Kiitos ihanat edellissivun tsemppaajat, kyllä tää ketju on vaan niin korvaamaton.
Hassua tosiaan, miten toisilla kroppa reagoi eri tavalla kuin toisilla.
Huomenna ultra, kysyn samalla kirjoittavatko saikkua. Työpäivän jotenkin sinnittelin (käsi suun edessä..), mutta kotona juoksin suoraan vessaan oksentelemaan. Tätä se on koko illan ja välillä yölläkin, jos en syö, laatta lentää, jos syön niin sama homma. Ainakin hormonit jyllää, kun näin reagoin.
Hannuliini kysyi liikunnasta, mulle sanoi ultralääkäri ettei liikunnalla voi tässä vaiheessa aiheuttaa keskenmenoa. Jos sellainen tulee, niin alkiossa on todennäköisesti jotain vikaa. En nyt mitään hikitreeniä ole tehnyt, mutta olen kevyesti liikkunut ja hevosen selässäkin vielä olin ennen pahoinvointia (nyt olen turhan merisairas siihen touhuun).
Hipsunpöpsy - En hirveästi luottaisi testien viivoihin. Jos tulee ahdistus, niin verikokeisiin vaan.
tuo odotus tuntuu ihan hirveän pitkältä, mutta todistettavasti ne päivät kyllä menevät eteenpäin.
7+0, taas yksi viikko täynnä ja toivottavasti vielä monta edessä! Aika luottavaisin mielin huomiseen ultraan, toivottavasti ei tule pudotusta...