~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mavlille tsemppiä tilanteeseen. Toivottavasti olisi vain ohi menevät vähyys lapsivedessä ja se lähtisi siitä lisääntymään.

Vielä ei ainakaan ole tullut raskausarpia, tosin niitä on olemassa jo murrosiän ajasta, joten voipi olla, että mahan kasvaessa niitä alkaa rasvauksesta huolimatta tulla...

Enteileeköhän sun unet synnytyksen alkamista lähiaikoina Ranua? :)

Helios 23+6
 
Viimeksi muokattu:
Mulle ei esikoisesta siis arpia tullu yhtään eikä muutenkaan koskaan ole tullut, siks toivoin ettei nytkään tulis. Vähän kyllä pelkäsin kun maha nyt vielä isompi ja koko maha työntyy mulla eteenpäin niin ehkä tuli vaan nyt raja vastaan ettei nahka jaksa venyä enempää :unsure: ei oo kyllä mitenkään älyttömän tummia arpia että josko ne ajan myötä hyvin vaalenis.

Caro ja 37+3
 
@#hope kerro ihmeessä synnytyspelostasi eteenpäin! Jotenkin mulla on kyllä sellainen fiilis että vaikka nyt vähän pelottaa ja mietityttää niin loppuvaiheessa alkaa olla jo niin kypsä ja tuskissaan että tulee varmaan sellanen "ihan sama, tulis jo pihalle" -olo ;) ja kuten @MyMa sanoikin niin sitä kyllä miettii ja murehtii aina niitä asioita joitka on sillä hetkellä ajankohtaisia. Mä elän tällä hetkellä just tota tavaroiden hamstraus-vaihetta ja ihan varmasti alan kans kohta miettimään sitä synnytystä enemmän.

@mavli voi kun tuli huonoja uutisia, varmasti stressaa ja vetää mielen matalaksi :( onneksi pääsee kuitenkin taas kontrolliin tarkastamaan tilannetta! Oliko niin että tuolle ei voi tehdä mitään muuta kuin seurata? Pikasen googlettelun jälkeen ainakin suurinosa päässy ihan maaliin asti että ei vielä ole syytä menettää toivoa! Jos se vaikka siitä lähtisi kasvuun. Tietty kaikkien ongelmat ja murheet läikyttää sydäntä mutt varsinkin te, joilla lähes ihan samat päivät, niin koskettaa eniten kun jakaa ne samat viikot. Pidetään peukkuja ❤

@MyMa keltanokka taas kyselee että mikä on tens? :whistle:

@Caro87 onneksi suurin osa raskausarvista vaalenee ja häviää ajan kanssa. Mull kyllä tullut teininä takapuoleen ja kylkeen ihan pieniä ja haaleita arpia jotka välillä näkyy vieläkin, mutta oma äiti just kehu kuinka ei tullut arven arpea vaikkei millään ikinä rasvannutkaan. Vielä ei ole tullut mutt mulla nyt onkin niin pienet viikot vielä menossa teihin verrattuna jotka lähentelee jo maaliviivoja :ROFLMAO:

Täällä alkaa mieli olemaan ihanan tyyni. Nyt kun näki että kaikki on oikeasti hyvin ja vauva kasvaa täysin normaalisti. Niin kai tässä pitää alkaa uskomaan että me saadaan vihdoin vauva! Toki onhan tässä aikaa vielä kompastella mutta so far so good. Jotenkin miehellekkin tullut ihan uus moodi, paljon enemmän silittelee mahaa ja juttelee tolla tyypille kaikenlaista. Ja kyllä, nostan tavaroiden hamstrauksen nyt ihan uudelle levelille! Heihei rahat! :whistle:

Ja sanon kyllä ton saman joka ultran jälkeen mutta joka kerta tulee aina se varvempi ja varvempi olo :love:

Kiuski 20+3
 
Kiuski ihanaa, että pojalla kaikki hyvin :love: En oo mäkään kuullu aiemmin tuollaisesta ylimääräisestä istukasta. Toivottavasti se siitä siirtyy pois synnytyksen tieltä. Ainakin varsinaisista istukoista on sanottu, että ne yleensä nousee ylöspäin raskauden edetessä.

Mavli onpa ikävää, että sait murehdittavaa :( Onneksi rakenteet kuitenkin kunnossa ja hyvä, että tilannetta seurataan.

Mullekaan ei ole vielä tullut raskausarpia. Toki ei kai tässä vaiheessa vielä yleensä olekaan niitä. Painoa on tullu 4-5 kiloa. Kaippa se on suht normaali nousu. Huomenna mulla täyttyy puoliväli eli 20+0 :love:. Yllättävän nopeasti tää aika on kokonaisuudessaan mennyt. Ensi tiistaina sit mullakin on rakenneultra. Tuntuu, että ihan hetki sit siihen oli vielä kuusi viikkoa ja se tuntui ikuisuudelta odottaa. Ja ny se on yhtäkkiä ihan lähellä :)

maljakko 19+6
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski
Mavli, iso iso rutistus sulle! Piti sitten tulla jotain huolta, mutta onneksi pääset pian uudelleen ultraan. Tiedän, ettei se nyt mieltä rauhoita, ennenkuin tietää tilanteesta enemmän. Voimia voimia epätietoisuuteen.

Mulla ei tullu tytöltä arpia mahaan, muttei tosiaan mikään valtava maha sitten tullut loppuvaiheessakaan. Rasvasin kyllä kookosöljyllä puolivälin jälkeen mahaa lähes päivittäin. Niin oon rasvannut nytkin ja iho on ollutkin tosi kuiva ja kutiava. Nämä pakkaskelit varmasti nyt osasyy kun huomasin tänään tytönkin ihon olevan tosi kuiva. Normaalisti hänellä hyvä iho eikä tarvitse rasvailla. Meillä kyllä näin talvella on tosi kuiva huoneilma. Just mies sanoi, että vähän turhankin kuiva, pitää kaivaa ilmankostutin pöhisemään joksikin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nää pakkaskelit on kyllä aika myrkkyä iholle ylipäätään. Kuivaa ja kutisee sieltä sun täältä, mun on päänahkakin kuiva kun pipoa täytyy käyttää (sen mitä ulkona käy:cautious:)

@kiuski TENS on semmoinen sähköimpulssi-laite, jota käytetään selkäpuolella tuntuviin supistuksiin. Siinä on semmoiset tarralätkät ja pieni kaukasäätimen näköinen laite, jolla shokkeja voi säätää;) On ihan sairaaloissakin käytössä että ei mikään "huuhaa" - laite, vaikka näyttääkin ostosTV:n vatsalihas-sähkötreenilaitteelta:LOL: Ja turvallinen käyttää myös vauvalle. Jos tästä vehkeestä on synnyttäneillä kokemusta niin mielenkiinnolla kuulen :) Pari kaveria kehui tosi paljon. Toki ei toimi kaikille tämäkään, ja totahan saa käyttää vaan selkäpuolella.

Maha ollut taas pari päivää ihan kivikova, ärsyttää kun vauvan liikkeitäkin on tosi hankala seurata kun maha on kuin koripallon pinta:mad:

MyMa 38+4
 
Onnea Kiuski ultrakuulumisista! En ole kyllä myös ikinä kuullut kahdesta istukasta... Mavli, voi harmi että ultra toi hyvin kuulumisten lisäksi myös huolta. Hienoa että seurataan ja tutkitaan, toivotaan että olisi tosiaan vain väliaikaista!

Lullabylle myös onnea, ihanaa että sait ainakin hetkeksi mielenrauhaa!

Juu kyllä iho kuivuu ja kutisee nyt pakkasilla ihan hulluna. Ja toi masu kiristää ja kutisee vissiin muuten vaan... Bio-Oililla olen koittanut öljyillä ja se kyllä auttaa. Kovasti toivon että se estäisi arpiakin...

Mulla olis muuten kotona se TENS, mutta lätkät on kyllä viimeksi olleet kiinni hevosessa :ROFLMAO: Ehkä vois hankkia uudet ennen itselle laittoa... Supistuksia vartenko se MyMa sulla on? En kyllä uskalla sitä omin päin käyttää ilman ohjeita.

Mun yksi ystävä sanoi aika osuvasti: Raskaana oleminen on raskasta... Eilen oli ihan tööt päivä, en oikein jaksanut kuin makoilla. Masu turposi, närästi, oli vatsavaivoja -käytin koiraa lenkillä kun ajattelin että liikkuminen auttais, mutta aikamoista lyllerrystä sekin oli. Iltaa kohden kun turpoaa, niin olo on jo aika tukala. Lämmöllä ajattelen teitä loppuraskauslaisia, ja vähän kauhulla myös!

Mutta ihanaa on, kun typy on alkanut liikkua vielä paljon enemmän, tai sit kasvanut niin että liikkeet tuntuu enempi. Aloin myös koota miehelle isyyspakkausta, meillä näyttää olevan yksi äitiyspakkauksen laatikkokin vielä varastossa, kokoan sen siihen.

Hmm, 24+0, olisko se sit niinkuin viimeinen kolmannes käynnistymässä?!? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski ja lullaby
Kiitos kaikille tsempeistä!

Taysista hoitaja soitti varattiin aika ensi viikolle. Lääkäri tekee uuden ultran ja sen perusteella arvioidaan onko tarvetta lapsivesipunktiolle kromosomien selvittämiseksi. Tiedustelin etteikö NIPT verikoe olisi myös mahdollinen mutta sen tulosten saaminen kestää kuulemma tässä kohtaa liian kauan, jos halutaan raskaus keskeyttää vakavan kromosomihäiriön tai rakennevian vuoksi.
 
Äh miten kurjaa että tuli tollaisia uutisia mavli :(
Oliko sulla koska viimeksi ultra? Näyttikö siinä kaikki ihan hyvältä?
Toivotaan että olisi ollut vaan joku tilapäinen juttu ja että näyttäisi jo paremmalta seuraavassa kontrollissa.

Nyt alkoi kyllä pelottamaan myös toi oma rakenneultra... Liikkeet eivät vain ota vahvistuakseen, eivätkä todellakaan näy ulospäin. Istukka on kyllä joo edessä, mutta olen jo aiemmin miettinyt juuri tuota että voisiko johtua vähäisestä lapsivedestä.

Jännä nähdä kuka on seuraavana synnytysvuorossa! :)

Marrasmai 18+3
 
@mavli Eikö hoitajan sanominen ole ristiriidassa ultran kanssa, jos siinä todettiin normaalit rakenteet? Sen päälle vakavan rakennevian mainitseminen kuulostaa vähintään hämmentävältä. Minä haluan uskoa, että taysissa kuulet koneelta asiantuntijalta, että kaikki on hyvin. Jos vettä on vähän, silloin sitä seurataan, mutta tilannehan voi olla jo toinen ensi viikolla. Kovasti tsemppiä ja jaksamista.

ON: mun ruuansulatus on ihan sekaisin ja aina, kun syön tulee hirveä olo. Viime yönä pisteli pitkin suolistoa. Pitäisi kai alata jollekin vatsan rauhoitus -dieetille ja syödä kaikkea lempeää, mutta toisaalta vaakakupissa painaa hillitön himo kaikkeen epäterveelliseen (toki nyt kun olo on ihan hirveä, niin mitään ei tee mieli). Erityisesti rasvaiseen ja suolaiseen. Ab kuuri ilmeisesti teki tehtävänsä ja vatsa on ollut siitä ärtynyt. Pari viikkoa kuurin päälle oli selvää refluksiyskää, aina kun söin jotain. Nyt se onneksi alkaa helpottaa.

zoona 13+5
 
@mavli mitkä sun omat fiilikset nyt on, kun oot yön yli nukkunut? Toivottavasti et oo aivan epätoivon vallassa:unsure: Nythän toistaiseksi sulla on vasta todettu vähäinen lapsiveden määrä, eikä mitään muuta vikaa (toki eihän se hyvä ole että sitä on vähäisesti). Yritän vaan sanoa että vaikka itsekin taatusti alkaisi miettiä sitä pahinta, niin ehdottoman hienoahan on se että rakenteet muuten näytti olevan kunnossa. Toivottavasti lapsivesi alkaa lisääntyä! Älä nyt ainakaan sitä keskeytystä mieti:eek: Edellytykset on että kaikki kääntyy vielä parhain päin, kunnes toisin todistetaan!! ❤

@marrasmai ei mullakaan noilla viikoilla vielä ulospäin näkyneet liikkeet, ei sinne päinkään. Mieskin vasta tunsi ekan kerran 17+jotain, ja sekin oli ihan tuurilla kun sattui tulemaan napakampi potku sillä hetkellä. Muuten oli aika pientä hipsua vielä noihin aikoihin. Kaverilla alkoi ylipäätään liikkeet tuntua vasta rakenneultran aikaan ja ihan terve lapsi syntyi, meidän kummipoika :) Että älä liikoja murehdi!

@SalamaT joo se tens on sit kun supparit alkaa niin niihin, sitä voi käyttää jo kotona sairaalaan menoa odotellessa ja vaikka sit läpi koko synnytyksen. Halusin sen vuokrata etukäteen juuri jos pitkään tuleekin oltua avautumisvaiheessa kotona, sairaalasta toki saa sit laitteen myös käyttöön. Onkohan hevoselle tarkoitetuissa laitteissa kovemmat tehot.. :ROFLMAO: tää mun on sama vehje mitä ainakin Taysin synnärin infossakin esiteltiin.

@Zoona auttaisko maitohappobakteerit, jos ab:n takia on maha sekaisin? :censored:

MyMa 38+4
 
marrasmai, voi ei tekin saitte huolia osaksenne :unsure: oliko sydämmen rakenteissa vai virtauksissa jotain huolestuttavaa? Onneksi pääsette jo heti huomenna lääkärille, kovasti jaksamista sinnekin!

Ei kyllä kenellekään täällä haluais huonoja uutisia, vaikka eihän missään nimessä vielä toivo ole menetetty ja kaikki voi olla hyvinkin.

Onneks mulla np-ultrasta lähtien ultrannu lääkäri, kun eihän ne kätilöt kaikkee tiedä ja saattavat turhaankin huolestuttaa..

Caro 37+4
 
marrasmai voi ei, tosi ikävää :(Toivottavasti olisi kuitenkin vain väärä hälytys ja lääkäri toteaisi kaiken olevan ok. Onneksi pääset nopeasti lääkärille, vaikka varmasti se yksikin yö tuntuu tuskalliselta odottaa. Tsemppiä!

Onpä täällä ny viime aikoina tullu suurella prosentilla rakenneultrissa jotain poikkeavaa/epäily semmosesta :( Onneksi kuitenkaan mitään lopullisia tuomioita ei ole tullu ja kaikki voi tosiaan olla hyvin. Oon tähän asti ajatellu, että rakenneultrista selviää suurella todennäköisyydellä puhtain paperein ilman mitään epäilyäkään poikkeamista, mutta eipä näköjään selviäkään.

maljakko 20+0, 5 päivää rakenneultraan :unsure:
 
Oli jotenkin tosi sekava koko ultraus, ei meinannut saada mitattua mitään kun toinen pyöri koko ajan kuin väkkärä. Jouduin nousemaankin hetkeksi vähän hyppimään että vauva vaihtaisi asentoa. Oli tosi vähäpuheinen ultraaja, joka katsoi ja katsoi ja katsoi sydäntä ja pyysi kollegansakin katsomaan. Eivät nähneet jotain kolmivaihejuttua...? Kaikki neljä kammiota näytti olevan paikallaan, mutta jotain ne mutisivat verisuonista ja että ei näy. En tajunnut mistään mitään siinä paniikissa. Kai sen täytyy olla jotain isoa ja vakavaa, kun sanoivat ettei pienet viat edes näy vielä tässä vaiheessa! Jotenkin hätäisesti totesi että muuten kaikki ok ja senkin vasta kun kysyin, eli jäin miettimäön mahtoiko olla sitä mieltä että on niin vakavaa ettei muilla rakenteilla ole edes väliä. Viikkoja vastasi kuitenkin.

Tuntuu ihan kamalalta, kun vielä kaks viikkoa sitten saatiin ultrasta puhtaat paperit.
 
@MyMa Ah ok :ROFLMAO: miten mulla pyörii nyt vaan mielikuva siitä tv-shopista ja @SalamaT n hevosista :LOL::ROFLMAO:

@Zoona kai syöt säänöllisesti? Mulla menee kyllä maha sekasin ja tulee kipeeksi jos on liian pitkä väli. Noi maitohappobakteerit vois kans toimia (y)

@mavli miten mulla nyt vähän särähtää toi keskeytys.. :unsure: varmasti sitä pyörittää kaikki mahdolliset mielessään mutta malta nyt mielesi ja odota sitä seuraavaa ultraa ❤

@marrasmai ja voi surku myös teidän kanssa :unsure: äläkä sinäkään niistä liikkeistä huolehdi, en minäkään tunne mitään potkuja mahan päältä enkä joka päivä edes itse tunne niitä. Toi ultraus kuullostaa kyllä vähän hätiköidyltä, varmaan siinä iskee jo vähän paniikkia myös sille ultraajalle kun ei löydä sieltä oikeita asioita. Mutta hyvä kun pääsee niin pian jo lääkärille. Toivotaan että sielläkin on turha hälytys vain ❤

Kyllähän noi ylimääräiset ultraukset huolestuttaa kun sinne passitetaan, mutta hyvä kun niin herkästi pistetään aina sellaselle henkilölle eteenpäin joka varmasti osaa katsoa. Mäkin mutisin aluksi että kun on (mies)lääkäri aina ultraamassa, sellanen totinen kivikasvo joka ei turhia juttele mutta nyt on kyllä oppinut että mitä se sanoo niin on justiinsa näin, luotan siihen aivan täysin vaikka sen sosiaaliset taidot onkin ihan nolla.

Kiuski 20+4
 
Voi ei, marrasmai. Ei todellakaan toivoisi kenellekään vastoinkäymisiä, varsinkaan tällä palstalla oleville. Toivottavasti kyseessä olisi vain väärä hälytys. Samoin toivon mavlille. Ja marrasmai, niistä liikkeistä ei kuitenkaan voi päätellä mitään. Mulla pojan liikkeet alkoivat vasta tuntua ekan kerta rakenneultran jälkeen joskus 22 viikolla kun istukka oli edessä. Ja pitkin koko raskauden oli päiviä etten tuntenut välttämättä lainkaan liikkeitä. Tiedän ettei se nyt tässä tilanteessa paljon lohduta, mutta älä ainakaan niitä liikkeitä nyt murehdi. Toivottavasti saatte mavlin kanssa kuitenkin vielä hyviä uutisia kun tutkitaan lisää. Tsemppiä! <3
 
Täältä kanssa tsempit marrasmaille! Jospa ne ei vaan vauvan liikkuessa saaneet kaikkia sydämen rakenteita esiin. Toivon, että huominen ultra tuo puhtaat paperit teille ja tytölläon kaikki hyvin.

Täytyykin muistaa tuo tens-laite synnytyksessä, kun sellainen meiltä löytyy kotoa.

Eikö se viimeinen kolmannes ole vasta raskausviikot 28-40?

Helios 24+0
 
Nyt vasta muistin, että mullaki rakenneultrassa lääkäri joutu ultraamaan sydäntä pitkään, että sai kaikki katottua! Ja tais olla vielä toi sama, että kolmea jotain verisuonta etsi. Mulla vielä kuulemma erityisen hyvä näkyvyys niin silti joutu kauan etsimään.
 
Marrasmai, sielläkin tuli sitten jotain huolta. Meillä on suvussa jonkin verran sydänvikaa ja veljen tytöllä on sydän leikattu 3vuotiaana...uusia leikkauksia voi olla vielä tulossa. Tämän tytön vika todettiin rakenneultrassa ja heitä peloteltiin vaikka kuinka vakavalla jutulla ja suositeltiin jopa keskeytystä miettimään. Ihan kauheelta tuntuu nyt kun tyttö on ihan normaali lapsi eikä sydänvika lainkaan ollut edes pahimmasta päästä. Pienikokoisena kasvoi loppuraskauden ja edelleen on ikäisiään vähän pienempi, mutta vilkas ihana tyttö, eikä tämä poikkeama haittaa häntä millään tavalla. Lääkärit ei ultralla 100% tarkasti näe, minlälaisesta sydänviasta on kyse. Niinkuin he eivät näe 100% lapsesta mitään muutakaan. Tiedän lähipiiristäni monta esimerkkiä, joissa on peloteltu vaikka millä ja kun tutkimuksiin vanhemmat eivät ole tarkemmin halunneet eivätkä miettineet keskeytystä, niin suurin osa heistä saanut terveet lapset, tai vaan ollut jokin pieni korjattavissa oleva juttu. Oon ihan hirveesti tämän vuoksi miettinyt ja pohtinut näitä juttuja.
En itse luottais yhtään mihinkään ennenkuin itse näkisin ja toteaisin tilanteen.
Varauduttiin myös siihen, että kun tällainen riskitekijä tulee suvusta, että vauvojen tai toisella vähintäänkin sydämestä voisi löytyä jotain häikkää, mutta ajattelin sen niin, että jos muuten kaikki on kunnossa, niin se tuntuu pikku jutulta....eihän se sitä ole tietenkään, mutta siihen voidaan valmistautua ja sitä voidaan loppuraskaudessa tarkkaan seurata ja suunnitella leikkausta yms toimenpiteitä. Ainahan niissäkin on ne tosi hankalat ja vakavat viat, joita ei välttämättä pystytäkään korjata, mutta onneksi ne on todella todella harvinaisia.
Toivon, toivon todella, että tää ultraaja vaan ei nähnyt kaikkia rakenteita. Ei meinannut meilläkään ultrassa nähdä sydämestä kaikkea...moneen kertaan joutui tarkistamaan kummankin vauvan kohdalla samaa rakennetta...jotain aortan lähtökohtaa ja kaarta, mutta sitten viimein ne sanoi näkevänsä. Onhan nämä niin pieniä tyyppejä mitä tutkitaan, ettei ihnekään jos kaikkea ei heti näe. Paras juttu marrasmai kuitenkin se, että koko vastasi viikkoja ja muuten oli kaikki kunnossa.


Mavlin lääkärin kommenttia myös ihmettelen samoin kuin MyMa sinäkin. On todella typerää jutella tässä vaiheessa misään vakavemmasta, ennenkuin on enemmän faktaa pöydällä. Ihan hirveetä aiheuttaa etukäteen toivottomuuden tunnetta, kun mitään ei varmaksi tiedetä. Rakenteet ja koko kun on kunnossa, niin jotenkin tuntuu kummalliselta, että aletaan pelottelemaan.
Nyt vaan hirmuisesti lähetän voimia teille epävarmuuteen❤

Sitten noista liikkeistä. Vaikka mulla on kaksi tyyppiä mahassa, niin eka potkut näkyi ulospäin silloin kun siitä tänne kirjoitin...oisko ollu viime viikolla, eli 21 ja vasta noin 19-20 viikolla alko liikkeet tuntumaan selvemmin potkuilta. Siihen asti ne oli enemmän hipaisuja.
 
Viimeksi muokattu:
Marrasmai tsemppihaleja sinne! toivottavasti lääkäri saa huomenna ultrattua paremmin ja kaikki on hyvin. Hyvä että saat ainakin nopeammin lisätietoja..

Taysissa olivat tarttuneet hieman pieneen pään läpimittaan tuon veden vähyyden lisäksi. Itse en osannut siitä huolestua koska kätilö sanoi sen voivan johtua mm. perätilasta ja perintötekijöistä ja se kuulostaa malliltaan aivan meidän suvun pään muodolta. Lisäksi pään ympärysmitta oli kuitenkin normaali.

Vähän pakkohan sen hoitajan oli noista asioista mainita, koska jos lapsivesipunktioon päädytään niin se tehdään tuolla samalla reissulla. Mulla on tuolla käynnillä jo rv 23 menossa ja alkaa aika käymään vähiin jos sieltä jotain suurempaa löytyykin. Siksi oli musta hyvä että sanoi asiasta, ettei tule kaikki aivan yllätyksenä tuolla käynnillä. Lueskelin tänään paljon netin ihmeellistä maailmaa ja on mahdollista löytää lapsivesipunktiossa kromosomivirheitä vaikka seuloissa ja ultrassa kaikki olisi normaalia.
 
Voi Marrasmai, tsemppiä ja onnea sylillinen ultraan, oot kovasti ajatuksissa❤

Kävin just neuvolassa. Kaikki ookoo, mutta paino noussut lähtötilanteesta jo 12kg(n):(Sf mitta oli 26....ei hän sitä mihinkään tainnut edes kirjata, kun ei tiennyt miten näitä kaksoisraskaudessa seurataan, mutta totesi, että ihan linjassaan sen tiedon kanssa, että 28viikolla pitäisi olla yhtä iso maha kun yhtä odottavalla viimeisillään...huhhuh:LOL:
Todella vähän tämä mun terkka kyllä tietää kaksoisraskaudesta yhtään mitään.
Hb oli 132, oon kyllä tosi onnellinen, mutta oonkin vetänyt lisärautaa koko ajan ja aion jatkaa samaa rataa.

Viime yönä mietin ja pohdin kaikenlaisia juttuja kun en saanut unta. Jotenkin hirvittää kaikki tuleva. Loppuraskaus ja synnytys lähinnä...eikai auta kovin pitkälle miettiä, pitäis osata mennä päivä kerrallaan:oops:
Parin viikon päästä on äippä polilla seuraava ultra.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä