Joo käyrät, tulehdusarvot ja pieni verenkuva. Lääkäri ultrasi ja teki sisätutkimuksen päivystyksessä. 2cm kanavaa jäljellä ja sormelle auki. Eli voipi mennä taas käynnistyshommiksi. Alan kävelemään ja kyykkäämään kun poika saatu hoitoon. Lääkärin ultran mukaan olisi nyt sen sama 3kg mitä mun lääkäri pari viikkoa sitten mittasi. Pääsin osastolle aamuyöstä, taas äsken käyrää otettiin. Lisää ab ja kortisonia tulossa jossain vaiheessa.
Rento synnytys- verkkokurssin rentoutumisäänitteillä torkahtanut muutamaan otteeseen mutta kohdun kannattimien kivut herättänyt. Rento fiilis ny muuten jo sen aamuyön epäuskon jälkeen, vaikka vielä mieli kyllä hanaa vähän vastaan että eihän mikään ole vielä valmis häntä varten. Ei ollu ees pakattu kassia! Eli
@love- ja muut, kannattaa kyllä pakata valmiiksi kun ei ikinä tiedä
Mies kävi pojan kanssa täällä moikkaamassa mua, oli kyllä ihanaa
nyt lähtivät hakemaan mummua ja siskoa bussilta hoitohommiin.
@-dino- ihanaa kun saat miehen sinne myös! Mä tässä arvon milloin sanois miehelle että tulisi takaisin kun jos meinaan ravata käytävää niin ehkä vähän turhaa hänen täällä istua, varsinkin jos käynnistykseen menee niin siinäkin sitten aikaa voi vierähtää.
Onneks tosiaan sain ne hemmotteluhommat tehtyä ja pieniä vaatteita käytyä läpi! Pitäis vaan mies saada löytämään sieltä vauvan sekaisesta huoneesta isosta säkistä jotain pientä vaatetta mukaan jossain vaiheessa ja mullekin kuteita kun omat tännetulohousut on lapsivedessä. Viimeksi viikkoja etukäteen mietin vauvan kotiutumisvaatteita, nyt sitte vaa ’jotai’ millä voi ulos viedä
Nii ja just käytiin torstaina hakemassa henkkamaukasta lisää teepaitoja ja yhdet housut lämpimiä ilmoja varten, eipä paljoa ehtinyt käyttää
@Domi ihanaa jos liikkeet alkaa tuntumaan!
@atvk87 punkit
appivanhemmat käyttää jotain apteekin pantaa koirassaan ja kuulemma ei juuri yhtään punkkia koko viime kesässsä milloin ekaa kertaa mökillä kokeilivat sitä.
Mullakin jotain pientä flunssan tynkää yrittänyt pari päivää. Toivottavasti ei tästä kovasti puske päälle