Jonnuli, mukava kuulla sinustakin =). Olen todellakin selvinnyt tuon dhean kanssa hyvin pienin oirein, annostuksella 3 tablettia (75 mg) päivässä, 2 illalla ja 1 aamulla. Nyt kun kierto lähenee loppuaan, niin huomaan saaneeni myös loppukierto oireita, joita ilman sitä ei ole ollut. KP22 lähtien on juilinut alamahaan niin, että olin täysin varma vuodon alkamisesta, mutta ei se sitten ole alkanut. Onneksi, koska kyllä olis ottanut päähän taas kuukauden lisäkärvistely, mutta toisaalta, mitä pidempään dheata, niin sen parempi. Siis Ehkä.
Mansikkatyttö, ikävä juttu tuo hoidon mönkään meneminen ja tuo eroasia. Toivottavasti saat läheisiltäsi tukea. Täytyy myöntää, että itselläkin on käynyt mielessä, että liekö ero on joskus vielä edessä. Meillä ei tuo mies koskaan ole mitenkään ollut yli-innoissaan tästä lapsihankkeesta, että vaikea tällä hetkellä arvioida, ohittaako se sitten hoitojen päätyttyä tärkeysjärjestyksen. En tiedä, voiko tuota amh arvoa nostaa millään, liekö ainoa keino on parantaa jäljellä olevien solujen laatua näillä dhea + Q10 tuotteilla.
Perjantaille on varattu alkukierron ultra, että siinä nurkilla se hoito sitten pyörähtää liikkeelle, jahka vuoto alkaa. Ensimmäisessä hoidossa olin innoissani kun oli ekakertalaisen jännitystä mukana jokaiseen vaiheeseen. Nyt tuntuu siltä, että jokainen asia ärsyttää ja muutenkin on pinna tiukalla, eikä oikein huvittaisi tehdä yhtään mitään. Ja nythän on se hetki, kun pitäisi ajatella kaikesta vaan niin positiivisesti :headwall:.
Parempaa vauvavuotta 2013 kaikille :heart:!