onnea plussanneille
Ja kovasti tsemppiä vuotojen kanssa "kamppaileville" ne on hermoja raastavia!
Blop meillä oli niin että koska istukka oli kohdunsuun päällä ja se lähti kaksi kertaa vuotamaan (viikoilla 8 ja 10) niin olen ollut tänne saakka siis seksi, sauna, nostelu ja rehkimiskiellossa. Kätilö kylläkin sanoi nt ultrassa, ettei kielloilla välttämättä voi mitään estää eikä niistä ole "pidemmän päälle tutkimuksissa todettu olevan hyötyä" mutta lääkärin "määräämiä: kieltoja oon noudattanut
Vilijonkka kuulostipa todella tutuille asioille nuo pelot! Tsemppiä ja toivottavasti pian alat liikkeitä tuntea
Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli pienellä Sintillä hyvin
näytti jopa meille peukkua ja tästä saatiin meille kuva muistoksi
eilen oli 20+3 ja Sintti vastasi kokoa 21+1 eli alun ultrien jälkeen on tosiaan kasvanut hyvin
kätilö kysyi halutaanko tietää sukupuoli ja itse olin sitä mieltä että haluan tietää ja mies sanoi että sama se on sitten hänenkin kuulla... kätilö kertoikin että ihan selkeät pojan merkit täällä näkyy
eli ivf poika tulossa meillekin! Liikkeitä oon tuntenut nyt melkein päivittäin noin viikon ajan
se on kummasti rauhoittanut mieltä, mutta silti kävin tutulla terapeutilla juttelemassa peloista ja muista mielessä pörräävistä asioista. Eihän kukaan voi tehdä peloille ja huolille mitään mutta helpotti kun sai avautua ja puhua ja itkeä ja nauraa