No nyt
@-dino- eipä ole tosiaan enää montaa päivää
. Ja kyllä luulisi että liikkeellä olo "avittasi" enemmän käynnistystä kun makoilu..
@love- inhottavia kivut, mutta josko se tosiaan on merkki siitä että keho kaipaa nyt lepoa eikä liikaa riekkumista
Ihanko tuutte "cityyn" syömään
. Eipä oo tullut itekkään ihan äsken missään käytyä, on vaan kyllä jotenkin niin nihkeä tuo tarjonta. Mies on nyt puhunut että pitäs käydä testaa uusi "wingsipaikka".. itse en kyllä niitä syö, mutta saa kai sieltä pitsaakin
Toki ne oli just työreissussa toisessa kaupungissa käyneet, eikä sekään nyt niin niiden himoitsia ole, että varmaan ihan heti nyt tulee mentyä..
Koin tänään vaatetuksellisen ahaa-elämyksen
on tarpeeks lämmin että voi käyttää leggareita!!! En siis kylläkään oo koskaan kovin "leggings-tyyppi" ollut, mutta luulen et tän kevään ne ja tunikat vois olla aika kova juttu.. housut on niin epämukavia
Kesän lämmitessä sit siirtyä trikoomekkoihin, tai tunikat edelleen ilman leggareita, koska oon niin lyhyt et ne menee mekosta.. Tänään tuli myös sellanen ihana onnellisuus aalto (pitää näistäkin välillä kertoa (vaikka vähän höpsö juttu onkin) ettei aina vaan vali vali ja tunnu että kovin negatiivinen koko ajan vaikka loppupeleissä suurin osa ajasta menee yllättävän neutraalisti, ei oikein ees muista/ajattele koko asia (raskautta) ihme kyllä, mutta sit ne pelot vaan tulee jaettua ja purnattua). Laittelin siis pyykkejä ulkona narulle ja oli pyykkikoppa maassa ja kun viimisiä sieltä pohjalta kumarruin ottamaan, niin tunsin/tajusin että liikkeeni oli sellanen "raskaana olevan" liike.. et tuli levitettyä ikäänkun jalkoja vähän normaalia enemmän, että maha mahtu väliin
Virnuilin yksiskseni sisään tullessa ja mies ihmetteli et mitä nyt
. Ja yks päivä kun punnersin, niin maha otti maahan ekana kiinni
kai siihen vaan oikeasti pitäsin uskoa ja luottaa että pikkunen siellä voi hyvin ja kasvaa. Ja niitä liikkeitähän välillä puoli unessa kuvitttelen tuntevani, mutta sit aina kuitenkin tuun tulekoseen et ei, en oikeesti mitään tuntenut. Kerran kissa, tais olla se muhkeampi (reilu 4 kg) oli ihan mahan/kohdun päällä, vaikka se jo vähän tukalalta tuntuu ja siirränkin yleensä pois, silloinkin mutta kun se hetken oli siinä "litistämässä" niin kuvittelin et oisin jotain "möyrintää" tuntenut, mutta sillonkin sit vaan tulin tulokseen että toiveajattelua...
17+6