Kävin lääkärillä tänään, eikä siellä mitään selvinnyt. Paitsi se, että ei se DHEA kuulemma tosiaan ehdi tähän mahdolliseen kesäkuun hoitoon vaikuttaa. Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina viimeistään, joten kaikki sormet ja varpaat on ristissä, että niin kävisi. Mulle tuli tiputteluvuotoa jo tänään, joten hitusen olen toiveikas - mutta tiistai on vasta KP 27, eikä mulla yleensä menkat niin aikaisin ala. Huoks.
Amalia, mulla kierrot kyllä venyy ja paukkuu koko ajan. Ilman hoitoja mun kierto oli vakiintunut sellaiseks 28 päiväksi, nyt se on mitä vaan 25-37 (tosin ne yli 33 päivän kierrot on mun mielestä olleet just niitä alkuraskauksia).
Jaa, panetusasioihin.
Mä olen aina ollut sellainen 9-10 nainen sillä saralla, suorastaan rasittavankin kanssa. Olen ollut suhteessa aina se vonkaaja, mikä on suorastaan noloa, kun on nainen. Nyt viime vuosina yllättäen halut on vähentyneet, mikä siis tarkoittaa jotain sellaista 1-2krt/vko tahtia. Hehheh. DHEA:n kanssa taas pitäisi suorastaan saada seksiä useamman kerran päivässä. Tää lääkkeen syöminen onkin saanut mut miettimään, että onko mun luonnolliset hormoniarvot pudonneet viime vuosina niin huimasti, että halut onkin siksi vähentyneet, eikä tän surun vuoksi.
Jännä lukea, että niin monella on halut lähellä nollaa (normaalistikin). Paljonhan tässä hoitojen aikana on ruvennut älyämään, että hitsi tääkin taitaa johtua vaan hormoneista. Ehkä sitten se panetuskin?
Tänään otettiinkin AMH, joka viimeksi 2 v sitten. Toivottavasti se ei ole entisestään pudonnut. FSH sitten ensi kierron alusta ennen sumutetta (jos hoito alkaa) koska unohdin käydä siinä kokeessa alkukierrosta.
Hiskias, hauska kokemus sulla raskaushormonista! Mulla on hoidoista taas tullut sen päinvastaisen puolen ymmärrystä, että seksi ei olekaan niin tärkeää. Oikeastaan vähän melkein kadehdin lääkkeiden takia haluttomana ollessani niitä, jotka on luonnostaan vähemmän haluavia. Oli jotenkin niin rauhallista ja harmonista, kun ei koko ajan pitänyt miettiä, milloin saa seuraavaksi ja loukkaantua toiselle, jos se ei haluakaan.
Ja mulla on välillä ollut ovulaation kohdalla vuotoa ja tunnen aina ovulaatiot kipuna. Että voihan se ehkä olla sitäkin?