@Caro87 , voi höh että lenkkeilyn jouduit lopettamaan
Samaa oon miettiny, että ei varmaan oo kunto kummoinen synnytyksen jälkeen.. Toivottavasti tulee paljon vaunuteltua edes! Ja oli muuten kiva lukea tommosia konkreettisiakin juttuja mitä oot tehnyt
Mä oon pessy ahkerasti vauvan pyykkejä valmiiksi, nytkin on harso- ja lakanakuorma koneessa.
Ja saa sitä valittaakin vaikka lapsia nyt onkin suotu, on tuo iso muutos kun toinen tulee taloon. Toivottavasti nukkumisjärjestelyt teillä toimii, mäkin oon niitä kovasti miettinyt... Hirveesti tekis mieli pitää pieni kainalossa heti alusta lähtien, mutta miestä jotenkin pelottaa ajatus. Pinnis ollaan kyllä laitettu sivuvaunu-kuntoon että katotaan missä se vauva sit öisin onkaan.
@SalamaT mullakin ymmärrys, että hoitoalkusissa LA:ta ei "saisi" muuttaa. Toisaalta sillä parilla päivällä ei nyt kai oo yhtään mitään merkitystä kuitenkaan.
@esemila mukava kuulla että sielläkin on kaikki hyvin! Me käytiin jo np-ultran jälkeen ostamassa eka body, mutta sen jälkeen oon aika tasasta tahtia hankkinut kaikkea vaatetta ja nyt niitä on kyllä jo varmaan liikaakin
Miksei sulla päästetä täysille viikoille raskautta? Jos siis haluat kertoa, ei ole pakko.
@Helios... Tosiaan nousee se äitiysavustuksen määrä 30€:lla. Jännä nähdä miten se vaikuttaa pakkauksen sisältöön, että mitä sinne tavaroihin lisätään. ÄP:nhän saa kuitenkin jo aika hyvissä ajoin, kun korvausta pitää kuitenkin hakea viim. 2kk ennen LA:ta.
Tervetuloa
@Ranau !
Olisit tullut vaan aiemmin jo mukaan jutteluihin
Sun nimimerkki ei oo mulle tuttu, vaikka kauan taustailinkin ennen tänne tuloa myös hoitoketjua. Onko ihan poissuljettu ajatus, että synnyttäisit kuitenkin perätilasta? Sekin on vissiin mahdollista, en kyllä asiasta sen enempää tiedä.
@lullaby miljoona tsemppihalia tän päivän ultraan!!!
Muistattehan laittaa viikot tekstien perään
MyMa 35+4