Alkumetreillä 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missäs kaikki on? Joko viikonlopun vietossa?

Kolmelta pääsis kotiin lähtemään... Pitää vkln aikana käydä kuulumisia täältä lukemassa, mut linjoille pääsen itse vasta maanantaina...

Enköhän jo maanantaina tiedä miten tässä kierrossa kävi... Sillon on oletetusta oviksesta kulunu se 15 päivää... No, jos menkkoja ei näy, niin toivoa kait vielä sitten on... Vaikka se plussan näkyminenhän ei niin varmaa ole heti ekana "myöhästymispäivänä": luin nimittäin tuolta Suomi24:n keskustelusta, että joku oli plussan saanu testiin vasta kun menkat oli 3 viikkoo myöhässä! Eli noinkin myöhään vasta voi olla sitä r-hormonia riittävä määrä, et testissä näkyy... Aika jännä!

Täällä rintamalla aika hiljasta..kp12 ja ovis on joko nyt tai ovella..puuhailtu on ettei menis sivu suun;)..ja vkl:na jos miehel ei oo jo kiintiö täynnä;)
Eilen alko kauhee limailu, mut ois silti ollu kiva tikuttaa niin ois tienny satavarmasti, että ovuloi..noo jos ens kuussa sitte..

Hertta eipäs vielä luovuteta, kun on niin monenlaista tarinaa kuullu niin koskaan ei voi olla varma kuin vasta sitten tädin saavuttua..eikä aina sillonkaan:) kun on niitä tapauksia, jotka on raskaana menkkojenkin aikana..

Kantelin matot pihalle ja siivoilin kunnolla..ihanaa,vkl ja puhdas kämppä:)
Kivaa vkl:a kaikille!!:)..ja plussan tuulahduksia jos meinaatte vkl:na testailla;)

Ihanaa Amilda!! toivotaan, että pieni sydän löytyy!! :)

Juu tosta viinistä..oltiin tänää kaupassa ja mies jotai mumisi hedelmöittymisestä..en tajunnu ja en siinä viittiny alkaa kyseleen ..no sitten kun maksettiin ostokset niin se käväs alkos ja oli ostanu viiniä, että mun pitäs juoda sitä ( inhoan viinejä,yäk:) ..että hedelmöittys paremmin..:D ..siis eikös se ollut siihen kiinnittymiseen ;D..misä vaihees sitä edes juodaan? oviksen aikaan vaan muutama päivä sen jälkeen?:) ja paljonko? kyl varmaan alas menee kun kulauttaa, mut ei nyt suuria määriä..

Plussatuulia täältäkin kaikille! Ja ovisbongailuja.

Olette oikeassa kaikki, että niin kauan on toivoa, kun täti ei ilmaannu. Tosin, täytyy varautua aina pahimpaankin, ettei sitten pety kamalastai. Toki aina se on pettymistä, kun täti aloittaa vierailun.

Pitää ahkerasti maistella viiniä, muistaakseni ilmeisesti oviksen aikana?! Olenko ihan väärässä?

Kaikille oikein mukavaa vloppua! Alkuvkosta on sitten itse kullakin jännät ajat, Toivottavasti saamme aimo kasan ++++++++

Juu, saa nähdä uskallanko vklna testata... Niinpä, kaikenlaisia tapauksia kun on ollut. Joillakinhan saattaa ne ekat/yhet menkat tosiaan tulla, vaikka raskaana oiskin...

Viikonloppuja kaikille!

Hertta kp28/30-32

P.S. Pitää toivoa, että maanantaina nimimerkki on muotoa Hertta kp31/30-32... :)

Vielä tuosta viinistä... Juu, oon siis ohjeen kuullu, et greippimehua ennen ovista ja punaviiniä oviksen jälkeen. Jos siis munasolu hedelmöittyy, niin eikös se kiinnittyminen tapahdu about 7 päivän päästä siitä? Niin kait sitä viiniä pitäs juoda ehkä jotain 4 päivää oviksesta, kun sehän siis kiihdyttää kohdun verenkiertoa, jonka vuoksi kiinnittymismahikset paranee... Eli kait sitä vähän oviksen jälkeen pitäs alkaa nauttimaan (pieni määrä varmaan riittää eli eiköhän joku 10 cl oo sopiva), niin ehtii se verenkierto lisääntyä siihen kiinnittymisen ajankohtaan. Eihän se varmaan sekunnissa tapahdu, että kulaus viiniä ja naps, samantien veri kiertää paremmin :) Näin siis itse järkeilisin tämän, en oo siis mistään tuota tekstiä lukenu, niin en mene vannomaan satavarmaksi...

Piti siis kirjottaa, että 10 cl sopiva ja MAX määrä... Jos jonkun 5-10 cl ottaa joka ilta, niin luulis olevan hyvä määrä, kun on kuitenki niin vähäinen, ettei nyt juopotteluks voi sanoa :D Ja sellasen määrän saa parilla kulauksella alas...

Hih! Mähän sillon ovulaation jälkeen kans join sitä punaviiniä ihan vain kiinnittymisen maksimoimiseksi. mulle kyllä kävi vanhanaikaset ja olinkin yllättäin innostunut juomaan koko pullon ;) no, nyt on ainakin kiinnittynyt ja toivottavasti myös pysyy... Mun mielestä tuossa vaiheessa ei ole mitään max. määriä, mitä enempää ei sais juoda (itsehän tietää rajansa) joka siis vaikuttaisi millään lailla kiinnittymiseen ja raskautumiseen. Saa korjata, jos olen väärässä...

Mukavaa viikonloppua kaikille! Bye...

no nyt on kotiuduttu!
Kyllä se vaan on ihanaa tulla kotiin <3

Sitten vähän huonompia uutisia. Oletettua ovulaatiota ei tullut sitten mitenkään hyvin käytettyä eli tässä kierrossa sitten ei mitään jännättävää taida minulla olla. Toisaalta kiva kun on tällänen stressitön kierto välissä mutta toisaalta haluis heti raskautua....hmm..

Noh mutta oli meillä onneks vähän valaistumistakin tuolla reissulla. Miehen siskon lapset on 2 ja 3-vuotiaita. Siinä sitten kivasti näki millasta se on lapsien kanssa kun ne n vähän vanhempia. Eka molemmat oltiin et "kauhee härdelli" mut sitten illalla ku puhuttiin niin tajuttiin et me halutaan lapsia eikä meidän perheestä välttämättä tuu heti tuollasta ja siihen et tulis kestää kuitenki vielä ainakin kolmisen vuotta...että sai hyvälle mielelle ku tajus et on oikeesti valmis huolehtimaan vauvoista ja LAPSISTA! Ihan mahtavaa!

Tsemppiä Hertalle ja Viljonkalle! Kyllä se plussa jommallekummalle tulee! PAKKO! Mielummin sitten molemmille ;) Täällä' siis oma toivo heitetty kankkulan kaivoon mutta elän teidän mukana kuitenkin!

Niin ja vielä sellanen kyssäri et eiks miehen seuraavat lastit spermaa oo vähemmän hedelmällisiä vai onko kaikki laukeamiset yhtä tuhtia tavaraa? :D

mminttu: hmm..mie taas jostain kuulin, että mitä useammin miehen "varasto" uusiutuu niin sitä vähemmän on näitä "epäkehittyneitä" siittiöitä..en sit tiiä..

Hih Amilda, tolla määrällä luulis kiinnittyvän ja siellä pysyvänkin!:D Tuu heti kertoo mitä ultrassa näky!

Täällä lakanan tuuletus operaatiot jatkuu..heh

mä kävin alkuviikosta gynellä ja selitti tuota miehen toimintaa kun kysyin kuinka usein pitäisi rakastella. Sanoi että kestää n.72h ku miehen uusi lasti siirtyy lisäkiveksistä sinne putkeen mistä tulee sitten ulos (en nyt muista tuon putken oikeaa nimeä), joten menee se pari kolme päivää aina ennenkuin on taas täysin uusi tavara tulossa ulos. En tosin tajunnut kysyä että mistä tuo lasketaan, siis jos joka päivä rakastelee niin miten tuo kaava silloin menee, mutta ei nyt mitään haittaakaan ole jos joka päivä rakastelee, mutta joka toinen tai joka kolmas päivä riittää ihan hyvin kuulemma.

Tsemppiä!

kiitos vastauksista!
Hyvä tietää vähän noista. Oon kyl ihan untuvikko tälläsissä asioissa. Tartteis varmaan varaa joku kyselytunti aika gynelle ja kysyä kaikki "tyhmät" kyssärit sitten siltä :D

meillä vieläkin onegelmana miehen alapään kipeys mutta eipähän tuo ovulaatiokaan ole enää täälä joten eipä se mitään vaikka pidetäänkin hieman kuivaa kautta... Onneks ens viikolla tiistaina on lääkäri niin saa vähän lisää tietoo sitten et miten tästä eteenpäin!

Minäkin palailin reissusta :) Kävin kyllä varmaan joka päivä kurkkimassa tätä palstaa kännykällä, että niin koukussa tässä ollaan.

Meidän joukko on kovin kutistunut, löytyisikö jostain taustalta uusia vauvakuumeisia mukaan? Tuossa meidän etusivun listallakin on muutama nimi, joita ei ole näkynyt piiitkään aikaan, ne voisi varmaan poistaa.

Minä oottelen tätiä kylään ensi viikolla, ei tullut siemennettyä ollenkaan kierron keskivaiheilla. En kyllä bongannut ovistakaan tällä kertaa. Viime kierroissa se on tuntunut kunnon kipuna, ja selvästi on tuntunut kummalta puolelta munasolu irtosi. Mutta nyt ei ollut mitään. En tiedä kertooko se mistään mitään, esikoista yritettäessä en myöskään huomannut ikinä ovista, mutta raskauduin silti ahkeralla yrittämisellä :)

Tuo viinijuttu on aika hauska... Pitäisköhän ostaa jo pullo kaappiin oottelemaan...

Terkut täältäkin. Tulin vain ilmoitteleen, et menkat alkoi tänään, kuten ihan odottaakkin saattoi. Tuli vain liian myöhässä, 5 päivää. Vauva olisi vastaanotettu, mielelläänkin, mutta ihan hyvä näin. Ei mene suunnitelmat ihan uusiksi. Ei mene enää kauaa, kun päästään toista yrittämään, heinäkuussa. Siihen ei pitkä aika ole. Sen takia heinäkuussa, kun jos heti tärppäisikin, niin en olisi viimeisilläni etelän auringossa.

Oikein paljon plussa-onnea kaikille!!!!

Sunnuntaiterkut kaikille!

Malttamattomana menin ja tein tänään ovistestin, kun luin jostakin sen näyttävän myös mahdollisen raskauden. No, sehän näytti plussaa, joten nyt sitten yritän kärvistellä huomiseen, josko hakisin raskaustestin. Ti:na tätin pitäisi saapua, jänskättää....

Plussia ja oviksia kaikille!

mminttu, kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan just nyt. Niin ja tsemppiä teille lääkäriin :-)

No hui Viljonkka!!!:) Tääl on kaikki peukut pystyssä!! Tuu heti kertoon mikä oli raskaustestin tulos sit! tosi lupaavaa kuulostaa ainakin:)

Mitähän Hertalle kuuluu? joko täti on tullu vai ootko päässy testaileen?:) (Tiedän, että pääset vasta huomenna palstaileen..mutku malttamaton oon;)

Voi kun Viljonkalla on jännäää! Oon tosin kuullu et se ovistesti näyttäys raskauden vasta raskaustestiä myöhemmin mutta vohan se olla merkistä kiinni! Sinuna ostaisin sen testin jo maanantaina ja testaat koska tosi hyvältä kuulostaa!!

Maijuniilille halit menkoista! Ainahan se vähän kirpasee vaikka toivoa ei välttis olis ollutkaan. Paskat menkat!

Muakin kiinnostaa se Hertta! Täytyy huomenna sit heti töitten jälkeen tulla kurkkimaan meininkiä!

Iltaa täältäkin!Mökkiviikonloppu vietetty ja huomenna taas paluu arkeen..Plääh..Ois voinut jäädä mökille koko viikoksi..
Mä pongasin tänään oviksen tikulla,jee:)Ja siemenetkin meni sisälle,toivottavasti myös perille asti.Täytyy huomenna vielä varmistaa.Että nyt taitaa oikeesti olla jännättävää parin viikon päästä.
Pahoittelut maijuliinille tädistä ja tsemppiä viljonkalle!bdbdbd:)

No joo, jäitä hatussa on pidelty, koska eihän tuo ovistikun plussa välttämättä mitään tarkoita...Pienen toivonkipinän sain, mutta sitten taas palasin realistisesti pilvilinnoista. Täytyy kokeilla testailla r-testillä, huiiii. Tuun tänne sitten heti hihkumaan tai itkemään...

Kiitoksia Mimona, mminttu ja minisun peukutuksesta.

Minisunille onnittelut oviksen bongauksesta!!!!

Huomenta!

Vihdoinkin linjoilla... ;)

Harmittelut Maijuliinille tädistä! :(

Ja onnittelut Minisunille oviksen bongauksesta! Kahden viikon päästä jännätään!

Tuosta punaviinin juomisesta vielä... Juu, ei varmaan mitään max-määrää ookaan, että jokainen juo sen verran kun maistuu, koska eihän vielä siinä vaiheessa alkoholista pitäs mitään haittaa olla, jos siis vaikka vähän enemmän sitä meniskin :)

Miten Viljonkka? Joko oot testannu?

Hertta kp31/30-32

No, voi prkl.. Etkö sä Hertta ookkaan vielä testannut?!? Höh ja hmph!
Entäs Viljonkka? Vaikka sieltä taitaa olla aika varma plussa tulossa ovistestin perusteella. Mä kun tein sen mun ekan raskaustestini, niin dippasin siihen pissaani sekä raskaustestin että ovistestin, kun olin niin liian aikasin liikenteessä (kp26/29), et ajattelin, et jos nyt edes jommalla kummalla saisin jotain näkyviin. No, mähän sain sit loppupeleissä molempiin - ovistestiin tosin vähän tummemman viivan kun raskaustestiin. Mä en jotenkin usko, et ovistesti näyttäis tossa vaiheessa kiertoo kyllä mitään, jossei olisi raskaana.

minisunille onnea oviksen pongauksesta ;) Kovasti pupuilua vaan vielä tänäänkin, niin saadaan suakin parin viikon päästä jännäillä.

Myös täältä pahoittelut Maijuliinille, vaikkei tainnut hirvittävä pettymys nyt ollakaan, kun yritystä on siirretty eteenpäin.

Mulla on tänään se varhaisultra. Oon ihan malttamaton, innoissani ja paniikissa... Ihan sekavat fiilikset. Toivottavasti pikkuinen ja pikkuisen syke löytyisi...

t.Amilda79 rv 7+0

Voi ei Hertta!!! Sehän kävi helposti... Paljon onnea!!! Se niistä sun ovisten hukkaan heiton manauksista ja niistä oireiden vähättelyistä. Mähän sanoin sulle, että ne nippailut, rintojen arkuudet ja se sun pahaolokin on kyllä ihan merkkejä raskaudesta...
Hirmusti onnea! Mihin menee nettilaskureiden mukaan LA?