~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tuota edellistä viestiä kirjottaessa sattui yhtäkkiä vatsaan ja alkoi runsas kirkkaan verinen vuoto. Sellanen dramaattinen sisääntulo. Toivon niin ettei tää jää vaan tähän :cry: Juuri kun keräsin rohkeuden tulla tänne.
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016


Tapahtumia tulossa :)

Lia_ - np-ultra 10.12. - rv12+1
lullaby - rakenneultra 10.12. - rv20+1
Henrietta- - neuvola 14.12.
kop kop - neuvolalääkäri 15.12 rv 17+6
Mandala - neuvolalääkäri 15.12. - rv17+2
Gaudeamus - neuvolalääkäri 15.12.
Kiisuli80 - neuvolal - 16.12.
epplu - varhaisultra 17.12.
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
hannuliini - nt-ultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
kop kop - rakenneultraa 29.12 - rv 19+6
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa epplu! Vastasinkin jo tuolla toisessa ketjussa...kyllä me sut täällä nyt meinataan pitää <3 Ikäviä, vaikkakin todella tavallisia nää varhaisviikkojen vuodot, mullakin sellasta oli rv5+, toivottavasti saat tilanteeseen selvyyttä ja helpotusta mahdollisimma pian! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Voi täällä on tapahtunut niin paljon!!! ❤ Ihanaa nähdä kuinka pitkän linjan foorumilaiset ovat jo niin pitkällä! Onnea teille! Uusille tuttavuuksille samalla mitalla onnea! Surumuruille paljon voimia!

Halusin vain tulla pikaisesti moikkaamaan ja kertomaan, että toivottavasti pääsen tälle puolen kohta uudestaan. 3.pas suunnitteilla nyt ennen joulua. Odotus on ollut pitkä, mutta lääkäri on halunnut odottaa pari kiertoa.

Hyvää itsenäisyyden juhlaa kaikille!
 
Moikka!

Yritin jo eilen kommentoida, mutta mulla ainakin kaksplus jökki niin pahasti ja kun lopulta sain kommentoitua niin meni väärälle palstalle... luovutin sitten kokonaan.

Mustakin välillä tuntuu etten osaa kommentoida niin kyllä päivittäin luen teidän kuulumiset vaikken kirjottaskaan mitään :)

Kivaa on taas tullut uusia, tervetuloa ja onnea (y)

Nuo repeämiset itteänikin rupesi mietityttämään, millä ajattelitte paikkoja voidella :ROFLMAO: ?

Onko kuinka moni menossa perhevalmennukseen? Lähinnä varmaan he joille on esikoinen tulossa? Meille siitä ekassa neuvolassa puhuttiin, mutta vielä ainakaan ei olla missään käyty, ite en jotenkin tykkää ajatuksesta mennä ryhmässä puhumaan näistä... Mietin vaan, kun ei me vauvan hoidosta tiedetä mitään :ROFLMAO: Yhden kirjan hommasin kyllä.

Muuten olot ja kivut jatkuu vaihtelevasti. Nyt on taas tullut jotain uusia tuntemuksia. Välillä tuntuu tossa vatsansivuilla alhaalla kuin joku venyisi kovasti. Onkohan ne kohdun kiinnikkeet tai muita kasvukipuja?

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Caro ja pömppis 17+4
 
Epplu tervetuloa! Harmillisis nuo vuodot js kipuilut, mutta kuten muutkin sanonut niin yleisiähän ne on vaikka kaikki olisi hyvinkin. Mä tuhrusin rv4-9 joka päivä mutta toistaiseksi kaikki on ollut hyvin. Jotkut hiusverisuonet ja kuivat limakalvot ilmeisesti vuoti. Kerrohan miten tilanteesi etenee, pidetään kaikki peukkuja!

Lottainen no minä jo eilen mietin että toivottavasti sulle tulee 2-3 tänään ja niinhän se tuli! Ihanaa :love: oon niin onnellinen sun puolesta ja toivotaan että Mari pääsee myös tänne pian!

Rusina ihanaa että saat pian taas kyytiläisen! Olet todella tervetullut takaisin tänne, tällä kertaa pysyt sitte pitkään, jooko? :)

Caro mua jotenkin mietityttää ne perhevalmennukset. Idea tuollaisista tilaisuuksista ei kyllä nappaa yhtään jotenkin tuntemattomien ihmisten kanssa. On kuitenkin niin paljon kavereita ja oma äiti sekä anoppi keltä voisi kysyä asioista jos tarvii. Ja ajattelin myös jonkin kirjan hankkia (ostin joskus aikoinaan ekan kissan kohdallakin KISSA kirjan jota lueskelin :D ). Jos taas tulee jotain synnytysosastovierailua mahdolliseksi tms niin sinne voisi mennä mukaan.

Karmea keli taas ulkona, alkaa niin kyllästyttämään tuo kaatosade js myrskytuulet. Ei todellakaan tee mieli ulos lenkille mennä :devil:
Siitä huolimatta mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille <3

16+0 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Rv 7+0, ja eilen illalla pikkuhousunsuojassa harmahtavaa suttua lugesteronimassan seassa. Yösuoja puhdas, kunnes nyt aamulugen laitton jälkeen suojassa jälleen harmahtavaa suttua. Huolettaa, vaikka tiedän että näin voi olla. Varsinkin kun perjantaina tehtiin se UÄ alakautta ja ennen sitä lääkäri teki sen spekulatutkimuksen, mikä kirpaisi jonkun verran ja varmasti on voinut limakalvoja kiusata. Samanlaista suttua oli kertaalleen ennen plussatestiä. Huolettaahuolettaahuolettaahuolettaa. Oksettaa kyllä. Vatsa on kipeä niin kuin on ollut ajoittain koko ajan.
 
Kiitos! :)
Vuoto jatkui yön yli ja muuttui aamusta ruskeaksi ja nyt vain tuhruttaa. Yöllä tuli vielä kunnon holahduksilla kirkasta verta. Toivotaan, et kaikki on hyvin!!
Kerron kun tulee jotain varmuutta tähän missä mennään.
 
Ei oikein voi muuta kuin tarjota virtuaalihalausta tuhruista kärsiville <3 ainakin tiedän minkälaista epävarmuutta se luo eikä mitkään kommentit hyvänlaatuisista hematoomista tai hiusverisuonista kyllä varmasti auta. Pärjäilkäähän!
 
Hei kaikki!
Olin osana tätä ketjua alkupuolella, tein positiivisen raskaustestin (luomuraskaus ivf-yrityksen keskellä), minkä jälkeen alkoi verenvuoto ja keskenmenohan se oli. En jaksanut tulla tänne siitä kertomaan. Nyt ajattelin päivittää kuulumiset.

No, sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Ivf:ään asti ei olla päästy, soluja on koko ajan vain yksi ja ehkä muutama liian pieni siinä kylkiäisenä. V*tuttaaa. Keskenmeno oli jo toinen, edellisestä on vuosi. Lisäksi on nämä uusperhehaasteet, on ahdistavaa käydä läpi rankkoja hoitoja ja pettymyksiä kun miehen lapsi hengaa (tämä ei _tietenkään_ ole kenekään syytä) täällä ja muistuttaa siitä, että jonkun muun kanssa hän sai lapsia.

Lahjasoluhoitoihin en halua lähteä koska uusperheeseen liittyy jo muutenkin tämä "vieraan lapsi"-ulottuvuus.

Onnea kaikille plussanneille ja hyvää joulun odotusta!
 
Ihanaa tosiaan seurata kuinka huikeeseen tahtiin tän ketjun mukanaolijoiden lista pitenee!
Jee, nyt se on sit virallista, Lottainen!! \0/
Kiva että jaksoit käydä kertoon kuulumisia Maria_V, vaikkei ne tällä erää mukavia ollukaan, pahoittelut menetyksestä :cry: ymmärrän hyvin nämä "vieras lapsi" -ajatukset.. Oliko sulta amh jo tutkittu, entä moniakin eri lääkkeitä kokeiltu? Onnea tuleviin hoitoihin!
Toivottavasti päästään siirtään Rusina80 takasin ylemmälle listalle viimestään uuden vuoden kunniaks (y) onnea siirtoon!
grey83, mitään punasta ei siis kuitenkaan näkyny..? Mulla tuli joskus joitain viikkoja sitten sellanen outo sitkee harmahtava "kalvoinen" lima kalsareihin, ja säikähdin että irtosko limatulppa! Mutta tais olla vaan jotain vähä kauemmin muhinutta miehen tuotosta.. ;x :whistle:

Caro87 Voisin kai osallistua johonkin valmennukseen, ehkä asiat voi olla hieman muuttunu lähes 20 vuodessa? Toisaalta muakin vähän arveluttaa, kaikki muut on siellä miestensä kans ja ite erotun yksinäni...enkä tiä oliko siitä viimekskään mitään oleellista hyötyä tai saiko tietoa mitä ei jo tietäis tai vois vaan kysyä neuvolassakin.

Kumpa meillä kaikilla ois ensvuosi parempi ja helpompi kun tää...
Hyvää itsenäisyyspäivän illan jatkoa! [+-] <- toi yrittää esittää lippua.. ;D
 
Päivä vietetty epävarmoissa tunnelmissa: vessakäyntien yhteydessä pyyhkiessä hiukan harmahtavaa / rusehtavaa lugemassaa. Ei punaista verta. Etoo, ja menkkatyyppisiä kipuja, joita ollut koko ajan, aina välillä.

Nyt iltaa kohden, kun tilanne ei ole runsastunut eikä muuttunut ainakaan ilmeiseksi keskenmenoksi, niin yritän chillata. Mies yrittää parhaansa mukaan rauhoitella. Yritän arpoa tässä, et menenkö ultraan ens viikolla. Ar - UÄ oli siis pe eli 3 päivää sitten...
 
Täällä tunteet herkillä (jo nyt???)
Katseleb linnanjuhlia ja vähän väliä meinaan purskahtaa oikein äänekkääseen itkuun liikutuksesta; "tuokin noin onnellinen" "tuokin halas tuota" "tuokin niin hyvin sanoi"

Voi elämä..:ROFLMAO:
 
Toivottavasti Grey on harmitonta! Mut varmasti säikäyttää. .. Toivotaan että kaikki menee hyvin(y)
Lottainen mäkin itkin kun tuli se ensimmäinen vanha mies, sotaveteraani:LOL:

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille:love:
 
Millon sulla grey sitten muuten ois seuraava uä? Ootko ajatellu mennä tässä välissä vielä ennen np-ultraa?

Mulla tuli vedet silmiin siitä veteraanin iltahuudosta kun ne laulo sitä presidentille...mun molemmat vaarit oli ollu sodassa.
 
Onpas täällä ollut viikonlopun aikaan ylä- ja alamäkeä... Tervetuloa uusille ja onnea hyviä uutisia kuulleille (y) ja kovasti voimia vastoinkäymisiä kohtaaville :love:

Omaa napaa sen verran, että nyt täälläkin on liitytty oksentavien joukkoon :sick::D Eilen kesken karjalanpiirakoiden leipomisen tarvi käydä tyhjentämässä vatsan sisältö pönttöön...:D Mut jännä miten sen pysty ennustaan etukäteen o_O Kun ensin tuli vähän heikko olo, ja pyysin mieheltä mehua ja kun sen olin juonu niin hetken istuttuani totesin, että kohta muuten tulee ja siirryin vessan ovelle, ja sitten tulikin jo kiire... :whistle:
Nyt jännitän sitten että kuinka käy tänään töissä... on meinaan työpisteeltä matkaa tonne vessaan... :eek:

rv 7+6
 
Grey miten musta tuntuu ett on vaan ihan harmitonta tuo sinunkin tuhru. Limakalvotkin kun voi vuotaa vaikka mistä nyt; seksistä, kävelystä yms. Mutta jos oikein alkaa harmittamaan niin onneksi aina pääsee varhaisultraan uudestaa.

Onnea Kiisuli selvästä raskausoireesta :D

Mulla kun muutenkaan ei nämä raskaushormonit kummempia aiheuta niin tunteetkin on pysynyt aika kasassa. Paitsi kyllä mulle myös herkistymisiä silloin tällöin tullut, normaalisti en kyllä mitenkään herkkis. Viimeksi muistan herkistyneeni kunnolla kun katsottiin Star Wars leffat kaikki järjestyksessä fiilistellen tulevaa seitsemättä leffaa. Niin tuli tippa linssiin siinä kuudennen elokuvan viimeisessä kuvassa missä Anakin, Obi-wan ja Yoda seisoskelee keskenään ja hymyilee Lukelle :D
Ja tietty sairaalaohjelmissa jos näytetään synnytyksiä niin ne sitten itkettää jotenkin :D

16+1
 
Täällä on kyllä nyt jo oireita..vasta rv4+3 ja siis mullahan alkoi kuvotus jo viime tiistaina.:ROFLMAO:
Koko ajan menee vaan pahempaan suuntaan tuo pahoinvointi, on jo melko rajattua mitä saan suuhuni työnnettyä. Rinnat kipeytyneet myös tänään niin, että totesin että pakko ostaa isommat rintsikat.:alien:
 
Voi Lottainen mitähän kaikkea se sun kroppa vielä kehittelee tässä :LOL:

Se on jännä juttu kun ennen ekaa plussaa olin jotenkin miettinyt, että ei mulla varmaan hirveästi oireita tule jos joskus raskaudun. Ei mulla siihen mitään perusteluja ollut, kunhan olin vaan pohtinut näin varmasti olevan. Sitten kun plussa tuli testiin niin paniikissa heti mietin, että ei varmaan voi olla totta kun ei mitään oireitakaan ole :D nyt vasta sitten tajunnut, että ei mulla mitään hoitojen lääkkeistäkään tullut (eikä mistään muistakaan lääkkeistä koskaan) niin tuskin ne raskaushormonitkaan niin tajutommia oireiluja saa aikaan.
Onhan kaikkea pientä ollut tämän matkan varrella, mutta tosiaan vaan pientä. Tosin nyt on alkanut pikku hiljaa ne pienetkin häviämään tai pienentymään entisestään. Kuten esim pystyn aamuisin kännykkää pläräämään ratikassa, siitä tuli usein huonohko olo ennen. Samoin se aamunälkä sai kropan ennen jotenkin herkäksi hajuille yms, ei enää. Nyt sitten koko ajan vartoo, että alkaisipa liikkeitä tuntumaan kunnolla tai kasvaisipa maha vähän enemmän että olisi ees jotain :D
 
Mulla oli sillon 2008 raskaudessa myös ihan järkyttävät oireilut. Pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, luulin olevani oksennustaudissa..ei olinkin raskaana. Nyt katoinkin just muistiinpanoja, et ihan samaan malliin nää rintakipuilut ja aina iltasin ihan uskomaton vatsanturvotus. Ja pahoinvointi meni v.2008 rv6+3 niin pahaksi, että kolmeen viikkoon en syönyt melkein mitään ja makasin vain sohvalla koska jos liikuin niin oksensin.(y):sick: Että sitä odotellessa.:ROFLMAO::censored:
Mut kuten Mandala hoitoketjussa huomasit, mähän nappasin kaikista lääkkeistäkin kaikki oireet..:whistle:
 

Yhteistyössä