Kiitti
Jonnuli,
Nat ja
Hiskias tsempeistä! Onhan se totta, että pitäisi nyt ottaa kaikki irti siitä, että on edes mahdollisuus. Olisihan se ollut tuhannesti pahempi, että olisi jääty tyhjin käsin koko hirveästä rumbasta.
Tänään alkoi pumppu taas säikäytellä mua oikein toden teolla niin, että piti hengitellä ja nousta istumaan pystyasentoon pari kertaa päivän aikana. Toivon, että se on hyvä merkki, kun tänään pitäisi kiinnittyä. Koko ajan mulla on näitä tuttuja menkkatuntemuksia ja rinnat on (jättimäiset!) arat. Jos nää huomenna vielä jatkuu, on ehkä pieni mahis, että jotain tapahtuukin. Tosin viimeksihän ne tuntemukset loppui sitten kuitenkin jo viisi päivää ennen testiä.
Meinasin aamulla saada paniikkikohtauksen, kun mies halusi piikittää Gonabeptylin (jouduin muuten hakemaan uuden...) vasta illalla ja olin jo ihan varma, että just siitä syystä ei sitten tämä onnistu. Piikitin sitten töiden jälkeen saman tien, että pääsin paniikista. Vaikka kuitenkin hoitajat ja lääkäri sanoi, ettei ajalla ole väliä, vaan päivällä. Hassua, miten sitä menee ihan sekaisin...
Mistä tulikin mieleeni: mitä ihmeen L-juttuja ja Gel Roayleja te oikein syötte? Olen ihan pihalla tuollaisista. Itse vetelen vaan Beroccaa, sellasta tosi vahvaa jenkkiläistä D-vitamiinia ja sit yritän vaan syödä hyvin ja välttää alkoholia. (Hoidon aikana kokonaan, mutta muutenkin olen vähentänyt.) Olen kyllä vaihtanut kaiken kosmetiikan luonnonmukaiseksi ja ruoasta tarkkailen nyt todella tarkkaan kaikki lisäaineet ynnä muut.
Kai pitää saada edes jotenkin kokea, että voi vaikuttaa tähän!
Hiskias, hienoa, jos teille voidaan tehdä pitkä viljely. Meillä ei olisi voinut edes uneksia, kun hyvä, että noi kasvoivat edes tohon vaiheeseen. Se saattaisi olla ratkaisu! Ja blastonkin voi pakastaa, jos haluaa kokeilla siirtää "nuorempaa" ensin. Ja olinhan se sydänvikainen tietty minä.
Saan kyllä paljon voimaa siitä, että tiedän teidän pitävän mulle peukkuja! Minäkin peukutan kovasti, että
Hautomon seuraava PAS onnistuisi. Eikä ne suostuisi vaikka kokeilemaan lääkkeellistä PASia, jos se onnistuisi vähän helpommin? Tos kurjaa, jos lopetatte tässä vaiheessa.