Hei pitkästä aikaa!
Ensiksi ISOT ONNITTELUT
Haaveilija Kiinnostaisi kuulla miten synnytys meni ja miten on elo lähtenyt sujumaan uuden perheenjäsenen kanssa!
Onnittelut uusille,
Emmiina, Vipe ja nyt
Jantzu! Pahoittelut jos unohin jonkun
Ollaan ilmeisesti Vipe oltu samassa paikassa hoidossa
Toivekohan se oli toisella sivulla puhunut rakenneultrassa saamastaan vauvan koosta? Meillä paino oli muistaakseni 380 g ja viikkoja tasan 21. Tosin vastasi mitoiltaan noin viikkoa pienempää.
Gerbera, voin niin tietää mitä tarkotat ja tunnet! Minulla meni kans tosi pitkään, että jotenkin kielsi itseltään sen, että on raskaana, ei uskaltanut edes puhua mistään vauvasta. Vieläkin iskee ihan järjetön pelko, että menettää tämän pienen. On vaan jotenkin niin surkuhupaisaa lukea "onnellisista odottajista", jotka jo heti alkumetreiltä varmoina vauvan saamiseen, tekisi mieli sanoa ettei se aina mene niin!!
Minulla alkoi tuntua ihan pientä kuplintaa juuri viikoilla 16-17, piti tosin maata ihan paikoillaan selällään melkeinpä hengittämättä, että huomasi ne. Tosin istukan sijaintikin taitaa vaikuttaa paljonkin. Tsemppiä ja hyvä, että pääset juttelemaan noista peloista!
Shelterme, just tuo, että viikkoja alkaa olla jo sen verran, että selviytymisen mahdollisuus jo tosi hyvä, on helpottanut itseänikin. Mutta sitten, kun ei paljon auta, jos käy joku "huono tuuri", ne skenaariot hirvittää.. Pakko vaan koittaa luottaa, että nämä pienet on meidän luo tarkoitettu
Mutta on se vaan tuo maha ihana ja aina välillä sitä silittelee
Kivan kuuloinen reissu teillä! Onko alkanu jaloissa olla turvotusta?
Olis kyllä ihana tuo uus pakkaus! Harmittaa, kun ei saa sitä. Olen kyllä iloinen kun saan tuon viime vuodenkin, mutta oishan se juhlavuoden vauvalle ollut kiva juhlavuoden pakkauskin. Pitää koittaa jos jostain kirppareilta sais jonkun vaatteen tai Torista.
Oletteko muuten syöneet minkälaista annostusta D-vitamiinia?
Meillä meinas neuvolan kanssa tulla vähän erimielisyyttä D-vitskun annostuksesta, ite en yhtään ole samaa mieltä nykysuosituksien riittävyydestä ja olenkin syöny reilusti isompaa annostusta. Erehdyin terkalle sitten sanomaan paljonko otan, huh, että meinas vähän saarnata
On: Tänään varasin synnärille synnytysvalmennukseen ajan, apuaaa! Se olis kuukauden päästä. Sitä ennen kuun lopussa neuvolassa isyydentunnustus. Ihan uskomatonta, että jo näin pitkällä!
Vähän vaatteita ostellut ja äitiyspakkauksenkin laitoin tilaukseen.
Ihan ulalla kaikesta mitä tarpeellista pitäis hankkia! On tämä tarvikemaailma oikeasti aika tuntematon maailma..
Iskias välillä meinaa vaivata, varsinkin jos kuntoillut enemmän. Kahesti lentänyt selälleni liukkailla, puoliso sitten osti minulle nastakengät
Ja se pelko noiden lentojen jälkeen, huh...
On niin hämmentävää kun ihmiset ovat niin kiinnostuneita kun on raskaana
Ja miten se on niin heille luonnollista, kun ihteesä ahistaa lähinnä moinen!! Onko muut kokeneet samaa? Sellanen olo, että minun vauva ja vain minun asia
Tulipas liibalaaba päivitys, sori!
VU 28+0