Ihania uutisia
malsu :heart: Voi oikein paksusti!
Täytyypä lukea sun tarinaa tarkemmin, jos vaikka "ottais opikseen". Tulee niin toiveikas olo itsellekin, kun ei tainnut ihan mutkitta sulla tuo hoito mennä
Yksityiselläkö ne määräs sulle sen dhean?
Lukaisin vielä nopsasti kortisonin (sivu)vaikutuksista, että vaikuttaa hormonitoimintaan, ja etenkin isommilla annoksilla on sitten muita haittavaikutuksia, niin ei varmaan ihan herkästi ilman perusteltua syytä näissä hoidoissa määrätä.
Kiitokset kaikille rohkaisevista kommenteista, jospa sitä nyt osais ja uskaltais vaatia hoitojen suhteen enemmän. Tähän asti halunnut vain uskoa ja luottaa siihen, että lääkärit tietää parhaiten, mutta ehkä hekin siellä klinikalla ovat jo suunnitelleet varalleni jotain muuta, hope so.
Yrittäjä, luin, että autoimmuunitulehdus aiheuttaa tavallisimmin kilpirauhasen vajaatoiminnan, mutta että tulehdus voi laukaista myös liikatoiminnan? Mitä sun arvot on ollu? Mulla todettu autoimmuunisairaus, ja olen sen vuoksi jättänyt viljat ja gluteenin ruokavaliosta reilu vuosi sitten pois. Tätä päätöstä en ole katunut, voin todella hyvin ilman viljaa, en osaa selittää sen paremmin, kun ei mulla mitään isompaa oireilua aiemminkaan ollut. Sittemmin olen useasta kirjoituksesta lukenut, että viljaton ja gluteeniton ruokavalio parantaisi myös raskaaksi tulemisen mahdollisuuksia. Mutta taitaa tämä raskautuminen olla niin monitahoinen juttu, ettei tiedetä varmaan puoliakaan, mitkä asiat vaikuttaa ja mitkä kelläkin sitä vaikeuttaa. Kaikki tuntuu olevan vain arvailua ja kokeilua.
HalleB, todella ikävää kun teille on luovuttajan suhteen käynyt aiemmin noin. Mielenkiinnosta utelin, kun työkaveri teki päätöksen luovuttaa munasoluja. Kävikin jo tarkastuksessa syyskuussa, että kaikki kunnossa luovutuksen suhteen. Minusta niin ihailtava päätös, rohkeaa ja epäitsekästä