@Silmu75 Mulla oli myös istukka kohdunsuun päällä vielä rakenneultrassa. Muistaakseni katsottiin vielä RV29 ja silloin oli sitten siirtynyt. Sä olet nyt jo pidemmällä, tuskin se kai ihan muutamassa viikossa totaalisesti siirtyy... Koska katsotaan seuraavan kerran? (sorry jos sanoit ja meni ohi )
@Karhurouvanen Mikä tilanne siellä? Tuliko vappuvauva?
@Sukkis sulle jo tuossa vinkattiin tuota vauvaketjua, se on kyllä tosi kiva ja siellä on mukava alussa varsinkin kirjoitella. Oma esikoinen on jo niin iso että se palsta jäi, mutta olin siellä tosi aktiivinen kun vauva oli syntynyt. Nyt tuntuu että on ollut palstailulle tosi vähän aikaa ja siksikin se on jäänyt, mutta sinne vaan!
@Ellinoora38 Hyvä kun kävit näytillä, kyllä varmasti kaikki hoitotahotkin on sitä mieltä että kipujen kanssa pitää päästä näytille :-/ Mitään syytä ei siis selvinnyt? Onneksi kaikki kuitenkin hyvin. Säkin niin pitkällä jo, samaan aikaan silloin syksyllä piinailtiin
@Jasmina20 Onko vatsa pehmennyt? Nyt ÄLLÖVAROITUS: Mulla on vielä pari vuotta esikoisen synnytyksen jälkeenkin peräpukamat vaivanneet. En edes huomannut niitä, ennen kuin lapsi oli jotain 1v (ovat sisäisiä). Jos maha on kovalla, niin saattaa joskus tulla vessassa käydessä ihan lorumalla pyttyyn verta :-/ Tosi inhottava vaiva, joka vähän tulee ja menee. Oon sitten oppinut pitämään vatsaa pehmeänä ihan tarkoituksella.
Oma olo edelleen hyvä. Ei edes ihan joka päivä tunnu liikkeet, mutta usean kerran viikossa kuitenkin pikku hipsuja. Saisi jo voimistua pikku hiljaa. Rakenneultraan vielä 3 vkoa. Aloin syömään rautaa omasta aloitteesta, kun neuvolan mielestä ferritiini 35 oli hyvä ja en oo ihan samaa mieltä...
Toivottavasti vappu on mennyt kaikilla hyvin! Me ollaan oltu rauhaisasti kotosalla ja jatkuu vaan. Munkit ostin kaupasta ja lapselle heliumpallon, siinäpä se
MyMa 17+1