77 30+30 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Hertta 26+28, Y12/07 +03/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista:

Liisaleena 6.3.
minisun 15.3
mminttu 16.3??
Mimona 18.3
Angelique1 20.3

Heipsistä!

Oli pakko kävästä odotuspuolel lukeen amildan kuulumiset neuvolast;)..ihanaa, että pieni <3 löytyi!:) hih..kiva jos siel ois toinenkin;) nyt varmaan iso taakka putos niskoilta ja voit alkaa nauttiin raskaudesta toden teolla!

Liisaleenalle peukut pystys! db db db db nuo nippailut kuulostaa hyvältä ja en usko, että se mikään kystä on:)

omaa napaa: kp16 ..eli piinaavat kaksi viikkoa edessä ennen kuin tietää miten on käynyt..huah tätä hommaa;)..no koitan olla miettimättä asiaa..* niinpä niin* ;P

Hirmusti onnea myös Viljonkkalle!!!! Ihanaa!!!!
Nyt vaan muutkin plussajunaan mukaan, kun se on meidän ketjun kohdalle pysähtynyt ;)

Jahas Mimona on jo ehtinytkin käydä kertoileen mun kuulumisista. Kiitoksia! On ollut kyllä hirmu kiireinen aamupäivä täällä töissä tänään ja kun tulin töihinkin vielä vähän myöhempään, kun yleensä, niin en ole vielä ehtinyt edes teille tulla hehkuttaan eilistä.
Elikkäs... Hyviä uutisia siis. Pieni 6,5 mm "katkarapu" löytyi kohdusta ja sydänkin siellä iloisesti jo pomppaili... Ihanaa! Vaikken itse siitä ruudulta sydäntä erottanutkaan (prkl, silmälasit autossa), mies ja lekuri sen selvästi näkivät :D Kyllä nyt on suuri taakka tiputettu täällä sydämmeltä...
Niin ja jos ihmettelitte tuota Mimonan kaksos-kommentteia, niin meillä oli aika epeli lekuri. Tokas meinaan yhdessä vaiheessa, että ei hitsi, täällähän taitaa olla näitä sikiöitä kaksi. Mies veti niiiiin valkoiseksi ja lähti hermostuneesti kiertään ympyrää.. hih! (tosin kyllä mullakin sydän kurkkuun pomppas...) Vähän aikaa kuitenkin käänneltyään ja väänneltyään tokas, et taisin vähän hätäillä, että ei hänen kuuluisi avata suutaan ennen, kun on täysin varma asiasta, mutta kun hän nyt sattuu vaan vähän tälläinen hölösuu olemaan. Oli kuulemma jotenkin kääntänyt ultraustikkua siten yhtäkkisesti, et ruudulla se sikiö oli ensin ollut vasemmassa reunassa kohtua ja sit yhtäkkiä oikeassa reunassa. No, 95 % varmuudella siellä on vain yksi, joten nou hätä... ;)

Mahtavaa Amilda, että sydän pamppaili :-) Nyt saat tosiaan alkaa nauttia itse raskaudesta, ihana juttu! :-)

Kiitos kaikille onnitteluista!

Tänä aamuna tein vielä testin ja vahva viivahan sieltä tuli, että raskaana kai tässä ollaan. Outoa, kun ei ole vielä mitään ihmeempiä oireita muuta kuin väsyttää ja mahaa nippailee kuten aikaisemminkin. Nämä alkuajat varmaan onkin sellaisia hämmentäviä, että onko sitä raskaana vai ei, kun maha ei tosiaan yhdessä yössä kasva :-) :-) Nyt pitäsi varmaan varailla ekaa ultra-aikaa sinne vkolle 7 tai 8, joten sinne asti täytyis kärvistellä jälleen.

Hertta koskas meinaat varailla ekaa ultra-aikaa?

Mä pidän kaikille niin paljon plussapeukkuja ja ovisbongailuja! Emmä täältä varmaan minnekään lähde, joten saatte vastasuudessakin kuunnella mun horinoita.

Onnea Viljonkalle plussasta ja Amildalle hyvistä ultranäkymistä!:)Päästäispä me muutkin mukaan plussajunaan..Täällä alkaa väki harvenemaan,hyvä niin:)Että uudet alkumetreillä olevat on varmasti tervetulleita!

Mitäs me sanottiin, Viljonkka :) Onneksi olkoon.
Ihanaa, että Amildan "katkarapu" voi hyvin ja pieni sydän sykkii!

Mimona, kiitos peukutuksista, mutta luulen tosiaan, että hukkaan meni tämä yrityskierto. Tulis nyt se täti vaan äkkiä, että pääsis taas "uuteen nousuun."