Ajatuksista yritykseen 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi mikä surullinen päivä! Outoa että tollanen juttu voi vaikuttaa muhun niin paljon vaikka en ole edes tavannut Ericaa, mutta on vaan niin surullinen olo Erican puolesta :(
Vielä kerran isot halitukset!

Mä kerroin miehellekin Ericasta, olinhan kertonut ja iloinnut heidän raskautumisestaankin. Tuntuu tosiaan että Erica (kuten te kaikki muutkin) olisitte ihan oikeita live-ystäviä kun teidän kanssa jakaa kuitenkin niin paljon. Mieskin muistaa teidät jo nimiltä..

Voi Erica ja Erican mies, voimia teillä kamalasti! Ihan kamala juttu, tosi vakavaksi vetää.. En osaa mitään järkevää sanoa, kun en voi varmaan läheskään tajuta, miltä sinusta ja miehestäsi tuntuu. Jaksamisia! :)

Kirjoittelinkin Ericalle jo tuonne toiselle puolelle. Kauheita suru-uutisia!!! Itse menin ilmoittamaan ilo-uutista, niin tuntui kauhealta lukea Erican kohtalosta... miten iloita, kun toinen kokee menetyksen?

Meillä siis näkyi syke hyvin ja kaikki muutenkin hyvin! Mies sanoi, että oli lähellä ettei hän kysynyt sukupuolta...oikeasti!! Onneksi ymmärsi pitää suunsa kiinni.... Alussa mennään ja suojelusenkeleitä ja tarrasukkia tarvitaan. Käynnissä oli sekin hyvää, että nyt pääsen sairaalan puolelle tarkkailuun, mikä tarkoittaa, että saan useampia ultria. Tämä siis sen veritulppageenin takia.

Nyt leidit; ALKAKAAHAN SIIRTYILEMÄÄN TUONNE ODOTUS PUOLELLE!! Ja tämä on käsky ;) !

Angsteri, ihana kuulla että teillä kaikki hyvin. Ja tietysti on hankala iloita kun toisella suuri menetys. Te olette jo tuon menetyksen kokeneet, joten todellakin voitte nyt iloita, ei varmaan niin iloisella mielellä mutta kuitenkin.

Millon sulla on nyt laskettu aika?

Kovasti haluttaisi tulla tuonne odotuspuolelle, mutta täytyy nyt vaan jatkaa yrittämistä niin eiköhän se tuota tulosta.

Mies menee nyt huomenna antamaan simppanäytteen, sitä sitten jännätään että onko kaikki siellä kunnossa...jaiks..Saa nähdä miten aamulla paineen alla pystyy toimimaan. tulen sitten kyllä raportoimaan miten meni ;)

Ihanaa kuulla että angsterilla on joka tapauksessa kaikki hyvin, vaikka muuten surullinen päivä onkin.

Meillä on mies työmatkalla ja mä saan kerrankin rentoutua yksin telkkarin ääressä. Siis onhan se ihana olla yleensä kahdestaan iltaisin ja oli ihana kun on ollu nyt paljon vieraita, mut on kyllä kiva olla välillä ihan yksin ja epäsosiaalinen :) Kattelen docusoap-ohjelmaa (brittidokumentti "I smack (my children) and I´m proud -kaikkia hulluja sitä löytyy...). Jeps, taidanpa juoda yhden siiderin tässä illan vieton kuluks, kun toivottavasdti sitä ei tuu sit juotua pitkään aikaa jos loppuviikosta tulee ovis ja jos vaikka vihdoin tärppäis.

Hihihi.

Erica: lämmin halaus ja jaksamista sinulle ja perheelle. En varmasti osaa kuvitella surun ja tuskan määrää, mutta koittakaa jaksaa! Tervetuloa mukaan sitten kun siltä tuntuu. Ja jos haluat, niin saat tulla tietenkin purkamaan tunteitasi meidän kanssa. Yhdessä tässä on menty niin monta muutakin asiaa, että mielellämme tarjoamme olkapäätä nytkin.

Hienoa että Rosalla kaikki on täysin kunnossa, nyt vain täysi rähinä päälle!
Ja onnittelut Angsterille hienoista ultrakuulumisista. Terveisiä vauvalle!

Mitäs Neilikalle ja Annalle kuuluu?

Mä ostin nyt sitten eilen kokeilumielessä sitä greippimehua. Miten sitä pitäisi saada juoduksi??? voiko sitä sekoittaa johonkin että tulisi parempaa?

Huomenta! Kannattaa juoda sitä mahdollisimman kylmänä ja esim. aamulla heti ensimmäiseksi. Tää saattaa ola ällöjuttu, mutta se maku ei erotu silloin niin paljon, eikä tunnu happamalta...

Onko täällä vielä jännäilijöitä tälle kuulle?

No, täällä kp 30, mutta en ole yhtään pohtinut vauvajuttuja, enkä tarkkaillut tuntemuksia, ja toiveet ei ole erityisen korkealla. Jos ovis on ollut, se oli kesken miehen työmatkan, eli siittiöiden ois pitänyt elää aika kauan, tai sit munasolun hillua hengissä pari päivää. Eli saa peukuttaa vähän, mutta nyt en tipu korkealta, korkeintaan kynnykseltä ;)

Huh mikä aamu...

Ihanaa, että Angsterilla on kaikki hyvin!

Ja Neilikalle peukkuja! bd :)

Sade, siihen mehuun tottuu yllättävän äkkiä. Ja itseasiassa, musta se maistuu nyt paljon paremmalle kuin appelsiinimehu. Kaikkeen tottuu. Oliko se niin, että ihminen kun maistaa jotain 13 kertaa, niin makuun on tottunut?

paksunna limakalvoja, siihen pystyy vain estrogeeni,mutta lisää joidenkin mielestä limaa. Ei ole todistettu tieteellisesti, mutta eipä siitä juuri haittakaan ole. Joidenkin lääkkeiden kanssa ei vaan saa käyttää greippiä edes mehuna ja hampaille on aika tujakkaa tavaraa.

Juu, limoja se lisää. Se on fakta. Näin ainakin mulla. Sen jälkeen en siihen mehuun koskenutkaa. Menkatkin oli yli-limaiset... sori, suorapuheisuus. En tiedä miten vaikuttaa sitten kiinnittymiseen...

Lumikukka, kyllähän se voi jo kerrasta tärpätä!!

Juu voi toki, lähipiirissäkin on hyviä esimerkkejä. :) Mutta ei nyt oikein tunnu siltä... Aikaisemmin oli tosiaan sellainen olo, että ehkä onkin tärpännyt, mutta ei nyt enää. Mutta kohtahan se on totuuden hetki. :) Jännittää vähäsen kumminkin.

Mä olin eilen jotenkin yliherkällä tuulella (vaikka join vaan yhden siiderin).

Mä oon seurannu täällä Tanskassa viikottain sellasta teiniäideistä kertovaa realityohjelmaa -se on tullu täällä aika pitkään ja ne henkilöt on tavallaan kans käyny vähän "tutuks" kun oon seurannu sitä pari vuotta. Löysin netistä yhden henkilön nettipäiväkirjan ja rupesin sit lukemaan kun mua rupes kiinnostaa mitä henkilölle on käyny kun telkkari on aina joitain kuukausia jäljessä. Siin oli käyny ihan kamala juttu, rv 20 oli todettu että vauvalla oli niin vakava munuaisvika että joudutaan tekemään abortti eli synnyttämään lapsi ennen aikojaan. Tää nuori tyttö on kertonut KAIKEN nettipäiväkirjassaan -minkälaista oli pidellä pientä rv 20 asti edennyttä poikaansa joka eli vielä 3 tuntia synnytyksen jälkeen äitinsä sylissä ja kuoli siihen. Se tyttö oli vielä laittanut kuvia pojasta ja hautajaisista, ja mä rupesin vaan ulvomaan täällä yksin kotona ihan hysteerisesti, niin tarkkaan oli äiti kaikki tunteensa kuvannut. Siis mun ei pitäis YHTÄÄN lueskella tollasia sivuja..! Kun mulla on vielkin silmät vähän turvoksissa...

Meillä on nyt miehen simpat sitten viety testattavaksi, ilmeisesti purkitus sujui ihan hyvin..ihmettelin vaan että noinko vähän sitä on kun tuntuu aina rakastelun jälkeen että sitä valuisi ihan hirveästi pois..mutta ei kai sitä nyt montaa litraa oikeasti tulekaan sieltä..heh..

Hmm, saa nähdä saanko tota mehua juotua, oli vaan niin karmean makuista..enkä tiedä nyt että täytyykö niitä limojakaan lisätä, tuntuu muutenkin olevan riittävästi. Kunhan nyt saisi nämä menkat pois..luulin jo että menneet melkein ohi kun ei tänään ole valunut mutta kun olin menossa ottamaan siteen pois ettei turhaan ole housuissa niin eikös alkanut heti vähän valua..ja lakkasikin jo..no täytyy nyt vaan kärsivällisesti oottaa vielä pari päivää niin eiköhän sitten ole ohi ja pääsee taas yritykseen.

kahden viikon päästä tosiaan saa noi simppatulokset niin katsotaan sitten..

Yhteistyössä