Olenpa iloinen, että muillakin alkaa hoitoja käynnistyä. Erityisen kiva kuulla, että
Jonnuli sai hyvän lääkärin, joka osaa kuunnella ja puhua! Se on niin tärkeää tämän jaksamisen kannalta, kun ollaan kuitenkin täysin näiden lääkäreiden armoilla.
Vitsi teillä on hirveät määrät pillereitä! Mä vedin hoitojen alussa vaikka mitä (just vauva-disperiinejä ja kaikenmaailman öljyjä ja raskausvitoja), mutta lopetin ne, kun tuntui, että koko elämä on vaan yhtä pelkkää hoitoa.
Yrittäjä, musta kannattaa neuvotella siitä Dhean käytöstä lääkärin kanssa, jos vaan yhtään mahdollista. Omat kokemukset kun oli niin vakavat, haluaisin ainakin, että lääkäri tarkkailee asiaa ja tietää, missä mennään. Ei kai se sulta sitä kieltääkään voi? Vai voiko, kun se on Suomessa reseptilääke? Tsemppiä kuitenkin!
Jonnuli, multa on aina katsottu antraalifollit kanssa ja niitä on ollut "normaali" määrä, molemmissa munasarjoissa johonkin 10 pintaan. Siksi lääkärit on olleet niin ihmeissään, kun hoidossa ei kuitenkaan kasva kuin muutama. :/
Hiskias, kuinka pitkä siis on pitkä viljely? Meillä on aina siirretty kolmantena päivänä (eli jos punktio ma, siirto to) ja luulin, että se on normi. Se yksi 3-soluinenhan kuoli, kun siitä yritettiin kasvattaa blastoa.
Mä en ole jaksanut kirjoittaa tänne, koska raskausoireet on pyyhkäissyt mun yli aivan täysin. Kohtua kiusaa välillä kovatkin kuukautiskipuja muistuttavat kivut - mutta ei sit kuitenkaan ihan samanlaiset. Tunnen jopa missä se alkio on kiinni (vasemmalla puolella), kun sieltä nyhtää koko ajan. Oksettaa, nälättää, ei tee mieli tiettyjä juttuja, alavatsa on kova pallo ja kasvanut isommaksi, tissit on arat ja kasvaneet ja nukuttaa koko ajan. Tänäänkin nukuin kahden tunnin päikkärit. Olen siis täysin varma, että raskaana ollaan... mutta ihan samaa pelkään kuin viime kerrallakin. Että päättyy heti alkuunsa. Etenkin kun nuo kivut on välillä niin kovia. Otan Paramaxia 1000 mg pari päivässä ja toivon, että ne kivut johtuu vaan siitä, että olen niin herkkä, eikä siitä, että jotain on vialla. Kortisonia menee 2x aamulla ja Lutinusta 3x pvä.
Kyllä mä ajattelin ehkä ensi viikon lopulla jo testata, jos tää tilanne pysyy samanlaisena. Saisin plussasta paljon tukea tähän raastavaan tunteeseen, kun joka kipu saa mut pelkäämään pahinta. Ja ehkä se nega auttaisi suhtautumaan tilanteeseen jo etukäteen? Tietäisi, ettei ole kunnolla kiinni, vaikka raskaushormonia jonkin verran onkin. Nyt tuntuu niin varmalta, mutta niin tuntui viimeksikin, eikä siinäkään hyvin käynyt. Toivottavasti ne kortisonit nyt auttaa!
Niin tuo Ubikinoni oli se, mitä L-juttua mä ihmettelin! Mistä te olette keksineet sen ja mikä niiden ero on? Googlailun mukaan siitä voisi olla apua sydänvaivoihin - ja tosi paljon pienemmillä annostuksilla!
Ja hei,
Nat, mun klinikalla kiellettiin Omega 3 -valmisteet hoitojen aikana! En tiedä miksi, mutta kannattaa kysyä, kun näytät niitä käyttävän! Mäkin nimittäin käytin aikaisemmissa hoidoissa ja sain nyt vasta tietää.
Niin ja juu, sydän on vähän pomppinut, mutta ei se näiden muiden oireiden rinnalla ole kovin paha ollut. Ja aika vähän kuitenkin.
Ja mikä on Gelee Roayle?