kop kop, hienoa että nt-uä:ssä arvot kunnossa! Kun se hematooma nyt kuivuis pois sieltä että voisit olla taas huolettomampi, enkä voi uskoo että sulla ois niin paska tuuri että nyt kun kaikki ois muuten loistavasti että sellanen pilais kaiken
eiks toi alakautta tehtävä uä oo tarkempi kun mahan päältä? Et jos se sijainti ois kuitenkin vaaraton, tai ainakin vähemmän vaarallinen..
Joo, ehkä seuraavan kerran apteekissa päin asioidessa se 50g retaferpaketti lähtee mukaan. Tuskin siitä tosiaan haittaa ainakaan on jos alottaa kuurin jo ennenkun neuvolasta määrätään.
Lia_ Sitä vartenhan tää ketju on et kaikki olot saa purkaa! Ja kauheelta tollanen kuulostaa jos ei juuri muuta pysty tekeen kun jatkuvasti pitää olla laattaamassa
voin vaan aavistaa miten rasittavaa se on, sillon kun mahataudissa laattasin ja istuin pöntöllä koko yön, 1-2 tunnin välein niin aamusta oli sellanen olo että eikö tää nyt vois jo loppua pikkuhiljaa... Toivottavasti se siitä pian helpottaa ns. siedettävälle tasolle, jos ei ihan täysin kuitenkaan..?
varmaan tässä tilassa henkiseltä kannalta helpottavaa jos kuitenkin jonkinmoiset oireet jatkuu, ainakin ite kokenu niin. Mulla nyt toiset aamut menee jo ilmankin kakomisia ja välillä taas oksennuskin on lähellä.. mutta eipä toi nyt vieläkään oo alkanu vituttaa
Oon säästyny suuremmalta väsymykseltä, mutta unirytmi on hiukan muuttunu. Pitää mennä aiemmin nukkuun (mikä on ihan hyväkin), nukun useimmiten sikeemmin, toisaalta myös herään pirteenä tavallista aiemmin.
Heh, sehän on sitten tehokas ummetuslääke jos pelkkä ostokin auttaa ;D
Peppermit, harmi sen laitteen kans mutta kohta pääset kuunteleen sykettä! En tiedä tosta amazonista, mutta ite oon senkin takia varovainen tilaan ulkomaisilta sivuilta mitään kun menis hankalaks just jos laite tms. ei toimiskaan, ja ylipäätään jos netistä jotain ostaa, niin yrittää ottaa selvää googlesta, vaikuttaako luotettavalta. Pyrin mahdollisimman pitkälti ostaan tavallisista kaupoista niin voi helposti marssia paikan päälle valittaankin jos tulee jotain sanomista
Mulla sama homma ollu ton nälän ja syömisen kans, etenkin iltasin, ei mee kauaa kun tulee uudestaan nälkä mut mikään ruoka ei oikein houkuttele. Ja mitä tahansa on saanu syötyä niin vieläkin kurkkuun tulee hetken päästä sellanen hapahko oksennuksen maku ja jälkietominen, niinkun ois syöny liikaa. Nyt etomiset on ollu jo helpottumaan päin ja päivisin sitä on kaikkein vähiten ja pystyy syömään jo suht normaalisti lähes mitä vaan.
Hipsunpöpsy, ehkä ne wondfot on vaan jotain ihan paskoja, ja niinkun
Mandala jo arveli, ei enää kykene mittaan isompia pitosuuksia? Mulle kyl ihan vieras merkki.. Hyvä sentään että muut testit on "käyttäytyny" oikein!