AL: Nokia Mission Markku Koivisto paljasti syyn erottamiseensa

  • Viestiketjun aloittaja "Tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
Cis
Hienoa kun nousi seurakuntansa eteen (ja kaikkien muiden uteliaitten )
ja kertoi asian itse, eikä painunu vaan maanalle.
ei varmasti ole ollut helppoa päästää tuota suusta.

tästä mässäillään varmaan aika kauan, ei mukavaa koiviston perheelle, varsinkaan sen nuorelle tytölle.

niihin puheisiin seksuaalisesta häirinnästä en usko. se, miten koivisto puhuu ja koskee on samanlaista kun kaveritkin keskenää,ei seksuaalista. siellä on joku homofobinen mies saanu koivistosta tarpeekseen ja puhuu tollasta.
 
"niin"
Hienoa kun nousi seurakuntansa eteen (ja kaikkien muiden uteliaitten )
ja kertoi asian itse, eikä painunu vaan maanalle.
ei varmasti ole ollut helppoa päästää tuota suusta.

tästä mässäillään varmaan aika kauan, ei mukavaa koiviston perheelle, varsinkaan sen nuorelle tytölle.

niihin puheisiin seksuaalisesta häirinnästä en usko. se, miten koivisto puhuu ja koskee on samanlaista kun kaveritkin keskenää,ei seksuaalista. siellä on joku homofobinen mies saanu koivistosta tarpeekseen ja puhuu tollasta.
Uhreja oli useita, usean vuoden ajalta. Suomessa on kummallinen ilmio se, miten aina väärintekijää halutaa tukea ja ymmärtää ja miten aina väärintekijää pidetään lopulta jonain uhrina. Entä ne ahdistellut miehet? Kuka seisoo heidän rinnalla? Kuka ymmärtää heitä? Kuka julistaa heidän synnit anteeksi ja kuka haluaa kuulla heidän kertovan kokemuksestaan? Kuka on heidän tukena ja kuka rukoilee heidän puolesta?
 
Hienoa kun nousi seurakuntansa eteen (ja kaikkien muiden uteliaitten )
ja kertoi asian itse, eikä painunu vaan maanalle.
ei varmasti ole ollut helppoa päästää tuota suusta.

tästä mässäillään varmaan aika kauan, ei mukavaa koiviston perheelle, varsinkaan sen nuorelle tytölle.

niihin puheisiin seksuaalisesta häirinnästä en usko. se, miten koivisto puhuu ja koskee on samanlaista kun kaveritkin keskenää,ei seksuaalista. siellä on joku homofobinen mies saanu koivistosta tarpeekseen ja puhuu tollasta.
Ihastuttavaa seksuaalisesti ahdisteltujen väheksymistä. Harva kehtaa tehdä moista.
 
"Tuikku"
[QUOTE="niin";24607057]Uhreja oli useita, usean vuoden ajalta. Suomessa on kummallinen ilmio se, miten aina väärintekijää halutaa tukea ja ymmärtää ja miten aina väärintekijää pidetään lopulta jonain uhrina. Entä ne ahdistellut miehet? Kuka seisoo heidän rinnalla? Kuka ymmärtää heitä? Kuka julistaa heidän synnit anteeksi ja kuka haluaa kuulla heidän kertovan kokemuksestaan? Kuka on heidän tukena ja kuka rukoilee heidän puolesta?[/QUOTE]

Aivan. Koivisto on jo saanut synnit anteeksi. Mutta entäpä nämä, joita hän on ahdistellut sielunhoitotilanteessa? Se kiinnostaisi tietää, että mitä apua nuo miehet ovat saaneet.
 
"niin"
[QUOTE="Tuikku";24607111]Aivan. Koivisto on jo saanut synnit anteeksi. Mutta entäpä nämä, joita hän on ahdistellut sielunhoitotilanteessa? Se kiinnostaisi tietää, että mitä apua nuo miehet ovat saaneet.[/QUOTE]

Ainakin näin ulkoapäin vaikuttaa, että Nokialaisten puolelta he eivät ole saaneet mitään erityistä tukea. Moni uskovainen muutenkin kommentoi siihen sävyyn, ettei uhrien tuneilla ole väliä ja tuntuukin, että asiaa pidetään pahana, ei ahdistelun, vaan uhrien sukupuolen takia.
 
"trolli"
Jooh, kyllä tuon tiesinkin, 14-vuotias ei ole pedofiili juuri muiden kuin keltaisen lehdistön mielestä. Lähinnä nyt viittasin siihen, kun halla-aholaiset jaksavat kiukutella islamin "pedofiilisuudesta" vaivautumatta vilkaisemaan omaa uskontoaan yhtään jouluevankeliumia syvällisemmin.
Ja mistäs vitusta sä meidän Halla-aholaisten uskonnot tiedät? Halla-aho on itse agnostikko, minä olen ateisti. Ja mun mielestä kaikki uskonnot ovat perseestä, mutta islam on pahin niistä. Ihan vaan siksi, että islamin profeetta ihan uskonnollisten kirjojen mukaan raiskasi 9 vuotiaan. Ja uskonto käskee jäljittelemään profeettaa.

Ja sä väität meitä ahdasmielisiksi.. Ja harhoissas kuvittelet "meitä" joksikin hihhulikrstityiksi, ketkä aivottomina seuraavat johtajaansa.

Ja itse tapaukseen, Nokiamissio on perseestä, ja uskonnolliset johtajat ovat takuulla lähes poikkeuksetta seksuaalisesti kieroja. Ja ei, en tarkoita että homoseksuaalisuus olisi paha ja kiero asia, muutakun uskovaisten hihhuleiden mielestä.
 
Tosi
[QUOTE="niin";24607057]Uhreja oli useita, usean vuoden ajalta. Suomessa on kummallinen ilmio se, miten aina väärintekijää halutaa tukea ja ymmärtää ja miten aina väärintekijää pidetään lopulta jonain uhrina. Entä ne ahdistellut miehet? Kuka seisoo heidän rinnalla? Kuka ymmärtää heitä? Kuka julistaa heidän synnit anteeksi ja kuka haluaa kuulla heidän kertovan kokemuksestaan? Kuka on heidän tukena ja kuka rukoilee heidän puolesta?[/QUOTE]

Mistä tiedät nämä? Onko totta?

Mielestäni julkinen tunnustus ja anteeksipyystö (ja anto) on vain osa kieroa peliä. Se on tavallaan teennäistä nöyryyttä.. Mutta mikäs minä olen sanomaan.
Todella noloa seurakunnalle tuollainen. Horjuttaa varmasti monen luottamusta ko. laitokseen.
 
[QUOTE="trolli";24607273]Eikö dechsillä ole enää asiaa meistä hirvittävistä rasisteista ja uskovaishihhuleista?[/QUOTE]
Ei nyt isommin. Olet näköjään suht samoilla linjoilla kanssani asian suhteen: Kaikki uskonto on myrkkyä, mutta toiset myrkyt ovat vahvempia kuin toiset. Tosin mielellään näkisin Halla-aholtakin kannanottoja yleisluonteisemmin uskonnoista eikä niin yhteen keskittynyttä. Se kuitenkin lienisi jonkinasteinen poliittinen itsemurha. Suomessa on liikaa maltillisia uskovaisia, jotka eivät haluaa myöntää toimivansa ääriainesten sikiämispohjana.

Sitä en tiedä, miksi näit tarpeelliseksi höpistä jotain harhoista ja johtajista. Hivenen agressiivista puolustuskannalla oloa.
 
Viimeksi muokattu:
Non compos mentis
Ei nyt isommin. Olet näköjään suht samoilla linjoilla kanssani asian suhteen: Kaikki uskonto on myrkkyä, mutta toiset myrkyt ovat vahvempia kuin toiset. Tosin mielellään näkisin Halla-aholtakin kannanottoja yleisluonteisemmin uskonnoista eikä niin yhteen keskittynyttä. Se kuitenkin lienisi jonkinasteinen poliittinen itsemurha. Suomessa on liikaa maltillisia uskovaisia, jotka eivät haluaa myöntää toimivansa ääriainesten sikiämispohjana.
Aika moni miespuolinen haluaisi olla mukana kveekareissa, mutta yleensä vaimot eivät anna. Misinformaatiota on aika paljon. :(
 
"trolli"
Ei nyt isommin. Olet näköjään suht samoilla linjoilla kanssani asian suhteen: Kaikki uskonto on myrkkyä, mutta toiset myrkyt ovat vahvempia kuin toiset. Tosin mielellään näkisin Halla-aholtakin kannanottoja yleisluonteisemmin uskonnoista eikä niin yhteen keskittynyttä. Se kuitenkin lienisi jonkinasteinen poliittinen itsemurha. Suomessa on liikaa maltillisia uskovaisia, jotka eivät haluaa myöntää toimivansa ääriainesten sikiämispohjana.

Sitä en tiedä, miksi näit tarpeelliseksi höpistä jotain harhoista ja johtajista. Hivenen agressiivista puolustuskannalla oloa.
Siis sä kehtaat puhua mulle agressiivisesta kannasta? :D Lues kaikki omat viestis, mitä oot oksentanu meistä maahanmuuttokriitikoista. Pahempaa yleistystä, mollaamista ja vähättelyä harvemmin netistä lukee. Opettele kuule ite olla yleistämättä. On aika vitun loukkaavaa jatkuvasti tulla haukutuksi kristityksi hihhuliksi, "joka ei tiedä kun jouluevankeliumin".
 
[QUOTE="trolli";24607366]Siis sä kehtaat puhua mulle agressiivisesta kannasta? :D Lues kaikki omat viestis, mitä oot oksentanu meistä maahanmuuttokriitikoista. Pahempaa yleistystä, mollaamista ja vähättelyä harvemmin netistä lukee. Opettele kuule ite olla yleistämättä. On aika vitun loukkaavaa jatkuvasti tulla haukutuksi kristityksi hihhuliksi, "joka ei tiedä kun jouluevankeliumin".[/QUOTE]
Lue vastavuoroisesti ne viestit, joihin olen vastannut. "Taas mamu raiskasi Helsingissä!" Sillä ei ole mitään tekemistä maahanmuuttopolitiikan arvioinnin kanssa, jos joku juntti linkittää yksittäisiä rikosuutisia kutsuen sitä "kritiikiksi". Siinä on valtameren kokoinen ero, puhuuko maahanmuuton ongelmista analysoiden, vai kutsuuko itseään maahanmuuttokriitikoksi rasistin sijaan ja käyttää sanaa maahanmuuttaja synonyymina "kauhialle neekerille".

Minulle on ylipäänsä hivenen epäselvää, mitä tekemistä Norjasta muuttaneella insinöörillä on Afrikan sarven lukutaidottomien pakolaisten kanssa, mutta on tosi herttaisen näköistä, kun tietyn kansanosan keskuudessa kaikkien maahanmuuttajien oletetaan olevan islaminuskoisia seksuaalirikollisia. Mamu mamu mamu.
 
"vieras"
[QUOTE="trolli";24607366]Siis sä kehtaat puhua mulle agressiivisesta kannasta? :D Lues kaikki omat viestis, mitä oot oksentanu meistä maahanmuuttokriitikoista. Pahempaa yleistystä, mollaamista ja vähättelyä harvemmin netistä lukee. Opettele kuule ite olla yleistämättä. On aika vitun loukkaavaa jatkuvasti tulla haukutuksi kristityksi hihhuliksi, "joka ei tiedä kun jouluevankeliumin".[/QUOTE]

 
"trolli"
Lue vastavuoroisesti ne viestit, joihin olen vastannut. "Taas mamu raiskasi Helsingissä!" Sillä ei ole mitään tekemistä maahanmuuttopolitiikan arvioinnin kanssa, jos joku juntti linkittää yksittäisiä rikosuutisia kutsuen sitä "kritiikiksi". Siinä on valtameren kokoinen ero, puhuuko maahanmuuton ongelmista analysoiden, vai kutsuuko itseään maahanmuuttokriitikoksi rasistin sijaan ja käyttää sanaa maahanmuuttaja synonyymina "kauhialle neekerille".

Minulle on ylipäänsä hivenen epäselvää, mitä tekemistä Norjasta muuttaneella insinöörillä on Afrikan sarven lukutaidottomien pakolaisten kanssa, mutta on tosi herttaisen näköistä, kun tietyn kansanosan keskuudessa kaikkien maahanmuuttajien oletetaan olevan islaminuskoisia seksuaalirikollisia. Mamu mamu mamu.
Ainoa kuka niputtaa kaikki mamut samaan kimppuun olet sinä, ja muut vihreät maailmanparantajat. Usko pois, Halla-aho ja me muut tiedetään varsin hyvin eron somalipakolaisen ja britin välillä. Ja kuka tässä ketjussa puhui raiskaavista neekereistä, jotta sinun oli ihan pakko kirjoittaa vittumainen viestisi?
En mä ainakaan huomannu mitään. Sulla on tosi paha pakkomielle tuoda toi sun rasistihallaahomamumamumamuhihhuli- vittuilus joka hiton ketjuun.
 
[QUOTE="trolli";24607452]Ainoa kuka niputtaa kaikki mamut samaan kimppuun olet sinä, ja muut vihreät maailmanparantajat. Usko pois, Halla-aho ja me muut tiedetään varsin hyvin eron somalipakolaisen ja britin välillä. Ja kuka tässä ketjussa puhui raiskaavista neekereistä, jotta sinun oli ihan pakko kirjoittaa vittumainen viestisi?
En mä ainakaan huomannu mitään. Sulla on tosi paha pakkomielle tuoda toi sun rasistihallaahomamumamumamuhihhuli- vittuilus joka hiton ketjuun.[/QUOTE]
Riight. Nyt pitäisikin enää tietää, mistä päätellen olen vihreiden kannattaja. Enimmäkseen olen pitänyt heidän ajatuksiaan puhtaan idioottimaisina, mutta sinulla on epäilemättä joku pahuksen älykäs teoria tästäkin :)
 
"trolli"
Ja vastaa nyt kysymykseen, kenen "rasistin" viestiin sä tässä vastasit vittumaisesti? Kun kerran väitit että vittumaiset viestisi ovat vastauksia neekeriraiskausviesteihin.
 
[QUOTE="trolli";24607517]Ja vastaa nyt kysymykseen, kenen "rasistin" viestiin sä tässä vastasit vittumaisesti? Kun kerran väitit että vittumaiset viestisi ovat vastauksia neekeriraiskausviesteihin.[/QUOTE]
Vihjaatko kenties, että Halla-ahon kannattajat eivät ole huudelleet islamin olevan pedofiiliuskonto? Sehän onkin ihan uusi tulkinta. Hienosti paikattu vihreät maailmanparantajat vihreiksi ja maailmanparantajiksi, btw. Muutenhan olisi näyttänyt siltä, että puhut läpiä päähäsi.
 
"trolli"
Vihjaatko kenties, että Halla-ahon kannattajat eivät ole huudelleet islamin olevan pedofiiliuskonto? Sehän onkin ihan uusi tulkinta. Hienosti paikattu vihreät maailmanparantajat vihreiksi ja maailmanparantajiksi, btw. Muutenhan olisi näyttänyt siltä, että puhut läpiä päähäsi.
TÄSSÄ ketjussa? Voi vittu, nyt tais multa jäädä joku viesti sit huomaamatta. Ja kyllä, tuo "ja"-sana piti olla välissä. Syvimmät anteeksipyyntöni. Jätän sut tänne riehumaan ja leimaamaan ihmisryhmiä, ja pohtimaan rasismin syvintä olemusta. Hyvällä säkällä saattaisit löytää rasistin itsestäsi. Jos siis kykenet minkäänlaiseen itsekritiikkiin.

Niin, tuskin tietenkään tämä sun ajatuksia muuttaa mihinkään suuntaan, mutta ajattelimpa mainita että tässä rasistiperheessä on meneillään adoptioprosessi, ja lapsemme on tulossa Afrikasta. Että näin kamala rasisti kristittyhihhuli täältä löytyy.

Ja toi Halla-ahon ja Soinin kuvat.. voi huoh. Pitikö niiden olla "hehhehe, vähän ne on rumia, hihihihihhih"-juttuja? Taidettiin siirtyä ala-asteelle..
 
[QUOTE="trolli";24607607]TÄSSÄ ketjussa? Voi vittu, nyt tais multa jäädä joku viesti sit huomaamatta. Ja kyllä, tuo "ja"-sana piti olla välissä. Syvimmät anteeksipyyntöni. Jätän sut tänne riehumaan ja leimaamaan ihmisryhmiä, ja pohtimaan rasismin syvintä olemusta. Hyvällä säkällä saattaisit löytää rasistin itsestäsi. Jos siis kykenet minkäänlaiseen itsekritiikkiin.

Niin, tuskin tietenkään tämä sun ajatuksia muuttaa mihinkään suuntaan, mutta ajattelimpa mainita että tässä rasistiperheessä on meneillään adoptioprosessi, ja lapsemme on tulossa Afrikasta. Että näin kamala rasisti kristittyhihhuli täältä löytyy.

Ja toi Halla-ahon ja Soinin kuvat.. voi huoh. Pitikö niiden olla "hehhehe, vähän ne on rumia, hihihihihhih"-juttuja? Taidettiin siirtyä ala-asteelle..[/QUOTE]
Mitä, ovatko Halla-aho ja Soini sinusta rumia? :O

Isot pojat viittaavat joskus ketjun, toisinaan jopa palstan ulkopuolellakin tapahtuviin asioihin.
 
"trolli"
Mitä, ovatko Halla-aho ja Soini sinusta rumia? :O

Isot pojat viittaavat joskus ketjun, toisinaan jopa palstan ulkopuolellakin tapahtuviin asioihin.
Sä oot iso vaan puheiltas ja ennakkoluuloiltas. Avatarkin on juuri sopiva, trollailet ja teet kaikkesi saadaksesi muille pahan mielen. Oot kuule onnistunut. Eikä tähän ketjuun kuulunut islam tai halla-aho mitenkään ennenkun otit sen itse esille. Talk about obsessions.. :whistle:
 

Yhteistyössä