Nonii
@-dino- siitä tulee hyvä kesävaate! Kiva että saat sinne vieraita. Onko käyrät ollu hyvät ja kerro sit huomenna ne virtaukset? Mites muuten?
Tottakai se aiheuttaa semmosta et höh, en pääse ite, ku joku muu menee, mutta eihän sillä sit loppujen lopuks oo merkitystä, kunhan vaan saadaan typy turvallisesti maailmaan.
Ei oo remppa vielä ihan valmis, ku yhessä vaiheessa tuli kolmen viikon tauko, ettei maalari kerenny. No ens viikolla se tulee. Keittiö on kyllä ollu valmis jo pidemmän aikaa!
Oon silti jo pessy kaikki pikkukokovaatteet ja laittanu ne laatikkoon!
Sukkia vissiin tarttis hommata lisää ja tekis mieli sellasta lyhythihasta unipussia.
@Domi kohta varmaan alkaa tuntumaan niitä pieniä ilmakuplan tuntusia, mistä ei voi olla aivan varma, että onko se pieru vai pieni, mut saa päättää et se on liikkeitä!
Ja etköhän osaa ohjata kokoasian oikeeseen suhtautumiseen, ennen ei tollasia mietitty, mutta nykyään on tavallaan paremmin tietoa saatavilla. Ja sitä paitsi uus sukupolvi on lähes poikkeuksetta aina isompi ku vanha!
Mustaki oli koskettava toi Ellenin juttu ja tavallaan kiva, kun tulee tavallisia, kaikille tuttuja ihmisiä esille ja kertoo, nii ei kaikki luule et on vaan friikkien juttuja.
@love- kyl se sit helpottaa, kun vauva menee alemmas
toi on tukalin ja isoin vaihe luulisin. Kiva et siellä on vähä pesänrakennusta ollu ilmassa!
Sain sit yöllä nukuttua vielä neljästä seiskaan.
Ollu koko päivän vähän sellanen hutera ja heikko olo, en tiiä onko vaan väsymystä vai muutakin.
Maha oli taas pienentynyt yön aikana, tyyppi laskeutunu lisää? Ja luulen et ekaa kertaa tunsin hikan! Se oli sellasia nytkähdyksiä lähes pari minuuttia ja rytmikkäitä, mut oisin luullu et ois nopeempi tempo. Tuntu kyllä enemmän tuolla alhaalla ja peräsuolessa
kun mahassa
Ehkä se sit oli sitä, kaks kertaa tuli, aamulla ja sit päivällä.
Ollaan tehty pihahommia ja oon osallistunu sen minkä kyenny, käsiä ei oo jaksanu pitää ylhäällä kauheen kauaa putkeen. Sain just verenpainemittarin lainaks, pitää kattoo lukemat. Vai ei kai se romahtais ihan hetkessä vaan.
Tänään kevään ekat ulkosaunan löylyt tiedossa!
Mä oon muuten saunonut pari kertaa viikossa koko ajan, ei oo ollu mitään ongelmia, paitsi ettei voi enää maata selällään jalat ylhäällä.
Mites muille sauna maistuu?
35+1