Jonnuli eikö olekin ihmeellistä, miten toi hulluus vaan kasvaa loppua kohden
. Mä testasin PP13 ja silloin myös alkoi vuoto, lugeista huolimatta. Eli mulla ne luget ei ainakaan pitäneet vuotoa poissa. Mä niin toivon, että kierto siirtyi nyt alkamaan jo pari päivää aiemmin, jos vaikka seuraavalla kerralla saisi punktion jälkeen sen 3 päivää aikaa pitää niitä soluja siellä labrassa. Viimeksihän punktio oli ke ja siirto pe. Ja kotilääkäri minussa on niin sitä mieltä, että se viimeksi siirretty alkio olisi kupsahtanut jo sinne labraan, jos olisi ollut 1 viljelypäivä enemmän, kun ne muutkin oli niin huonoja
.
Meriann, jeee 3 folliakin on hyvä. Tsemppiä punktioon.
Halle, mä kuulun kanssa tuhruttajiin. Kierto on kyllä yleensä tasan 28 pv, mutta tuhru alkaa 2 3 pv ennen kunnon vuotoa. Tota en olekaan tullut ajatelleeksi, että johtuisi tuosta amh:sta. Tämä tuhruilu on alkanut tässä 5 vuoden sisällä, aiemmin sitä ei ole ollut. Koitahan nyt olla tarkkana sen oviksen kanssa, ettei mene tällä kertaa ohi.
Täällä on menossa KP10 ja vatsassa juilii, liekö ovis siellä kolkuttelee
Sieltä meitin klinikaltakaan ei ole kuulunut sen mun negailmoituksen jälkeen mitään. Olis niin kiva tietää tulevista aikatauluista jotain, jotta osaisi sovitella tätä muuta elämää sitten sen mukaan. Sitä paitsi mulla olisi niin paljon kysyttävää siltä lääkäriltä, kun olen oppinut kaikenlaista näitä keskusteluja seuratessani. Se varmaan tykkää
.