AL: Nokia Mission Markku Koivisto paljasti syyn erottamiseensa

  • Viestiketjun aloittaja "Tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="trolli";24607607]

Ja toi Halla-ahon ja Soinin kuvat.. voi huoh. Pitikö niiden olla "hehhehe, vähän ne on rumia, hihihihihhih"-juttuja? Taidettiin siirtyä ala-asteelle..[/QUOTE]

Ei. Ainoastaan kuvallista todistusaineistoa siitä, että Jusbaakin jo hävettää.
 
[QUOTE="vieras";24607693]Ei kun se oli enkeli Gabriel :) Siis vaihtoehtoja pohdittuani olen tullut tähän tulokseen. Raiskauksesta en tiedä, saattoi tapahtua ihan yhteisymmärryksessäkin.[/QUOTE]
Siis joko Jumala passitti jonkun suorittamaan väkisinmakuun tai sitten Maria teki vapaaehtoisesti aviorikoksen, josta niihin aikoihin oli käsketty rangaista kivittämällä? Ja sitten jotkut sanovat Raamattua moraalin lähteeksi. Surkea olisi se yhteiskunta, jossa sen opetuksien varassa toimittaisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
"trolli"
Siis joko Jumala passitti jonkun suorittamaan väkisinmakuun tai sitten Maria teki vapaaehtoisesti aviorikoksen, josta niihin aikoihin oli käsketty rangaista kivittämällä? Ja sitten jotkut sanovat Raamattua moraalin lähteeksi. Surkea olisi se yhteiskunta, jossa sen opetuksien varassa toimittaisiin.
Raamattukritiikki on niin hienoa ja sivistynyttä, toisin kuin islamkritiikki. :heart:
Eikös vain dechs?
 
"trolli"
Yksi sana, joka riittää laukaisemaan tietyt ruutitynnyrit. Ej saa mainita. Ej.
Tiedoksi, että tämä on eka kerta kun olen vaivautunut vastaamaan sulle. Ja viimeinen, ellet opi keskustelemaan sivistyneesti. Jos et opi, niin turha odottaa vastapuoleltakaan samaa.

Ja tadaa, tässä näemme ihan livenä, miksi maahanmuuttoasioista ei saa aikaiseksi asiallista keskustelua.
 
Äiti vaan
[QUOTE="trolli";24607848]Tiedoksi, että tämä on eka kerta kun olen vaivautunut vastaamaan sulle. Ja viimeinen, ellet opi keskustelemaan sivistyneesti. Jos et opi, niin turha odottaa vastapuoleltakaan samaa.

Ja tadaa, tässä näemme ihan livenä, miksi maahanmuuttoasioista ei saa aikaiseksi asiallista keskustelua.[/QUOTE]

En nyt oikein ymmärtänyt tätä maahanmuuttojuttua? Onko joku esittänyt jonkin älykkään kommentin koskien maahanmuuttoa tässä tai muussa ketjussa? Ei ole näkynyt. Nämä maahanmuuttokriitikot eivät kykene keskustelemaan todellisin luvuin, faktoin tai mitään, Halla-ahon bullshittiä vain. Se on kaikkein surullisinta näissä rasisteissa, äh tarkoitan siis maahanmuuttokriitikoissa.
 
[QUOTE="trolli";24607848]Tiedoksi, että tämä on eka kerta kun olen vaivautunut vastaamaan sulle. Ja viimeinen, ellet opi keskustelemaan sivistyneesti. Jos et opi, niin turha odottaa vastapuoleltakaan samaa.

Ja tadaa, tässä näemme ihan livenä, miksi maahanmuuttoasioista ei saa aikaiseksi asiallista keskustelua.[/QUOTE]
Sivistyneesti? Pitäisikö minunkin hokea vittua jatkuvasti, vai? Valitettavasti en usko, että se tuntuisi minusta kovin mukavalta.
 

Yhteistyössä